Jaaaaaa ik ben de eerste vandaag!!!! hahaha Masu jij bent druk bezig geweest met je hapjes. En de rest niet te vergeten. Het was vandaag echt koud. Ik kan me best voorstellen nu t wat kouder wordt dat amy ook wat warms.on zich heen wil. Ze heeft in elk geval lekker geslapen Sammie balen van je sjaggo man en wesley die niet wilde gaan slapen. Gelukkig viel hij na t avondeten wel snel in slaap. Sens waar ben je?? Je hebt je niet gemeld vandaag!!! Hier een leuke dag maar met minder leuk nieuws. Stijn op kdv afgeleverd vanmorgen en daarna samen met mams naar de makro geweest. Weer veeel te veeeeel voorraad aan gelegd.. Maar was in de aanbieding Terug bij mams.thuis kreeg ik van mark het bericht dat zijn contract niet wordt verlengd.. Dit houdt dus in dat hij per 1 feb geen baan meer heeft. Nu dus weer gaan solliciteren en er het beste van hopen. Toen moest ik dus nog.gaan werken waar ik weinig zin meer in had.. Hoorde.op werk dat mn client in het ziekenhuis is opgenomen gisteravond. Morgen ga ik even proberen tijd te maken om langs te gaan bij dr. Verder hebben we.vanahond de sint disco gehad. Sint en piet kwamen ook nog even langs. Sint vroeg nog wie ik was.en ik vertelde hem dat ik er bijna woon. Volgens sint zijn dat de beste medewerkers (lang leve de sectormanager ) Thuis mn mannetje een beetje opgevrolijkt en we zullen wel zien waar.t schip weer strand.
kib, jeetje wat een rotnieuws zeg! zagen jullie het aankomen of totaal niet? werkte mark er allang? leuk dat je weer flink voorraad hebt ingeslagen altijd leuk als het aanbiedingen zijn. gezellig dat sint en piet langs kwamen en je toch nog een sort van schouderklopje gaf. heb je een beetje kunnen slapen? hier, goede nacht wesley is niet meer wakker geweest. ik wel 4x om te plassen en kon maar niet lekker liggen. merk echt dat mijn buik groot wordt haha. wesley was om 8uur wakker nog even bij ons in bed genomen maar dat was meer keten dan liggen haha.
Goedemorgen meiden, Sammie we hadden het enigzins wel verwacht maar ergens hoop je dat je de dans ontspringt. Binnen het autowezen gaat t momenteel heel slecht. Mark had van een iud collega uit brabant al gehoord dat er daar al banen verdwenen en vestigingen samen gaan. Mark werkt er nu 3 jaar, alle keren een jaarcontract. We zullen het wel zien nu. Haha die wesley.denkt lekker keten in bedje. Ja die buik van je groeit wel he? Nog ff volhouden. Hier een goeie nacht gehad. Nog even samen met mark zitten kletsen over zn baan en toen toch maar naar bedje. Stijn heeft geslapen tot bijna 8 uur. Alleen mark zijn wekker ging om half 8 hij gaat ff de auto van mn zus maken. Ff spieken wat mn kleine man doet...
Hoi lieverds! Sorry voor mn schitterende afwezigheid maar internet doet het niet en uitgebreid reageren via mn foon is niet prettig, ik hou het dus kort.. @sammie, gave spam! Fijn dat wesley gelijk ging slapen. @kib, jeetje wat een k*t nieuws dat Mark zn baan kwijt raakt kan me voorstellen dat je daarna gern zin hebt om te werken. Gelukkig sint op bezoek dat is leuk! @masu, goed bezig met je hapjes! Lekker hoor dat amy lekker lang heeft geslapen. @hier, vandaag baby spieken!! Verder gaat alles goed, gister huisje gepoetst en vandaag verder weinig op de planning. Fijne dag meiden!
Sens daarom was je afwezig. Als je vaak genoeg oefent op je foon gaat t steeds gemakkelijker hoor reageren. Ik doe dat eigenlijk meer als via lappie of pc Ohhh vandaag weer baby spieken leuk!! Veel plezier alvast
Goeiemorgen mooie moppies! @sens, ah dat verklaart een hoop! Reageren via foon vind ik ook niet fijn, dus ik snap je helemaal! Wat leuk dat je weer baby mag spieken vandaag. Hoop dat je internet snel weer werkt. @kib, ja jij woont daar inderdaad praktisch! Je 2e thuis, haha! Maar jij bent ook de beste, dat wisten we natuurlijk al! Wat erg dat Mark's contract niet verlengd wordt. Hopelijk vindt hij snel ander werk. @sammie, wat fijn dat het ritme weer een beetje terug is en dat Wesley lekker geslapen heeft. Het was hier gisteren zeker rustig! @hier, goeie nacht, Amy werd om kwart over 8 wakker. Vanmorgen boodschapjes gedaan en flink gepoetst. De hele benedenverdieping is weer mooi aan kant. Amy ligt lekker te slapen. Tja, die slaapzak...het is helemaal niet koud in haar kamer. 19 graden of zo. Zij heeft de beste kamer van 't huis. Maar misschien dat ze inderdaad lekker iets om zich heen wil. Ze gaat dat hele bed door en ligt dus vaak niet onder de deken. Dan krijg je 't toch wel koud denk ik ja. Vanmiddag om 2 uur komt de visite sinterklaas vieren hier.
Hey meiden, @Senso, hoe was het baby spieken???? Alles goed? @Kib, wat ontzettend balen van ml zijn baan zeg ... hoop dat hij snel wat anders kan vinden!!! En jij hebt niet een schouderklopje maar een SCHOUDERKLOP verdient ... harde werker! @Sammie, jeetje wat gaat het snel zeg... pff alweer 31 wk... leuke spam van Wesley...staat hem goed hoor zijn haren!!! @Mlien, uhm sorry meid weet het ff niet meer maar dikke knuffel in ieder geval... @Masu, veel plz met Sint vandaag... Amy wordt vast super verwend... Hier gaat het met Vince prima... wij gaan over een uurtje Sint vieren... Gezellig!! Dus huis aan kant en alvast hapjes gemaakt... Vince ligt even op bed maar wilt nog niet echt slapen, dus ml gaat hem er maar weer uit halen! Met mij gaat het wel goed, alleen het volgende gehad... dinsdag na het seksen wat roze verlies, echt heel weinig, woensdag ook na het seksen wat roze verlies... donderdag tijdens het seksen (ja drie dagen achter mekaar! hahaha) echt bloed verloren, dus ik balen maar wel fijn dat er duidelijk was... NOU NIET DUS!!! Geen druppel meer verloren..echt alleen tijdens het seksen... Nog voor de zekerheid een tampon ingebracht maar echt niks meer... Ik weet het niet meer... Ik zie dit niet als een ongesteldheid ...maar wat dan wel... ????... Grrrr
Hey meiden! Internet werkt weer hoor yahooo @masu, en heeft Amy vandaag weer zo goed geslapen in haar slaapzak? was het sinterklaas vieren leuk? @stamp, jeetje wat een vaag verhaal met je cyclus zeg, heb je al wel weer getest? ook een leuke sinterklaas gehad? @hier, om 17.00 uur eindelijk weer baby gespiekt. Hij/zij was lekker aan het bewegen en was goed gegroeid, alweer bijna 7 cm nekplooi was nog binnen de "normaal" waarden maar wel aan de dikke kant. Spannend nog even tot dat we de volledige uitslag in combi met het bloed hebben, verwacht woensdag de uitslag. HIer nog even een foto'tje. Helaas door de spekkies niet echt een hele duidelijke foto
He schatjes, Masu leuke sintviering gehad? Ik heb ook een kind wat zijn hele bed doorgaat en zonder slaapzak heeft hij t ook koud.. Stamp was je sintviering leuk? Wat vaag van je ongi zeg... misschien ben je wel gewoon zwanger??!! Morgen ging je toch testen? Sensje ik vind t een mooie foto. En het valt volgens mij wel mee met die spekkies van je. Ik zie de beeb liggen en wacht gewoon geduldig op de antenne die omhoog staat Wel spannend dat de nekplooi nog net binnen het normale viel. Ik duim voor een goede uitslag. Hier vanmiddag even langs het ziekenhuis geweest bij client op bezoek. Ze was super blij om mij te zien. Na een uurtje mams opgehaald en door naar zus waar we met elkaar sint hebben gevierd. Paps was er ook dus Stijn was helemaal blij want opa was er Stijn was helemaal blij met z'n 1e cadeau en had weinig tijd/zin in de rest. Toen we de 2e gaven duwde hem weg en na nog een keer gaf hij hem aan ons. Haha hoe bedoel je een kinderhand is gauw gevuld. Uiteindelijk wel alles uitgepakt en met alles even gespeeld. Rond 21 uur waren we thuis en is hij gelijk naar bed gegaan. Het was gelijk stil. We hebben nog even een wasje aangezet en al wat was opgevouwen. Morgenochtend krijgen we visite en daarna moet ik werken. Dan gaan we weer sint vieren...pff dan ben ik er wel echt klaar mee!!!
Zaaaaa ik ben de eerste (if 2e als sens net voor mij post), Wij hebben een heerlijke nacht gehad. Wewerden rond half 9 wakker en stijn zo rond half 10. Wasdus blikkbaar erg moe van gisteren. Vanmorgen visite gehad en vanmiddag sint op werk gevierd. Sint en pieten kwamen even binnen rennen, pepernootje delen, handje geven, cadeaus achterlaten en weer wegwezen! Samen met de clienten in alle rust de cadeaus uitgepakt en daarn was alles weer normaal. Ik ga zo de slingers van sint eraf halen en dan is t klaar. Op naar de kerst!! Ik heb er zin in!!
hey meiden! wat een rust hier! @kib, hihi nee kwam even spieken nog niet posten want Jos was nog aan het rondscharrelen. Klinkt als een gezellige sinterklaas gisteren bij je mams. Wat heerlijk dat Stijn vannacht zo goed geslapen heeft bedankt voor het duimen voor een goeie uitslag, blijf nog maar even doen vind het toch wel spannend merk ik. @hier, goeie nacht gehad. Jos niet meer gehoord en hij werd om 8.30 uur wakker, ml is er uit gegaan en ik heb nog lekker geslapen tot 10.45 uur daarna met vriendin naar de stad geweest voor de sint cadeautjes, wij vieren het namelijk woensdag zelf. Was er gezellig en ben goed geslaagd, Jos krijgt nog een mooie auto waar hij vanalles mee kan doen (vormen e.d.) Nu nog even op de bank, en dan richting bed. Alvast welterusten meiden, hoop dat jullie allemaal een leuk weekend gehad hebben!
Zo klaar met werken! En al lekker thuis waar t lekker warm is. Sens ik blijf net zo lang duimen als nodig is Gelukkig geslaagd voor alle cadeaus en uitgeslapen!! Wij hebben expres voor zaterdag gekozen omdat de kids woensdag op kdv ook al sint vieren en iedereen gewoon moet werken die dag. Hier nog een fijne dienst gehad. Allemaal op tijd op bed en ik op tijd naar huis Zo mn bedje opzoeken en morgen weer opnieuw beginnen... truste
Goeiemorgen! @kib, we lijken wel een ZP duo bij ons kwam het net zo uit dat eigenlijk iedereen kon op woensdag. En een aantal hebben vrij genomen, heb er zin in haha. Gelukkig kon je op tijd weg, werkse vandaag! @hier, goeie nacht gehad. Jos heeft wel veel gehoest maar sliep verder en hoefde niet te huilen. Gisteren was hij al niet fit maar ik haalde hem net uit bed en toen had hij 38.3 dat is dan ineens even omschakelen want dan mag hij niet naar het kdv. Oma nam gelukkig op en Jos mocht daar komen dus manlief heeft hem net weggebracht. Nou ja, voor morgen maar wat anders verzinnen. Ml mag vrijnemen want mij gaat het niet meer lukken, heb geen dagen meer. Meiden maak er een fijne dag van!
goedemorgen, kib, leuk dat jullie sint zo geslaagd was! senso, ik duim ook voor een goede uitslag! zal toch wel want jullie zijn volgens mij geen risico groep. leuk dat je bent geslaagd voor de sint. grappig dt jullie juist allemaal woensdag kunnen. sneu dat jos weer ziekjes is gelukkig kon oma oppassen
nou even mijn verhaal, gisteren gezellig sint gevierd en wesley is super verwend. op een gegeven moment had hij het genoeg gehad van al het uitpakken dat hij alles door zijn nichtje liet doen en alleen het resultaat bekeek haha. hij heeft van szus een stuur gehad, dierentuindieren en boerderijdieren, thomas de trein en van souders,besture bare auto, winkelwagen, piano, hamster, boekjes en een balletje van angrybirds die licht geeft en nog wat andere kleinespul. van ons sesamstraatbus, stofzuiger en een spelletje van bumba. heb nog 3 dingen voor de kerst liggen voor allebei. wesley had niet geslapen in de middag en was om 18.00 echt moe dus nog even gegeten en om 19.00 lag hij erin maar om 23.30 had hij bedacht dat het wel weer ochtend was dus vanaf die tijd heeft hij liggen spoken tot we eruit zijn gegaan om 2uur en hem een broodje hebben gegeven en een schone luier, daarna nog een paar keer gehoord maar hoefde er niet uit. ik heb zelf ook echt een rotnacht gehad. was echt even bang dat ik weeen had zo'n pijn deden de harde buiken heb wesley teveel getild enzo dus werd meteen afgestraft. na een uurtje ging het over en kon ik toch nog slapen tot half 10. nou een heel verslag haha.
Goeiemiddag meiden, Sens ach arme josje. Weer niet helemaal fit. Dikke knuffel voor t mannetje. Haha een zp duo Het leek er wel even op Als je zin in sint hebt dan zal t wel goed gaan komen. Komt neefje ook met sint? Sammie Wesley is goed verwend als ik het zo lees. Balen van jullie nacht. Gelukkig flink uit mogen slapen daarna. Hier een goede nacht gehad. Stijn geen ene keer gehoord, hij werd om half 9 wakker. Methet aankleden hoorde we een heleboel sirenes en stijn zo kijken...Hij naar buiten kijken maar we zagen niets.. Ja een hoop natte sneeuw. Na ontbijt stijn naar kdv gebracht. Lopen we naar de auto hij helemaal naar de sneeuw kijken. Was wel heel lief. Na het wegbrengen boodschappen gedaan en snel naar huis. Wat vind ik het koud buiten zeg!!! Straks weer werken van 15-23. Net wel al heel lief alles voor t eten klaar gezet, mark kan t zo aanzetten.
Uitslag van 1:10 erg verdrietig, zo naar de vk om door te spreken hoe verder en vlokkentest af te spreken..
senso, ojee nee he. ik weet het er fijne niet van maar dit is niet leuk dat is ook echt de reden waarom wij het niet doen omdat het een berekening is en je weet het toch maar nooit. ga je een vlokkentest doen? hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.