goeiemorgen meiden! @masu, hoop dat Amy verder vannacht wel goed geslapen heeft. Sneu hoor als ze ziekjes zijn als je het kortademige niet vertrouwd gewoon langs de huisarts gaan hoor! Wat betreft lijnen en op gewicht blijven 100x moeilijker dan stoppen met roken, ben ik het 100% mee eens bluh @hier, goeie nacht gehad. Jos niet meer gehoord en die slaapt nu nog. Smoe komt vandaag hier heen van spa is ziek en aan de antibiotica dus geen risico nemen en komt ze lekker hier. Laatste dagje werken! Fijne dag meiden en tot vanavond
Goeiemorgen!!! Sens Werkze vandaag! BB voor mij geldt hetzelfde. Mooie speltjes! maar moet me echt inhouden. Kind heb amper haar en ik heb al een bak vol haha Masu ah arme Amy! Hopelijk is ze vandaag niet ziek Sammie jeetje wat gaat dat hard zeg!! Ja 37 - 38 weken is mooi om te bevallen.. Zelf 2x bij 39 weken maar had ook 7.5 ponders.. Kib beterschap meid!! blegh -- Hier een redelijke nacht gehad alleen om 1 uur eruit voor Yara en om 2 uur voor Jamie. Straks dokter bezoekje ivm maagpijn en daarna op visite bij mijn nichtje. Vanmiddag gaat Jamie naar een speciale kindertandarts want die heeft twee gaatjes. Enne belconsult met de kinderarts. Maar voor ons is het duidelijk geen koemelk meer!! Want jaja 3 vaste luiers gehad in 1.5 dag tijd!!!!!!!!!
Senso, werkze! Stoppen met roken is ook gelukt dus nu hopen dat t afvallen ook lukt Mamalijntje, wat fijn dat jullie het nou eindelijk weten! Hier eindelijk een normale nacht zonder onderbrekingen gehad Voor t eerst deze maand geloof ik
Goedemorgen meiden, Masu ik hoop dat t wat beter met amy gaat? En hopelijk hebben jullie een beetje geslapen vanacht. BB leuke speldjes idd maar ja we hebben alleen maar jongens dus die willen echt geen speldjes in. Balen dat jullie ook niet lekker zijn. Mamalijn julkie hebben zelf dus al aardig uitgedokterd wat yaartje heeft. Als ik t zo lees hebben jullie wel een redelijk goede nacht gehad?! Sens alweer aan t werk. Hoera bijna vakantie!! Hier een redelijke nacht gehad. Om 21 uur lag ik in bed en om 1 uur was ik wakker en had wat last van mn buik. Nog ff op de bank gezeten en toen weer terug naar bed. Ik heb geslapen tot 9uur vanmorgen en moest al snel weer rennen naar t toilet. Werk maar gebeld en aangegeven dat ik niet kon komen. De wc en ik kunnen nog geen 10 min zonder elkaar. Stijn heeft t gelukkig heel goed gedaan bij mams. Geslapen van 20-8.30uur. Hij eet weer en is weer lekker aan t spelen. Die blijft dus nog ff lekker bij oma spelen vandaag.
He meiden! @mamalijn, das idd duidelijk dan. Wat zij de kinderarts tijdens het belconsult? Heeft Jamie z'n tandartsbezoekje overleefd? @sens, wat fijn dat schoonma dan bij jullie komt zitten. Het is niet de bedoeling dat je schoonpa Jos aan gaat steken nee. Heb je fijn gewerkt? @bb, heeeeeerlijk een nacht zonder onderbrekingen! Het is je gegund! @kib, fijn dat Stijn weer beter is. Nu mama nog... Slim dat je je ziek hebt gebeld. Eerst maar even goed uitzieken jij. Anders ben je met de feestdagen ziek, das ook niet leuk. @hier, redelijke nacht gehad. Amy heeft wel gehuild (geregeld ook gewoon in haar slaap). Ik ben er 1x uit geweest. Valt mee dus. Vanmorgen nog steeds verhoging, dus ze is bij ons mam geweest vanmorgen en vanmiddag. Ze had al snel weer 39 graden en wil alleen maar bij mij op schoot zitten. Ik heb dus de rest van de middag met Amy op schoot bumba zitten kijken. Ze eet amper, maar ze drinkt wel redelijk. Verder wil ze dus niks. Zo zielig! Ze ademt heel oppervlakkig en hijgerig, dus ik heb toch ff de assistente gebeld. Vanmiddag de arts even laten luisteren, maar haar longetjes zijn schoon. Ze adviseerde wat Noscalpine te halen bij de apotheek voor 't hoesten, zodat Amy in ieder geval kan slapen dus dat hebben we gedaan. Ze hoest echt ontzettend veel en op een gegeven moment zo erg dat ze er een beetje van moest overgeven. Ze ligt nu lekker te slapen ,maar geregeld klinkt er een huiltje uit de babyfoon. Gelukkig was dit mijn laatste werkdag, kan ik morgen lekker bij haar zijn en knuffelen met m'n moppie. Verder heb ik vanmorgen gesprek gehad. Ik krijg een nog leukere functie dan ik al had en mag deze combineren met trainingen, 50% 50% zeg maar. Van ons kleine bedrijfje blijf ik projectmanager en wordt daarin de rechterhand van mijn oude baas (die het gezicht van het bedrijf blijft). Planningstaken gaan bij mij weg, maar daarvoor in de plaats krijg ik veel meer managementtaken, dus das alleen maar leuk. Ik ben er erg blij mee!!! Had niet verwacht dat het deze kant op zou gaan. Vanavond nog alles een beetje afgerond en dan nu genieten van mijn welverdiende vakantie (en m'n zieke moppie)!
He liefjes, Masu wat sneu van amy. Gelukkig zijn haar longen schoon. Wat klinkt dat goed zeg je nieuwe functie. Je bent er dus eigenlijk op vooruit gegaan. Heb je een beetje het gevoel dat je droomt? (te mooi om waar te zijn?) Geniet lekker van je vakantie en je zieke moppie. Hier mn kleine binkie bij oma opgehaald. Hik had het prima naar zn zin gehad en had t goed gedaan. Hij had eindelijk weer goed gegeten en lekker geslapen. Nu ligt hij lekker in zijn eigen bedje te slapen. Ik ben zelf al een beetje opgeknapt, kan ook weer wat binnen houden. Morgen wel nog rustig aan. Zo lekker naar bedje toe.
Zwaai... Mag zo weer werken en dan heerlijk 1,5 week vrij Masu wat positief!!!!!! Fijn meid gefeliciteerd. Ah beterschap met Amy. Zij heeft het gauw op haar luchtwegen he? -- Gisteren dachten we dat de diarree over was maar helaas. Besproken met de kinderarts. Of koemelk allergie of lactose intollerantie. Komt beide op hetzelfde neer. Maar ze kon niet verklaren waarom nu weer diarree. Daarom moeten we de 27e op afspraak komen om dan eventueel meer testen te gaan doen. waaronder gluten (hou me hart vast... dan is het einde kdv als ze daar last van heeft) Jamie ging ook prima bij de tandarts. Die moet 31 januari twee gaatjes laten vullen. Maar ze doen dat zo kindvriendelijk dat hij er nog zin in heeft ook haha.
Goeiemorgen lieverds, Mamalijn wat balen van de diarree weer. Zou ze met glutenallergie echt van hey kdv af moeten? Weet dat ze er bij ons wel goed opletten als diekleintjes iets hebben.. Haha die Jamie zin in de tandarts. Beter zo dan anders. Hier een goede nacht gehad. Stijn heeft op 1x keer huilen na doorgeslapen. Ikzelf ben ook 1x uit bed gegaan voor toilet. Mn buik is nog niet helemaal in orde maar kan wel weer wat binnen houden.
Hopelijk ben je snel weer beter Kib wel fijn dat Stijn goed geslapen heeft. Doet jou dan ook goed. Nee niet door het kdv maar glutenallergie (allemaal voorbarig hoor) is een stuk heftig als koemelk. Daarbij kunnen ze niet garanderen dat ze altijd zien wat Yara eet. Dan moeten we uitwijken naar een gastouder.
Hoi!!! @masu, wat sneu Amy ziek Hoop dat ze snel helemaal opgeknapt is! Beterschap met je meissie.. en jij gefeliciteerd! Fijn dat je nu een nog leukere functie hebt!! Top!!! @Kib, goed dat je je ziek hebt gemeld! Beterschap meid!!! Wel fijn dat het iets rustiger lijkt te worden! @mlien, druk met inpakken!!! Knuff.... @Senso, nog eventjes werken en dan... vakantie!! @Sammie, al eventjes niks meer gehoord meid!!! Hoe is het? NOg geen baby?? Je hebt nu wel meldingsplicht he Sorry heb het weer eens druk gehad... en nu nog...wel allemaal leuke gezellige dingen!!! Gisteravond met een vriendin naar de Zwaluwhoeve geweest...(voor het eerst) dat is echt heerlijk!! Super gezellig gehad... Vanmiddag komt een vriendin een fotoshoot doen van Vince... ben benieuwd!!! Als ik wat heb..dan spam ik ze! Morgen schoonmaakdag op het werk.. van 8 tot half 6 NIET LEUK!!! Maar wel gezellig En zondag ben ik jarig Nog geen idee... wanneer ik ergens boodschappen voor kerst moet doen...waarschijnlijk op de super drukke maandag... Ik ben nu lekker 1,5 week vrij... 2 januari 1 dagje werken en dan alweer weekend... dus eigenlijk gewoon 2 weken vrij Dikke knuffels...
Mamalijntje, het zou idd lastig zijn als ze glutenallergie heeft... Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben.. Ik werk zelf ook op een kdv, maar met duidelijke instructies moet dat toch lukken! En bij een gastouder kan er ook wat gebeuren daar zijn ook meerdere kinderen. Maar goed, eerst maar even afwachten...Knuff
O heerlijk zwaluwhoeve is zo fijn!! En lekker vakantie.. Ja duidelijke instructies is bij ons nogal een probleem waar ik al meerdere malen klachten over gehad heb.. Heb ze horen zeggen ach dan maar een beetje buikpijn over een jongen met glutenallergie toen jamie ging trakteren. Bij Yara hebben ze al meerdere malen dingen gegeven onder het mom ach komt wel goed toch? Maar eerst maar even de onderzoeken afwachten -- Ben nu mini appel puntjes van bladerdeeg en gehakt puntjes aan het maken voor het kdv. die samelen vandaag voor 3 fm in..
Mlien (weet niet of je je hier nog vertoont vandaag maar) gefeliciteerd met je verjaardag mopje!! Mamalijn jullie blijven ook wel tobben daar met het kdv he? Weet idd nog wel dat ze erg gemakkelijk waren in het begin ook. Wat stoer dat ze inzamelen voor 3fm. Bakse (al zal het ondertussen al wel klaar zijn) Stamp druk en bezig bijtje jij!! Gelukkig allemaal leuke dingen (al is al het speelgoed soppen niet 1 van de leukste dingen) En bijna jarig!! Haha dat van die boodschappen doen is erg herkanbaar ik heb ook nog geen idee. Denk dat het ook weinig uitmaakt deze dagen.. Hier gaat het met Stijn en mij gelukkig beter. Stijn had vandaag weer een normale poepluier. Mijn darmen lijken ook weer een beetje fatsoenlijk te gaan werken. Al heb ik soms nog mn twijfels hierbij. Ik ben dus nog wat voorzichtig met eten.. Stijn en ik kijken lekker gezellig serious request en stijn begint af en toe spontaan te dansen We moesten net wel even samen bumba kijken maar vooruit. Nog ff spam omdat het vrijdag is. 1. Wat moet je?? 2. Spelen met papa
1. met de kerstmannetjes op de foto ( Wie is er groter??) 2. Mooi al die lichtjes ( uiteindelijk zelfs die slee nog gekocht waar hij op zit)
He meiden! Pff, ik heb een ziek meisje en geen tijd gehad. @mlien, gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn gewerkt vandaag? @stamp, dat klinkt druk, maar wel leuke dingen. Ben benieuwd naar de foto's! @sammie, zoals Stamp al zei; meldplicht!!! @kib, wat een super mooie spam!! @mamalijn, ik weet je verhalen nog wel van het kdv dat ze Yara zomaar iets hadden gegeven waar koemelk in zat. Ongelooflijk.... Hopelijk geen glutenallergie. Wel fijn dat ze het even goed testen. Verder allemaal dank voor jullie felicitaties meiden! Ik ben er ook heeeeeel gelukkig mee! En idd kib, ik heb wel het gevoel van 'is dit wel echt' en 'als ze het maar niet terugdraaien'... @hier, dametje is nog steeds ziek. Vanmorgen om half 11 weer op bed geslingerd, ze had 40cc pap op. Om half 2 weer eruit gevist. Beetje water gedronken, verder wilde ze niks. Knijpfruitje geprobeerd en die wilde ze wel. Half 3 lag ze weer op bed. Half 5 er weer uit. Weer een knijpfruitje en een beetje water (verder wil ze helemaal niks, ik moet toch wat...). Half 6 lag ze weer op bed. Als ze beneden is dan hangt ze alleen maar tegen me aan. Ze ligt dus óf in bed óf bij mij op schoot. Dus nu eten wij even snel, kan ze daarna weer even naar beneden. Ze wil geen avondeten, geen brood, geen crackertje, geen yoghurt, geen melk, niks. Hoop dat ze snel weer de oude is... Vanmiddag bezoek gehad van m'n 2 vriendinnetjes, dat was erg gezellig. Vanavond alvast een deel van de boodschappen doen voor kerst in de hoop dat het nu nog niet zo druk is in de winkels.
*meldplicht* beeb zit er nog in haha. masu, jeetje wat sneu voor amy datz e zo ziekjes is. fruitpotjes van 6 maanden die helemaal glad zijn willen ook wel eens erin gaan. als ze maar drinkt he. fijn dat je werk zoveel beter wordt. mamlijn, zou ook het risico niet nemen op het kdv maar hopelijk komt er alleen goed nieuws uit de test. stamp, lekker lang vrij dus op je werk. succes met schoonmaken morgen! kib, leuke spam van stijn! gelukkig voelen jullie je alweer wat beter. senso, geen idee sorry! mlien, hier ook nog gefeliciteerd. spannend bijna de sleutel. hier, gisteren bij de vk in zh geweest. kleine groeit goed en is nu al zo'n 2375gr dus bijna net zo zwaar dat wesley was met geboorte haha. hij heeft lange benen en een wat kleiner hoofdje maar dat zegt eigenlijk nog niks. hij ligt nog niet vast in de bekken maar is wel flink aan het indalen. heb vannacht ook echt buikpijn gehad denk oefenweeen of indalingsweeen dus het begint nu echt. vandaag ook wel flink last van mijn buik vooral bij veel inspanning. wesley heeft vanmiddag maar 15 min geslapen wel laten liggen maar liggen maar hij heeft alleen maar gespeeld in bed. dus hij was om 18.00 weer moe en we hebben hem om 18.15 op bed gelegd en hij sliep meteen. we zitten geloof ik ook in een driftkikker periode ofzo. als hij iets niet mag gaat hij gooien of ermee gooien wat hij in zijn hand heeft en dan nep huilen als we hem op zijn kop geven. pff word me wel een ventje hoor.
Kib mooie spamm fijn dat het weer wat beter gaat! Masu ahhh beterschap met Amy! niet leuk. Sammie spannend hoor!! Gaat nu echt opschieten. Had Wesley ook niet lange benen op de echo? Wat een verschil he! blijft natuurlijk een gok dat gewicht.. -- Gisteren twee uur staan bakken.. 40 bladerdeeg hapjes. Maar was gezellig. Was het intree geld vergeten (oeps) maar een andere ouder schoot het voor. Moet ik nog even in haar bakje terug doen. Daarna muziek.. en hapjes. Drinken was vergeten.. dus een leidster snel naar huis en drinken opgehaald. Yara was doodop dus zijn we helaas eerder naar huis gegaan. maar was wel heel erg leuk. En ze heeft doorgeslapen!!!!!!!!!!!! Zo fijn.