Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@stamp, ja Jos heeft heerlijk doorgeslapen! fijn dat je een goed nachtje hebt gehad meis, zie ook weinig op je test :( hoop dat er snel een mooi roze streepje komt te staan.

@sammie, ja vriendje of vriendinnetje haha ben benieuwd :D jeetje wat heeft Wesley lekker uitgeslapen! hoe is het gegaan nu je hem wat later op bed gelegd hebt?

@bb, geef er maar lekker aan toe hoor. Gewoon lekker niets doen en een beetje bijkomen van alle hektiek van de afgelopen weken, trouwen is niet niks hoor!

Wat een onwijs gave spam!

@masu, he bah vervelend dat je zo verkouden bent :( balen dat het zo slecht ging in het pannenkoekenrestaurant, 19.00 uur eten is inderdaad veels te laat, jammer. Wel fijn dat ze het weer zo goed gedaan heeft bij je ouders.

Heb dit keer helemaal geen voorgevoel voor een jongen of een meisje, bij Jos had ik het wel maar had ik het fout hahaha dus bij mij zegt het zowieso heel weinig :D

Hihi schattig dat je broertje Amy geleerd heeft om een aapje na te doen :D graag de volgende keer even filmen!

@mamalijntje, blijf duimen dat er niets ernstigs uit de kweek komt! hoe is het met je werk?

@hier, goeie nacht gehad vannacht. Jos niet meer gehoord en hij werd om 9 uur wakker, manlief is eruit gegaan en ik heb nog wat gedut tot 10.30 uur. Ben ook niet helemaal fit, heb het idee dat ik een griepje krijg :( vanmiddag ook nog een tukkie op de bank gedaan en daarna op het strand nog even uitgewaaid.

Jos heeft weer lekker zitten bunkeren en ging gelijk lekker slapen, ik zit nu nog even op de bank te relaxen maar ga niet laat naar bed. Morgen om 6 uur de wekker weer pfft

ALvast welterusten meiden!

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He mopkes,
    Stamp stijn is vanacht aan t hoesten geweest. Dus we zijn er allebei een keertje eruit geweest. Hij iep wel door tot half 8. Ik heb getuurd naar je test maar ik ben onwijs moe dus zie het allemaal niet zo helder meer... :)

Masu balen dat je etentje bij t pannenkoekenhuis niet zo geslaagd was. 19uur je eten krijgen met een kleintje gaat niet werken nee. Wat schattig dat amy edn aapje nadoet. Ik hoor hier in huis de hele dag " aapie"..in de dierentuin zei hij wel oeoe.. Zo schattig.
    Leuk is dat he iedereen voorzien van the voice commentaar geven via whatsapp. Ik doe dat ook tuusen de bedrijvendoor. Vaak ben ik aan t werk dus dan moet ik tussendoor kijken en kritiek geven :p
    Vandaag nog naar dansen geweest of voelde je je daar niet lekker genoeg voor?

Sens spannend de 22e geslachtsbepaling. Dan ben je toch een week of 17? Een rustig dagje voor jullie dus. Lekker hoor even uitwaaien. Wind genoeg vandaag :)

Sammie nog geen spam??!! Is het inslapen beter gegaan nu hij wat later op bed lag?

BB zo groot is ons huisje niet hoor. We wonen 4 hoog op een flatje met maar 3 slaapkamers en een woonkamer. Doe het lekker rusyig aan. Wel lieve spam van je meid.

Mamalijn balen dat ze nog aan de diarree is. Hoe gaat t slapen?

Mlien ben je noet vergeten vandaag maar je hebt niet gepost. Vast een druk weekend gehad?

Hier zoals.bij stamp te lezen een hoestende stijn vanacht. Om half 8 ging mn wekkertje en vlak daarna hoorde ik stijn kletsen. Die heb ik bij mark in bed gelegd en zelf klaar gemaakt voor werk. Stijn had bedacht dat mama vandaag niet weg mocht. Helaas moest ik werken. Was wel een lekker dagje werken. Hij was snel voorbij. Even met de clienten wezen wandelen (heerlijk in de wind) en in de middag pepernoten gebakken met ze. Thuis niet veel gedaan, we moesten op tijd etdn want mark ging vanavond naar de bios met zwager.
    Stijn ging gemakkelijk slapen vanacht dus hoop/duim dat het zo de hele nacht blijft. Ik lig lekker in mn bedje en ga mn oogjes sluiten. Morgen om 6uur de wekker en in de middag naar de homeopaat met stijn.
    Ik zeg welterusten x

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goedemorgen!

@kib, oooh bij jou ook de wekker al om 6 uur!! vroeg he :$ fijn dat je gisteren lekker gewerkt hebt. Als ik de geslachtsbepaling heb ben ik 15+2 weken zwanger, het kon al vanaf 14 weken maar anders moet ik daarna zolang wachten tot de 20 weken echo :D hoe heeft Stijntje geslapen vannacht? succes vanmiddag bij de homeopaat, ben benieuwd!

@hier, goeie nacht gehad. Jos niet meer gehoord, altijd fijn! werd alleen om 5.40 uur wakker om te plassen en om 6 uur ging de wekker grrr kan ik zo boos om worden he ;)

Vandaag intake bij de verloskundige en verder een drukke dag op mn werk.

Fijne dag meiden!

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    He meiden!

Inderdaad was ik weer flink afwezig dit weekend, maar ik heb nog 2 dagen om het in te halen ;).

Het is me iets teveel om op iedereen te reageren hoor. Ik heb wel van bijna iedereen mooie spam gezien zeg!

@Stamp; Helaas.. ik zie ook niks op het testje... nog opnieuw getest ondertussen? :D

Hier dus een druk weekend gehad. Zaterdag hielden ml en ik ons verjaardagsfeest, ml is al lang jarig geweest en ik pas over een maand maar het kwam goed uit zo. Het was dus druk met huisje ruimen en inkopen doen. Gisteren was een brakke dag, we lagen rond 3 uur in bed en Kian werd om 8 uur wakker en wilde echt rond 9 uur wel uit bed. Kort nachtje dus! Nu vandaag heb ik de boel beneden weer schoongemaakt en ben nu druk bezig met wasjes draaien en drogen.

Met Kian gaat het wel goed hij is alleen enorm verkouden. Hier gaat het ook erg hard met praten, hij aapt alles na. Hij was vanochtend rond 9 uur wakker en ligt nu weer, ik hoor hem alleen af en toe hoesten dus hoop dat hij wel in slaap kan komen.

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    In de Ikea tussen de knuffels, dikke lol.

DSC_1678.jpg

Buiten bij de konijntjes.

DSC_1691.jpg

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Lekker schommelen buiten.

DSC_1692.jpg

In de strafhoek (zelf gaan zitten.. en mama maar weer uitdagen :p)

DSC_1693.jpg

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mlien, super leuke spam van kian in ikea!
    geweldig dat hij zelf in zijn strafhoek gaat zitten.

senso, lekker gewerkt? heeft jos het weer goed gedaan?
    later naar bed maakt niet uit hij blijft een uur tot 1,5 uur draaien en doen in bed.

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hey meiden!

Wat hebben jullie het hier rustig gehouden :$ nou ja hoef ik ook niet zo veel terug te lezen :D

@mlien, gave foto spam! die van de knuffelbak bij Ikea is echt geweldig! :D inmiddels een beetje bij geslapen? klinkt in ieder geval als een leuk feestje.

@sammie, hmm misschien nog last van zijn kiesjes dat hij moeilijk in slaap valt? hij was toch met zijn laatste kiezen bezig? heb vandaag lekker gewerkt, lief dat je het vraagt. Jos heeft het ook goed gedaan :D

@hier, lekker gewerkt, het was erg druk en daardoor vloog de dag. Tussendoor nog even het intake gesprek bij de vk gehad, bloeddruk was goed en verder een hoop vragen. Hartje luisteren doen ze nog niet maar dat doe ik thuis wel haha

Jos heeft het goed gedaan, lekker buitengespeeld vanmorgen. Goed gegeten en 2 uurtjes geslapen.

Lekker avondeten gegeten en inmiddels ligt meneer in dromeland, duurt ook wat langer hier want hij ligt vreselijk op zijn knuffel te kouwen en dan raakt hij zijn speen weer kwijt ;)

Ik ben erg misselijk vandaag en niet fit dus ik duik er ook op tijd in. Alvast welterusten meiden!

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hallo meiden,
    Wat onwijs lief van jullie dat ik maar 3 reactiss hoef te lezen.

Sens ja je moet je echo momenten goed inplannen he! Ben wel benieuwd hoor..ik denk nog een kereltje erbij :)
    Fijn dat jos lekker heeft geslapen, balen he dat je zo kort voor je wekker wordt...kan ik ook boos om worden
    We vonden 6uur al vrleg maar mn andere wekkertje begon om 4.15uur....das pas vroeg!!

Mlien lieve spam van Kian. Kijk hem lachen tussen de knuffels:D
    Das een druk weekend geweest. Ondertussen al wel een beetje bijgetankt?

Sammie stijn ligt ook altijd nog te kletsen en te doen voor hij in slaap valt.

Hier dus zoals te lezen is bij sens een mannetje wat om 4.15 aan t huilen was en niet meer ging slapen.....
    Na een uur van steeds neerleggen en zelfs laten huilen hebben we hem maar tussenin genomen. We hadden ook nog een lange dag allebei.
    Stijn heeft tussen de middag ook niet echt lang geslapen. Van 12:30 -14:00 uur. Hij was met ophalen vrolijk en al snel hadden we thuis genoeg van elkaar. Waren ook allebei moe, stijn even op bed gelegd maar wilde niet slapen.
    Vanavond de homeopaat gesproken en we moeten het laatste tabletje in een half glas water oplossen en dan 3 avonden achter elkaar 2 theelepels geven. Dan moefen we aankijken hoe dat gaat. 24dec gaan we weer op controle.
    Voor nu ben ik verrot en ga ik zo naar bed!!

10. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Kib, balen van je nacht meid... pffff hoop vandaag op een betere nacht... ben benieuwd of de pilletjes hun werk doen.. Knuffel meid...
    @Senso, fijn dat je bloeddruk goed was.. en idd lekker zelf luisteren naar ukje 2..;)
    @Mlien, leuke foto's meid... die in de knuffels geweldig! en die foto van zelf in het strafhoekje gaan zitten... hahaha... dat uitdagen ken ik wel jaa...

Hier een enorm ongi gevoel maar zet nog niet door... laat me nu maar ongi worden kunnen we door naar volgende ronde...
    Baal van mijn cyclus... als ik ongi ben wil ik graag je ovutesten overnemen Sammie... ik laat het je weten...

Ik ga zo me bed in ...

Truste...

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen!

@kib, 4.15 uur :$ mag toch hopen dat hij vannacht langer/beter geslapen heeft. Hoop dat de tabletjes snel hun werk gaan doen!

@stamp, kan me voorstellen dat je baalt van je cyclus meid. Maar geen ongi dus het kan nog hoor ongigevoel heeft volgens mij elke zwangere voor ze het weet. Ik blijf in ieder geval nog even voor je duimen!

@hier, goeie nacht gehad Jos is niet wakker geweest. Ik heb ondanks mn verkoudheid gelukkig ook wel lekker geslapen. Nog even een dagje werken en dan morgen lekker vrij :D

Fijne dag meiden!!

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Een hele goede morgen lieverds!!

Stamp balen van je ongi gevoel maar net wat sens zegt t kan nog wel. Weet dat ik ook echt het ongi gevoel toen had en hartstikke zwanger was. Maar snap dat je baalt op deze manier.

Sens alweer aan t werk jij. En ja hij was gisterochtend zo vroeg wakker.
    Werkse!

Hier lagen we op tijd in bed (22.15uu) en hebben we mogen slapen tot 6.45uur!! Ik ben zelf wel 2x even kort wakker geweest maar net zo gemakkelijk weer in slaap gevallen.
    Vanmiddag alweer werken van 15-23uur..

13. AHzondag

stamp, idd vaak in het begin lijken die symptomen erg op elkaar. wij houden hoop voor jou!

senso, fijn dat je lekker geslapen hebt. werkze vandaag!

kib, klinkt een stuk beter 6.45 en goed dat je er optijd in bent gegaan.

hier, ook goed geslapen. wesley werd half 10 wakker.
    vandaag weer verder met het kamertje en spulletjes wassen en uitzoeken. manlief wil geloof ik wesley's bed in elkaar zetten zodat hij vast kan wennen.

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemiddag meiden!

Ik heb even alles bijgelezen. Ik ben een beetje ziekjes geweest, dus had geen puf eerder te reageren. Gisteren had ik koorts, mijn hoofd zit vol, mijn neus zit dicht en ik voelde me ellendig. Toch maar gewerkt en vannacht goed geslapen en vanmorgen ging het weer een beetje beter. Gisteren proefde ik ook niks, das zo raar! Of ik nou ijsthee of water dronk, ik proefde het echt niet. :(
    Vandaag weer wel, dus we gaan de goede kant weer op.
    Vanmorgen werd ik om kwart voor 9 door ons mam wakker gemaakt. Ze kwam Amy halen, maar wij sliepen allebei nog!:D
    Amy heeft net een uurtje geslapen en is wakker aan het worden, dus hoop dat ik nog uitgebreid mag reageren van haar.
    Ze is wel heerlijk in haar hum dus het is gezellig hier. :)

Verder heb ik nog steeds geen gesprek gehad op mijn werk. We zijn dus overgenomen door een groot bedrijf en het is maar de vraag of ik thuis kan blijven werken en of ik uberhaupt in deze functie blijf. Ik hoor zo via via wel dat er gesproken wordt om mij op kantoor in Arnhem te laten werken (enkele reis 1,5 uur rijden, zonder file!...:()....ik hoop dat er nog van gedachten wordt veranderd. Hier dus nog steeds in afwachting en onzekerheid.

Eens denken...wat heb ik gelezen....

@kib, wat balen van die ene nacht! Dat was echt ontzettend vroeg!:$
    Vannacht was zo te lezen weer een betere nacht. Hoop dat het tabletje netjes z'n werk doet. Het lijkt er wel op nu.
    Vanmiddag ook weer werken lees ik al. Wanneer ben je weer vrij?

@mlien, wat een gave spam! Die tussen de knuffels is echt heel stoer! :D Fijn dat alles goed gaat bij jullie. Geen nieuws is goed nieuws he?! Daar gaan we dan maar vanuit. Gezellig een feestje! Het opruimen naderhand is minder leuk...:p
    Vindt Kian het konijn interessant? Dat na-apen is inderdaad fantastisch!

@stamp, dit is idd niks! Of laat die ongi doorzetten of een positieve test! Zo rommel je maar aan en kun je niet verder en daar word je ook niet echt vrolijk van. Ik blijf ook voor je duimen dat het een positieve test is. En anders idd met de ovutestjes aan de slag, dan weet je in ieder geval dat je op het juiste moment klust.

@mamalijn, ocherm wat blijven jullie toch weer aantobben. Knuffel!
    Hopelijk komt er niks ernstigs uit de kweek, maar krijgen jullie wel duidelijkheid. Hoop dat je meisje snel beter is.

@sens, haha, lekker thuis op je gemakje naar het hartje luisteren...blijft fantastisch! Ik lag bij Amy in het begin echt iedere middag te luisteren, hihi. :) Fijn dat je lekker hebt geslapen! Werkse nog vandaag!
    Grappig dat je geen voorgevoel hebt m.b.t. het geslacht. Ik kan me herinneren dat je ooit gezegd hebt dat je alleen maar jongens krijgt, maar ik heb het gevoel dat deze wel eens een meisje kan zijn.....wie weet!
    (damn wat moeten we nog lang wachten voordat we het weten!:))

@sammie, wat slim van je man om Wesley's bed alvast in elkaar te zetten. Dan kan hij er idd aan wennen dat dat ding er staat. Ik zou het geloof ik ook zo aanpakken. Waar blijft de haartjesspam???
    Sorry hoor, ben een beetje ongeduldig, maar ben benieuwd!:)
    Wat werden jullie lekker laat wakker zeg!

Heb ik iedereen gehad?! Volgens mij wel!:)
    In de tussentijd is het weer stil geworden boven, dus ik laat haar nog maar ff liggen. Kan ik mooi ff wat laptoppen.
    Fijne dag moppies!

15. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sens; Balen dat je gisteren niet fit was, hopelijk voelde je je vandaag beter. Morgen lekker een dagje vrij!

@kib; Hopelijk werkt het nog het extra pilletje van de homeopaat, was is 4;15 vroeg zeg! Fijn dat afgelopen nacht beter was.

@Stamp; Net als de andere meiden is mijn eerste idee ook dat zwanger zijn voelt alsof je enorm ongi gaat worden. Hoop dus dat je toch echt zwanger bent maar te vroeg getest hebt!

@Sammie; Leuk hoor om zo met het kamertje bezig te zijn! Die foto op fb is grappig, maar vraag me af of je ons er in wilt laten stinken en gewoon de laatste letter van Wesley zijn naam gefotografeerd hebt :D.

@Masu; Balen dat je ziekjes bent meis! Als je niks proeft dan is je eetlust meestal ook gelijk weg, tenminste, bij mij wel! Lekker dat jullie uitgeslapen hebben vanochtend. Spannend hoe het gaat lopen op je werk zeg.

Hier 2 vermoeiende dagen gehad. Gisteren heeft Kian maar een half uurtje geslapen en vandaag helemaal niet!! Hij heeft wel beide keren een uur in bed gezeten/gestaan, maar geslapen dus vandaag zeker niet. Vreselijk want normaal slaapt hij 3 uren en dit was dus echt enorm vermoeiend voor me! Vanochtend had hij wel tot 10 uur geslapen dus dat maakte het enigszins goed. Hij was daarna alleen wel behoorlijk chagrijnig, maar vanmiddag werd zijn humeur wel wat beter.

Mijn auto is weer terug van de garage, de lekkage is gelukkig opgelost, ook heeft hij een kleine beurt gehad omdat de olie heel erg smerig was. Nu zit er alleen nog een raar geluid in de motor waar ik volgens hem toch ook eens naar moest laten kijken, maar dat stel ik nog wel eventjes uit, eerst de rekening hiervan maar eens afwachten :(.

Morgen weer werken, overmorgen werken en dan weekend! Vrijdag gaan we een weekendje weg naar Groningen zoals elk jaar! We gaan weer muziek luisteren en lekker stappen, Kian gaat logeren bij mijn ouders. Heb er zin in!

16. AHzondag

masu, balen dat je niet lekker bent. hopelijk voel je morgen nog beter. heeft amy nog verder geslapen? ik hoop voor jou dat je gewoon thuis kan blijven werken want 1,5 uur rijden elke keer lijkt me niks. haartjes spam komt eraan maar kan geen goeie foto maken want wesley kijkt niet of hij rent weg voor de camera.

mlien, pff jeetje kian die gewoon niet gaat slapen overdag, lijkt me idd heel vermoeiend. ik zie ook echt op tegen de tijd dat de slaapjes voorbij zijn haha. leuk hoor weer een weekendje weg.
    de letter Y is echt hoor hahaha.

hier, wesley ligt al vanaf 7uur in bed, hij gaf zelf aan moe te zijn en gepoept te hebben maar het slapen gaat niet lukken geloof ik of het duurt weer 1,5 uur. vandaag al zijn nieuwe beddengoed gewassen en lakentjes gestreken voor de babykamer.
    wesley was heel vrolijk en we merken dat 3uur slapen in de middag gewoon te veel is waardoor hij sjaggo word dus nu houden we het op 2uur en dan wakker maken als komt die 3uur niet vaak voor.

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, aaaah sammie, wil je nog een klein tipje van de sluier oplichten? Hoeveel letters heeft de naam? Ik ben zooo nieuwsgierig!:)
    Herkenbaar is dat; ze willen niet meer schattig poseren voor de camera nee. Amy heeft nog 40 min geslapen daarna maar om 2 uur wilde ze er echt uit.
    Balen dat Wesley nog niet wil slapen...:(

@mlien, wat gezellig, een weekendje weg! Balen dat Kian niet wilde slapen. Das idd altijd zo enorm vermoeiend, vooral als ze er ok nog een sjaggo van/bij zijn. Hopelijk ligt hij nu wel al lekker te slapen.

@hier, manlief werkt over tot 21 uur. Ik heb snel een pizza in de oven gegooid (spinazie...maar hij viel tegen) en Amy heeft rode kool op. Iets voor zeven uur wilde Amy echt naar bed, neergelegd en volgens mij sliep ze binnen 1 minuut, haha.
    Beneden alle zooi opgeruimd, keuken opgeruimd en de post uitgezocht. Nu lekker voor de tv. Alleen nog ff alle folders doorspitten, maar dat vind ik juist leuk (op z'n tijd dan he). :)

18. AHzondag

masu, het zijn 5 letters :D de naam moet jij wel kennen.
    jammer dat je pizza tegen viel daarom neem ik altijd hetzelfde haha. fijn dat amy meteen ging slapen hoop dat het hier ook ooit eens gebeurt, meneer is nog steeds wakker maar ligt gewoon te kletsen in bed en te draaien.
    ik twijfel echt waar het aan ligt, zijn bed, verandering, kiezen, wil hij een kussen of is het gewoon moeilijk doen lastig lastig.

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@kib, gelukkig heb je een betere nacht gehad! Lekker gewerkt vandaag?

@sammie, jeetje wat heeft Wesley weer uitgeslapen vandaag! heerlijk :D begin nu ook wel erg schieuwnierig te worden naar de naam hahaha leuk hoor. Je bent goed bezig met je wasjes en strijken, balen dat het slapen niet helemaal lekker gaat met Wesley.

@masu, mannen bepalen het geslacht geloof ik en ergens ben ik er heilig van overtuigd dat ml en zijn familie alleen maar jongetjes kunnen maken :D maar inderdaad we moeten nog lang wachten :)

Balen dat je niet helemaal lekker was de afgelopen dagen, gelukkig gaat het beter inmiddels. Hoop dat je snel het gesprek op je werk hebt zodat je weet waar je aan toe bent, ga duimen dat je gewoon mag blijven zitten waar je zit want 1.5 uur heen en terug vind ik erg veel.

Jammer dat je pizza tegenviel, klinkt ook erg vies :)

@mlien, jeetje wat is Kian aan het spoken met slapen overdag :$ lijkt me zwaar vermoeiend hij heeft dat slaapje ook nog echt wel nodig, gelukkig viel zijn humeur in de middag mee. Lekker hoor maar 2 dagen werken vandaag! gezellig een weekend weg.

@hier, niet heel lekker gewerkt vandaag. Was vanaf het middag uur helemaal alleen op de afdeling dus kakte helemaal in :) maar goed morgen lekker een dagje vrij.

Jos heeft het goed gedaan op het kdv, was wel wat huilerig vanmiddag maar heeft goed geslapen en gegeten. THuis lekker geknuffeld, gebadderd en hij sliep gelijk.

Nu nog effe op de bank en dan op tijd naar bed.

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, oooeh ik ben hard aan het denken. Ik heb wel 2 vermoedens.....Ik zal de eerste letter van mijn sterkste vermoeden even pb'en.....:D

@sens, balen dat je alleen was....maar gelukkig was het alleen de middag!

Deel Deze Pagina