Goedemorgen meiden, Masu arme amy ze is wel echt ziekjes hoor. Hoop dat ze vanacht goed geslapen heeft en ze zich wat beter voelt. Dit is ook niks zo. Ik snap je gevoel wel hoor met je werk. Eerst zien en dan geliven is ook een beetje mijn motto met dat soort dingen. Nog wel boodschappen gedaan gisteren en waa t niet zo druk? Sammie baby moet nog ff blijven zitten hoor!! Ik herken het wel hoor wat je omschrijft over t hedrag van Wesley. Wij hebben hier ook zo'n mannetje. Laat e pres speelgoed vallen/gooien en als je dan wat zegt...is het huis te klein. Op de grond liggen en "huilen".... Mamalijn klinkt wel gezellig gisteren. Hoop dat de actie ook nog wat opgeleverd heeft. En yaar heeft er zin in met doorslapen!! Hier uk en ik opgeknapt enxnu is mark niet helemaal in orde. Gisteren misselijk en niet lekker thuisgekomen. Heeft zichzelf dus ook leeggegooid boven t toilet. Gelukkig hebben we allemaal wel een goeie nacht gehad. Ik ga zo uit bed, douchen en aankleden en dan richting supermarkt waar t hopelijk nog niet zo heel druk zal zijn *fingerscrossed*
Goeiemorgen! @mamalijn, Yara alweer doorgeslapen?! Wat goed! Hoop dat deze trend zich doorzet. Fijn dat het zo gezellig was. @sammie, ja jij hebt echt wel meldplicht! Anders denk ik meteen dat je aan 't bevallen bent. Ben benieuwd of hij op Wesley lijkt....op een gegeven moment ben je er zo aan toe je kindje te zien en te leren kennen he. Het komt nu ook echt dichtbij. @kib, oh jee, nu Mark ziek...jullie hebben 't straks wel alle 3 gehad. Hopelijk zijn jullie er dan weer voor lange tijd vanaf. Fijn dat je een goeie nacht had gehad. Viel het mee qua drukte? Ik heb Mark gisteren naar de winkels gestuurd dus hier zijn de boodschapjes weer binnen. @hier, heerlijk geslapen met z'n allen. Amy werd om half 9 wakker en heeft zowaar haar hele fles op vanmorgen en wilde ook alweer een beetje spelen. Mark moest om 10 uur bij de kapper zijn, dus ik ben met Amy het dorp in gegaan voor nog wat cadeautjes. Alles gevonden wat ik zocht, maar helaas begon Amy steeds meer te gloeien en steeds witter te zien. Ze wilde daarna ook niks meer eten of drinken, dus bij thuiskomst haar maar meteen weer in bed gelegd. Te vroeg gejuicht denk ik. Mark is naar vrienden, helpen met de verbouwing en ik wacht op een pakketje van PostNL. Heb voor ons pap en mam daar van alles besteld en voor op Amy's kamer een lamp: Fair Trade | Schelpenlamp (naturel) | KadoWereld van PostNL Ondertussen maar alvast beginnen aan het inpakken van alle cadeautjes. SR aan op tv; heeeerlijk!
Masu, jammer dat amy nog niet fit is arm meisje. Gelukkig wel geslaagd voor alle kado's. Leuke lamp! Ben zelf ook benieuwd of hij op wesley lijkt of juist totaal niet. Kib,ahh mark ook ziek maar jullie hebben het wel gehad dan. Hier is ml altjjd ziek met kerst of oud en nieuw ben benieuwd dit jaar. Hier, slecht geslapen, wesley ook vanaf 3uur aan het spoken geweest.
Masu he toch nog niet in orde.. Zo sneu als je ukkie ziek is . Wel alles binnen gekregen vandaag? De drukte viel mee in de supermarkt maar was er heel vroeg. Sammie ik hoop dat jouw ml ziek zijn een jaartje overslaat. Mijn cadeau aan hem Balen van je slecht nacht hoop dat komende nacht beter zal zijn. Hier vanmorgen om 9uur liepen we al in de supermarkt. Mark had toch besloten mee te gaan maar al snel had hij daar spijt van. Dus snel alles in het karretje naar de kassa en hup naar huis. Samen met stijn de boodschappen opgeruimd, mark is op de bank gecrashed en er niet meer vanaf gekomen. Samen met Stijn naar mn mams gegaan en nog ff de laatste kerstinkopen gedaan. Vanavond hebben we verse soep gegeten al heeft mark niet veel op. Stijn gaat zo lekker naar bed en ik ga zo nog kijken wat er op tv komt. Tussendoor nog ff wat aan de was doen.
@sammie, he balen van je nacht. Hopelijk wordt komende nacht beter. Hoop dat je man deze keer niet ziek wordt met de feestdagen. Das ook niet gezellig. @kib, lekker, verse groentensoep! Balen dat Mark nog zo ziekjes is. Hopelijk knapt ie snel op, zodat ie met kerst weer de oude is. Hoe gaat het met Stijntje? @hier, Amy is idd nog niet de oude. Ze wil alleen maar slapen. Drinkt af en toe een slokje water en wil geregeld een knijpfruitje. Verder wil ze niks. Ze ligt nu bij ons pap en mam in bed, want wij hebben kerstbal van 't dansen vanavond. Het ging goed en ze ging meteen slapen, dus ik ga 't er maar op wagen. Ons mam belt me als het niet gaat. Als ze niet belt dan laat ik Amy daar liggen, dan hoeft ze vannacht niet door de kou. Verder kwam m'n pakketje om kwart voor 2. Was keurig, want bij de track&trace stond tussen 12 en 2 uur. M'n lamp ziet er erg mooi uit. We moeten 'm nog ff gaan ophangen en zo, maar dat doen we volgende week wel.
Hey meiden, Drukke dag gehad... was pas half 6 thuis van de schoonmaak... Nu voetjes omhoog... en morgen ben ik jarig Dus weinig aanwezig! Mlien, nog gefeliciteerd!! Gezellige verjaardag gehad??? Heb al een voorproefje gehad van de shoot... wilde ze even delen met jullie... vind ze echt super leuk!!! XXXX
Madu balen zeg ook nog kerstbal. Gelukkig is ze bij je ouders in goede handen. Met stijntje gaat t gelukkig weer goed na een week tobben. Sinds gisteren eet hij weer normaal mee en vandaag bleek dat zijn gezonde eetlust echt terug was. Bietsen als ik aan t eten was en weer van alles eten en drinken. We geven hem thuis nu ook steeds vaker een gewone beker waar hij uit drinkt. Hij is dan wel ineens een grote kerel hoor!! Stamp lieve spam van Vince! Zo grappig om te zien die bruine oogjes van hem. Die van Stijn en neefjes zijn zo knalblauw dat je vergeet dat er ook nog andere kleuren zijn Alvast gefelciteerd en maak er een gezellige dag van. Hier kleine man is lekker gaan slapen en wij gaan film kijken. Een oude die ik echt al 100x gezien heb maar mark wil geen andere opzetten.... ohja daar gaat t al beter mee want die at net mn halve pak koekjes leeg!!!
heeeeeeeey meiden! Zo ik ben ook al even niet geweest ga er maar even voor zitten @kib, jeetje wat vervelend dat je zo ziek bent geweest gelukkig ben je inmiddels weer opgeknapt! wat een gave spam van stoere Stijn! haha Mark is snel opgeknapt! @mamalijntje, fijn hoor al 2 nachten door kunnen slapen!! weet je ik denk dat je nog beter kunt horen dat het glutenallergie is dan dat ze het niet weten, dat lijkt me zo erg.. weet je nog niet wat je voor je meisje kunt betekenen. Wel balen dat ze er zo makkelijk mee omgaan op het kdv.. is bij ons hier echt niet. @masu, ach je meisje zo ziek zielig hoor.. hoop dat ze snel weer opknapt! en wat een goed nieuws van je werk! gefeliciteerd!!! mooie lamp! veel plezier op de dansavond, hoop dat je het leuk gehad hebt! @stamp, wat gaaf zo'n shoot! en wat een mooie foto's zijn het geworden zeg! alvast gefeliciteerd meis hoop dat je een leuke dag hebt! @sammie, gelukkig nog BIB, nog ff wachten voor hij er uit mag komen mooi gewicht heeft hij al hoor! herkenbaar het driftkikkertje @hier, vandaag echo gehad. Het was een geslachtsbepaling maar ja dat wisten we natuurlijk al, net gedaan alsof we het niet wisten maar het heeft een half uur geduurd met 2 echoscopisten voor dat ze er achter kwamen hahaha uk2 is nu al eigenwijs en lag met opgetrokken gekruiste beentjes onder zijn billen. Maar het goede nieuws het is nog steeds een jochie verder zag alles er goed uit. Jos vond het super interessant vooral toen ze het hartje liet luisteren, nu al een stoere grote broer Verder opgeruimd en boodschappen gedaan, gisteravond nog met mijn werk uit eten geweest wat erg gezellig was. Nu ga ik maar afsluiten en mn mandje opzoeken om nog even te lezen. Welterusten!
Goeiemorgen, Masu hoe heeft Amy het gedaan vannacht? Leuke avond gehad? Niet leuk dat ze niet ok is. Hopelijk knapt ze snel op! Kib haha 100x en nu dus 101! Fijn dat het weer wat beter gaat! Nu hebben jullie het alle drie gehad dus kunnen jullie er tegenaan. Stamp wauw wat een mooie fotos van Vince! Wij moeten binnenkort ook maar eens fotos gaan maken! Sens fijn dat hij nog steeds een jongen is! Je zou raar staan kijken haha. Een eigenwijze boef krijgen jullie dus! Haha -- Hier alweer een goede nacht... Om bang van te worden. Al hoest Yara onwijs veel. Ze waren vroeg wakker. 6 uur zaten we beneden maar liever zo dan na een gebroken nacht. Straks op naar neefje en nichtje. Lekker spelen en genieten..
Goeiemorgen moppies! Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria! In de glooooo-rrriiii-jjaaaah, in de glooooo-riiiii-jaaaaaah! Hierperdepiep...........HOERA!!!! Stamp, gefeliciteerd met je verjaardag en super mooie spam van Vince! Ben benieuwd naar de rest! @kib, wat fijn dat Stijntje echt weer de oude is. Dat bietsen is een goed teken. Mark is zo ziek dus niet, als hij zin heeft een half pak koekjes op te eten. Grappig he, erg zijn idd ook nog andere oogkleuren (ja, echt!). @mamalijn, wat fijn dat jullie alweer hebben mogen doorslapen. Het lijkt toch echt een trend te worden *klopt dit meteen af*! Veel plezier vanmiddag! En mooie foto van Jamie en Yara!! @sens, hehe, daar is ze eindelijk weer! Waar was je al die tijd joh?! Fijn dat je ukje nog steeds een ventje is. Gezellig, uit eten met collega's. Heb je fijn geslapen? @hier, Amy gisteren naar ons mam gebracht en daar heeft ze het goed gedaan. Ze slaapt toch voornamelijk en ze is daar net zo thuis als hier, dus dat ging prima. Ze wilde niks eten, maar wel knijpfruitjes, dus ze leeft nu op knijpfruitjes en slokjes water. Vanmorgen wilde ze wel haar fles, maar haar eitje en een cracker niet. Ze ging wel spelen, dus das een goed teken. Gisteren begon echter ook zo en daarna stortte ze weer finaal in, dus ik juich maar niet te vroeg. Wij hebben gisteren fijn gedanst, al was de opstelling niet zo gezellig. We hadden ons met ons clubbie opgegeven, maar we zaten allemaal aan een lange tafel. Doordat er telkens mensen tussen gingen zitten, schoven we op en op een gegeven moment zat ik tussen allemaal onbekenden en zat ik te ver weg om de gesprekken van ons clubbie te kunnen volgen. Maar ach, volgende keer beter. Buffet was goed, daarna zijn we ook meteen gegaan, toen had ik 't echt wel gezien. Vanmorgen dus wel heerlijk uit kunnen slapen (nou ja, tot 9 uur) omdat Amy bij ons pap en mam is. We gaan haar zo ophalen.
Goeiemiddag! @mamalijntje, jeetje alweer doorgeslapen moet toch niet gekker worden hahaha heerlijk meid geniet er lekker van! wat een gave spam van je mooie kids! wat een stoere vent is Jamie. @masu, ja ach waar was ik had niet zo'n puf denk ik hihi geen idee maar ik ben er weer hoor gelukkig ging het goed met Amy bij je ouders, gelukkig is ze daar net zo thuis als thuis. Jammer dat het gisteravond niet zo'n succes was hoe gaat het met Amy inmiddels? @hier, lekker geslapen. Jos is niet meer wakker geweest en werd om 9.00 uur wakker, ml is er uitgegaan en ik ben blijven liggen tot 10.45 uur toen kreeg ik ontbijt op bed lief he!
Het meiden, Bedankt voor de felicitaties! Wat leuk senso, Dat Jos al zo'n stoere grote broer is. En nog steeds een jongen! Toch fijn de extra bevestiging. Masu, wat jammer dat je niet zo gezellig zat met dansen. En hoop dat Amy nog toch echt wel de oude wordt hoor! Marlijn, wat een leuke foto. Mooie kids heb je hoor! En wat fijn dat Yara zo lekker slaapt. Mlien leuke verjaardag gehad? Sammie, alles nog goed? Ik ben vanmorgen al erg VERWEND! Ik werd wakker gemaakt met een ontbijtje op bed, mooie tekening van Vince en een IPad van manlief! Veeeeels te gek natuurlijk maar wel heel blij mee! 15 uur verwachten we visite! gezellige dag allemaal en dikke knuffel
stamp, gefeliciteerd! zo jij bent zeker verwend met de ipad zeg! lief dat je een ontbijt op bed hebt gekregen. mamalijn, wat goed dat ze weer doorgeslapen hebben. beter vroeg wakker dan een gebroken nacht. hopelijk zet het door en gaan jullie nu eindelijk genieten van de nacht rust. masu, gelukkig heeft amy het goed gedaan bij je ouders. sneu dat ze nog steeds niet beter is maar wel een goed teken dat ze iets eet en drinkt. hopelijk is ze met kerst wel weer beter. jammer van jullie avondje dat het niet geslaagd was. senso, leuk dat jos zich al grote broer voelde misschien heb ik heb ik het al gevraagd maar hoe oud is jos als zijn broertje komt? gelukkig een goede nacht gehad. hier, ik heb bekkenpijn pfff niet leuk. vannacht opzich goed geslapen maar toen ik opstond was dat iets minder. vandaag maar even rustig aan en hopelijk is het morgen weer weg. ook flinke voorweeen gehad. begint nu wel echt te merken dat de laatste loodjes weer zwaar wegen. de box staat ook en dat is best raar. het is wel weer wennen zo'n gevaarte in de kamer haha. ik ga na kerst meteen de boom opruimen zodat we niet ineens met een baby en nog een boom zitten wesley is lekker ondeugend maar wel heel lief. we gaan met kerst toch proberen om nichtje hier te laten slapen maar heb wel gezegd voordat wesley op bed gaat rust in de tent zodat ze allebei even kunnen bij komen en normaal gaan slapen.
Goeiemiddag! Masu balen dat je dansavond tegenviel. Doet amy het vanmiddag beter als gisteren? Sens daar was je weer!! Wat fijn dat uk2 nog altijd een jongen is. Vriendin van mij daar werd tegen gezegd een jongen en toen bleek t toch echt een meid te zijn. Sta je ook wel ff stom te kijken. Lief hoor dat jos zo genoot van zn broertje. Mamalijn oh lekker weer een goeie nacht. Idd beter vroeg op dan nachtbrakers. Stamp wat lief ontbijt op bed en een mooi cadeau. Geniet van je dag en dat je maar meer verwend mag worden. Hier een goeie nacht gehad alleen stijn is in zijn slaap de dag aanxt verwerken wat gepaard gaat met huilen heel zachtjes. Mark is er wel een paar keer uitgeweest dus voor niks. Ik luister altijd eerst ff en dan denk ik oh niks aan de hand. We hebben vanmorgen ff samen opgeruimd en de stofzuiger door t huis gehaald. Zelfs stijn wilde helpen met stofzuigen (kan je vertellen dat t dan niet opschiet!!) Daarna hebben we het lekker rustig aangedaan. Allemaal nog in pyjama en lekker lui op de bank/achter laptop/pc of de wii. Stijn hobbelt lekker in het rond.
@kib, wat heerlijk zo'n dag! Een echte zondag! Schattig dat Stijntje wilde helpen, maar opschieten doet 't dan niet meer nee... @sens, wat lief dat je ontbijt op bed kreeg! En lekker uitgeslapen zeg! @sammie, lijkt me idd wel weer wennen als de box er staat. Straks maar snel die boom weer opruimen. Begint ook echt op te schieten bij jou. Lief dat je nichtje toch mag komen met kerst. Het scheelt denk ik al heel veel als er ff rust in de tent is voordat ze naar bed moeten. @stamp, so he, jij bent verwend zeg! Lief van je mannetje! En dan ook nog een ontbijtje op bed en een mooie tekening van Vince, wat wil je nog meer? @hier, het gaat echt de goede kant op met Amy. Lief dat jullie er allemaal naar vragen. Ze heeft net 2 sneetjes brood zonder korsten gegeten en ze speelt alweer. Verder begint ze ook alweer aan dingen te zitten die niet mogen en dan driftig te doen, dus we gaan de goeie kant op. Ze ligt nu wel weer op bed, want ze was wel weer moe. Hopelijk morgen een stuk beter, want morgen gaan we kerst vieren bij ons pap en mam. Vanmiddag zelf nog ff naar 't dorp geweest en een mooi shirtje gescoord voor mezelf voor de kerst voor op m'n pantalon. Ook hele gave kleertjes voor Amy gekocht en nog wat elastiekjes (je kunt ze nooit genoeg hebben ). Nog ff gekeken voor goeie handschoenen voor ml voor op de brommer, maar ik weet niet zo goed welke maat ik moet hebben. Denk dat ie toch een keer mee moet daarvoor.
Masu fijn dat amy zo opknapt. Morgen zal t waarschijnlijk nog beter gaan. En oh dat overal aanzitten en driftig worden is zooooooooooooo herkenbaar. Tot aan om van gek te worden aan toe :S Hier echt niet veel meer gedaan alleen lekker geluierd. Stijn en mark hebben net gedouched en stijn mag nog ff tv kijken en dan zo naar bedje toe. Ik ga straks lekker op mn gemak douchen en dan maar weer lui op de bank Heerlijk ik houd ervan!!!
Manu, fijn te horen dat het beter met je meissie gaat. Kib, heerlijke zondag dus! En ik wil geloven dat stofzuigen methode hulp van Stijn niet ideaal is Sam balen van je bekken meid. Was je met Wesley overtijd? Fijn dat Wesley's lief is en dat ondeugende ken ik heeeel goed. Sens, heerlijk zon ontbijtje op bed! En even lekker bijtanken! Hier was het vanmiddag ontzettend druk. De bel ging en hopla iedereen stond binnen. En nu hebben wij niet de grootste woonkamer dus was lekker warm, maar wel heel lief dat iedereen er was. Nu geen viste meer, terwijl we eigenlijk altijd mensen savonds hebben dus ook wel eens lekker! Ben ook enorm verwend met luchtjes, tweede deel van 50tinten grijs, familiekalender, bodyspul, nagellak, make up en geld! Nu lekker met de beentjes omhoog, morgen met Vince even uurtje naar het werk voor kerstlunch met collega's en de kinderen dus wel ff gezellig! Fijne avond lieverds!
kib, klinkt als een gezellige luie zondag. hier wil wesley ook altijd helpen met stofzuigen en idd dat gaat niet snel is mark alweer beter? masu, gelukkig lijkt amy weer op te knappen. hopelijk staat ze morgen ochtend zonder koorts op. vieren jullie het een hele dag of alleen de avond? nichtje zou wel komen hoor maar we zouden niet laten slapen. maar we nemen gewoon het risico en als het niet gaat gaan ze naar huis. stamp, je klinkt goed verwend zeg! het huis is idd snel vol als er visite is en ik heb wel grote woonkamer maar nog vind ik het snel vol haha. ik ben van wesley met 37+2 bevallen en heb eigenlijk het idee dat we nu weer niet de 38 weken gaan halen maar dat is een gevoel haha. nou hier slaap drama, snap niet wat er aan de hand is. uit bed niks aan de hand in bed drama. snap niet dat hij ineens weer zo'n avond heeft. we hebben gisteren ook besloten om toch de naam weer te veranderen haha.. we kwamen een naam tegen waarvan we allebei dachten dit is het. dus de naam weggehaald en gaan we na de kerst weer opnieuw schilderen. bij welsey was het wesley en nooit meer aan getwijfeld maar nu pff hebben hem nu al 4x veranderd haha.
Stamp je klinkt goed verwend. Wij wonen ook niet groot en als iedereen hier tegelijk komt heb ik ruimte en stoelen gebrek!! Sammie lief datzje naar mark vraagt maar die is alweer opgeknapt hoor. Gisteraaf edn half pak koek weg zitten eten en vandaag een halve zak chips. Ik zeg niets aan de hand meer Je kan beter wachten met de naam verven als je echt zeker vd naam bent. Zo blijf je bezig. Kon je de naam trouwens gemakkelijk weg halen dan? Hier nog altijd lui op de bank darten aan t kijken en ondertussen kletsen op de whataup met vriendinnen.