Goeiemorgen, Mlien succes met verhuizen!!! Hopelijk snel weer gesetteld. Stamp prachtige fotos!! Heel mooi. BB. jullie ook meid! Senso veel plezier vandaag! -- Fijne kerst meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hier goed geslapen. Alleen om 11 uur een fles gegeven. Meisje is hangerig en huilerig. Gisteren bijna de hele dag op schoot gezeten en ze was net alweer aan het hangen. 3 diarree luiers dachten dat het goed ging maar twijfel nu wel heel erg... Vandaag komt s-pa en die blijft tot donderdag.. Doodvermoeiend maar leuk voor Jamie. We gaan heerlijk eten maar verder niks. Manlief is werken vandaag. Zalm met zalmmoes en garnalen vooraf. (creme frech en coctailsaus) Ribeye met boontjes in spek met krieltjes met pepersaus. en als toetje een koekschelp met daarin heerlijk ijs, slagroom en chocosaus.. jammie
Fijne kerstdagen allemaal!! @mamalijn, wat sneu dat het nu weer niet goed lijkt te gaan met Yara. Misschien ook gewoon ziek? Klinkt wel precies als wat Amy afgelopen week heeft gehad en ze begint nu pas weer een beetje zichzelf te worden. Jullie menu klinkt ontzettend lekker! @sens, niet normaal die opbrengst he!! Bizar hoeveel er gegeven is! @hier, gisteren heerlijk gegeten en mooie cadeau's gehad. Vandaag nog de allermooiste gekregen, van ons pap en mam! Laatst stond er zo'n fotografe in de ah en daar hebben ze toen foto's van Amy genomen. Een van die foto's hebben ze gekocht en daar een mooie lijst bij gekocht (van robuust hout, daar vind ik echt ontzettend gaaf!). Super blij mee dus!
Verder wil ik deze nog ff spammen: Foto 1; vestje wat ik voor Amy heb gekocht (met van die patches op de ellebogen ) Foto 2; Taco die tussen mij en de rugleuning van de bank helemaal klem lag en in diepe slaap was (lekker op z'n rugje).
Goeiemorgen, Hier eerste kerstdag overleeft... Heerlijk gegeten al zeg ik het zelf.. Geen idee of schoonpa dat ook vond.. Die zeurt en zeurt om alles.. Ben er klaar mee en hij blijft nog tot morgen. Yara heeft goed geslapen maar was om 1 uur wakker. Denk dat ze haar laatste kiezen krijgt want ze had zure luiers... En vuurrode wangen. Vandaag brood voor Yara bij de AH halen. Als het goed is is het brood van blue band koemelk en lactose vrij. Vanavond Gourmetten,. voor het eerst met Jamie.. Kijken of hij zich kan gedragen.. Fijne dag allemaal!!!
Masu, wat een super leuk cadeau! En nog een mooie foto ook! Fijn dat het gezellig was. Super leuk vestje ook. En die Taco hihi gekke hond Mamalijn, balen dat schoonpaps zo zeurt . Veel plz met gourmetten, Jamie vind het vast super. Wij hebben gister uitgebreid gegeten bij souders, smam kan heerlijk koken. De kids zijn ookd verwend met cadeautjes. Waren half 12 thuis. Vince makkelijk over kunnen leggen. En we werden om 9 uur wakker. Kerstontbijt zit er alweer in. Vanavond gourmetten bij mijn ouders, met mijn zusje en zwager en bijna broertje wordt vast gezellig! Fijne dag allemaal! Xxx
heeeeeeeey meiden! @masu, wat een gaaf cadeau! erg leuke foto! lieve spam ook van taco hihi @stamp, zo te lezen een geslaagde 1e kerstdag, hoop dat je het vandaag ook leuk gehad hebt. Ben je nog met de ovutesten gestart? eitje al gevonden? @mamalijntje, balen dat je svader zo zeurt als jullie het eten maar lekker vonden! hoe is het gourmetten gegaan? @hier, vrij relaxte kerst gehad. Gisteren dagje naar DH was erg gezellig maar altijd wel een lange dag. Jos heeft nog blokken gekregen, dvd en een duplo traktor erg lief. Verder hebben we geen cadeautjes gedaan want zus en zwager zitten allebei zonder werk, maar zo bij elkaar is toch het belangrijkste. Vanmorgen werd Jos om 9.30 uur wakker, lekker rustig aan gedaan. Hij wilde vanmiddag niet slapen maar uiteindelijk toch nog in slaap gevallen dus we waren laat bij souders, daar lekker met zijn allen gezeten met hapjes en soep. Even spam van zijn kerstoutfit!
Hoop dat jullie allemaal fijne dagen hebben gehad! Ik ga op tijd mijn bedje in want ben kapot en heb het in mijn rug, welterusten alvast lieve meiden!
Goedemorgen lieverds, Ik hoop dat iedereen fijne dagen heeft gehad? Wat ik las geloof ik wel. Wij hebben het in elk geval gezellig en druk gehad. Maandag is mams gekomen en die is gebleven tot gisteren. Kerstavond ook de finale van SR gekeken en was best verbaasd over de hoogte van het eindbedrag. Wel super goed van ze!! 1e kerstdag zijn we gezellig met zus en gezin naar de dierentuin geweest. Super leuk en ook niet zo heel druk. Alleen werd Stijn helemaal overstuur wakker na zijn dutje in de wandelwagen. Niks was goed en hij was compleet ontroostbaar. Dus snel alles ingepakt (zaten wat te drinken) en op naar de auto. Thuis hem in zijn bedje gelegd e. toen is hij nog gaan slapen. Daarna was hij gelukkig een heeel stuk gezelliger. We hebben lekker gegeten (varkenshaasje, aardappel balletjes, sperziebonen en ijs toe). Daarna heerlijk een kerstfilm gekeken en naar bed. Gisteren zijn we na het ontbijt tegen de lunch naar zus gegaan. Daar hebbdn we de kids eerst een cadeautje gegeven.Ze kregen ook wel erg veel allemaal!! Stijn heeft van zus een meegroei 3wieler gekregen. In elkaar gezet en na stijn zijn slaapje zijn ze buiten wezen fietsen. Ook kreeg hij nog de duplotrein, wissels, toettoet garage, toettoet brandweerkazerne, toettoet auto, chocolade, trui, little people safari auto (die past bij de boom). Zelf de alle.delen van tinten grijs gehad, koekenpannenset (met witte bodem vd reclame), kalender gemaakt door paps en huisslofsokken. Ook geen klagen dus. Iedereen was erg blij met zn cadeautje. Daarna heerlijk gecourmet en ijs ala toetje. Rond 21 uur waren we thuis, stijn op bedje en die hoorde ik nog ff spelen. Al snel was hij wel stil. Ik hoorde hem net wakker worden maar hij is weer stil.... Masu mooie foto en gave lijst hebben julkie gekregen. Sens ahh josje ziet er mooi uit! Mamalijn balen dat spa zo zeurt om alles. Kan idd dat yaar gewoon ziek is. Stijn heeft t ook gehad en het heerst. Mlien hoera eindelijk de sleutel en vandaag verhuisdag! Stamp stoere spam van Vince. BB hopelijk de kerst overleefd? Sammie vandaag de boom eruit? Hier toch een binkie wat ligt te zingen dus ga hem er maar ff uit halen. En masu hij werd om 7.45 wakker die ene dag Ik zat bijna goed.
Goeiemorgen (bijna middag) Hier een rommel nacht gehad. Meisje is onrustig en lijkt erop dat er kiezen doorkomen.. en misschien toch iets verkeerds van koemelk binnen gehad. Vanmorgen wilde de auto niet starten.. Nieuwe accu in laten zetten.. Ons kerstcadeau van schoonpa.. Toch heel lief. Naar oma geweest want die is Jarig vandaag. Huisje gepoetst. En Yara op bed gelegd want die moet nu slapen omdat we om 13:30 bij de kinderarts moeten wezen.. Heb er de zenuwen van. Zo blij als we eindelijk weten wat het nou precies is.
Pssstt waar zijn jullie? -- Yara is aangekomen en gegroeid!!! Zo blij mee. 83 cm en 10.450. Er gaan meer onderzoeken gedaan worden. Alweer een kweek maken (ja voor de 4e keer en dit keer 3 kweken) voor parasieten. En we hebben bloed geprikt. Kleine stoere meid! Geen kik gaf ze!!!! Wordt op gluten, zuurstof toename, bloed armoede, nierwaarde, leverwaarde en nog heel veel meer getest. 10 januari krijgen we de uitslag,,
Kib jeetje wat is stijn onwijs verwend zeg!!! Leuk hoor.. Vind die toet toet garage ook zo leuk. Senso mooie Jos!!!! Sammie??? Masu?? Stamp?? BB???
Hoi mamalijn, sorry dat ik er niet was! Maar wat super te horen dat ze is aangekomen... Kan me voorstellen dat dat zo fijn is om te horen! Hopen dat er 10jan wat meer duidelijkheid is. Knuffel Kib, wat heeft Stijn het weer super gedaan! Klinkt als een gezellige dag weer! Hier alles prima. Het gister ook erg gezellig gehad, na gourmetten het spelletje kiezen gedaan! Ging pas rond 12 naar huis, Vince konden we makkelijk overleggen en werd vanmorgen pas half 10 wakker! Daarna wezen wandelen en Vince half 1 te bed gelegd en heeft tot 3 geslapen, kon heerlijk boek 2 van 50tinten lezen! Nog geen ei te bekennen ! Xxxx
Mamalijn wat goed dat yaar aangekomen en gegroeid is. Ze gaan haar wel echt helemaal binnenste buiten keren he? Wel goed en zeker als t nog wat op gaat leveren. Ik duim voor je. Balen wel van je nacht. Je was er stiekum vast al aan gewend aan die goede nachten? Lief van spa je cadeautje. Stamp gezellig gehad dus! Dat ei laat wel weer op zich wachten he?? Hier vanmorgen samen met zus en neefje even naar de winkels geweest. Op zoek naar een kindervuurwerkpakket. Daarna gezellig bij ons thuis gelunched. Zwager heeft nog even op de kinderen gelet en zo konden wij nog ff langs de big bazar en de wibra. Bij de big bazar weggooi champagne glazen gehaald en kindervuurwerk. Thuis heeft neefje alvast wat knalerwtjes gegooid. Hij vond ze reuze leuk Nadat iedereen weg was het huisje opgeruimd. Samen met Stijn ook de kerstboom weer opgeruimd. Alleen de huisjes staan er nog en ik moet zeggen wat een ruimte!! Heerlijk!!!! Daarna samen met stijn zijn zpeelgoed uitgezocht (mama deed het in de doos en stijn haalde het er vrolijk weer uit). Nu heeft al zijn nieuwe speelgoed ook een mooi plekje gekregen. Alle auto's (en dat zijn er veeeeeeeeel) en alles van toettoet past in een bak en alles vd duplotrein zit ook in een bak. Stijn heeft de hele dag tegen de duplotreindoos lopen mopperen omdat hij er mee wilde spelen! We hebben er batterijen in gedaan en hij mocht er even mee spelen. Daarna hup pyjama aan en toen we tanden aan tpoetsen waren kwam mark thuis. Dus ff knuffelen met papa en naar bedje. Hij was snel in slaap. Ik ga zo ook richting bedje.
masu: mooie foto zo! en wat een mooi vest mamalijntje: beterschap met yara! kiesjes kunnen ook heel vervelend zijn senso: mooi pakkie stampertje: klinkt goed! kibbeling: stijn lekker verwend!! mamalijntje: o zie dat yara al vooruit is gegaan! wat goed!
Ben ik weer even. We hebben een verschrikkelijke nacht gehad.. En Yara heeft de waterpokken. Jamie ziet ook al pips en is weken moe dus die zal snel volgen. Yara hangt en huilt.. Heb spul gekocht en net lekker op bed gedaan. Voor Jamie ook nieuw zetje voor naar school 8 januari.. Kleine jongens worden groot. En jaja eindelijk de oorzaak van mijn problemen met mijn bril. Ik moet prisma hebben met een cilinder.. Nieuwe glazen zijn besteld en 12 januari erin laten zetten.
Goeiemiddag meiden! Hier ook fijne dagen gehad. Lekker gegeten bij ons pap en mam en verder ook samen kerst gevierd met het gezinnetje. 3e kerstdag met de vrienden gevierd, lekker gewandeld (al was die regenbui toch echt minder), spelletjes gedaan en 's avonds gegeten. Vuurkorfje en met z'n allen bij 't vuur; dat is voor mij nou echt fantastisch! Vandaag rustig aan. Even naar het dorp geweest en nu ligt Amy weer op bed. Vanmiddag denk ik ff naar ons pap en mam wandelen. Manlief wilde vanavond nog een keer gourmetten....vooruit dan maar! Na deze kerst kan ik denk ik geen gourmet meer zien, haha! @mamalijn, tadaa! Ben ik dan! Wat fijn dat ze Yara fatsoenlijk gaan testen en wat is het toch een stoere meid dat ze geen kik gaf! Dappere dame! Balen dat je kids ziekjes zijn en van Yara's waterpokken. Al is het volgens mij wel gunstig dat ze ze nu krijgt, tussen 1 en 2 jaar. Hoop dat ze er niet al teveel last van heeft. Moeten we eigenlijk een waterpokkenparty organiseren! Fijn dat je erachter bent wat er is met je bril. Geen wonder dat je niet goed zag. Ben heel benieuwd naar de uitslag van Yara's testen! Nog ff geduld dus. Toch wel lief van je schoonpa he! @sens, fijn dat jullie kerst ook geslaagd was. Hoe gaat het met je rug meis? En je hebt helemaal gelijk; samenzijn is het allerbelangrijkste! @sammie, MELDPLICHT!! @kib, zo te lezen hadden jullie ook hele fijne dagen. Wat zijn jullie allemaal verwend! Jullie hebben het verdiend natuurlijk. Moet je vandaag werken? @bb, hoe was jullie kerst? @mlien, hoe gaat het verhuizen? @stamp, wat fijn dat het weer goed ging met het overleggen van Vince! Klinkt alsof jullie ook hele fijne dagen hebben gehad.
Goedemiddag meiden, Mamalijn balwn dat yaar de waterpokken heeft en dat Jamie ze waarschijnlijk ook krijgt. Maar net wat Masu zegt beter krijgen ze ze op jonge leeftijd. Maakt t niet minser erg hoor Masu dst klinkt als hele fijne en gezellige dagen. Vandaag ook echt nog naar je paps en mams geweest? Hier een goeie nacht gehad. Stijn was volgens mij erg moe van al dat helpen gisteravond. Vanmorgen om iets voor half 8 was hij al wel wakker maar nog heerlijk samen in t grote bed gekroeld en tv gekeken. Vanmorgen heerlijk gespeeld samen en hij lag net op bed toen mark thuis kwam van werk. Afwisseling vd wacht ik mag zo richting werk. Eens kijken hoe t daar is na een week afwezigheid!! Misschien zijn ze w helemaal vergeten wie ik ben??!! Vanavond okk nog met de bewoners naar de disco dus mn dienst zal snel om zijn. Hier in huis zijn we bezig met opruiming! Aangezien we echt besloten hebben het bij 1 kindje te laten gaan er een aantal spullen op mp. Ook gaat er het een en ander richting mams zodat bas daar nog mee kan spelen. Dus hoop dat t snel weg, hebben we weer wat meer ruimte in huis.