Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu das wel een fijn iets die grote weg niet over steken. Stijn zou als ie naar de school hier dichtbij gaat ook zonder grote oversteek kunnen en het is echt op 5min van ons huis.

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ideaal kippie! Toch wel een fijn gevoel dat ze geen drukke weg over hoeven vind ik. En idd fijn als ze bij de kindjes in de buurt op school zitten. De school waar ik Amy op wil hebben ligt wel in een andere wijk, aansluitend aan de onze zeg maar. Maar de school waar de meeste kinderen uit deze wijk heen gaan daar ben ik niet zo'n fan van. Hele grote school, grote weg over en heel chaotisch (ik heb daar de BSO gedaan toen een paar weken net na m'n verlof).

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik heb hem alle dagdelen ingeschreven omdat ik nu nog niet weet hoe en wat als hij twee is. de vrouw die ik had gesproken zei ook dat ik dat moest doen zodat we dan wel konden kijken hoe en wat. hier gaat wesley naar een school achter ons. is 1 weg oversteken maar er liggen genoeg zebrapaden en ze helpen ook met oversteken.
    hij gaat naar een openbare basisschool en het leuke is dat het tot nu toe de beste school is hier in l.elystad geen idee over twee jaar natuurlijk. het si wel fijn dat amy dan geen weg over moet en dichtbij zit als ze zelf moet fietsen of lopen.

kib, met 2 jaar mogen ze hier naar de psz. zou idd kijken wat bij jullie in de buurt is en wat goed te doen is als stijn alleen moet.
    hier hebben ze zelfs regels dat ze geen kinderen aannemen buiten de wijk. maar in elke wijk zit wel een school.

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ik weet idd nog dat je dat toen vertelde.
    Zoontje van collega gaat daar ook heen. Het is wel christelijk onderwijs maar daar is nog nooit iemand dood aan gegaan. Ik heb zelf op katholiek onderwijs gezeten. Ben er ook niet slechter van geworden. Verder hebben we veel jenaplan onderwijs in de buurt. Weet niet of stijn dat aankan.

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ik denk niet dat ze zo noeilijk zijn sammie maar net als wat ik al bij masu schreef ij weet niet of stijn jenaplan/montesorri aan kan.
    Wel fijn dat ze bij jullie al met 2jaar naar de psz mogen. Ik ben wel van mening dat kindjes veel van andere kindjes leren. ook is het een goeie voorbereiding op de basisschool. Ze leren toch al in het ritme mee gaan.

6. AHzondag

masu, ik zou wel even infomeren of amy daar op school kan. hier hebben ze dus regels dat ze geen kinderen buiten de eigen wijk aannemen. szus wilde nichtje opzelfde school hebben maar omdat ze 3dagen in de week bij sma is maar dat gaat dus niet door.

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, slim om alle dagdelen in te schrijven. Zo heb ik Amy toentertijd ook ingeschreven voor het kdv. En daarna de delen die ik niet nodig had geannuleerd. Hier is het ook vanaf 2 jaar psz.
    Fijn dat jullie school zo dichtbij is!

Meiden, ik duik m'n bedje in. Fijne avond en slaap lekker!

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, hier is dat volgens mij niet. Plus het feit dat er in mijn wijk geen school zit, dus ik zou sowieso moeten uitwijken naar een andere wijk. Maar wellicht goed om even te informeren ja! ;)

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Truste masu. Ik ga zo ook want denk dat stijn er morgen om half 8 weer zal zijn.

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Stamp nog van harte gefeliciteerd. Fijn dat je een leuke dag gehad heb.

Sammie gelukkig kregen jullie het er nog af. Nu kan je nog wisselen van naam. Vervelend dat Wesley moeilijk in slaap komt. PSZ zal wesley goed doen! Vooral de overgang straks naar de basisschool wordt makkelijker. Zo kan wesley wennen aan andere kinderen en is het geen grote verandering als hij 4 wordt.

Kib fijn dat jouw Mark weer beter is!

Masu toch lekker bankhangen! Heerlijk toch. Hier gaan ze ook naar een school waar we makkelijk heen kunnen rijden. Ook straks als ze groter zijn. Ideaal.

---

Zo ben ik weer even.

Zondag avond: doen wij helemaal niks. Meestal uitgeblust van de hele week.

PSZ: Hier niet nodig ivm twee dagen kinderopvang. Daarbij wordt PSZ niet vergoed en moet je best wel veel betalen voor een dagdeel.

--

Wij zijn gisteren naar Leeuwarden geweest. Erg gezellig. Alleen wilde Yara niet slapen dus op tijd terug naar huis gegaan.
    Yara heeft weer doorgeslapen 4 op een rij nu.. Jeetje begin helemaal bij te komen.. Zo raar en fijn.

Staks laatste boodschappen doen. Helaas want mijn geheugen is een zeef en was dus best veel vergeten vrijdag.

11. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hey lieve meiden!!

Hier de dag van de sleuteloverdracht, eindelijk!! Afgelopen weken zijn enorm druk en hectisch geweest, dat stomme inpakken hing me ook echt de keel uit! Over een uurtje gaan we het huis nog even inspecteren en om 11 uur bij de notaris, dan terug naar het huis en direct Kian zijn kamer verven want donderdag gaan we over (en dan moet ik gewoon werken :p)j.

@Stamp; Nog van harte gefeliciteerd!! Mijn verjaardag had ik vorige week zondag al gevierd, moest vrijdag gewoon werken.

@PSZ; Hier ook vanaf 2 jaar, we moeten voor 2 dagdelen in de week E40,- betalen dus dat vind ik nog wel meevallen. Ik ga hem als we straks ingeschreven staan op het nieuwe adres inschrijven bij de psz. Helaas kan ik me pas in het nieuwe jaar in gaan schrijven vanwege de fuserende gemeente hier, erg irritant!

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamalijntje, wat super dat Yara weer door heeft geslapen!! Jij zult idd niet weten wat je overkomt! :p
    Jullie zijn gisteren bij je schoonzus geweest toch? Wonen ze helemaal in Leeuwarden? Das een eindje weg ja.
    Hier ook geen psz; Amy blijft gewoon op het kdv tot ze naar de basisschool kan.
    Heb me d'r ook nog helemaal niet in verdiept, maar het is voor ons niet handig die dagdelen.

@mlien, gefeliciteerd met de overdracht! Hopelijk gaat het overhuizen snel. Kan me voorstellen dat dat pakken je de keel uithangt; das ook zo'n rotklus!

@kib, en had je voorspellende gave 't weer bij 't juiste eind? Stijntje half 8 wakker? Hopelijk heb je fijn geslapen.

@hier, heerlijk geslapen, Amy was rond 8 uur wakker. In begin nog heel hangerig, maar daarna ging het beter, dus we hebben haar om 11 uur naar het kdv gebracht. Toen nog ff naar 't dorp geweest, maar niet gevonden wat ik zocht. Zo ff onder de douche door rennen, omkleden, Amy rond half 4 weer ophalen en dan door naar ons pap en mam voor kerst. Heb een doos vol cadeautjes voor iedereen (met ook veel onzin uit m'n eigen kerstpakket wat ik dan weer inpak :p) dus ben benieuwd of het in de smaak gaat vallen.

13. AHzondag

goedemiddag meiden,

iedereen alvast fijne feestdagen gewenst en dat we maar heerlijk mogen genieten van al het lekkers.

masu, snap dat je amy niet op de psz doet al ze al op het kdv zit. leuk dat je veel kadotjes hebt voor iedereen, vier je het ook met je broer?

mlien, spannend je sleuteloverdracht en klussen. moeten jullie veel doen in het huis of valt het mee?

mamalijntje, jeetje yara heeft de smaak te pakken met doorslapen het is jullie gegund hoor!!!
    hier valt het wel mee met kosten voor de psz en denk dat ik wesley 1 of 2 keer erheen wil laten gaan. wij hebben verder geen kdv kosten enzo dus dat schild weer.

hier, goede nacht gehad. wesley niet gehoord. ml heeft wel slecht geslapen maar dat kwam waarschijnlijk door mij moest ieder half uur draaien dus dat houdt hem wel wakker haha.

vanavond gaan we chinezen, we halen gewoon af.
    morgen komen souders en szus hier eten en overmorgen gaan wij bij szus eten.

14. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Nog wat foto's!

15. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Nog 1!

16. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Fijne dagen!

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, jullie ook fijne dagen! Sneu dat je man niet zo goed heeft geslapen, maar ach, ook voor hem wegen de laatste loodjes zwaar. ;)
    Klinkt gezellig, jullie feestdagen.
    Mijn broertje en zijn vriendin komen vanavond ook ja, en dan wij en mijn ouders, dus met z'n 7en.

@stamp, mooie foto's!! Ook fijne dagen voor jullie!

@hier, lekker gedouched en nu op de bank geploft. Straks ff omkleden, rond 3 uur Amy ophalen en dan gaan we door naar ons thuis. Fijne dag allemaal!

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@stamp, wat ben je lekker verwend zeg! wat leuk een Ipad :D wat een onwijs gave shoot is het geworden, leuk resultaat hoor!

@sammie, gek he dat de box er dan ineens weer staat? hier is hij niet weggeweest dus we hoeven ook niet te wennen hahaha. Balen van je bekkenpijn :( haha weer de naam veranderd ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt!

@kib, fijn dat het slapen weer beter gaat. Wel zielig dat hij snachts af en toe zachtjes huilt, Jos heeft dat ook wel eens maar je hoort idd duidelijk of je er heen moet of niet. Heerlijke luie zondag zo te lezen!

@masu, fijn dat Amy weer opknapt, kon ze toch ook even spelen op het kdv, wat leuk al die cadeautjes, valt vast in de smaak hihi

@mamalijntje, je meisje alweer doorgeslapen, heerlijk! zeer verdiend hoor.

@mlien, jeeeeeeeeej eindelijk de sleutels! gefelcitieerd meis, nog even doorbuffelen en dan lekker relaxen in jullie nieuwe huisje!

@hier, goeie nacht gehad. Jos niet meer gehoord en hem om 7.15 uur wakker gemaakt, hem gewoon om 8 uur naar het kdv gebracht. Konden wij even de stad in en het huisje goed schoonmaken, alles is nu bijna klaar en dan halen we hem weer op. Vanavond de finale van Serious Request en verder lekker niets.

Morgen dagje naar mijn mams in DH.

Iedereen hele fijne dagen gewenst!

19. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    hey meiden

ik wil jullie hele fijne warme en vooral gelukkige feestdagen wensen

dikke kus ons!

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @bb, jij ook hele fijne dagen meis!

@hier, wat een mooi eindresultaat van serious reques 12.2 mljn euro opgehaald :$
    Daar word ik spontaan blij van! Welterusten lieve meiden!

Deel Deze Pagina