goedemorgen, kib, leuk dat je clienten zo vol zijn van de efteling. heb je iets om te stomen meestal lucht dat wel op. lief dat je zus stijn en mark naar huis brengt. het is ook wel echt koud in de avond. leuk dat stijn zo vol si van zijn little people, ik weet alleen niet of ml er zo blij mee is haha. mlien, ohh inpakken hou er ook niet van haha. gooi je nu nog dingen weg? super dat kian ook weer in zijn hum is en slaapt hij weer in de middag of niet? we laten hem idd niet meer uitslapen omdat hij dan in de middag niet slaapt en we weten dat hij het wel nodig heeft anders stort hij om half 6 in en dan zitte wij met een super sjaggo kind tot we gegeten hebben. hier, beetje last van duizeligheid en last van mijn buik maar goed mag niet klagen deze zwangerschap gaat zo snel en voorspoedig.
He meiden! @kib, wat leuk dat jullie een weekendje weg gaan met de clienten. Wel jammer dat je dan een weekend van huis bent en je mannen moet missen. Lief dat je zus Stijn thuis komt brengen. Wat heeft Mark 't toch weer getroffen! @mlien, inpakken is echt een rotwerk! Heerlijk he deze fase; ze zijn zo vrolijk en makkelijk nu...genieten! Balen dat het weer mis is gegaan. Ach, je hebt ook Kian, dus het gaat vast een keer goed. Snap wel dat je hier niet echt vrolijk van wordt, maar kop op meid! @sammie, fijn dat de zwangerschap zo goed gaat. Hij is ook best wel voorbij gevlogen volgens mij. Gaat zo snel! @hier, druk dagje gehad. Vanmorgen uitgeslapen en Amy om 9 uur ook maar wakker gemaakt, want eigenlijk moest ik om 9 uur al beginnen. Vanmorgen gewerkt, toen snel Taco uitgelaten en onder de douche gesprongen en richting crematie. Het kindje van mijn collega is donderdag overleden. Hij was 4 maanden oud, maar er was van alles mis met hem....het blijft natuurlijk een verschrikkelijk iets! Rillingen... Het was een hele mooie dienst en wat waren de ouders sterk. Daarna door naar ons pap en mam; onderweg de boodschappen gedaan voor het avondeten en met ons mam tortellinischotel met spinazie gemaakt. Manlief moest voor zijn werk naar Duitsland, dus hij was pas laat thuis. Om kwart voor 7 waren we thuis, manlief inmiddels ook. Amy ligt in bed en wij zijn op de bank geploft. Omdat de bus van manlief z'n werk door een andere collega meegenomen was en de audi ook al bezet was kreeg manlief dus eergisteren de maserati mee. Zeer bizar! Staat hier zo'n dikke bak in de straat en dan stapt manlief in! (zeker gezien het feit dat wij een gare seat rijden, hahaha!)
hey meiden! @kib, wat fijn dat je clienten gisteren lekker rustig waren, leuk hoor dat ze zo vol zijn van het weekendje weg! hoop dat ze vandaag ook lief voor je waren, gaat goed met Stijn en het slapen volgens mij, fijn hoor! al wat minder verkouden? @mlien, balen meis dat je ronde 6 in gaat.. ga voor je duimen dat het deze ronde raak is en vooral dat uk blijft plakken. Oooooh blegh inpakken, hekel aan wel fijn dat Kian zo lekker vrolijk is. @sammie, balen van de duizeligheid, niet handig... gelukkig gaat het verder wel goed je gaat al hard zeg! @masu, jeetje wat een drukke dag heb jij weer gehad vandaag. En wat erg van het kindje van je collega moest wel een beetje lachen om het auto verhaal de buren zullen wel denken! Gezellig dat je bij je ouders hebt gegeten! @hier, lange dag op het werk gehad. Ben echt helemaal ingekakt.. alles komt er uit denk ik ben onwijs moe. Jos heeft het goed gedaan, wel wat weinig geslapen maar hij was vanavond zelfs goed te genieten dus viel alles mee. Hij was wel snel in dromeland na het badderen Vandaag het hartje van uk weer gehoord.. hij doet het dus nog na de punctie zondag hebben we een extra echo dus gaan we nog even naar hem spieken. Ik zeg nu alvast welterusten!
He daar is die nachtbraker weer!! Sammie je zwangerschap is zeker snel gegaan. Weet nog dat je vertelde dat Wesley er een broertje bij kreeg. Masu wat klinkt dat naar zeg een ukje van 4 maandjes oud moeten laten cremeren. Wel een mooie dienst al ik je zo hoor. Hahaha ik zie mark al in die maserati stappen Lekker simpel gekleed (of moet ie netjes? Wat ik me herinner van onze date niet he?) En lekker bij je mams gegeten..bofkont! Sens oh wat stoer t hartje horen kloppen van je kleintje. Er is toch niets mooiers dan dat (oke misschien spieken naar je ukkie) Fijn dat Jos ondanks minder slapen wel gezellig was. Stijn slaapt momenteel wel goed ja. Alleen toen hij ziek was geweest even niet maar moet zeggen dat we pas 3nachten totaal hebben na zijn 2e keer medicijninname dat we eruit.moesten. Hoop dat t zo blijft.. Hier gelukkig geen loopneus meer vandaag. Heb last van chronische verkoudheid dus eens inde zoveel tijd (vaak bij verminderde weerstand) heb ik er heel erg last van en zit alles dicht.. Nu gelukkig geen last meer. Vanmorgen na mn boodschapjes samen met Stijn naar mams gegaan. Neefjes waren daar al en ze hadden weer de grootste pret met elkaar. Kiekeboe ala de 1 moet eten in de kinderstoel (kan je vertellen dat er dan weinig meer gegeten wordt maar des te meer gelachen), samen aan tafel zitten en lunchen. Nog ff met zn allen een frisse neus halen en toen aan t werk. Clienten waren lief vandaag en erg rustig. Vandaag weer met stagiaire samen gewerkt en we.kregen ons kerstpakket. Net thuis nog ff snel uitgepakt maar er zitten leuke dingen in dit jaar. Ik ben er blij mee!! Ohja masu hoef mn mannen niet zo heel lang te missen Mark en Stijn komen zaterdag ook en gaan dan mee naar de efteling Nu mn oogjes sluiten en morgen (hoop ik) weer fris op!
Goedemorgen meiden, De laatste vanacht en nu de eerste?? Ik hoop dat iedereen een goede nacht heeft gehad. Ik wel gelukkig. Stijn heel kort gehoord om 12 uur vanacht maar na zijn speentje gegeven te hebben heeft hij geslapen tot 7.20 vanmorgen. Nog even samen in het grote bed kroelen en toen hup dat warme bedje uit!! Lekker samen lol gemaakt onder de douche en hem weggebracht naar het kdv. Zelf ff doorgegaan voor brood, langs de action skipak halen voor mn kleine neefje. Zus wilde er ook wel 1 hebben voor hem voor dat geld. Zo ff als een speer opruimen in huis, heb al een deel gedaan maar moet echt ff stofzuigen en de was wegwerken. Straks alweer werken van 15-23 uur dus heb weer genoeg te doen nog. Fijne dag allemaal!
kib, je bent dus weer druk druk vandaag. zit jij wel eens op je eigen bank of staat die er vooral voor mark? lekker dat jullie samen gedoucht hebben en ook lekker gekroelt in bed. mooie nacht. hier, vannacht 2x eruit voor wesley, eerste keer om 00.30 en daarna jasper om 3uur maar die weer daar niks meer van haha. lekker geslapen tot 8.30 en strakjes even kerstkaarten versturen en wat retouren.
hey meiden! @kibbeling, gelukkig ben je niet meer zo verkouden. Lastig hoor chronische verkoudheid. Leuk hoor dat de ukken van jou en je zus zo goed met elkaar kunne opschieten. Gelukkig je clienten weer lief (zijn zeker bang dat ze niet mee mogen ) leuk kerstpakket! hier krijgen we vaak een cadeaubon manlief krijgt een kerstpakket en ik vind beide erg leuk! @sammie, goed bezig met je kerstkaarten! moet ik ook nog doen, niet zoveel zin in eigenlijk @hier, goeie nacht gehad. Om 23.50 uur was Jos nog even aan het huilen maar na zijn speen heeft hij lekker doorgeslapen tot 9.00 uur. Heerlijk vanmorgen even de bedden verschoond en gestofzogen. Samen met JOs nog boodschappen gedaan, nu ligt Jos alweer 2 uurtjes te slapen en heb ik lekker 2 series gekeken
He meiden! Hahaha, die opmerking van sammie! Geweldig! Ja kib, zit jij uberhaupt ooit op je eigen bank? @sens, prima nacht! Heb je het verder wel een beetje rustig aan gedaan? Het klinkt alsof je nog best veel gedaan hebt. @kib, wat ben je weer druk vandaag! Ook een prima nacht als ik dat zo lees. Mark hoeft niet op sjiek hoor, dat past ook totaal niet bij hem, dus daar issie zelf maar al te blij om. Dus het plaatje is nog mooier; in z'n werkkloffie inclusief gaten naar de klant in de maserati! Hij moest 'm ook tanken; 140 euries! En nu zat er weer nog maar een kwart tank in....daar word je ook niet blij van. Ik snap niet dat mensen zo'n auto willen rijden, maar goed....daar moet je man voor zijn denk ik. @sammie, leuk, kaartjes versturen! Alleen jammer dat je ze van te voren allemaal moet schrijven en zo... Ik vind het altijd leuk een kaartje te krijgen, dus ik wil ook gaan versturen. Heb ze al in huis, maar nog geen zin en tijd ervoor gehad om ze ook echt te schrijven. Beetje een rommelige nacht voor jullie. Wel lekker uitgeslapen. @hier, goeie nacht gehad. We werden om 8.30 wakker. Vanmiddag lekker gewerkt en straks nog ff boodschapjes doen als manlief thuis komt. Amy is bij ons pap en mam. Ik ga vanaf vandaag weer eens een poging wagen om te gaan lijnen. Dus de zakjes en shakes komen hier weer tevoorschijn. Ik had wellicht een makkelijker moment kunnen kiezen dan net voor kerst, maar ach, anders is er altijd wel een excuus om het uit te blijven stellen. De producten die ik nu heb gehad vind ik wel in de categorie "ranzig" vallen, maar ik kom vast nog wel iets tegen wat wel acceptabel is (het woord "lekker" neem ik niet in de mond, dat is volgens mij nooit van toepassing op zoiets).
Chips sta niet meer onzichtbaar... Haha betrapt! Lees nog altijd mee maar omdat mijn hoofd een zeef is op dit moment en alleen maar veel te klagen heb kom ik gewoon even gluren hihi!!
@masu, fijn dat je ook een goeie nacht hebt gehad. Klinkt alsof je een lekker dagje heb gehad, goed hoor dat je weer gaat beginnen met lijnen, had het zelf niet vlak voor kerst gedaan maar petje af voor jou! YOU GO GIRL! @mamalijntje, ik heb geen FB dus mis een hoop denk ik.. mis je wel hier hoor... dikke knuffel voor jou! @hier, Jos werd uiteindelijk om 16.00 uur wakker, na zijn appeltje zijn we even lekker naar buitengeweest. Hij heeft lekker door de plassen lopen stampen en wilde niet naar binnen Inmiddels lekker gedoucht op de bank met ZP en dan op tijd naar bed. Alvast welterusten lieve meiden!
goeiemorgen meiden! @stamp, met jou alles goed? druk zeker omdat je zo even langswaait @hier, goeie nacht gehad. Jos niet meer gehoord, vond de wekker om 6.15 uur wel vroeg hoor, maar ja vind het altijd lastig in de winter om er dan uit te komen Fijne dag vandaag meiden!
goedemorgen, senso, gelukkig een goede nacht en idd de winter is echt niet leuk om uit bed te komen veeel te koud onder de deken vandaan brr... werkze vandaag. hier, goede nacht wesley niet meer gehoord tot 7.15 want toen gingen de buren weg en die kunnen nogal luid de deuren dicht doen en praten maar na een speentje weer verder geslapen tot half 9. die little people kerststal bevalt geloof ik wel gelukkig anders had ik weer ruzie gehad met manlief haha.
Goedemorgen meiden, Voor jullie hopelijk beter als voor mij... Sammie hahahaha ik heb echt hard.moeten lachen om je opmerking. Maar ja ikzit er wel op hoor. Hij ligt ook erg lekker Rommelige nacht gisteren vandaag gelukkig beter las ik. Zo grappig he die mannen gaan uit bed en weten de andere dag niet eens meer dat ze eruit zijn geweest. Wij liggen nog ff wakker daarna.. apart. Gelukkig bevalt de little people stal ook bij jullie. Stijn is er echt verliefd op. Masu hahaha geweldig mark in zijn gaten werkkloffie en dan die dure auto in Maar jemig wat een geld om ff te tanken met dat ding zeg. Geef me dan maar mijn autootje die ik al duur genoeg vind met tanken.. Respect dat je in deze periode gaat lijnen. Wilde je uitnodigen voor mn verjaardag maar ja dan kan ik je geen gangmaker aanbieden Misschien een bordje sla dan??!! Mlien.. heb volgens niets gelezen van je. Weet dat je alweer aan t werk bent vanaf vandaag en volgens mij ook 4 dagen. Succes je kan het! Mamalijn fijn om je toch ff te "zien". Hoe is het je kleintjes. Las op fb dat J gestuiterd was vd trap en dat het met Y ook nog steeds niet goed gaat? En ook voor ellendig nieuws kan je bij ons terecht!! Stamp zwaai!! Druk druk druk jij. Sens je bent als nog wel erg.druk geweest. Wat leuk dat jos lekker in de plassen heeft lopen stampen en dan ook niet meer naar binnen willen haha Iedereen gehad ??? Hier ben ik geloof ik geraakt door de griep. Die snotneus was t begin vd ellende. Gisteren deed mn hele rug en schouders pijn. Mn collega kwam expres eerder zodat ik eerder weg kon (de schat!!) Net na 22uur was ik thuis en had het echt ijskoud!! Eerst heet gedouched en daarmee verdween de pijn in mn schouders een beetje. Gelijk door naar bedje, ik had het zo koud dat ik gewoon lag te rillen in bed. Wel raar geslapen paar keer wakker badend in t zweet maar t koud hebben. Vandaag dus mn plannen maar aangepast. We moesten naar het cb , dat heb ik wel gedaan. Zus gebeld dat ik echt niet mee kon naar ballorig. Ze was wel heel lief en heeft stijn opgehaald en meegenomen. Ze komen hem straks weer thuis brengen en eten hier een boterhammetje. Ik zou nog langs een vriendin gaan wat brengen maar die was zo lief om te zeggen kom het later maar brengen. Het heeft geen haast. Stijn was trouwens goedgekeurd qua ontwikkeling motorisch en gewicht en lengte ook. Alleen moet ik een afspraak maken bij de ha voor zijn ogen. Ze wil toch dat de ha er effe naar kijkt. Als ze met het lichtje in zijn oogjes schijnt is de reflectie niet helemaal in t midden. Zelf denkt de arts van cb dat t mogelijk door zijn schedeltje komt maar ze wil het even zeker na laten kijken. Dus thuis gelijk de ha gebeld.maar duurde zolang voor ik gehoor kreeg dat ik t straks nog maar eens probeer. Wordt vervolgd dus. Ohja gewicht is nu: 11540 gram en lengte 85,7 cm
He meiden! @mamalijntje, ik snap wel dat het allemaal druk is hoor! Maar waarom wil je onzichtbaar meelezen? Mag ik je niet zien? Ik zwaai gewoon graag naar je, voel je niet verplicht te reageren hoor. @kib, wat is Stijn weer mooi gegroeid. Lange jongen, die van jullie! Balen dat je je zo ziekjes voelt...hopelijk knap je snel weer op zodat je een beetje mens bent als je op weekendje gaat morgen. Wat lief dat je me een gangmaker aan wilt bieden! Ik kom graag naar je verjaardag hoor, maar ik drink dan braaf een koppie thee en neem m'n eigen gore repen wel mee. Bakkie sla voor de lunch sla ik niet af! @sammie, fijn dat de kerststal goed bevalt. Balen van die buren...wat klinkt dat herkenbaar zeg. Hier exact zo; hard met deuren slaan en zo hard praten (lees: schreeuwen) dat ik het letterlijk kan verstaan (buurmeisje dan). Gelukkig Wesley daarna nog lekker in slaap gevallen. Nog wat op de planning vandaag? @stamp, zwaai! xx @sens, geweldig als je ukje het zo fijn vindt buiten. Hier is het soms ook drama als ze weer naar binnen moet....echt stampij maken want dan wil ze buiten blijven. Jos vindt het dus ook geweldig. Werkse vandaag! Ik vind het ook altijd lastig m'n bed uit te komen als het buiten zo koud is. Zondag maar lekker bijslapen dan voel je je daarna vast weer helemaal top. @hier, goeie nacht gehad, Amy was rond 8 uur wakker. Was wel fijn, kon ik haar ook eens een keer optijd naar het kdv brengen en was ik netjes om half 10 weer thuis om te gaan werken. Vanmiddag 1 training en vanavond kerst-inn op het kdv. Van 17 tot 19 uur en ik ben pas 18.30 thuis.....dus even kijken of ik uberhaupt nog kan gaan. Verder rustig aan hier. Thanx kib en sens voor jullie bemoedigende woorden. Het gaat best oke met die producten. Sommige zijn best acceptabel. Net aardappelpuree op (zonder aardappels, hoe vinden jullie die!) en die was best acceptabel. Gisteren had ik uiensoep......poh, ik word alweer misselijk als ik daaraan terug denk....die komt er niet meer in!
Masu jij krijgt dan een bakkie sla voor de lunch. Ik heb ook nog wel volkorrnrijstewafels in huis. Zijn die ook goed? Fijn dat amy op tijd wakker was en je haar op tijd op kdv kon afleveren. Die dieetdingen....ik weet niey of ze acceptabel zijn hoor. Misschien als je er hard ingeloofd. Ik stond vd week ook op de weegschaal en ben er hard vanaf gesprongen!! Maar ik kan niet aan de lijn met al die oliebollen enzo in de buurt. Heb er ook ff de motivatie niet voor dus dan werkt t ook niet. Wie weet wordt het mijn goede voornemen (na mijn verjaardag want ik ga wel voor die gangmaker ) Hier een heel rustig dagje vandaag. Stijn is vanmorgen met zus meegeweest naar ballorig en had er weinig zin in. Hij vond niets leuk kreeg ik te horen. Hij was wel blij om thuis te zijn. Na een broodje is hij naar bedje gegaan en heeft hij ruim 2 uur geslapen. Ik dus ook Stijn heeft net wel alleen een hele golf overgegeven. Dus manneke onder de douche en mama aan de sop. Kleertjes maar gelijk de wasmachine in. Hij liep wel naar de keuken en vroeg om eten (broodje) dus ipv prakje maar een broodje gegeven. Geloof wel dat wat er dwars zat weg is. Zelf denk ik dat zijn drinken te koud was. Hij is gelukkig wel vrolijk en lekker aan t spelen en stiekum op jacht naar mijn broodje.
Hele goedemorgen!!! Zo eventjes tijd voor zp... @Kib, hoe is het met jou?? Echt de griep te pakken, bah!! En Stijn verder niet ziek geworden? @Masu, wat hield die kerst-inn in? Misschien een leuk idee voor mijn werk! En je bent aan het lijnen lees ik? succes meid... @Senso, ik vind het ook een stuk lastiger in deze donkere/koude dagen om op te staan hoor... Leuk dat Jos in de plassen heeft gespeeld! @Sammie, echt die weken van je zwangerschap vliegen voorbij!!! Leuk die little people kerststal... ik wil hem ook... @Mamalijn... maakt toch niks uit als het ellende is.., ook al hoop ik voor jou dat je snel met gezellig nieuws komt want dit is flink balen natuurlijk, maar we zijn er voor je meid... ook als je alleen ff van je af wilt schrijven! KNuff...
Hier nog steeds enorm verkouden! Blegh... maar voel me al iets beter! Ook Vince heeft het nu weer te pakken.. gelukkig hebben we genoeg zakdoeken in huis .. Ja erg druk gehad... maandag herhaling van kinderehbo gehad.. dus pas 22.15 uur thuis! Verder drukke werkdagen gehad, gister na werk nog even snel op kinderverjaardag. En nu hebben we lekker weekend... Ga vanavond met vriendin naar de film Alles is familie... alleen niet heel handig gepland.. aangezien de finale van tVOH is... maarjah... kijken we zaterdag wel... Liefs
Goeiemiddag meiden! @kib, ik lust geen rijstwafels... Maar ik teken voor het bakkie sla hoor. Kopje thee erbij en suus is happy! Je hebt ook wel gelijk dat je na de feestdagen begint, dan kun je nu nog ff genieten. Ik was er gewoon echt helemaal klaar mee, dus ik dacht en NU moet er iets gebeuren. En dan stel ik dat dus niet meer uit, dat moet dan ook NU. Gisteren voelde ik me echt zeer slecht. Ontzettende hoofdpijn die ik niet weg kreeg met pcm (dat schijnt erbij te horen) en kei misselijk. Vandaag gaat het iets beter en er zijn een paar dingen die ik wel acceptabel vind, maar de meeste dingen zijn gewoon echt smerig! SMERIG KIB! Maar vooruit, we moeten ff doorzetten. *praat zichzelf moed in* Hihi, Stijn op jacht naar je broodje. Je kunt echt niet meer rustig iets eten he! Amy aast ook op alles wat wij eten. Hopelijk voel je je vandaag iets beter en heb je een geweldig weekend met je clienten! @stamp, helaas moet ik de finale ook missen. Idd, dan zaterdag maar kijken. De film klinkt ook erg leuk. Balen dat jullie allebei zo verkouden zijn. Het heerst wel ontzettend. De kerst-inn was gewoon een gezellig samenzijn op de groep en er waren kerstballen met foto en knutselwerkje van je kindje "verkocht". Het was een inzamelingsactie voor kindjes in arme landen en je mocht een bijdrage geven voor de kerstbal als je dat wilde. @hier, zoals jullie bij kib kunnen lezen was ik gisteren gewoon echt ziek van 't dieet. Het schijnt normaal te zijn; je lichaam schakelt over van calorieverbranding op vetverbranding en dan kun je misselijk worden en hoofdpijn krijgen. Daar had ik echt enorm last van, zo erg dat ik geen hap meer door m'n keel kreeg en alleen maar plat heb gelegen 's avonds. Vandaag gaat het weer iets beter. Amy is inmiddels bij ons mam, want manlief en ik hebben vanavond kerstviering vanuit manlief's werk. We gaan in een restaurant eten en bij de avond zit muzikaal cabaret. Ben heel benieuwd. Het zijn schijnbaar de hele avond door allemaal kleine hapjes; hoop dus dat er wat bijzit wat ik veilig kan eten (vlees, groenten). Komt vast goed. Fototjes van de kerstbal, voor- en achterkant: (how cute!)