Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Helemaal zen kib! :D:p
    Nee, ik was mooi in balans, haha!
    Tot hoelaat moet je werken?
    Hoop dat de moonboots pakken, die kan Stijn wel gebruiken met dit weer!

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu ik ben al klaar met werken. Moest tot 15 uur maar werd half 4 omdat ik nog ff stond te kwekken :)
    De moonboots passen heel goed en staan super stoer.
    We hebben lekker op tijd gegeten vandaag en het is dus nog vroeg.. Stijn is alleen erg aan het jengelen om zijn speentje die die niet krijgt. Hij had hem zelf uit zn bedje gehaald.met zijn kroelie samen :)
    Hij dachy ik ben slim

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hello!!!

@Kib, wat een leuke foto's weer... die met Stijn en papa bij de kerstboom... is volgens mij erg leuk! Jammer dat ie niet scherp is!
    Je hebt weer een druk/gezellig weekend achter de boeg.. is het gelukt met de moonboots??
    @MAsu, wat gezellig saampjes ff op stap! Wel balen dat je daarna zoveel naar de wc moest.... super snelle spijsvertering;)... hoe is het met Amy??? Veel succes met je gesprek morgen(toch??)

Hoe is het met de rest??? Senso hoe gaat het meid?? Geen krampen meer??
    @Mlien, lekker weekend gehad??
    @Sammie, alles nog rustig?? En alles al een beetje babyklaar??

Hier een lekker weekend gehad...
    Gister met mijn ouders naar de tante op visite geweest die is opgegeven.. was erg gezellig maar ook moeilijk en verdrietig...
    Vandaag kerstboom opgetogen... moesten eerst even het één en ander verplaatsen maar hij staat er weer..
    Morgen nog vrij en moet donderdag werken...

Fijne avond nog... xxx

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden,

Hou het kort want ik stik van de zenuwen..

Mooie spam heb ik voorbij zien komen, poetsende Amy is herkenbaar :D en die van Stijn met papa is erg lief, jammer dat hij wazig is!

Ik ga zo naar mijn werk en dan om 13.30 uur naar huis, vanaf 14.00 uur kunnen we het telefoontje verwachten..

Redelijk geslapen gelukkig, Jos is niet wakker geweest. Ik heb onrustig geslapen maar gelukkig wel geslapen en niet de hele nacht wakker gelegen.

Zodra ik wat weet laat ik het hier ook even weten.

Fijne dag meiden

5. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Fijn dat JOs lekker geslapen heeft... spannende dag meid!
    Knuffel!!!

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    He meiden!

Wat een mooie spam allemaal zeg!! Masu, hoe kwam je aan dat geweldige idee van dat skipakje bij de Action? :p

Sens; Ik denk aan je!

Hier een druk maar leuk weekend gehad, zal hier de komende maand niet zoveel te vinden zijn. Zaterdag zijn we naar de Ikea geweest en hebben we alle meubels voor Kian zijn kamer geshopt (behalve bedje, voolopig blijft hij nog in zijn ledikant) en gisteren hebben we een goeie start gemaakt het inpakken. Nog 2 weken dan krijgen we de sleutel en over 3 weken moeten we verhuisd zijn dus dat geeft aardig wat stress!

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen schatjes,
    Stamp de moonboots zaten goed en we hebben ze dus overgenomen. Zo goed als nieuw. Lekker nog een dagje vrij vandaag. Wat een klus he zo'n boompje neerzetten?

Sens gelukkig wel een beetje kunnen slapen vanacht. Sterkte vandaag en ik denk aan je!

Mlien het gaat opschieten voor jullie. Druk druk dus. Wel fijn dat er al een goed begin met inpakken gemaakg is. Vind dat zo'n rotklus!

Hier hebben we een hele goede nacht gehad. Stijn wel wat moeizaam in slaap maar wel de nacht weer doorgeslapen tot 7uur vanmorgen!! Nog ff lekker met zn allen in t grote bed geluierd. Mark heeft vandaag een solli gesprek dus die heeft een vrije dag. Stijn wel naar kdv gebracht omdat we niet weten of mark op tijd thuis is om mij af te lossen. Hij heeft t gelukkig ook erg naar zn zin op kdv.
    Ik zelf zit vandaag helemaal vol snot en mn neus loop ook steeds leeg. Denk dat ik er maar een bakje onder ga hangen, scheelt zakdoekjes :)
    Vandaag ook weer werken van 15-23.

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    we krijgen en gezonde jongen

9. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Yeah!!!! :) gefeliciteerd senso.
    Gelukkig was het goed en wat leuk een vriendje erbij :D

10. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Wat een super nieuws Senso!! GEFELICITEERD!!!!!
    En wat leuk nog een jochie erbij... xxxx

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O Senso wat fijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dikke knuffel meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    th@nks meiden, we zijn helemaal happy! :D maar ook doodop van de afgelopen week.

Vroeg naar bed vanavond :)

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oh sens!! Wat fijn!! Gelukkig maar!
    Ik ben heel blij voor je. Heb veel aan je moeten denken.
    En natuurlijk kei gefeliciteerd! Leuk hoor, nog een manneke! :D

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, fijn dat de kerstboom weer staat. Hoe komt het dat je deze week di, woe, do werkt?

@kib, wat fijn dat jullie zo'n goede nacht hebben gehad. Balen van je verkoudheid...daar kun je je altijd zo beroerd van voelen.

@mlien, fijn dat jullie al zoveel gekocht hebben voor Kian. Je kunt 't maar hebben, toch?
    Succes met al het inpakwerk...das altijd zo'n rotklus, bah!

@hier, gesprek gehad op mijn werk, maar ik ben nog niet heel veel wijzer. Volgende week donderdag weer een gesprek en dan wordt er -hopelijk- een stuk meer duidelijk.
    To be continued zullen we maar zeggen.;)
    Met Amy alles goed. Ze kletst de oren van ons hoofd en ze zegt echt alles na wat wij ook zeggen, zo leuk! Verder weinig nieuws.

15. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

stamp ik stuur de testen morgen op hoor. vandaag vergeten, mijn geheugen is echt een zeef sinds ik zwanger ben.

masu, jammer dat je nog niet veel wijzer bent en lijkt me ook lastig die onzekerheid. willen ze je wel houden of heb je daar geen idee van?
    leuk dat amy zoveel klets en fijn dat alles goed gaat.

hier gaat ook alles zijn gangetje. vrijdag avond de boom neergezet en de kast versiert met lichtjes en beeldjes. woensdag had ik al de ramen gedaan en dat gaat er na kerst meteen af en de boom 1jan er meteen uit. dan kan de box neergezet worden :)
    vandaag alvastw at boodschapjes voor mijn verjaardag gedaan van de week de rest. wesley is ook weer in een super humeur en dat is heel fijn. gelukkig gaat het slapen ook weer goed. we laten hem niet meer langer dan 8.30 slapen en dat gaa goed.

heb een kerststal van little people gekocht, komt morgen binnen.
    verder al wat meer harde buiken en steken onderin denk dat de kleine man gaat indalen.

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, ja ik mag wel blijven, dat is zeker, alleen welke functie en waar is de grote vraag.
    Op zich mag ik daar dus niet over klagen, maar ik heb zo'n geweldige functie nu dat ik gewoon baal als ik die niet meer mag uitoefenen straks.
    Fijn dat de kleine man aan het indalen is en dat je alles op orde hebt voor kerst.
    Leuk, zo'n kerststal! Ben benieuwd wat Wesley ervan vindt!

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, jammer meis dat je nog niet echt duidelijkheid hebt over je functie. Gelukkig houd je wel je baan.. nu nog hopen dat het in een functie is die je leuk vind. Lief dat Amy alles nakletst :D

@sammie, leuk die kerststal! leuk dat je je boom ook hebt neergezet, wij ook gisteren. Staat toch wel weer gezellig. Fijn dat Wesley zo goed in zijn hum is :D

@hier, ik ben helemaal kapot dus ik ga mijn bed op zoeken. Welterusten meiden.

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sens wat een super goed nieuws lees ik hier!!! Wat leuk een 2e manneke. Had ik toch weer gelijk he op beide punten :p
    Begrijp helemaal dat je versleten bent. Het hakt er toch wel in. Slaap lekker (al hoop ik dat je dat al doet, heb je wel verdiend)

Masu balen dat je eigenlijk nog niet veel wijzer bent geworden met je gesprek. Hoop dat je snel wel echt duidelijkheid hebt. Ze hebben vast ook wel wat stof tot nadenken gekregen van je.. :)
    Wat leuk dat amy zo lekker aan t kletsen is geslagen. Hier ook een kleine kwebbel die je ook steeds beter gaat begrijpen. Zo tof!

Sammie toch de boom geplaatst. Staat altijd wel gezellig. Wij hebben hier ook de stal van little people (al moet ik zeggen vaak een halve of lege stal). Stijn vind de poppetjes helemaal geweldig en sjouwt de hele dag met baby jezus en jozef rond. Maria mag af en toe ook buiten spelen. De dieren vind ik regelmatig in zijn dierentuinboom.. je kan dus zeggen dat hij bevalt :D

Hier mn werkdag overleefd. Bewoners waren allemaal rustig vandaag. We hebben het dus rustig aan gedaan. We hebben het over ons weekendje weg gehad en wat we allemaal gaan doen in de efteling. Geloof dat ik het nog druk ga krijgen s ik ze zo hoor :)
    Nu lekker mn bedje want mn hoofd zit nog steeds vol snot. Hoop dat tmorgen weer weg is want ik heb een hele schrale neus.. :(
    Welterusten!

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sens; Gefeliciteerd!!! Wat ontzettend fijn voor jullie dat alles goed is!

@Sammie; Leuk dat de boom staat! Waarom laten jullie Wesley niet meer uitslapen? Omdat hij dan geen middagdutje doet?

@Masu; Balen dat je nog steeds in onzekerheid zit, hoop dat er uiteindelijk toch een goeie uitkomst voor je komt.

@Kib; Wat irritant dat je zo verkouden bent, is niks aan! Wanneer gaan jullie dat weekendje weg met je werk?

Hier gisteren weer wat dozen ingepakt, ben het nu al zat en ik moet er nog zoveel :p. Kian is steeds echt weer in een super humeur, hij is zo lief! Fijn hoor, haha.

Gisteren ben ik ronde 6 ingegaan, ik had deze ronde duidelijk een innesteling gevoeld en had vorige week ook een licht positieve test maar het is toch weer misgegaan helaas. Hoop dat er eens eentje blijft plakken :(.

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,

Mlien balen van ronde 6. Wat heerlijk dat Kian zo gezellig is. Lekker van genieten hoor!! Dat inpakken is ook 3x niks joh. Snap dat je er klaar mee bent. Helaas nog wat werk te verzetten dus. Joh het ia voor een goed doel moetje maar denken?
    We gaan as vrijdag met de groep weg en komen zondag weer thuis. Op deze manier kan ik t thuis regelen en collega ook. En de bewoners zijn er toch even uit geweest dit jaar.

Hier een goede nacht, ik heb ergens meegekregen dat Stijn zacht huilde en mark eruit ging maar snel weer in slaap gevallen.
    We gaan ons hier zo ff douchen, aankleden, op naar de freerecordshop kaartjes voor t kerstcircus ophalen voor mn werk en dan door naar mn mams haar huis. De kids van zus hebben daar geslapwn dus mag stijn daar brengen en dan brengt zus hem vanaaf weer thuis. Ze vind het zielig als mark met stijn dop de fiets moet in de kou. Normaal doen ze dit ook maar is t dichterbij.
    Fijne dag allemaal ik ga wat doen en vanmiddag weer werken 15-23!

Deel Deze Pagina