Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    jaaaaaaaa hij mag mee, het is een zakelijk iets maar het is een wijksteunpunt dus kindjes mogen ook mee :D vanavond gaat hij niet meer, dan gaat hij lekker bij opa en oma slapen

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    wel leuk dat hij vanmiddag mee mag van de baas :)
    Ah dus morgen hoeven jullie ook niet al te vroeg op voor hem. Das wel een lekkere gedachte. Wij hebben Stijn met de plechtigheid wel meegenomen maar met het feest ook niet.

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hoop maar dat hij bij souders niet zo gaat spoken :$ anders mag hij nooit meer komen logeren ;)

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hier is er eentje wakker zo te horen! Nou, 2 uur, ik teken ervoor!! :D

@sens, wat leuk dat Josje ook mee mag! Gezellig! Fijn dat ie dan ook goed geslapen heeft, dan is ie vast gezellig vanmiddag.

@kib, Stijntje ook al zo lang aan 't slapen! Fijn!

Ik ga d'r eentje uit bed vissen. Later moppies! xx

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    sens ik dacht dat ook van stijn die mn zus logeert maar hij is ondanks zijn gespook toch nog wel welkom hoor!
    Anders breng je hem volgende keer maar hierheen :)

6. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Jeetje.... jullie hebben gewoon ff 3 blz vol gekletst en gespamd...:$!!!

Wat een onwijs leuke spam zag ik voorbij komen...

@Masu, wat een heerlijk meisje is Amy toch om te zien!! Enik vind het ook leuke kleren wat ze aan had hoor...
    @Sens, ach arme Jos alweer een tand door zijn lip...zit hem niet mee deze week!! En leuke foto's...hij wordt nu al graag gereden... ;)
    Hoe was het vanmiddag..?? En veel plz vanavond...;)
    @Kib, lekker dat Stijn ook zo goed had geslapen vanmiddag...

Vince maar een kleine 1,5 uur geslapen vanmiddag...
    Daarna even boodschapjes gedaan en Vince lekker buiten gespeeld zodat ik even kon stofzuigen en opruimen..
    Al een was opgedraaid en opgehangen en de 2de was is bijna klaar!

Vince werd wat moe..dus hem lekker voor Bumba gezet (voor het eerst..) met een bakje tomaatjes... hij vindt het helemaal leuk!!

Vince eet vanavond lekker poffertjes...maar net dus al een flink bakkie tomaatjes weg gegeten... en ik eet pizza..

Ml is vanavond pas 22 uur thuis van werk...

Liefs

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, wat lief van je!! :D Goed van ons he, dat we zoveel hebben gespamd! Ik zou zeggen: kom maar met jouw bijdrage! :p:D
    Balen dat je man vanavond pas laat thuis is. Klinkt wel lekker wat jullie gaan eten! Wij hebben gisteren chinees gehaald en dat is altijd zoveel, dus daar kunnen we vandaag ook nog van eten. Amy eet groenterisotto (dat klinkt gewoon al smerig).

@kib, fijn dat Stijn nog steeds welkom is bij je zus! Hij zou ineens niet meer mogen komen, haha, dat zou toch wat zijn! Jammer dat sens zo ver weg woont, anders had ze een fijn oppasadresje! :p
    Of toch niet....want jij werkt altijd! ;)

@hier, we zijn weer terug van 't dorp. Ff wat elastiekjes en speldjes gescoord voor Amy en voor mezelf een nieuwe portemonnee gekocht. Mijn oude portemonnee heb ik al sinds m'n 12e dus het werd wel eens tijd...;)
    Ook nog geslaagd voor een mutsje (bij de c&a, of course!:D). Daarna hebben we samen een sinaasappel/banaanshake gedeeld.
    Nu weer thuis. Manlief is er ook al en we gaan zo ff als een gek schoonmaken, want morgen hebben we vrijgezellenfeesten dus dan lukt ''t niet.

8. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    masu: oh haha dat is nog eens zuinig zijn!! zo lang doen met een portemonnee ik doe het je niet na :p

beter gezegd, waar is de mijne :$:)

stampertej: voor het eerst tv of voor het eerst bumba?

senso: en hoe vond hij het vanmiddag?

wij hebben weinig gedaan vandaag, ff lopend naar t plein geweest, en gespeeld met de blokken en verder weinig
    ze is ook nog steeds niet 100%

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp we dachten laten we jou vandaag eens verrassen!!
    Wat grappig dat vince tomaatnes eten. Stijn lust ze niet. Die heeft hij laatst geprobeerd en hij trok echt een gezicht van bleghhh en het tomaatje kwam er ook net zo gemakkelijk weer uit.

Masu ik ben soms ook wel thuis. Vandaag toch ook thuis?? En anders hebben we mark nog :)
    Haha nee sens woont wel een stukkie rijden hier vandaan. Al zou ze welkom zijn hoor als ze in de buurt is :D

Hier na Stijn zijn slaapje (2,5uur) zijn we even naar het huis van vriendin gegaan. De man die de boel kwam afkitten kwam langs en vriendin moest werken. Als verrassing heb ik het laatste badkamerkastje voor haar in elkaar gezet. Ze had alweer helemaal stress over alles wat nog moet gebeuren voor morgen.
    Stijn heeft zich vermaakt met filmpjes kijken/liedjes luisteren op de laptop en tussendoor mama helpen...lees alles onder je handen vandaan pakken! Maar ach lief bedoeld.
    Zo ff eten maken, wij burritos en stijn ham prei potje.

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    BB even naar buitrn is toch ook gezellig.

11. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ja wat ontzettend lief van jullie Kib...:);)

@BB, nee bumba... :D en even lekker een rondje buiten is toch prima...
    Ik heb vandaag ook niks bijzonders gedaan hoor...af en toe toch ook lekker... en als cj nog niet helemaal fit is... lekker rustig aan...
    @Kib, Vince is echt gek op tomaten.... dus zo krijg ik toch nog wat groenten binnen...aangezien avondeten nog niet top is...
    Wat lief dat je het kastje voor vriendin in elkaar hebt gezet...
    @Masu, ml is vandaag helemaal optijd thuis...was de hele week pas 00.00 uur...:( dus lekker langs elkaar heen geleefd... Uiteindelijk poffertjes samen met Vince gegeten...
    Het werd idd wel tijd voor een nieuwe portemonnee:p!
    Succes met schoonmaken....

Vince ligt lekker in bed....

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @bb, rondje wandelen is altijd goed toch? Je portemonnee inmiddels alweer gevonden? :p

@kib, wat lief van je dat je het kastje in elkaar hebt gezet voor je vriendin! Ja, vandaag ben je thuis, maar dat komt geloof ik niet zo heel vaak voor! ;)

@sens, veel plezier vanavond! Party party!! :D

@stamp, oh....dan is 22 uur inderdaad vroeg, haha! Wat deed je man ook alweer voor werk dat ie zo laat thuis is?

@hier, boodschapjes gedaan bij de emte en manlief is nu nog ff langs de lidl en daarna nog langs ons pap en mam om een voetbal op te halen. Morgen vrijgezellenfeest en hij zorgt altijd voor een voetbal, aangezien de mannen altijd tussendoor wel ergens een grasveld spotten waar dan op gevoetbald moet worden. ;)
    Amy ligt inmiddels in bed en ik zit op de bank. Vanavond lekker the voice kijken! :D

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Masu, lekker de boodschappen weer in huis...!! Tjah voetballen is dan dus een traditie geworden... :)...

Ml is beveiliger... dus wisselende diensten...

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Boeffie...

15. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

stamp, lieve spam.
    lastig als je zo langs elkaar leeft maar het is gelukkig niet altijd zo.
    tomaatjes gaan er hier ook wel in maar alleen als mama ze eet haha.

masu, jeetje jij hebt lang gedaan met je portomonee! ik heb er geen, gebruiken die van mijn man en als we apart iets gaan doen dan heb ik een kleintje.
    fijn dat je boodschapjes weer in huis zijn. vieren jullie gezamelijk vrijgezellenfeest?

bb, ach je hoeft ook niet elke dag veel te doen. gewoon thuis zijn en spelen is ook goed toch.

kib,welke maat zit stijn nu? op de foto's lijkt hij echt al groot.
    lief van je dat je nog een kastje in elkaar hebt gezet. heeft je vriendin echt het hele huis aangepakt?

hier, vanmiddag boodschappenb gedaan bij de plus normaal gaan we naar boni maar goed we staan bij de kassa en bij elke kassa gaat mijn rolstoel af heel vervelend en die poortjes sloegen op hol maar goed moet toch pinnen. zegt dat stomme kind er zit wat in je tas nee hoor het is mijn rolstoel (bijna elke winkel weet dat rolstoelen afgaan) nou heb me toch een discussie gevoerd daar heb me tas gegeven en ben tussen de poorten blijven staan totdat manlief mijn tas pakte en even een uitbrander gaf daar. heb ook gezegt wil je mijn rolstoel nog checken of er wat inzit maar dat hoefde niet want hij geloofde me wel alsif ik daar wat ga jatten terwijl ik net 60 euro aan boodschappen afreken! maar goed ml heeft een klacht ingediend want vind echt niet dat ze je zo kunnen behandelen. oke vragen prima maar na 10x hetzelfde zeggen en met mijn rolstoel tussen de poorten blijven staan en dat ding blijft afgaan moeten ze toch ook wel inzien dat er niks in mijn tas zit.
    maar goed heb ook last van hormonen en kan er inmiddels zo slecht tegen vervelende mensen haha.

verder hebben we lekker nasi gegeten en een vla toetje.
    vanavond de voice!!!

16. AHzondag

foto shoot met papa

17. AHzondag

gek doen
    heb geen last van mijn mond hoor;)

18. AHzondag

slaapkamer en washok

19. AHzondag

buikfoto 20w6d
    buikfoto 21w4d

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, waaauwie! :D:D Mooie spam van Vince! Hij heeft al zoveel tanden! :$:D

@sammie, ook super mooie spam!! :D:D Ah...ik zie dat je nog verder aan 't spammen bent aan de berichtjes die hieronder dan (zonder foto's) verschijnen. Die zie ik straks wel als ik dit heb afgetypt. Wat ben jij asociaal behandeld zeg! Goed dat je man een klacht heeft ingediend! Ze kunnen het op z'n minst netjes vragen als ze een vermoeden hebben, maar toch niet zo?!

Wij hebben morgen idd allebei vrijgezellenfeest, Mark met de mannen en ik met de vrouwen. Ons mam kan pas 's avonds oppassen, vandaar dat ik overdags geen oppas had en pas 's avonds aan kan sluiten. Mark moet om 9 uur 's ochtends verzamelen en gaat dan de hele dag op sjouw. Ik breng Amy om 4 uur weg en sluit om half 6 aan bij de vrouwen; uit eten en stappen, dat zijn toch m'n 2 favoriete dingen! ;):D
    Zit je klaar voor de voice?! Ik wel! :)

Deel Deze Pagina