Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, heerlijk zo'n zondag idd! Ik houd er ook van! Ben je nog darten aan het kijken?

@stamp, wat gezellig een kerstlunch! Veel plezier morgen. Zo te horen ben je goed verwend!

@sammie, hahaha gaat ze de naam toch weer veranderen! Weet je het heel zeker? En wil je een van je andere namen delen die het niet geworden is?
    Ah, nichtje zou alleen niet komen slapen....hoop dat het dit keer wel goed ging. Amy had ook heel veel moeite met in slaap komen. Heeft hier vanavond ook wel meer dan een uur geduurd. Zou het weer een fase zijn?

@hier, lekker op de bank met darten. Ik ben nog in dubio of ik even naar de kroeg ga, want een groot deel van de vriendengroep is daar, maar als ik eenmaal op die bank gecrashed ben, dan kom ik d'r ook niet snel meer vanaf...:);)

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu ik kijk idd nog. Mijn advies is blijven liggen/zitten/hangen!! Kost t je ook gedn gle en je hoeft de deur niet uit :p

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

kib, ja we hadden de naam wit op een donkere muur en nu weer donker geschilderd haha. gelukkig is hij alweer beter en idd als je chips en koek kan eten dan lijkt me niks meer aan de hand.

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sammie dat scheelt dan wel ja. Andersom had lastiger geweest. Maar je bent nu echt zeker van de naam??

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, ja ik denk dat ik dat maar doe ja.......ik zit ook veels te lekker en het regent buiten...:p

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Je gaat toch niet door de regen als t geen doel heeft???
    Ik persoonlijk zou dat niet doen. Je moet ook nog terug en dan ben je helemaal verkleumd!! Krijg je dat probleem weer :)

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Je hebt -natuurlijk- weer eens helemaal gelijk! :p
    Daarom zit ik hier nog! :D

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hahahahaha en blijf je dus ook zitten!!

9. AHzondag

kib, ik ben wel zeker van de naam hoor en we konden ook een deel laten staan van de andere naam.

masu, ik zou lekker thuis blijven maar dat zegt een hoogzwangere die moe is haha.
    we hadden eerst Rafael, Tygo en Daley die laatste waren we vrij zeker van en die andere twee eigenlijk niet haha. amy ookal zo'n moeite met slapen.

wesley is erg onrustig en ml en ik zien een patroon. het is elke zondag namelijk dat hij niet inslaap kan komen en onrustig is. geen idee wat het is.

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Uiteraard! Ik luister toch altijd naar jou?! :D

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, Daley! Dat wist ik ja! :D
    Ik houd er wel van. Stond ook op mijn lijstje (al wist ik zeker dat we een meid kregen, maar stel toch dat het een menneke was geweest ;)). Ben benieuwd wat jullie er nu van gemaakt hebben, maar ik wacht zeer geduldig af! :p

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Doen jullie vaak iets op zondag? In welk opzicht wijkt de zondag af van de andere dagen van de week (qua activiteiten, routine)?

13. AHzondag

masu, het enige wat afwijkt is dat we zondag niet erop uitgaan in de ochtend maar in de middag ofzo. kan me niet voorstellen dat het probleem zou zijn maar het zou zomaar kunnen natuurlijk.

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, kan het me ook niet voorstellen. Ik dacht, als jullie bijv. op zondag de routine veel meer laten varen, dan kan dat misschien invloed hebben maar ik zou het ook niet weten. Apart dat het altijd op zondag is ja.

15. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Sammie wat een leuke namen! Ik zou ze zelf niet kiezen maar vind ze wel erg stoer. Ben erg benieuwd wat het nu is geworden!
    Kin fijn te horen dat Mark weer is opgeknapt en jij je ook goed voelt!
    Masu, snap dat het gezellig zou zijn geweest maar lekker bankhangen is ook echt heerlijk. En wij proberen op zondag niks te moeten maar ff wat leuks te doen met Vince, zwemmen, balorig, wandelen etc. Of een heerlijke hangdag maar dan gaan we wel altijd ff frisse neus halen!

Ik duik nu mijn bedje in! Xxx

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sammie ik vind tygo wel een stoere en leuke naam. Wel fijn dat Je een stukje kon laten staan.

Masu goed dat je naar me luistert ben trots op je!!!

17. AHzondag

we doen niet echt anders dan anders.
    ach misschien heeft hij gewoon een hekel aan zondag avond haha..
    ben juist heel erg van de regelmaat omdat dit gewoon het beste werkt bij wesley anders hebben we juist drama.

oja ik heb wesley vandaag ingeschreven op de psz! ben benieuwd wanneer we wat horen. had ook nog met de basisschool contact gehad en inschrijven moet vanaf 3jaar. hebben julle al nagedacht op wat voor school jullie ukkies gaan?

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, hier heeft het de hele dag geregend, dus ik had echt geen zin om naar buiten te gaan. Ik had wel heel erg gehoopt dat het droog zou worden, want Amy wilde graag naar buiten, maar het was echt geen doen vandaag.
    Slaap lekker!

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Grappig dat je dat zegt sammie! Ik vroeg me laatst nog af wanneer je je ukje eigenlijk op de basisschool moest inschrijven.
    Hier idem met het ritme hoor; ik hecht er ook veel waarde aan. Voor hoeveel dagdelen heb je Wesley ingeschreven?

@kib, Tygo is leuk, maar er zijn afgelopen maanden al 2 tygo's geboren (zie mijn FB :p). Komt zooooveel voor, das wel jammer. Maar wel een mooie naam.
    Fijn dat je trots op me bent! :D Ik luister ook niet zomaar naar iedereen hoor! ;)

@school, Amy gaat naar de basisschool waar ik zelf ook op heb gezeten. Ik heb daar een heel goed gevoel bij en ml ook. Ook is dat de school waarvoor Amy geen grote weg over hoeft. Als ze dan op de fiets kan later, dan fietst ze alleen maar door de wijk om er te komen. Bijkomend voordeel is dat het bij ons mam om de hoek is. Als ik dan qua werk moeilijk zit, kan ze mooi na schooltijd of tussen schooltijd naar ons mam. ;)

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp slaap lekker.

Sammie wel raar dat t dan drama op de zondag is. Wat leuk wesley naar de psz. Ben wel benieuwd wat hij ervan gaat vinden. Ze mogen toch pas vanaf 2,5-3 jaar komen?
    Qua school hebben we genoeg keus. Ik denk dat t de school wordt die hier dichtbij in de buurt zit. Nog ff bij de buren met kids informeren. Kijken of ze op verschillende scholen zitten of allemaal op dezelfde?!

Deel Deze Pagina