Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Sammie, nog gefeliciteerd!! Gezellige dag gehad...??

Werkse of een gezellige dag..

Liefs

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,

Mamalijn ben je echt nog nooit in de efteling geweest?? Het is ook niet echt naast de deur voor jullie das ook wel weer zo. Maar je kan er ook heel leuk overnachten :)
    Wat balrn van je nacht zeg. Is dat een beetje een gewone nacht bij jullie??

Sammie nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk ern leuke dag gehad.

Masu uiteindelijk hoefde ik niet te werken. Collega belde me op dat zij die paar uurtjes ook wel wilde werken voor me. Dus ook heerlijk een hele vrije dag!!
    Wat heb je gedaan gisteren?

Sens oh wat fijn dat het met uk allemaal goed gaat. Haha verstoppertje spelen nu al! Voel jij je al wat beter? En lekker hoor deze week nog uit werken en dan vrij tot t nieuwe jaar.

Hier giateren dus een hele vrije dag dus lekker ff met zus en gezin op stap geweest. Was wel weer ouderwets gezellig. We kwamen ook nog vrienden van ons met de kleine tegen dus helemaal leuk :p
    Vandaag ook vrij enige wat vast op de planning staat is bezoekje aan de ha met Stijn voor zijn oogjes. Mark is werken tot vanavond dus we hebben de dag voor ons zelf.
    Fijne dag allemaal

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Zwaai meiden!!

Ik heb alles bijgelezen maar het is echt teveel om te reageren...

Afgelopen week een start gemaakt met inpakken en toen kreeg ik een mailtje dat we hier zaterdag een bezichtiging hadden, kon er ook nog wel bij natuurlijk. Dus ook nog het huis zo goed en zo kwaad mogelijk aan kant proberen te krijgen en 4 dagen werken. Gisteren was mijn eerste dag weekend maar toen heb ik mijn verjaardag alvast gevierd (ben vrijdag jarig). Vandaag dus boodschappen doen en verder met pakken, over een week de sleutel! Sorry voor het rommelige/korte verhaaltje, hihi.

Met Kian gaat het wel goed, hij is erg verkouden en dat zorgde ervoor dat hij 's nachts ook soms wakker werd. Verder is hij erg lief en gezellig. De komende weken is hij veel bij de opa's en oma's te vinden ivm de drukte hier thuis. Ik ga hem nu eerst even uit zijn bed plukken want anders wordt een middagdutje ook niks meer :p.

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; Jij nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Dank julie wel meiden.

Ik heb ervniet veel aangedaan hoor. Souders en szus kwamen eten. Dus het was gezellig. Wesley had alleen weer erg veel last van zijn mond en daarna met slapen door de drukte en prikkels. Vraag me af wanneer hij daar minder gevoelig voor word. Om 23.00 werd hij huilend wakker en was echt overstuur dus maar even gezeten en ml en ik om en om klaar gemaakt om te slapen. Daarna heeft wesley nog liggen spoken tot 3uur daarna niet meer gehoord. Weet wel dat het met kerst anders moet en al even met szus besproken hoe en wat.

Mamalijn, balen dat yara nog steeds zo slecht slaapt. Kan je niet iets anders geven dan melk water ofzo misschien zit ze ook wel te vol? Geen ervaring mee natuurlijk maar zou zeker je gevoel volgen en alles weglaten waarvze eventueel niet tegen zou kunnen.
    Het zijn zeker weten die kiezen hoor want hij zit de hele dag met zijn vinger in zijn mond mag niet in zijn mond komen en eten is drama.

Senso, gelukkig was alles goed met uk en grappig dat hij verstopt zat. Werkze vandaag!

Mlien, druk met inpakken dus, wel spannend allemaal jullie eigen huisje.

Stamp, nee ik hoef niks voor de testen anders had ik ze toch weg kunnen gooien.

Kib, jammer dat de efteling zo moest eindigen. Wel lekker dat je gisteren vrij was en vandaag. Ben benieuwd wat de ha zegt over zijn oog.

Masu, nog wat gedaan op jullie vrije zondag?

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zwaai

Senso fijn dat je een super echo hebt gehad. Nu al een boefje dus!!! Nu lekker op die blauwe wolk blijven

Kib ja helaas wordt Yara 3x wakker. afgelopen nacht van 12 tot 1 wakker geweest. En dan is het huilen en huilen.
    Nee nog nooit geweest. is volgens mij ook ruim 3 uur rijden heen.

Mlien succes met de verhuizing meid! fijn dat het goed gaat met Kian.

Sammie ja we geven melk omdat ze geen slokje water wil. Is het enige waardoor ze stopt met huilen. Hebben laten huilen ook al geprobeerd/ We leggen ons er maar bij neer. Is niet anders.
    Al hoewel we wel nog een afspraak bij de homeopaat hebben maar ook dat lijkt niks te helpen.

--

Hier een rustige werkdag gehad. Yara heeft het goed gedaan op het kdv en heb alles zelf meegegeven zodat ze niet perongeluk koemelk kan krijgen.
    Nu lekker bankhangen en hopelijk beetje slapen deze nacht.

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Avond meiden!

@kib, wat relaxt dat je collega die uurtjes voor je wilde werken! Das mooi meegenomen! Wat zei de huisarts?
    Ik heb zondag niet veel gedaan, beetje gewandeld en zo. Maar wel een hele fijne dag gehad. :)

@sammie, fijn dat je een gezellige dag hebt gehad. Jammer dat Wesley nog steeds zoveel last heeft van alle prikkels. Goed dat je het met kerst anders gaat doen. Hoe ga je dat aanpakken?

@mamalijn, vanaf jullie is de Efteling echt een roteind rijden ja! :(
    Fijn dat Yara het zo goed heeft gedaan. Slim om alles mee te geven, dan kan dat tenminste niet fout gaan.

@mlien, zo, jij klinkt druk! Lukt het een beetje met pakken? Wanneer is de dag van de sleuteloverdracht eigenlijk?

@sens, wat sneu, kon je op niemand reageren! :p Wat fijn dat je een goede echo had! En nu genieten!:)

@hier, drukke werkdag gehad. Vanavond m'n training afgesloten. Deze week nog 2,5 dag werken en dan ook vakantie (1,5 week vrij).
    Ik vrees ten zeerste voor m'n functie; donderdag als het goed is uitsluitsel, maar ik verwacht dat ze iemand anders de planning voortaan laten doen. Ik denk dat ze die taak echt zwaar onderschatten; let op mijn woorden....ik ga daar nog gelijk in krijgen (of ze laten de trainers zelf alles regelen, maar dan gaan alle trainers protesteren!).

Amy heeft vanmorgen haar eerste ochtendje wennen op de peutergroep gehad. Ze heeft het super goed gedaan, vond het erg leuk en liet de kaas niet van haar brood eten. Donderdagochtend gaat ze nog een dagje wennen en dan is 3 januari haar eerste echte dag op de peutergroep.
    Ze ligt nu nog wel wat te mopperen in bed, dus ze is wel haar dag flink aan het verwerken merk ik wel.
    Vanavond komt de verzekeringsman langs om alles na te lopen. Heb er echt geen zin in...hoop dat het niet te lang duurt.

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@kib, hoe was het met Stijn bij de huisarts? klinkt als een leuke dag gisteren. Ik ben inmiddels wel weer wat aan het opknappen, lief dat je het vraagt.

@mlien, nog wat geworden met Kian zijn middagdutje? hij heeft lekker uitgeslapen zeg vandaag :$ je bent wel erg druk zo te lezen, gelukkig is Kian wel gezellig. Succes nog even met de drukte meis!

@sammie, balen dat Wesley nog zo geprikkeld kan raken. Goed dat je al besproken hebt dat jullie het met kerst anders doen. Sneu hoor dat hij zo'n last heeft van zijn mond :(

@masu, hihi ja erg hoor maar was wel snel klaar vanochtend. Nu had ik meer te typen :p jeetje spannend dus nog even wat betreft je functie.. hoop toch niet dat je deze functie kwijt raakt :(

Wat goed dat Amy het zo goed gedaan heeft bij de peuters! spannend hoor 3 januari helemaal over. Moet er nog niet aan denken.. :) vind JOs nog zo klein vergeleken met de andere peuters.. maar over 2 maanden moeten wij er ook aan geloven hoor.

@mamalijntje, fijn dat je een rustige werkdag hebt gehad, hoop dat je vannacht een beetje mag slapen van je meisje. Enne heb al zo lang geen spam gezien van je meisje :) heb je niet nog een leuke foto? Vind het heel leuk dat je er weer bent!

@hier, goeie werkdag gehad. Leef nog wel van pcm naar pcm maar dat mag de pret niet drukken. Goeie beoordeling gehad en daarbij behorende verhoging van salaris dus helemaal happy!

Jos heeft het ook weer goed gedaan op het kdv, was thuis wel wat huilerig en mopperig maar was behoorlijk moe volgens mij. Inmiddels ligt meneer uitgebreid in dromeland en ga ik ook zo maar lekker naar bed.

Welterusten lieve meiden!

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sens, wat fijn dat je een goede beoordeling hebt gehad en altijd lekker om in salaris omhoog te gaan! :)
    Haha, ja Josje zal ook ooit over moeten. Het is wel erg goed voor de ontwikkeling en wie weet is Jos er tegen die tijd ook echt aan toe. Amy werd baldadig op de babygroep, ging alle spullen van de vensterbanken trekken en zo...dat doet ze normaal nooit. Een teken dat ze 't daar wel gezien heeft dus.
    Slaap lekker!

@hier, de man van de verzekering is net weg. Alles weer doorgenomen en binnenkort de offerte. Eens kijken waar we ons wel of niet tegen gaan verzekeren. Wat een crime, bah!
    Maar wel goed dat het precies voldoet aan onze wensen straks.
    Ik heb er gewoon hoofdpijn van gekregen. Duik dus zo maar m'n bedje in. Slaap lekker meiden!

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@masu, haha inderdaad hij zal toch een keer over moeten, op het kdv zeiden ze al de kleintjes zijn er vaak eerder aan toe als de mama's ;):)

Langdradig altijd he al die verzekeringen bende, goed dat je alles straks weer helemaal op de rit hebt daarmee.

@hier, goeie nacht gehad, Jos niet meer gehoord en hoefde er maar 1 keer uit om te plassen jeuj :D

Morgen weer lekker wat langer in mijn bedje liggen, nu al zin in!

Fijne dag meiden!

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Speciaal voor Sens!

2012-10-21 15.41.55.jpg

2012-12-04 13.39.47.jpg

Zal hard voor je duimen masu! Dat je baan blijft zoals hij is. Jammer hoor. Reorganisaties lijken wel te kosten van de medewerkers te gaan ipv verbeteringen. Spannend hoor voor Amy. Hier speelt Yara regelmatig bij de dreumes groep omdat ze zich verveeld in de middag maar pas in maart gaat ze over.

Sens moet je werken vandaag?

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden!

@sens, haha ja uitslapen zou heeeeerlijk zijn! :D
    Fijn dat je morgen vrij bent en uit kunt slapen.
    Ik geloof goed dat de kleintjes er eerder aan toe zijn dan de mama's, haha. Ik moet zeggen dat ik het eerst erg vond als ze naar een andere groep ging, maar inmiddels zie ik wel dat het de hoogste tijd is.

@mamalijn, wat een mooie spam van Yara! Knappe meid! :D
    Waarom gaat Yara in maart pas over? Is er niet eerder plek?
    Lief dat je voor me gaat duimen....het is eigenlijk al zeker dat mijn functie anders wordt, maar in welke mate en hoe dat eruit gaat zien is echt onzeker.
    Inmiddels vrees ik het ergste; als ik zo via via van alles hoor dan gaat het er steeds meer op lijken dat ze iemand fulltime op de planning willen zetten en die moet dan in Arnhem zitten. Ze hebben mensen die dichterbij wonen en goedkoper zijn dus die zullen het wel worden. Ik denk dat ik weer gewoon ga trainen, op zich ook niks mis mee, maar wel balen dat het geen combi-functie kan worden (denk ik dan). We gaan het donderdag wel zien. Ik verwacht er maar niet al teveel van, dan valt het misschien mee.

@hier, lekker geslapen en om half 9 toch maar opgestaan, maar ik was gewoon nog steeds moe. Vanmorgen ff 2,5 uurtjes gewerkt, toen kwam Amy terug. Die heeft gegeten en ligt nu op bed, maar hoest nog geregeld.
    Ik kreeg vanmorgen een whatsapp van m'n vriendin, die is vannacht bevallen van een zoon: Micah. 3725 gram en kerngezond. :)
    Ze moet nog even in het ziekenhuis blijven, want ze had koorts door de ruggenprik en daardoor kreeg Micah een hoge hartslag. Dus morgen pas naar huis.
    Ik ga m'n jongenskaartje dus schrijven. :) Ik had die 4 maanden geleden al gekocht en gezegd tegen haar dat ik haar kaartje al had, omdat ik toch zeker wist dat het een jongen was (ze wisten het niet). Et voila! :D

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hihi goed gegokt Masu! Leuk hoor. En mooie naam.
    Balen zeg dat het zo gaat. Zit je net lekker op je plek! Ik ga heel hard duimen voor je!!

Hier hebben ze de leeftijden anders per groep:

0 - 1 jaar en 9 maanden baby groep
    1 jaar 9 maanden tot 2 jaar en 9 maanden dreumes groep
    2 jaar 9 maanden tot 4 - peutergroep

Dit hebben ze gedaan omdat ze terug loop hadden en niet elk kindje klaar was voor de volgende groep. Maar ze bekijken dit wel per kind hoor. Jamie was 1 jaar toen hij naar de dreumes groep ging omdat hij ruim voor lag. Vervolgens ook vervroegd naar de peutergroep gegaan.

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nog even spammen! is geen spamvrijdag maar lukt mij nooit om dan te spammen.

2012-12-04 15.17.14.jpg

2012-12-11 16.20.42.jpg

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Jij mag altijd spammen mamalijntje! :D
    Mooie spam van je knappe meid!

Ergens ook wel mooi dat ze op jullie kdv 3 categorieen hebben gemaakt, dan is er ook een overgang tussen baby en peuter.
    En Yara speelt al bij de volgende groep, dus zo te horen kijken ze wel mee naar oplossingen.

Ja, mijn baan, das echt balen! Ik zat precies waar ik wilde zitten....bedrijfsovername en dan dit....
    Mijn oude baas (die daar nu dus ook gewoon in dienst is) willen ze het gezicht (directeur, maar zonder de verantwoordelijkheden) van ons opgeslokte bedrijfje laten, omdat hij een hele goede naam heeft bij onze opdrachtgever. Hij heeft een rechterhand nodig en heeft gezegd dat hij mij dan wil. Dus misschien dat het dat wordt...ik heb echt geen idee. Ik weet wel dat onze nieuwe directeur het zelf ook nog allemaal niet weet....anders waren er denk ik allang knopen door gehakt. Ik ga dus maar compleet blanco het gesprek in.

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,

Gisteren geen tijd meer gehad om te reageren.

Mlien je bent maar drukmet inpakken en regelen. Hoop wel dat je een leuk verjaardagsfeestje hebt gehad.

Sammie balen dat Wesley nog steeds zoveel last heeft van veel prikkels. Hoe ga je het andersd doen met kerst dan?

Mamalijn jeetje wat een nachten elke nacht zeg. respect dat je het dan zo goed volhoudt. Heb je het idee dat de homeopaat helemaal niets oplevert voor jullie? Wij lopen ook bij de homeopaat en moet zeggen dat wij er wel baat bij hebben. Nu hij niet lekker is even niet maar de nachten gaan wel beter.
    Lieve spam van yara.

Masu balen dat je zo vreest voor je functie. Hoop voor jou dat het snel donderdag is en je eindelijk meer weet.
    Fijn dat het wennen van Amy zo goed ging.
    Gefeliciteerd met je vriendin. Hahah je blik was weer voorspellend.

Sens wat fijn dat je een goeie beoordeling hebt gehad en natuurlijk salarisverhoging.
    Gelukkig gaat t wel wat beter met je.

Hier gisteren naar de ha geweest met Stijn. Ze heeft zijn oogjes gecontroleerd middels een lampje en zag zo 1,2,3 geen reden tot zorgen. Ze heeft wel een verwijzing voor de kinderoogarts geschreven. Dit is meer omdat zij er meer verstand van hebben en niet omdat ze zich grote zorgen maakt. Ze vroeg ook of ik me zelf zorgen maak. Aangegeven van niet omdat hij het kleinste pluisje ziet liggen die ik zonder bril niet zie. Dus een afspraak maken maar zal wel even duren voor we daar terecht kunnen want ze hebben een wachtlijst.
    Verder is stijn aan de diarree, we hebben al 3 zeer dunne overgelopen luier gehad dus de wasmachine draait weer overuren.
    Ik ben zelf ook nog niet helemaal in orde. Heb vandaag weer barstende hoofdpijn (zo maar wat innemen en hopen dat t zakt) en moet zo de deur uit om te gaan werken.

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hoi lieffies!

@mamalijntje, ach wat een mooie meid! wat een heerlijke spam :D moest inderdaad werken vandaag, ben weer blij dat het er op zit en morgen lekker een dagje vrij :)

@masu, wat leuk al die babies in je vriendenkring! hier is het wat dat betreft rustig (al heb ik niet zoveel vrienden :)) volgens mij heb jij net als ik last van den winterdip en kunnen we daarom moeilijk ons bed uitkomen :p

@kib, sneu dat Stijn zo aan de diarree is :( ben benieuwd naar wat de oogarts zegt, gelukkig ziet hij alles goed en maak je je verder ook geen zorgen. Beterschap meis hoop dat je hoofdpijn gezakt is en de clienten lief voor je waren.

@hier, goeie dag op het werk gehad. Klant kwam oliebollen brengen jammie dus er 2 opgegeten :$:$ verder veel opgeruimd en weggegooid omdat we binnenkort gaan verhuizen. Heerlijk zo'n opgeruimd bureau, vakantie hier kom ik aan :D denk dat ik donderdag 3 januari ook nog vrij neem dan hoef ik pas 7 januari weer te werken, lijkt me wel wat. Donderdag even kijken of het qua bezetting ook kan.

Jos heeft het goed gedaan, was erg moe want hij had maar 1.5 uur geslapen, thuis ging hij dus ook overal liggen. Na het eten snel in bad gedaan, geflest en hem naar bed gebracht. Hij sliep gelijk ;)

Ben benieuwd of hij straks nog in zijn bed ligt, heb hem al 2 avonden terug gelegd want hij was dubbelgeklapt zittend in slaap gevallen hahaha

Ook al geen spam vrijdag, vond deze zo schattig wilde toch even spammen. Dit was vandaag na het kdv

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wat fijn dat iedereen zo lekker aan 't spammen is!! Vooruit, ik doe er zo ook wel eentje van vandaag toen Amy aan d'r boterham zat. :D

@sens, wel lekker om die donderdag ook nog vrij te nemen. Dan heb je echt lang vakantie! Ja, wat een baby's he! Inmiddels 7 kindjes en 1 zwangere. Allemaal tussen de 25 en de 35 jaar...dan krijg je dat. :p
    Idd die winterdip....ik houd gewoon niet van de winter (op de kaarsjes, lichtjes en gezelligheid na dan)...geef mij maar lente!

@kib, wat sneu dat Stijntje zo'n diarree heeft. Wat je hem kunt geven is een geraspte appel met kaneel. Dat werkt echt stoppend. Als mijn broertje en ik vroeger diarree hadden, dan kregen we dat ook altijd van ons mam.
    Amy obstipeerde een tijdje geleden toch zo ontzettend? Toen had ik haar een paar keer kaneel door d'r appel gegeven...(had er niet bij stil gestaan)...
    In ieder geval een dikke knuffel voor jou en je mannetje!

@hier, nu een week bezig.....ik ga zo wegen, ben benieuwd. Ik heb niet het gevoel dat er veel af is, maar heb me wel goed gedragen. *mist de smiley met aureooltje* :p
    Amy sliep moeilijk in vandaag, gisteren ook al. Zal wel weer een fase zijn.

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Aaaaaah wat een mopje! Succes bij de dietiste hoop dat er wat af is!

@hier, serious request is begonnen, daar word ik zo blij van haha. Nu lekker slapen, welterusten!

20. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Kib balen van de diarree! Hopelijk voor jullie tijdelijk!! Beterschap met Stijn.
    Nee we hebben het idee dat het niet helpt. Hebben nu twee afspraken gehad en twee keer een goedje. Welke ik vandaag nogmaals ga geven maar nee helpt niet helaas.

Senso o heerlijk vakantie! hier ben ik 1.5 week vrij. Mooie spamm.. Hij was duidelijk heel moe. Hoe lag hij erbij deze nacht?

Masu dat zijn nogal wat kids. Hier ook wel veel maar veel leeftijd verschil. Dat is zo jammer. Mooie foto van Amy. Wat is haar haar mooi!!! En zij natuurlijk ook.

--

Hier een spooknacht gehad. Om 23:00 - 01:00 en om 03:00. Om 3 uur is ze ruim een uur wakker geweest. Maar combi van huilen en aanstellen.. Helemaal gaar nu.
    Zo een dagje werken en manlief blijft bij de kids.

Fijne dag allemaal

Deel Deze Pagina