Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dikke knuffel sens....:(:(:(
    Gelukkig wel een kans van 9:10 dat het wél goed zit!
    *duimduimduimduim*

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, balen van je harde buiken en je nacht. Wesley is flink verwend zeg! Ligt hij nu ook weer lekker te slapen?

@kib, wat ben je toch een harde werker! En jaaaaa nu komt de kerst eraan!! Ik heb er ook echt zin in! :D

@sens, balen dat Josje weer koorts had. Hoe gaat het nu met hem?

@stamp, rare cyclus....ik zou toch echt zeggen zwanger....maar snap er zelf ook niet veel meer van.:(

@hier, druk druk druk. Zaterdag een fijne dag gehad. Sinterklaas gevierd hier en Amy heeft van alles gekregen en was echt ontzettend verwend.
    's Avonds zijn vrienden hier ajax-psv komen kijken, met -gelukkig- een mooie overwinning voor ajax! :D
    Zondag was ik er gewoon nog moe van.
    Vrijdag heb ik gesprek met de nieuwe directeur en ik heb er eigenlijk een hard hoofd in. Het zal een pittig gesprek worden, want ik heb al gehoord dat ze eigenlijk vindt dat ik te ver weg woon en dat ik teveel verdien....hopelijk komen we er dus uit...
    Ik ben er een beetje down van....:(
    Maargoed, laat ik het maar gewoon afwachten, me goed voorbereiden, meer kan ik niet doen.

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hoi lieve meiden!

@Sens; Gelukkig hoef je niet al te lang te wachten op de uitkomst van de vlokkentest. Ik denk aan je meis...

@Stamp; Je cyclus doet wel erg raar hoor, ik zou toch deze week nog eens een testje wagen en anders misschien toch de ha eens inschakelen?

@Sammie; Balen van je harde buiken, schijnt dat je daar ook sneller last van hebt bij een tweede he.. (waarschijnlijk ook omdat je met de eerste loopt te sjouwen)

@Masu; Hoop dat het gesprek vrijdag toch positief gaat verlopen voor je. Balen dat je er een slecht gevoel bij hebt.

@Kib; Lief dat je het eten voor Mark alvast klaar gezet had, hij boft maar met je! Werkse, hoewel je er al een flink deel op hebt zitten.

Hier een heerlijk weekend gehad, iets te weinig slaap maar dat kan wel voor deze ene keer. Het stappen was erg gezellig!! Gisteren zijn we terug naar huis gegaan nadat de auto er weer eens mee stopte, gelukkig kon de ANWB ons weer op weg helpen. Ml is gisteravond ook naar zijn ouders gegaan om eens over de auto te praten en waarschijnlijk gaan ze deze auto omruilen voor een andere voor ons, dat zou wel heel erg fijn zijn natuurlijk.

Kian heeft het het weekend ook super gedaan, hij heeft bij mijn ouders van Sinterklaas een garage gekregen, vind ik wel jammer aangezien de Toet toet garage hier ingepakt voor hem klaar staat, maar ach, dan heeft hij er straks een op zijn kamer en een beneden. Gisteravond wilde Kian alleen niet echt gaan slapen, was pas rond 10 uur dat het echt stil werd, ook de middagdutjes zitten er niet echt meer in, vandaag was hij een uur stil maar of hij echt geslapen heeft vraag ik me nog af. Net heb ik zijn haartjes weer gedaan en daarna heeft hij gedoucht, hij ging nu wel gelijk slapen.

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lieverds van me,
    Sens wat een rot nieuws!! Ik leef met je mee. Hoop dat de vlokkentest wat goeds oplevert. Hele hele dikke knuffel voor jullie!!

Masu jemig jij ook al ellende op je werk. Hoop dat je er ongeschonden uit gaat komen.

Mlien weer ellende met de auto. Lang leve de anwb, gelukkig wel gezellig gehad. Jammer dat je dan met nog een garage zit... maar je hebt de oplossing al gevonden.

Hier weer gewerkt! Hoorde ik net van mark dat hij gewoon bij zus heeft gegeten...gaat mn goede gedrag!! Nu eet ie dat morgen.
    Stijn had het goed gedaan op kdv.
    Morgen moet ik om 14uur beginnen omdat mn client thuis komt uit t ziekenhuis. Nu eerst maar eens mn oogjes dicht doen...

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

goedemorgen,

kib, lekker dan jij helemaal voor mark zorgen en dan gaat hij buiten de deur eten haha.

mlien, euk dta jullie een super weekend hebben gehad. jammer dat je ouders niet even hadden overlegd voor het kadotje. maar toet toet auto's zijn echt super leuk door alle liedjes en geluiden en als je ze zat bent kan je mooi een stille variant neerzetten.
    balen van jullie auto, die opel toch? wij zijnzo blij dta we dat ding kwijt zijn. we haden altijd gezeur met starten verder een prima auto maar starten en rijden is toch wel belangrijk.
    wanneer krijgen jullie de sleutel van jullie huis?
    het zo wel even knudde zijn als kian geen slaapje meer wil doen. hoelaat word hij wakker in de ochtend en hoelaat gaat hij slapen dan savonds? want ik ben erachter als wesley 9.30 wakker word hij ook in de middag later op bed moet bijv om 14.00 uur en dan gaat hij om 19.30 richting bed.

hier, gelukkig een goede nacht gehad en dat had ik echt nodig :)
    was gisteren echt moe. wesley was 8.30 wakker en was weer doorgelekt en had nu juist een maat groter aangedaan. misschien vanavond maar eens luier andersom aandoen.

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,
    Sammie ohjee een doorgelekte luier is niet echt fijn..

Hier een goede nacht gehad. Stijn slaapt al een paar nachten heerlijk door en slaapt ook wat langer. Vandaag was hij om 8uur wakker. We gaan ons zo maar eens douchen, aankleden en dan langzaam aan richting mn mams. Vandaag qat eerder beginnen ook dus moet op tijd zijn!!
    Allemaal een fijne dag!

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @kib; Jij helemaal lief voor je mannetje zorgen maakt hij er niet eens gebruik van, nou zeg! Fijn dat Stijn doorslaapt steeds, hopelijk is dit blijvend voor jullie.

@Sammie; Fijn dat jullie nu een goeie nacht gehad hebben, kan me voorstellen dat je daar aan toe was! Balen dat Wesley toch steeds doorlekt, hier de laatste weken minder, ik geef Kian vanaf 17:00 nog een halve beker drinken en meer niet, dan is het meeste al uitgeplast als hij naar bed gaat. Kian wordt nu meestal rond 9 uur wakker en gaat meestal rond 19:15 naar bed. Zal vandaag eens proberen om hem vanmiddag wat later neer te leggen, ben alleen bang dat hij dan vanavond niet gaat slapen. We krijgen de sleutel op de 24e, over 3 weekjes hebben we hem dus al gewoon! :D

Hier heerlijk geslapen, we werden rond 9 uur wakker. Heb net wat wasjes opgevouwen en verder ga ik denk ik wat schoonmaken en misschien inpakken, heb er niet echt zin in moet ik alleen heel eerlijk bekennen :p.

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen!

@kib, wat fijn dat de nachten beter gaan! En ook een hele nette tijd hoor, 8 uur! Doet Stijntje goed!
    Tsss...die Mark, kook je voor 'm, gaat ie bij je zus eten! Ach, dan heeft ie in ieder geval voor vanavond alvast eten.

@sammie, balen dat Wesley weer doorgelekt was. Hier is het ook 8 van de 10 keer het geval....ik accepteer het maar en verschoon dan maar heel vaak.;) Ik zou niet weten wat ik er nog meer aan kan doen.
    (ja, Amy minder laten drinken, maar dat vind ik ook zo zielig)

@mlien, balen van jullie auto! Gelukkig zijn je schoonouders coulant en willen ze 'm inruilen voor jullie. Je moet het ook gewoon een beetje treffen met een auto.
    Hopelijk brengt de volgende geen ellende.

@hier, heerlijke nacht gehad, lekker geslapen. Vanmorgen lag m'n warme bedje nog zoo lekker....maar helaas moest ik 9 uur beginnen, dus moest ik echt opstaan. Amy heb ik iets na half 9 wakker gemaakt. Zij dacht er hetzelfde over als ik, haha, en lag nog heerlijk in dromeland.
    Inmiddels alweer klaar met werken en Amy is alweer thuis en ligt lekker te slapen.
    Dus mama op de bank, ff laptoppen zp'en. :D

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zwaaaiiii sensje! :D
    Hoe gaat het vandaag met je?

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Nou meiden! Waar zijn jullie allemaal?!
    Hoop dat het goed gaat met iedereen.
    Sens, hoe gaat het nu met je?!

Ik ga weer aan 't werk! xxx

11. AHzondag

Masu, er was volgens mij zp storing want kwam er niet op. Denk dat daarom niemand gereageerd heeft.

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@masu, was hier even niet omdat ik er even geen puf voor had. Gaat niet zo lekker, ben zenuwachtig voor morgen en dan begint het wachten pas echt :(:(

@Hier, 2 slechte nachten gehad. Jos was alleen maar aan het huilen, 1e nacht 2.5 uur met hem op gezeten en om 5 uur ging hij weer slapen en om 6 uur ging mijn wekker.

Afgelopen nacht tot 3 uur met hem bezig geweest, toen ging hij slapen maar wel elk half uur huilen..

Ben echt zo gaar als boter en als de dood voor de vlokkentest van morgen en nog erger voor de uitslag..

Fijne dag meiden

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Sens dikke knuffel lieverd!! Jouw frummel hoort vast bij de 9/10!!! Knfff

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sens, ahhh wat naar.....ik kan me voorstellen dat je helemaal op bent nu....en wat een spanningen en dan ook nog eens die nachten...:(
    Dikke knuffel meid!! Ik duim iedere dag voor je!

@sammie, hmm...dat zou kunnen...of iedereen is gewoon druk met van alles.

@hier, fijn gewerkt. Vandaag voor 't eerst die mexicaanse ovenschotel gemaakt van het zp-recept en het was erg lekker. Dat vond zelfs manlief, behalve de tortilla's, daar issie niet zo'n fan van.
    Amy ligt alweer lekker in bed en ik duik op de bank. Ff lekker bankzaken doen. :D

15. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Heey meiden reageer via mobiel dus ff snel.
    Sorry masu drukken beetje balen dus ff geen tijd voor zp.
    Maar snap dat je de spanning voelt wat je baan betreft. Hoop dat het meevalt meid. Knuffel. .

Lieve sens snap de spanning meid. .. knuffel

Hier ben gister zwaar ongi geworden flink balen maar ook fijn dat ik nu weet waar ik aan toe ben. Op naar ronde 3... knuffels voor jullie

16. AHzondag

senso, ah meid snap dat je op van de zenuwen bent en dat je dan nog zolang moet wachten is helemaal niks.
    het komt goed morgen, sterkte.
    wat ontzettend balen dat jos zo aan het huilen is in de nacht. kan me voorstellen dat je moe en brak bent.

masu, gelukkig was de schotel lekker.
    hoe gaat het met amy?

stamp, eindelijk weet je waar je aan toe bent maar leuk is anders. hopelijk kan je deze maand weer met volle moed er tegen aan!

zondag op maandagnacht heb ik echt buikpijn gehad denk oefenweeen. maandag de hele dag spierpijn en gisteren ging het wel maar bij teveel doen meteen last van mijn banden denk ik.
    vandaag ook weer. morgen naar de gyn en even bespreken met hem.

ik heb een skipak gekocht en snowboots! morgen nog even kijken voor een slee want ik ben positief dat het vrijdag eindelijk blijft liggen (voor mezelf niet leuk maar voor wesley wel).

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He schagjes,
    Masu ik ben eerlijk...was gewoon druk aan t werk. Giater een avonddienst en was zelfs om half 2 begonnen tot 23 en vandaag van 7 tot 16.45uur.
    Dat je bedje zo lekker ligt smorgens weet ik alles van hahaha.

Mlien hoor je t kraken.....das omdat ik aan t nadenken ben wat je had geschreven..weet nog t eten van mark...verders geen idee meer...schaam..schaam...schaam....

Sammie balen van je oefenweeen/bandenpijn. Toch proberen het nog rustiger aan te doen.

Stamp he balen meid. Volgende ronde moet gewoon raak zijn!

Sens snap dat je hoofd even niet bij zp is. Hele dikke knuffel en ik duim voor je.

Hier zoals bij masu te lezen druk aan t werk geweest. Lange dagen gemaakt... Vond vooral t opstaan vanmorgen erg tegenvallen...
    Het was ook nog eens rete druk op de weg vandaag.. heb er gewoon een half uur over gedaan om op t kdv te komen. Snel mn binkie gehaald die het goed had gedaan en zwarte piet nog heeft gezien! Naar de ah eten gehaald, we hebben lekker patatjes gegeten. En ik moet bekennen dat ik mn kerstboom vanavond heb neergezet...*bloos*
    Morgen verder heb geen zin meer... Zo lekker mn bedje in en dan een tukkie doen.

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, balen van je bandenpijn, maar je bent nu ook al een aardig eindje op weg!

@kib, het is je vergeven. Kerstboomspam???:D

Ik duik m'n bedje in. Slaap lekker meiden! xxx

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sens; Wat balen van je slechte nachten, ik hoop dat de afgelopen nacht wel iets beter geweest is! Ik wil even zeggen dat ik aan je denk vandaag! Sterkte!!

@Masu; Zo dat klinkt lekker die schotel! Linkje naar het recept? :D

@Stamp; Balen dat je uiteindelijk toch ongi geworden bent :(. Ronde 3? Aan je onderschrift te zien ga je naar ronde 5?

@Sammie; Bij jou mag het blijven liggen, als het bij mij maar wegblijft, niks aan die sneeuw als je naar je werk moet :p. Zou je niet een beetje rustig aan doen met dat buikje van je?

@Kib; Bij mijn naam het eten van Mark?.. Volgens mij was je het pad een beetje kwijt offuhh... :p Wat een hectisch dagje heb je weer gehad, fijn dat de boom staat! Ben benieuwd wat Stijn er van vindt :D.

Hier weer bijna halverwege in mijn werkweek ;). Gisteren was het redelijk druk dus hoop dat dat vandaag ook zo is. Verder eigenlijk bizar weinig te melden, met Kian ook alles prima :D.

20. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Wij gaan van het weekend kerstboom opzetten. .
    Kibbelen nu bijkomen van het harde werken. Of ben je nog niet vrij?
    Senso hoe gaat het nu met de zenuwen? Jos weer wat rustiger met slapen?
    Sammie hoe is het? Met Wesley? Ik wil graag de testen overnemen.
    Masu hoe is het? Lekker geslapen?
    Mlien alleen maar positief als je niet veel te melden hebben. En ik bedoel idd ronde 5!

Xxxx

Deel Deze Pagina