Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Sammie... bedankt voor de testen... heb ze net binnen!! Wil je er niks voor hebben??? xxx

2. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Masu, wat een leuke kerstbal.. super lieve foto ook!
    Veel plz met uit eten vanavond... er zal vast wel iets "gezonds" tussen zitten... Heb ik ook gehad hoor dat beroerd voelen..toen ik aan de shakes zat!! Je moet er even doorheen!!! Succes... en dikke knuffel...om je even aan te moedigen;)

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, thanx! De eerste dagen vallen me best zwaar. Fijn om te lezen dat het erbij hoort en dat het weer over ging. Heb jij er daarna geen last meer van gehad?

4. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Nee daarna voelde ik me eigenlijk best lekker om dat het best snel ging en ik ook niet echt veel trek meer had... maar op een gegeven moment voelde ik me wel weer minder fit en weinig energie... maar dat kwam door de shakes denk ik... zaten niet echt voedingsstoffen in.. ben er toen mee gestopt... Maar gelukkig ook niet meer aangekomen!

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, fijn dat het daarna goed ging en dat je ook na het stoppen niet meer bent aangekomen.
    Ik hoop idd dat ik snel een mooi resultaat heb, dan motiveert dan ook weer.
    Het is nu nog even zoeken qua producten wat acceptabel is en wat niet. Komt op een gegeven moment vast wel meer ritme in en dan gaat het denk ik wel makkelijker.
    Het is niet dat ik het moeilijk vind om iets te laten staan of zo, maar ik vind sommige dingen gewoon zo smerig dat ik er tegenop zie als ik weer moet gaan eten zeg maar.:)

@hier, macaroni gemaakt voor Amy, toch weer mooi 10 potjes mee kunnen vullen. Hebben we weer een voorraadje voor in de vriezer voor als manlief iets wil eten wat we niet oke vinden voor Amy.
    Nu even op de bank en dan om half 4 van huis.

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He hier vanaf Efteling vakantiepark Bosrijk even een berichtje :)
    We zijn veilig aangekomen met de bus (lees ik hield de bus goed op de weg ondanks de vele regen, harde wind en een client die de boel op stelte zette) De huisjes zijn echt onwijs gezellig en knus ingericht. We hebben vandaag niet veel meer gedaan aangezien we aardig wat clienten hebben die niet helemaal lekker zijn en we morgen een echte dag efteling hebben.
    Dus na het uitladen van de spullen een koppie thee/koffie gedronken. Busje weggezet op de parkeerplaats en langs de "winkel" wat er voor door moet gaan wat beleg gehaald. Voor t avondeten hebben we lekker pizza besteld en die werden aan het huisje afegeleverd. Hij was lekker maar erg groot, ik heb hem niet helemaal op.
    Om 20uur naar de voorstelling van klaas vaak geweest, was leuk maar vreselijk koud!!! Het was onder een grote poort waar precies die wind doorheen waaide dus flinke tocht. We zijn ook niet de hele voorstelling gebleven.
    Met zn allen gezellig het grootste deel tvoh gekeken en rond 23uur lag iedereen gestrekt in bed.

Stamp met mij gaat t gelukkig een stuk beter. Mn dagje niets doen heeft me wel goed gedaan. Voor de verandering maar eens de raad van mn vriendinnen gevolgd :p

Masu klinkt wel leuk je kerst-in. Wat een lieve kerstbal van amy. Die zou ik ook niet laten hangen. Ik hoop dat er wat goeds bij de hapjes zat voor je?
    En ik snap je helemaal als ik denk nu is t klaar gaat de knop bij mij ook om en moet t gebeuren. Spijtig voor jou is dat moment nu.. (is een grapje he!!)
    Ik eet dan wel jou oliebol op :D

Zo genoeg gepest ik ga slapen. truste x

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen Lieve meiden,

Hier maar eens een kleine update van onze kant! En zal proberen maar niet beloven op jullie te reageren vandaag.

We zijn vorige week met Yara naar de kinderarts geweest ivm die diarree maar wilde eerst testen op virussen, Dat was blijkbaar nog niet gedaan. afgelopen donderdag de uitslag terug en zoals verwacht geen virussen. Mijn gevoel zegt heel sterkt VOEDING. dus vanaf vandaag weer koemelk vrij. Kinderarts is deze week vrij en kan ons pas de 20e bellen. Dan komt kerst/ oud en nieuw en dan is het alweer Januari. Daar kunnen we niet op wachten voor mijn gevoel.
    Haar groeicurve gaat hard naar beneden.. Brrr maar ze blijft een heerlijk makkelijk meisje. Alhoewel ze nu haar stekels flink opzet en overal op en af klimt. Na praten doet ze de hele dag. Heel grappig.

Ik mag op mijn werk nog een jaartje blijven dus blij mee! Zelf ben ik heel moe omdat de nachten echt knudde zijn (deze niet trouwens)

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden!

@kib, dat klinkt allemaal erg gezellig! De huisjes zijn volgens mij ook heel mooi. Fijn hoor! :)
    Die voorstelling in de poort lijkt me idd niet zo handig, dan sta je kei op de tocht...goed om ziek te worden (oh nee, dat was je al!:p).
    Hopelijk heb je een goede nacht gehad in je eftelingbedje!
    Oh....oliebollen...die vind ik ZOOOOO lekker.... bitch! :p
    (geintje he kib, je weet wie 't zegt)

@mamalijn, je mamagevoel zit er toch zelden naast. Zeker in Yara's geval lijkt het me best logisch dat het van de voeding komt. Wat bizar dat de arts en niet is en dat je dan maar aan moet modderen.
    "oh is je kindje ziek? Jammer, de arts is er niet, wacht maar 2 weken"...:$
    Dat vind ik echt onvoorstelbaar! Maar goed...voor jullie hoop ik dat jullie snel duidelijkheid krijgen. En dat Yara snel weer opknapt...
    Ik las het op FB al ja....ik snap niet dat de artsen het eens serieus gaan nemen!
    En voel je niet bezwaard op ons te moeten reageren. Ik vind het al heel fijn als je hier af en toe een update post hoor! Knuffel!!

@hier, gisteren een hele gezellige kerstviering gehad. Fantastisch gegeten (het was écht heel goed) en leuk entertainment. Amy daarna opgehaald en vanmorgen tot half 9 geslapen. Vandaag rustig aan. Vanmiddag denk ik ff langs schoonouders.
    Gisteren deed ze bij ons mam de hele de koprol op de bank.:$ Levensgevaarlijk! Weet iemand of dat kwaad kan vanwege het nekje of zo?
    Ik denk het niet, want ze doet het zelf, maar ik wil natuurlijk niet dat ze iets belast wat niet mag of zo. :)

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Masu fijn dat je heerlijk gegeten hebt!! En nog lang geslapen ook deze ochtend.
    Kan volgens mij niet kwaad. Hier doet Yara dat ook. Doodeng.. Ook vaak op de grond gaat ze in de koprol houding.. Gekkies.

Wij snappen het ook niet. Maar kunnen weinig doen behalve de 20ste eisen aan telefoon dat er wat gedaan gaat worden. Daarom ga ik maar 'alvast' beginnen met de koemelk weg laten. Gelukkig geen 8 luiers meer per dag maar wel tussen de 6 en de 3.

10. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Mamalijn, jeetje kan je niet naar een ander ziekenhuis? Dit is ook niks voor yara. En voel je niet bezwaard dat je niet op ons reageert. Wij reageren allemaal wel eens ego. Hebben niet meer alle tijd van de wereld. Wel fijn dat je mag blijven op je werk.

Masu, gelukkig was het eten goed en erg gezellig. Die koprol heeft wesley ook een paar keer gedaan maar dan in bed. Schrok me rot toen ik het op de babyfoon zag. Maar denk idd dat ze het wel kunne als ze het uitzichzelf doen.

Hoelang duren die laatste totdat ze door zijn pff word er niet goed van. Wesley heeft echt soms zo'n pijn. Vanmorgen had hij echt een huilbui erdoor:(
    Hier trouwens geen voice gekeken zat niemand meer in die ik leuk vond maar wel even de uitslag gekeken en het was al vanaf dag 1 duidelijk dat ze ging winnen vind het the voice gehalte aardig achteruit gaan.

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamalijn, slim om alvast te beginnen met het weglaten. En eigenlijk heeft dat dus al meteen resultaat. Dan lijkt me toch dat 1+1 2 is....hopelijk gaan ze tot actie over in 't ziekenhuis.
    Fijn te horen dat Yara het ook doet...dan zal het wel gewoon normaal zijn. Wat is je meisje toch een schatje...hoe ze 'mooi' zegt, echt zo schattig! :D

@sammie, en Wesley doet het ook! Dan hoort het er echt bij. Ik had er niet eens zo bij nagedacht of het slecht zou zijn, tot ons pap zich afvroeg of het niet schadelijk was voor haar nekje...
    Balen dat Wesley zo ontzettend veel last van z'n mond heeft. Hopelijk zijn die krengen snel door. Ik vond het wel een zeer terechte winnaar van the voice. Eigenlijk was het alleen acceptabel als Leona of Floortje zou winnen, haha.

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oh, badderspam! Net Amy gebadderd. :D

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    En nog 2 die ik zelf helemaal fantastisch vind (eentje met manlief...die zal ik straks maar weer weghalen...hij vindt het niet oke als ik hem post...:p)

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden,

Sorry voor mijn schitterende afwezigheid maar ben behoorlijk beroerd geweest de afgelopen dagen, griep denk ik.

Ga even kort reageren, geen onwil maar duik zo mijn bedje weer in en ik heb niet alles onthouden wat ik heb gelezen.

@kib, verjaardag? vier je je verjaardag? want dan wil ik ook wel komen hoor :) gezellig zie ik je ook eens in het echie :D veel plezier nog in de efteling!

@masu, wat een onwijs gave spam! en mooie kerstbal ook, goed voor zorgen dan kan hij nog jaren mee, vind Amy vast leuk als ze een puber is :D die op de schouder van ml vind ik echt uberschattig.

@mamalijntje, wat de anderen ook zeggen je hoeft echt niet op ons te reageren hoor maar aangezien ik geen FB heb vind ik het wel heel fijn als je af en toe een update post want ik denk wel degelijk aan jullie. FIjn dat je nog mag blijven op je werk, zal een last van je schouders zijn gevallen denk ik. ZOu natuurlijk heel goed de voeding van Yara kunnen zijn, hoop dat ze jullie snel serieus nemen en anders inderdaad naar een ander ziekenhuis hoor! duurt lang genoeg :(

@stamp, weet het niet meer, sorry :) knuffel!

@sammie, rotkiezen he bah. Jos is nog steeds bezig met die hoektanden en ze zijn nog steeds niet door :( hoop dat ze snel door zijn!

@hier, behoorlijk de griep te pakken.. begon donderdag. Gister JOs een dag extra naar het kdv gebracht, mn 3 uurtjes op mijn werk ingehaald en daarna mijn bed ingedoken tot 16.30 uur en toen JOs weer opgehaald. Vannacht gelukkig goed geslapen maar nog steeds niet beter jammer genoeg :( met Jos gaat het redelijk, is ook hangerig en huilerig maar we zitten ook in een sprong.. ach het kan weer van alles zijn, af en toe weet ik het ook niet meer hahaha

Ik duik mijn bed weer in! fijne dag meiden

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lieve dames,

Mamalijn ik ben blij met je update al volg ik je ook wel een beetje via fb. Balen zeg van yaartje en haar dalende groeicurves. Hoop dat t snel werkt (als je vermindering van luiers hoor denk ik van wel) nu je al geen koemelk geeft.
    Fijn dat je nog een jaartje mag bpijven bij de baas. Ze zijn tegenwoordig niet meer zo vrijgevig hebben we hier in huis ook al ontdekt.

Masu wat een super lieve spam van amy. Vooral die over de schouder van mark. Die met mark samen is ook leuk. En ja die oliebollen zijn ook zooooooooooooooooooooooooooo lekker :D

Sens en jij een dikke knuffel!! Ik hoop dat je je vandaag al weer wat beter voelt. Tuulk mag jij ook mn verjaardag komen. Hoe en wat volgt nog!
    Hoop dat jos ook snel weerwat gezelliger/zichzelf is.

Sammie arme Wesley zoveel pijn. Hoop dat t laatste snel door is.

Ik vertel zo over mezelf ff foon aan de lader.slingeren we hebben crisis: Geef me power!!!!!

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Zo foon heeft weer genoeg power.
    Nu mijn verhaaltje. Gisteren een gezellige dag gehad in de efteling. Helaas alleen 1 client die al niet lekker was en die is samen met mn collega terug naar t huisje gegaan. Samen met mark en broer van client zijn we doorgegaan. We zijn door t zprookjesbos gewandeld, hebben de nieuwe show Ravelijn gezien en zijn in de grote draaimolen geweest. Na de show van Ravelijn begon de 2e client met overgeven dus besloten naar t huisje terug te gaan allemaal.
    Daar aangekomen bleek collega ook ziek te zijn geworden dus na lang overleg toch maar besloten om die avond terug richting huis te gaan. Netjes bij de receptie aangegeven dat we wegens ziekte naar huis gingen. Dus alles bij elkaar geraapt en in de bus naar huis. Om 21 uur waren we op de woning en om half 11 lG zo'n beetje iedereen al in bed super moe!!
    Ik vond het wel heerlijk om toch ook weer in mn eigen bedje te liggen.
    Stijn vond t wel heel leuk allemaal in de efteling. Vooral de grote draaimolen die toch wel favoriet blijft :)
    Ik moet vanmiddag een paar uurtjes werken en dan mag ik weer naar huis. Nog geen idee wat we gaan doen nog.

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    He balen zeg dat je voortijdig naar huis moest maar tja eigen bedje slaapt wel het lekkerst! Heerst heel erg.. Zelf gisterenavond ook gehad.
    Ben zelf nog nooit in de efteling geweest. Lijkt me super. Werkse vandaag!!

Senso heel veel beterschap meid!!! Lekker rustig aan!!

Sammie zijn het echt zijn kiezen? Hier moet Yara ook de laatste kiezen en wil je niet ontmoedigen maar Jamie was bijna drie dat ze door waren.
    Schiet voor jou nu al op he!! Had ik nou gelezen dat ze je inleiden?

Mlien hoe gaat het met jou?"

Thanks Stamp! Ik zal proberen wat actiever weer te zijn!

--

Hier een beroerde nacht gehad. Gisteren al om 9 uur naar bed gegaan.. Helemaal gaar en klaar mee. Maar om 12:00 werd Yara weer huilend wakker. Lactose vrije melk gegeven en zij sliep weer. Maar mijn maag deed zeer. Uiteindelijk spugen en spugen. Om 4 uur werd Yara weer huilend wakker. Weer wat melk en een schone luier. Daarna stond Jamie al om 6 uur naast mijn bed.. Helemaal gaar.

Vamorgen is de Bultrug Johannes ook uit zijn lijden verlost. Arm beest. Had vandaag nog willen gaan kijken. Is immers om de hoek hier maar blijf er nu maar uit de buurt. Zal wel een grillige sfeer hangen.

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen!

Er is er een jarig, hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is SAMMIE! :D
    Gefeliciteerd met je verjaardag meid en een fijne dag!

@mamalijn, zo naar voor de bultrug....jammer dat ze hem niet meer hebben kunnen redden. Grappig dat dat bij jou om de hoek is. Balen van je nacht... klinkt erg vermoeiend. En idd super dat je nog een jaartje mag blijven. Dat is al heel wat in deze tijd.
    En fijn dat je er weer bent! (of had ik dat al gezegd? Nou ja, ik ben er gewoon blij om :))

@kib, wat een ziekenboeg....groot gelijk dat jullie naar huis zijn gegaan.
    Van hoelaat tot hoelaat moet je vanmiddag werken?
    Je hebt vast heerlijk geslapen in je eigen bedje!
    Maar grr......wat ben jij toch wreed met je lekkere oliebollen! :(:p

@hier, lekker geslapen al was Amy wat vroeg. Om half 8 hoorde ik haar, maar volgens mij was ze al langer wakker.
    Om 10.45 was ze ook alweer erg moe, dus heb ik haar op bed geslingerd. Ze is net wakker aan 't worden.
    Vanavond gaat de dansles niet door, dus we hebben echt een keer een helemaal vrije zondag.
    Wat een rare gewaarwording zeg....ik weet gewoon niet wat ik moet doen! :p

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@sammie, wat lees ik nu ben je jarig!! gefeliciteerd meis! hoop dat je een leuke dag gehad hebt!

@kib, balen dat jullie eerder naar huis moesten :( het is op dat moment wel het beste maar leuk is anders. Gelukkig was het wel geslaagd de tijd dat jullie er waren. Lekker gewerkt vandaag?

@mamalijntje, zielig he van Johannes.. hij is uit zich zelf alsnog overleden :( balen van je nacht. Lijkt me zo zwaar.. dikke knuffel meis!

@masu, zo Amy was vroeg voor haar doen! lekker hoor zo'n vrije zondag, nog wat leuks gedaan?

@hier, goeie nacht gehad (hihi mn nacht begint al weer bijna) Jos hebben we niet meer gehoord en om 9 uur hebben we hem maar wakker gemaakt. Ml is eruit gegaan en ik heb nog lekker liggen dutten/lezen tot 10.45 uur, heerlijk!

Vanmiddag naar de VK geweest voor een controle echo (is standaard na een vlokkentest) en alles zag er goed uit, kindje was verstoppertje aan het spelen met mn placenta hahaha geen bloeduitstortingen in de placenta dus alles weer goedgekeurd gelukkig :D

Net even kerstkaartjes geschreven en nu nog even op de bank, ben nog niet helemaal beter maar het gaat gelukkig al een stuk beter.

Welterusten alvast lieve meiden!

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goedemorgen meiden!

we hebben weer een goeie nacht gehad, al vond ik de wekker om 6 uur wel weer erg vroeg ;) nog 3 dagen werken en dan vrij tot 3 januari dan 1 dag werken en weer weekend. Heerlijk! heb er nu al zin in, even goed uitrusten :D

Nou verder niemand om op te reageren dus ga maar weer afsluiten, allemaal een fijne dag!

Deel Deze Pagina