stamp pb mijn je adres even dan stuur ik ze naar je toe hier bij de gyn geweest en alles was weer goed. ik douche te heet waardoor ik duizelig word mar kan geen kwaad voor de kleine man alleen voor mezelf dus ga iets minder heet douche. kleine weegt nu ongeveer 2kg. de inleiding gaat zeker door met 38 weken als dit mannetje goed blijft groeien en niet langer nodig heeft maar goed hij kan natuurlijk ook eerder komen maar het geeft een rustig gevoel. het is wel gek dat wesley met 37 weken maar 470gr meer woog dan de kleine nu. verder twijfel ik nog steeds of ik de neppe boom ga neerzetten of een echte... senso hoe gaat het met jou?
Avond moppies! @sens, hoe is de vlokkentest gegaan? Ik heb aan je gedacht. Hopelijk is het meegevallen meis. Nu het lange wachten begonnen...dikke knuffel!! @sammie, toch maar wat minder heet douchen dan. Maar das altijd zo lekker he! Fijn dat ze je sowieso met 38 weken inleiden. Amy was met 38,5 week al bijna 3700 gram! Het is maar goed dat ik werd ingeleid, haha! @mlien, hopelijk is het een beetje druk geweest op je werk. Ik help mee hopen dat het mee gaat vallen met de sneeuw. Ik moet er morgen ook door. @kib, druk geweest vandaag? @stamp, jaaa de kerstboom! Ik wilde 'm zo graag gisteren zetten, maar manlief wilde de spullen niet van zolder halen. Dus ik zet 'm ook dit weekend. @hier, druk werkdagje gehad. Vanmorgen om half 9 opgestaan omdat ik om half 10 moest werken, maar Amy sliep nog. Ik heb lekker over haar hoofdje en ruggetje geaaid en zachtjes aan haar gevraagd of ze wakker wilde worden, maar ik kreeg geen reactie. Zo heerlijk als ze zo diep in slaap is. Ze lag heerlijk op haar buikje, handjes onder haar gevouwen en zachte geluidjes maken. *smelt* Ik heb er gewoon 5 minuten naar staan kijken en haar geaaid. Uiteindelijk werd ze wakker, maar het was niet makkelijk, haha. Haar oogjes zijn wat ontstoken, want ze zaten allebei helemaal dicht van de pus en zo. Bah! Zo zielig ook...met wattenschijfjes heb ik het heel voorzichtig allemaal schoongemaakt. Zij huilen.... Daarna haar weggebracht naar het kdv en door alle vertraging was ik helaas pas om 10 uur weer terug. Morgen gesprek op het werk met de nieuwe directeur als alles goed gaat. Hopen dat die rotsneeuw geen roet in m'n eten gaat gooien. Ik heb alles goed voorbereid en ben wel eens toe aan duidelijkheid. Ben benieuwd waar zij mee gaat komen. Spannend!
hey meiden! @stamp, balen van je ongi meid. Hoop dat de ovutesten je wat inzicht geven in je cyclus. @mlien, goed toch dat je weinig te vertellen hebt lekker gewerkt vandaag? @mamalijn, th@nks meis! hoop dat het met jullie goed gaat. @sammie, fijn de kleine man weer goedgekeurd! 2 kg alweer, wat gaat het hard. @masu, sneu dat Amy haar oogjes ontstoken zijn lief he als zo liggen te slapen *smelt* lief dat je aan me gedacht hebt vandaag, zal onder het stukje @hier vertellen hoe het is gegaan. Heel veel succes morgen met het gesprek! hoop dat er goed nieuws uitkomt voor je. @kib, leuk je kerstboom! spammetje? @hier, nou de vlokkentest is achter de rug. Waren er extra vroeg vanwege de files enz. maar we werden meteen geholpen want degene voor me was er nog niet. Eerst echo om te kijken waar de placenta lag en of het goed ging met het kindje. Daarna buik ontsmet en en de lange naald erin, ben stuk naar het kindje blijven kijken. Het opzuigen van de vlokken (soort pompen) voelde heel naar.. Na de punctie heeft ze nog even een tijdje een echo gemaakt van het kindje om te kijken of hij goed bleef doen. Kreeg 2 mooie foto'tjes mee en nog een Anti D prik in mijn bil toen mochten we gaan. maandagmiddag na 14.00 uur worden we gebeld met de uitslag.. blijven duime meiden dat onze uk bij de 9 gezonde kindjes hoort. Jos heeft vannacht gelukkig beter geslapen, wel 3 keer wakker geweest en huilen maar we hoefden er niet uit gelukkig. HOpen dat het vannacht ook weer goed gaat of nog beter Welterusten lieve meiden!
@Stamp; Gezellig komend weekend de boom opzetten! Hier dit jaar geen boom ivm verhuizing. @Sammie; Klinkt logisch ja dat doucheverhaal, had ik ook snel last van. Maar warm douchen is zo lekker! @Masu; Wat lief hoe je Amy wakker hebt gemaakt vanochtend! Hier springt Kian meestal direct overeind zodra hij wakker wordt, vind ik best sneu want dan is hij altijd even het padje kwijt. Succes met je gesprek morgen! @Sens; Wat een verhaal van je punctie zeg, ik vind het maar eng klinken! En dan denk je dat je alles achter de rug hebt krijg je ook nog eens een prik in je bil, nou zeg! Ik duim heel hard met je mee dat je kindje gewoon gezond is! Hopelijk nu weer een goeie nacht! Hier was het erg stil op het werk helaas. Gelukkig nog niet echt last gehad van sneeuw, zal morgen denk ik wel anders zijn . Morgen laatste dagje deze week, 's avonds muziek en dan weekend. Misschien meubelshoppen, maar eigenlijk zou ik de kamer graag nog een keer zien voor de zekerheid dus misschien nemen we nog even contact op met de verkopers.
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (6 leden en 0 gasten) ‎Mlien, ‎Kibbeling+, ‎masu+, ‎sammie121+, ‎senso+, ‎Stampertje23+ Druk hier!
Schatjes van me, Sammie fijn dat alles goed was bij de gyn. Dan idd maar wat minder hee douchen. Sens lieverd hoe is het gegaan vandaag? Viel t een beetje mee allemaal. Ik duim nog altijd voor je. Masu ahh dat klinkt toch om verliefd op te worden!! Zonde dat je haar dan wakker moet maken he? Ik hoop dat je redelijk genakkelijk morgen naar je gesprek kan. En slim om je goed voor te bereiden. Mlien je had gezegd dat goed voor mark had gezorgd (had ff terug gelezen) Je dag vandaag net zo snel gegaan als gisteren? Stamp ik heb 3 daagjes vrij (1is helaas alweer bijna om) Hier een raar druk dagje gehad. Vanmorgen eerst heerlijk met Stijn in het grote bed geluierd. Daarna nog een beetje in huis gerommeld.tot zus belde. Ze vertelde dat de oom en tante van mijn zwager langs kwamen en dat ze een sint kadootje voor stijn bij zich hadden. Dus lekker warm aangekleed (mark had de auto meegekregen) en samen door de sneeuw naar de metro gelopen. Hij heeft een flink eind gelopen. Bij zus zijn cadeautje uitgepakt (een vishengelspel) en nog lekker daar gegeten. Vervolgens is hij daar naar bedje gegaan en ben ik samen met zus boodschappen gaan doen. Zwager paste op Ze hebben ons weer thuis gezet en samen met stijn hebben we nog de huisjes neergezet. Vriendin kwam gezellig mee eten en die is er nu ook nog ff. Mark heeft clubavond en zal zo wel thuiskomen.
@sens, het klinkt heel naar, bah! Hopelijk maandag inderdaad goed nieuws. Ik zal maar weer duimen voor een goeie nacht voor je, meestal helpt het wel. Slaap lekker meis!
Zo! Meteen 2 berichten gemist! @mlien, balen dat het zo rustig was op je werk. Hopelijk is het morgen drukker en valt het mee met de sneeuw. Dat overeind springen in bed doet Amy normaal ook, behalve als ze dus echt nog diep in coma ligt (dat is dus zelden). Als het dan een keer gebeurd dan geniet ik daar extra van. @kib, wat lief dat ze ook voor Stijn een cadeautje bij zich hadden. Lief ook dat Mark met de auto mocht van je. En maar klagen op FB over het weer en z'n fietsbanden. Zo te horen stond z'n fietsje mooi binnen. Lekker dat je 3 dagen vrij hebt zeg! Wat een rare gewaarwording.
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (3 leden en 0 gasten) ‎masu, ‎Kibbeling+, ‎Mlien+ De diehards blijven over?!
Jemig ff een berichtje tikken en mis gelijk een heleboel verhalen!! Mlien t was dus rustig vandaag..balen. Hoop dat je morgen meer te doen hebt. Sens ah klinkt niet lekker idd. Ik duim gewoon verder voor je! Masu mark had idd weinig te klagen. Heb ik hem ook nog maar ff verteld op fb Zo deze die hard gaat haar bedje opzoeken. En die 3 vrije dagen komen idd niet vaak voor.
@Kib; Klonk inderdaad wel als een druk dagje gisteren, maar wel gezellig of niet?! Ik denk niet echt dat ik het vandaag drukker krijg met die sneeuw buiten . @Masu; Zie bij Kib, verwacht niet echt drukte zo helaas. Succes vandaag! Hier heerlijk geslapen, dat dan weer wel. Maar toen keek ik naar buiten en ja hoor... sneeuw . Hier gelukkig maar 2 cm ofzo denk ik, maar richting werk kom ik dus meer en meer sneeuw tegen. Zal maar op tijd vertrekken vandaag!
He hallootjes, Mlien gelukkig een goede nacht. Verwacht idd dat je meer zal tegen komen op weg naar werk. Hier ligt ook al een aardige lading. Hoop dat je dag wel een beetje vlot voorbij zal zijn. Hier een goede nacht en stijn was rond half 8 wakker. Hij bleef nog liggen tot 8uur. Nu nog ff samen in t grote bed...al gaan we er zo wel uit. Effe het jeugd journaal kijken
goedemorgen, het is hier flink aan het sneeuwen en als wesley straks zijn schoenen binnen heeft gaan we de sneeuw in alleen jammer dat ik niet mee kan maar ga wel foto maken van hem in de straat. wesley was 8.30 wakker nu even mickey mouse kijken en zo eten.
Middag meiden! Helaas ging m'n gesprek niet door vanwege de sneeuw. Hier ligt toch wel zo'n 7 cm sneeuw. Wel al het dorp in geweest richting etos, trekpleister en action. Een skipakje gescoord voor Amy voor 5,95! Sneeuw op zich is nog niet zo'n ramp, maar al die automobilisten die dan ineens denken dat ze maar 10 km per uur moeten rijden.... Daar word ik dan zo moedeloos van, want er is overal heel goed gestrooid! Amy ligt lekker te slapen, heeft vanochtend ff 2 uurtjes gespeeld op het kdv, want ik had het toch al geregeld ivm dat gesprek. Nu staat het voor maandag, 11.00 uur in Den Bosch. Straks nog ff de grote boodschappen doen en verder vrij weinig. Als het ophout met sneeuwen even met Amy de sneeuw in, maar het ziet er nog niet naar uit. @sammie, daar ook flink sneeuw! Nette tijd was Wesley wakker. Hier de laatste tijd ook een uitslapertje. @kib, nog plannen voor vandaag? Nette tijd hoor. Gaat het nu weer beter met het slapen van Stijntje? @mlien, hopelijk blijft 't bij die 2 cm! Werkse vandaag! Fijne dag meiden!
Sammie mmoie tijd was wesley wakker. Al in de sneeuw geweest?? Masu das een koopie voor t skipakje. Balen van je gesprek zeg. Dan maar maandag. Alles voor niks geregeld. stijn slaapt de hele week al goed en door. De 24e gaan we weer op consult bij de homeopaat. Tot nu toe erg tevreden Hier vriendin geholpen met de kerstboom neerzetten. Zo ff samen lunchen en dan ga ik stijn op bedje leggen en dan als hij een beetje oo tijd wakker is naar de winkels wandelen. Eveb kijken bij action of ze maillots hebben voor stijn en bij bart smit voor een opvouwbare slee.
Hey meiden, @Kib, lekker geslapen dus...Gezellige dag vandaag... @Masu, jammer dat je gesprek niet door is gegaan.. zal voor je duimen maandag!!! En waar heb jij zo goedkoop dat skipakje vandaan?? Moet ik ook nog hebben... als je de sneeuw in gaat... veel plz... Enneh ik ben zo'n muts hoor die 10km per uur rijdt met dit weer... @Sammie, en hoe vondt Wesley het in de sneeuw?? Foto's gelukt? @Senso, jeetje dat klinkt best heftig!!! Duim voor je dat alles goed is... knuff!!! Hier alles goed... Vince was vanmorgen 8 uur wakker... prima tijd. Hier ligt ook al aardig wat sneeuw... Vince is nu helemaal over naar 1 x slapen... dus die ligt er vanaf 12 uur in. Vanmiddag ff rondje in de sneeuw... maar heb nog geen skipak dus zal niet lang zijn... misschien alleen ff rondje wandelen met de wagen.. Vanavond weer lekker tvoh... xxx
We hebben vanmiddag een klein rondje in de sneeuw gelopen... was erg leuk! Alleen Vince heeft nog geen wanten, dus snel weer naar binnen om op te warmen... Daarna kwam zusje even bakkie doen! Vince is nu lief aan het spelen, het zelf spelen gaat gelukkig steeds weer wat beter! Hij zit nu een boekje zelf te lezen, zo lief! Fijne avond... xxx