@Sammie; Ik hoop dat Wesley ondertussen toch is gaan slapen, balen dat hij zo moeilijk doet steeds. Nou zeg, je maakt het wel spannend met de naam . @Masu; Fijn dat Amy zo lekker ging slapen gelijk vanavond. Nu lekker niks op de bank? @Sens; Balen dat het vanmiddag zo stil was op je werk, dan duurt de middag ook zo lang! Slaap lekker! Hier kijk ik nog even Revenge af en dan ook hup richting bed. Welterusten alvast!
Masu heb je terug gepbt Senso, jammer dat je zo inkakte maar ook wel logisch als je alleen bent. Sneu dat jos wat huilerig was. Morgen lekker mamadagje. Mlien, ik vind het ontzettend moeilijk om de naam geheim te houden. Kian lekker gaan slapen. Wesley sliep uiteindelijk om 21.30uur. Morgen maar eens een ander ritueel instellen ofzo. Net nog even nieuw beddengoed van wesley gestreken. Ga zo lekker naar bed.
@Sammie; Dat is wel te merken met de hints die je geeft, haha. Hier wel goed geslapen alleen wat te kort naar mijn zin . Heb ook ernstig moeite met wakker worden moet ik zeggen. Kian ligt nog lekker in dromenland. Ik ga de go maar vragen of ze hem ook zoveel mogelijk op wil houden vandaag of anders maximaal 1 uurtje laat slapen want anders zit ik vanavond weer met het gedonder. Fijne dag allemaal!
goeiemorgen meiden! @sammie, Wesley sliep weer laat gisteravond lastig want dan wordt hij ook weer laat wakker en zo blijf je een beetje in een rondje gaan natuurlijk. Kun je hem niet 1 uurtje laten slapen vanmiddag? of redt hij dat nog niet? @mlien, zoals het de afgelopen 2 dagen ging zal het voor de go vast geen probleem zijn om hem wakker te houden want Kian gaat toch niet slapen werkse vandaag! @hier, redelijke nacht gehad. Lag er gelukkig al vroeg in, om 3.30 uur begon Jos te huilen en uiteindelijk stopte hij om 4.30 uur, om 4.45 uur kon ik hem weer terug leggen en sliep hij verder. Vind het maar zielig als hij zo overstuur is Meneer ligt nu nog lekker in zijn bedje, en ik ben al aangekleed en zit aan mn ontbijt. Straks oudergesprek op het kdv dus ga hem zo toch echt maar wakker maken.
mlien, erg he die hints haha. werkze vandaag en het lukt go vast wel om hem wakker te houden. senso, ach arme jos die zo overstuur was, nog steeds de kiezen? gelukkig ben je vandaag vrij en slaap ml dan gewoon door? spannend ouder gesprek op het kdv. 1uurtje laten slapen is een idee maar denk dat hij dan ontzettend sjaggo is maar ik wil er alles aan doen dat hij weet normaal gaat slapen. ik zat te denken misschien heeft hij een deken nodig ofzo dat hij dat fijn vind. dus dat ga ik vanmiddag even proberen. hier, wesley werd half 8 wakker, laten liggen tot 9uur want hij sukkelde steeds weg.
He schatjes, Masu je bent er weer! Jemig ook al zo flink verkouden geweest, nu gelukkig weer wat opgeknapt. Lekker dat amy zo uitgeslapen heeft. Vandaag weer aan het werk? Sens jemig wat was jos aan het spoken vanacht. Hoop dat jullie de dag een beetje door gaan komen. Hoe was het oudergesprek op het kdv? Sammie haha je bent echt grappig met die naam.. Ik wacht het wel geduldig af hoor, zo lang hoef je niet meer Stamp hoe is het met je buik?? Hier gisteren een drukke dag gehad. Samen met mams en de kinderen even naar de winkels geweest voor mijn kerstcadeautje. De kids kregen van oma allemaal nog wat leuks om mee te spelen. Ook kreeg stijn voor in zijn schoen nog een boekje. Dit is gelijk een puzzel. Het gaat over een sneeuwpop maken en op elke blz zit een puzzelstukje van de sneeuwpop. Vanmorgen dus samen gelezen en gemaakt. De druppels voor slapen had stijn nog niet gehad maar afgelopen 2 nachten hebben we wel goed geslapen. Mark moet ze vanavond geven (was hij gisteren vergeten..vanavond dus even bellen naar hem) Vanmorgen belde mn zus op dat neefje ziek is. Of ik de ochtend op hem kan letten en dan haalt zwager hem zo weer op. Dus alsnog een klein kereltje in huis. Stijn naar het kdv gebracht en daarna gelijk door neefje opgehaald. Eerst even mn boodschapjes gehaald en thuis een flesje gegeven en naar bed gebracht. Snel het huisje aan kant gemaakt (moest echt stofzuigen!!) en toen was kleintje alweer wakker. Hij wordt zo opgehaald en ik ga door naar mn werk waar we een zieke client hebben. Fijne dag nog allemaal
@sammie, lastig he dat gedoe met slapen. Ik heb altijd zoiets van ze pakken wat ze nodig hebben overdag dus zou het lastig vinden om Jos bijv wakker te maken na een uur. Jos heeft ook een deken, vind het heerlijk en blijft er ook onder liggen. Zou je idd ook kunnen proberen. @kib, gelukkig weer een goeie nacht voor jullie. Sneu dat neefje ziek is, wel handig opgelost zo hoop dat je een goeie dienst hebt! @hier, ouder gesprek was goed. Ze vinden jos een heerlijk ventje hij komt inmiddels wat meer voor zichzelf op gelukkig. Eten, drinken en slapen gaat altijd goed en ze vinden dat hij onwijs goed kan spelen. Mama en kdv tevreden dus Hij heeft vanmiddag 3 uurtjes geslapen en is lekker aan het grutten in de box op dit moment, wilde hem er net uithalen maar daar was meneer het niet mee eens haha Vanavond eten we preischotel, jammie!!
He meiden! @sammie, ik snap dat je het moeilijk vindt de naam geheim te houden! Mocht je nou behoefte hebben het met iemand te delen, dan wil ik me best opofferen hoor! Ik denk dat het namelijk toch al weet, haha! Lekker ochtendje voor jullie! @kib, wat sneu dat Basje ziek was. Gelukkig mocht hij bij tante kib blijven. Lief dat Stijntje een cadeautje in z'n schoon heeft gehad. Heb je een relaxte dienst tot nu toe? @sens, fijn dat Jos het zo goed doet op het kdv. Altijd fijn om te horen. Lekker hoor, preischotel. Wij hebben ook prei gegeten. Wat grappig dat Jos nog steeds zo blij is met z'n box! @mlien, is het Kian gelukt vandaag ook wakker te blijven? Het wordt al een grote man zeg. Opstaan 's ochtends is altijd lastig als het buiten nog zo donker is vind ik. @hier, drukke werkdag gehad. Morgen nog 1 dagje en om kwart over 4 nog een training en dan heb ik ook weekend. Zaterdag vieren we sinterklaas hier bij ons en dan komen ons pap en mam en mijn broertje en z'n vriendin. Ik ga vrijdag met ons mam allemaal hapjes maken voor zaterdag.
Hoi!!!! @Senso, jeetje wat een nacht had jij zeg... Hoop dat Jos vannacht wel lekker doorslaapt... en wat goed te horen dat Jos het zo goed doet op het kdv... geeft je toch een fijn gevoel, maar had niet anders van hem verwacht.. @Sammie, Wesley ook zo in de weer met slapen overdag... lastig hoor... vince slaapt ook heerlijk onder een dekentje... Ennuh... ik ben nu ook wel heeeeeel nieuwsgierig naar de naam... @Masu, balen dat je ziek bent geweest meid... bah... hoop dat je je nu weer helemaal fit voelt... en 1,5 uur reistijd is niet echt relaxed nee... Hoop dat ze het lekker zo houden als het al is... @Mlien, Kian ook al niet willen slapen... en heeft de go hem na een uurtje wakker gemaakt?? @Kib, wat lief dat je even op neefje wilde passen... en lekker gewerkt? Hoe is het met Stijn? Hier alles goed, Vince gaat echt steeds meer en meer lopen.. echt uit zichzelf dus gaat goed... verder vertelt hij hele verhalen in zijn eigen taaltje... erg gezellig maar geen idee waar het over gaat!! Met mijn buik... tjah... geen idee... Ik heb echt enorm ongi gevoel gehad en nu is het weer weg... Gisteravond na het seksen (sorry) leek het of ik wat roze verlies had..dus ik dacht.. jahoor ik ga ongesteld worden... maar... nee hoor, hele dag niks... Ik weet het niet meer... pffff Afwachten is het enige wat we kunnen doen... Morgen avond naar Bert Vischer, eerst lekker uit eten en dan naar de show! Vince voor het eerst bij souders slapen, dus daar zie ik wel een beetje tegenop. Maar dat zal vast goed komen..
@masu, jeeej je werkdag weer overleefd! nog 1 te gaan en dan lekker weekend wat leuk dat je allemaal hapjes gaat maken met je mams, dat wordt vast erg gezellig! wat gaan jullie maken? @stamp, jeetje wat onzeker allemaal dat je nu nog niets weet heb je wel weer getest ondertussen? whahaha die Vince hele verhalen vertellen en mama begrijpt het niet eens tssss @hier, lekker gegeten. Jos vond het ook weer heerlijk en heeft echt zitten bunkeren vanmorgen was hij sjaggo maar na zijn 3 uur slaap was hij erg gezellig. Ml was weer laat maar nog mooi op tijd om Jos te badderen. Inmiddels zit ik fris en fruitig op de bank, nog even zp'en en dan naar bed. Laatste dagje werken en daan ook weekend! Welterusten lieve meiden!
@Sens; Balen van de afgelopen nacht, hopelijk gaat komende nacht beter. Gelukkig was Jos gezellig na zijn middagdutje! Fijn dat ze op het KDV zo tevreden waren over je mannetje, kan me voorstellen dat je je daar fijn bij voelt . @Kib; Fijn dat afgelopen nachten goed gingen, hopelijk komende nacht ook. @Masu; Mooi dat je bijna weekend hebt, klinkt gezellig komend weekend! @Stamp; He wat balen, nog geen positieve test, je kwaaltjes klinken echt positief en ik heb echt het idee dat je zwanger bent... hoop dat er toch nog positieve tests komen zeg! Leuk dat Vince steeds meer loopt en hele verhalen verteld, doet Kian hier ook, snap er ook niks van hoor, hahaha. Hier wel lekker gewerkt vandaag, was weer iets drukker dus dat was fijn, nog 1 dagje en dan zit deze week er alweer op, heerlijk, haha. Kian had het goed gedaan bij de go, hij ging gewoon slapen, ze heeft hem na 1 uurtje wakker gemaakt op mijn verzoek. Vanavond heb ik hem rond kwart over 7 op bed gelegd en na 10 minuutjes heel hard gehuild te hebben ging hij toch na nog wat gemopper slapen gelukkig. Blij dat ze hem na 1 uurtje slapen gewekt heeft anders had ik vanavond drama gehad!
He skatjes, Mlien fijn dat het vandaag eenxniet al te groot drama was met slapen. Apart dat hij vandaag bij de go wel gewoon ging slapen en bij jou niet gisteren. Jij hebt al lekker bijna weekend. Nog 1 dagje toch?? Masu klinkt gezellig met je mams.hapjes maken. Wij vieren het ook zaterdag alleen bij zus. Geen rommel bij ons dus haha Sens hoera nog 1 dagje en dan alweer weekend! Gelukkig werd jos nog wel gezellig vandaag na zijn slaapje. Sammie haha die naam weet nu al wat. En masu die een luisterend oor wil bieden Stamp klinkt allemaal lekker verwarrend. Hoop dat mlien gelijk krijgt met haar voorgevoel. Ik duim voor je. En hier ook een mannetje wat hele verhalen op kan hangen en nog boos kan worden ook als je t niet begrijpt... :s Hier een gezellige dienst gehad. Van ziek klein neefje naar zieke client. Gelukkig was ze wel blij dat ik er was. Ze dronk alleen heel slecht uit een glas, dus in de kast gezocht en daar een bidon gevonden. Dat ging een stuk beter. De tijd ging vandaag alleen niet zo snel. Ik was wel op tijd klaar en zat om 23:05in de auto. Ondertussen al lekker in mn warme bedje en hoorde stijntje net zachtjes huilen... We zijn er niet uitgeweest maar hij is wel stil. Vandaag de 1e dag met die druppels weer... Welterusten!
Goeiemorgen! @Kib; Kian doet altijd alles goed bij de go en thuis niet, hij zal daar ook nooit weigeren om te eten, gek ventje . Laatste dagje vandaag voor mij ja, jij lekker een vrije dag toch! Nog plannen voor vandaag? (vast, maar is altijd leuk om te lezen ) Hier lekker geslapen alleen een beetje levendig gedroomd en werd dus wat verward wakker, haha. Vandaag nog even werken en dan weekend, morgenavond gaan we richting Groningen en zondag komen we ergens weer terug, ik heb er zin in!
Gaaaaap mogguh @mlien, fijn dat Kian toch snel ging slapen. Goed dat de GO hem wakker heeft gemaakt, blijft dat nu zo of zal het een fase zijn? jeeeeeeeeeej jij ook nog maar 1 dagje en dan weekend! @kib, jammer dat de tijd op je werk zo langzaam ging! je was wel mooi op tijd weg, zijn we toch niet echt gewend van je @hier, baggernacht gehad vanaf 2.30 uur is Jos vreselijk aan het spoken geweest en heeft elk half uur wel gehuild geloof ik Nou ja nog 1 dagje werken.. Fijne dag meiden!
@Sens; Oww wat ontzettend balen van je nacht zeg! Hoop dat je het een beetje gaat trekken vandaag. 12 weken zwanger alweer zeg!!! Hopelijk trekt de vermoeidheid ook snel weg! Die droom??.. Sja... heetstomende sex natuurlijk . Haha nee hoor, over van alles en nog wat, maar gewoon heel levendig .
Goedemorgen meiden, Sens wat ontzettend balen van weer een horrornacht. Hoop dat wat hem dwars zit of waar hij last van heeft dat t snel over is. Werkse vandaag. Hoop dat je je dag overleefd. Mlien ohjee een levendige droom is nooit leuk om uit te ontwaken. Grappig dat Kian bij de go zo voorbeeldig is Oh gezellig een weekend weg. Kian ging niet mee toch? Hier gelukkig een goede nacht gehad. Stijn heel kort horen huilen toen we net op bed lagen maar was vanzelf stil en daarna niet meer gehoord. Zus belde net en het gaat met neefje al wat beter. Zo lekker ontbijten, douchen, aankleden en ik moet vandaag ff tanken en boodschapjes doen bij de c1000. Lang leve de euroweken daar Verder geen grote plannen. Lekker genieten van mn dagje vrij en mn binkie