@kibje, zouden ze nog weten wie je bent ja?! Hahaha! Vast wel, ze hebben je vast ook gemist. We gaan vanmiddag ff langs ons mam. Amy ligt nog te slapen. Grote opruiming in huize Kib dus! Ach, 1 kindje is toch ook fantastisch! (vind ik dan! ) Werkse vanmiddag! @hier, cadeautje voor de leidsters ingepakt en traktaties gemaakt voor het kdv (lees: een bootje van een doosje rozijntjes, door en een vlaggetje in te prikken en daarop "Daag! x Amy" te schrijven ). Maandag haar laatste dag daar, dus toch maar even trakteren (bleh!)... Amy slaapt nog; inmiddels bijna 2,5 uur en daarna gaan we richting ons mam.
hey meiden, ik kom even voldoen aan mijn meldplicht hier alles nog rustig. wel al flink voorweeen en weet nu weer waarom ik blij was dat ik met 37 weken was bevallen haha. vannacht daardoor ook slecht geslapen. wesley heeft ook slecht geslapen die dacht om 1 uur vannacht dat het wel ochtend was maar we hebben hem laten liggen en om 3uur was het stil, helaas sliep ik pas om 4uur door die weeen bah maar mag verder niet klagen. merk nu het einde nadert dat ik daar ook echt aan toe ben. ben ook niet het type die zwanger zijn geweldig vind geef mij die baby maar hahaha sorry dames maar zo zie ik het. gelukkig zijn alle dagen goed verlopen en hebben jullie goed genoten. wesley wilde vanmiddag niet slapen en is nu dus volledig gestrekt. mamalijntje, wat goed dat yara ondanks alles toch gegroeit is en aangekomen. fijn dat ze helemaal gecheckt wordt. verder weet ik het even niet sorry!!
@sammie, fijn dat je je komt melden! Anders denk ik meteen dat je aan 't bevallen bent. Kan me voorstellen dat je 't nu wel beu bent ja. Hopelijk komt de kleine man snel! En anders werd je ingeleid met 38 weken toch? (of vergis ik me?) Wesley zal wel heel moe zijn geweest dan! Fijn dat hij nu lekker slaapt (hopelijk blijft ie dat de hele nacht doen) @hier, lekker gegourmet met manlief. Ik mag met m'n beentjes omhoog op de bank gaan zitten, terwijl hij de tafel afruimt en de vaatwasser inruimt. Wat is het toch een schat!
hey meiden! @kib, klinkt als heerlijke dagen! wat zijn jullie verwend! leuk hoor Heb je lekker gewerkt vandaag? goed dat je voor jullie zelf de knoop hebt doorgehakt dat jullie maar voor 1 kindje gaan. Goed bezig met de opruiming! @mamalijntje, gebeurd toch niet vaak dat je hier alleen bent hihi balen van de waterpokken maar wat fijn dat Yara ondanks alles toch gegroeid is in lengte en gewicht. Goed hoor dat ze haar helemaal binnestebuiten keren, mag ook wel. Wordt tijd dat jullie weten wat er met jullie mooie moppie aan de hand is. @stamp, ook leuke dagen gehad zo te lezen. Fijn dat het weer goed ging met het overleggen van Vince. Balen dat je ei nog nergens te bekennen is hoop dat hij snel komt. @masu, fijn dat jullie ook zulke fijne dagen hebben gehad. Hahaha zo vaak gegourmet? lekker hoor maar idd na een aantal keer ben je het weer zat. Lief dat je met je voetjes omhoog mag van ml! @sammie, balen van de voorweeen kan me voorstellen dat je het beu begint te worden. Nog effies doorzetten! Zo welsey zal idd wel moe geweest zijn als hij helemaal niet geslapen heeft. Hoe is het met de logeerpartij van nichtje gegaan met de kerst?? @hier, lekker aan het genieten van onze vakantie. Vandaag wat vuurwerk gehaald, ml natuurlijk al wat afgestoken maar Jos vond het doodeng. Verder hoest hij de longen uit zijn lijf, echt heel zielig. Hij moet ook steeds huilen omdat het pijn doet. Met mijn rug gaat het al een stuk beter gelukkig nog niet weg maar niet zo veel last meer. Met uk2 gaat het ook goed, groeit goed want mijn broeken worden nu toch wel wat krap aan het einde van de dag Ik ga maar naar mijn bedje want ik heb niet het idee dat we een hele goeie nacht gaan krijgen. Welterusten lieve meiden!
Zo nog ff een verhaaltje voor t slapen gaan! Masu jemig nogmaals gourmetten!!! :s Geloof dat je er nu wel klaar mee bent ja. Ml had de smaak te pakken en wat super lief dat jij met de voetjes omhoog mocht. Ik moet eerlijk zeggen 1 ukkie vind ik ook helemaal geweldig hoor!! Geniet elke dag van hem en dat wordt steeds meer. Sens hoera eindelijk gaan je broeken strak zitten Balen dat jos zo aan t hoesten is. Hoop dat het snel over is, een zeer keeltje is niet prettig. Sammie kan me voorstellen dat als je zoveel voorweeen hebt je er wel een beetje klaar mee bent. Nog ff een weekje in elk geval vol houden! Dan zit je tegen de 37weken aan. Hier wel een gezellige dienst gehad. De clienten waren allemaal erg lief en de avond vloog voorbij. Zo lekker naar mn bedje toe. Morgen weer een drukke werkdag
Goeiemorgen meiden, Masu haha rest van het jaar niet meer gourmetten dus! Heb helemaal gemist dat Amy van de opvang af gaat. Waarom als ik vragen mag?? Kib slaap lekker meid! Fijn dat je een goede dienst heb gehad. Sammie: vermoeiend hoor.. Weet dat ik met 39 weken echt op was door de voorweeen.. Sterkte. Hopelijk gaan de weekjes heel snel voor je. Senso hihi fijn dat het goed gaat. Ja je buik zal nu echt gaan groeien!! -- Zo even kort sorry.. Helemaal gaar. We hebben van 23:00 tot 01:00 en van 05:00 tot 07:00 geslapen. Yara had koorst. Huilen en huilen. Daarna was ze klaarwakker.. Wilde maar niet slapen. Arme manlief is werken dus behoorlijk beroerd. Hoop voor hem dat hij wat uren kan opnemen vandaag. Yara zit al lekker onder de waterpokken. hangt en huilt. één groot feestje
Goeiemiddag meiden! @kib, wat lief dat je nog even een verhaaltje kwam posten gisteren. Fijn dat de clienten lief waren en het voorbij vloog. Hoop dat dat vandaag ook zo is. @sens, jeuh! De broeken worden te krap!! Normaal niet iets waar de gemiddelde vrouw blij van wordt, maar ik jouw geval natuurlijk wel! Ocherm, Josje zo aan 't hoesten. Zo sneu is dat he! Jammer dat hij het vuurwerk niet leuk vond, maar kan het me wel voorstellen. Hier steken we niks af, ik geef er niks om en manlief gelukkig ook niet. @mamalijn, oeh wat een nacht! Dat klinkt niet zo best....sneu dat je man dan ook nog moet werken. Hij zal het zwaar hebben... Sneu dat Yara al helemaal onder zit. Hopelijk gaat het snel beter met haar. Amy gaat niet van de opvang af hoor, maar ze gaat van de babygroep over naar de peutergroep. Vandaar dat ik traktaties heb gemaakt en merci voor de leidsters heb gehaald. (gelukkig is de volgende overgang pas weer als ze 4 is ...ik vind dat knutselen maar niks!) @hier, lekker geslapen, rond half 9 wakker. Vanmorgen ff naar het dorp geweest en een hoop theelichtjes gekocht. Ik heb heel veel theelichtjes van de ikea maar die krengen doen 't kei slecht. Al heel snel krijg ik zo'n klein vlammetje en binnen 't uur gaat ie uit! Dan is dus nog 80% niet opgebrand, maar die doet het dan ook gewoon niet meer. Dus nu theelichtjes van de xenos proberen. Ook nog naar de dierenwinkel geweest, Amy voor de bakken met visjes geparkeerd (daar kan ze volgens mij uren naar kijken ) en op m'n gemak een bot uitgezocht voor Taco. Meneer ligt hier dus prinsheerlijk te kauwen op z'n mega bot (vergeleken bij zo'n klein hondje) en is er helemaal mee in de wolken, haha! Manlief is klussen bij vrienden, Amy ligt nu op bed, dus mama zit met de laptop en de top2000 op tv op de bank. Goei leven!
kib, ik heb je verhaal over de beslissng gisteren gewoon gemist (schaam) fijn dta jullie daarover uit zijn . een kindje is ook heel leuk en je kunt wel echt alles geven aan 1 kind en hoeft niks te verdelen zoals tijd enzo. mamalijntje, sneu dat yara zo onder zit er zo ziek van is. maar je kunt idd beter jong de pokken hebben dan als ze wat ouder zijn. masu, ik heb eigenlijk nooit problemen met de ikea kaarsjes vond die van de xenos altijd snel uitgaan. leuk dat je weer aan de knutsel bent geweest. zie het al voor me taco met een mega bot haha. senso, jeeh eindelijk worden je broeken strakker, vind het wel lang duren hoor. bij mij zette die darmen zo snel uit dat ik met 10 weken echt mijn eigen broeken niet meer aankon. hoe gaat het met jos? hier, word een beetje moe van manlief. wesley slaapt nu al 2 dagen niet in de middag en meteen is dit het einde van zijn middag slaapje? lijkt zijn moeder wel grrr... heb al gezegt dat het waarschijnlijk komt doordat hij geslapen heeft tot half 10 en dan gewoon niet moe genoeg is ofzo. kan hem zoiezo moeilijk hebben maar dat zullen hormonen wel zijn.
goeiemiddag meiden! @kib, fijn dat je clienten lief voor je waren gisteren. Wisten ze nog wie je was ook? vandaag lekker gewerkt? @mamalijntje, ach arm meisje helemaal onder de waterpokken en je man ook nog werken na zo'n nacht brr hoop dat de waterpokken snel weg zijn bij Yara. @masu, ik heb ook niets met vuurwerk hoor maar ml wordt dan ineens een heel groot kind klinkt als een goeie nacht en een gezellig ochtendje met Amy hihi die Taco helemaal tevreden met zijn nieuwe bot, leuk! @hier, gelukkig toch een goeie nacht gehad ondanks de rommelige avond met het hoesten van Jos. We hebben hem niet meer gehoord en om 8.30 uur werd hij wakker. Nu ligt hij inmiddels al weer 2 uurtjes te slapen en ik zit lekker op de bank met mijn flaptop. Ben nog aan het snuffelen op marktplaats voor een babykamer, wil Jos nl niet meteen uit zijn eigen kamer trekken. Die verkopen we wel weer als JOs er aan toe is.
Senso, mijn vent is ook net een klein kind als het om vuurwerk gaat. Elk jaar zegt die na oud e nieuw nou volgend jaar minder hoor want ik word toch ouder maar elk jaar word het meer geloof ik. Wesley kan wel zijn lol op met zo'n vader. Heb je al een kamer gevonden? Ik denk dat wij alleen een extra ledikant moeten kopen als wesley met 2jaar nog niet is aan zijn grote bed. Maar dat is zo gekocht. Gelukkig is de nacht goed gegaan en vandaag ook.
Nr 1 klein klein monster... Zo lijkt ze heel veel op haar broer Nr 2 Nooit wil ze een muts op en jahoor.. Hele middag zo gelopen...
Mamalijn het heeft geen reden maar wij worden altjjd wakker van hem en normaal is dat 8uur half 9 maar als hij geen middag slaapje doet dan is het dus half 10. Morgen de wekker zetten zodat we weer in een ritme komen. Leuke spam.
@sammie, lastig met dat slaapje. Mannen kunnen daarin zo rigoureus zijn he?! Als iets dan 2x voorkomt dan is het meteen voor altijd zo. Toen wij een keer iets aan de auto hadden deugde meteen heel dat ding niet meer, die moesten we maar verkopen en een nieuwe kopen, wat het was zo'n k*tauto... Dan denk ik 'doe ff normaal!' Ik heb eerder nog nooit problemen gehad met de theelichtjes van de ikea, maar ik heb nu 2 verpakkingen die het dus super slecht doen. Ik dacht nog bij de 1e verpakking 'ik heb vast een verkeerde getroffen' maar de 2e had het dus ook.... Net de xenoskaarsjes geprobeerd en netjes tot op de bodem opgebrand. @mamalijn, wat een mooie spam!! Knappe meid! Grappige foto met die muts. Wat mij betreft mag dat trakteren ook afgeschaft worden hoor....pff....alsof die baby's er iets van begrijpen...maar ach. Liggen je kids al op bed? Hoop dat je de dag een beetje bent doorgekomen. @sens, mooi nachtje dus! Heb je nog wat gevonden op mp? Je moet het inderdaad net treffen, maar vaak staat er wel wat op voor heel weinig geld. Wij hadden voor 100 euro de hele babykamer gescoord. Zag er nog prima uit! @hier, Amy heeft vanmiddag 2 uurtjes geslapen, daarna een klein beetje fruit gegeten en ze heeft heerlijk zelf gespeeld. Ze is super vrolijk, komt me veel kusjes en knuffels brengen, zo fijn! Ze ligt nu alweer ff te slapen. Het kost haar de laatste tijd wel wat moeite om goed in slaap te komen. Niet dat ze dan huilt, maar dan kreunt ze en hoor ik dat ze er moeite voor moet doen. Morgenochtend gaan we waarschijnlijk met mijn neef en nicht en hun kindje naar een binnenspeeltuin. Dat zal Amy wel erg leuk vinden. Manlief is vanavond ook weer klussen bij vrienden en ik zit klaar voor het darten!
He schatjes, Sammie geeft niet hoo dat je er overheen hebt gelezen. We zijn super blij met 1 kindje en het heeft idd zo zijn voordelen Vervelend dat Wesley al 2 dagen geen middagslaapje doet. Merk aan stijn al dat wanneer hij te kort hij niet te genieten is. Morgen maar weer ff terug in t gareel net de wekker. Sens clienten wisten zeker nog wie ik was Je hebt wel gelijk dat je josje nog lekker in zijn eigen bedje/kamertje laat. Je ging hem toch ook niet in de andere kamer leggen? Masu ik heb nog nooit geen ellende met de ikea kaarsjes gehad. Misschien een hele verkeerde lichting? Wel fijn dat die van xenos t wel goed doen. Ahhh die taco verwend met een "botje" hahaha en slim om amy voor de visjes te parken. Stijn heeft er een paar nieuwe bij gekregen vandaag van mark. Je laat ze 1 dag met elkaar achter.....en ze geven al t geld uit!!! Mamalijn balen dat yaar zo onder de vlekken zit al. Heeft ze snel gekweekt. Hoop dat je man de dag een beetje heeft overleefd op zijn werk. Jamie ook al niet in zijn hum. Dikke knuffel!! Hier na mn korte nachtjr vandag weer vroeg aan de slag. Stijn dacht mama dr wekker gaat vroeg dus ik zal op tijd wakker worden (6:20 uur). Dus allemaal uit bed en na ontbijt hebben mark en stijn me naar mn werk gebracht. Vandaag ben ik met de clienten naar t k.erstcircus geweest. Ze hebben allemaal zittrn genieten en veel lol gehad om de clown. Daarna nog ff met mark en stijntje langs de winkels. Bij bart smit nog een nieuwe dvd van bumba gekocht (3e in de collectie). We liepen bij de winkels en hoor je stijn: Bumba, bumba, bumba. Hahah heel lief Thuis na t eten (waarbij we hem echt absoluut!!! niet meer mogen helpen) nog ff samen gespeeld en daarna hup naar bed. Hoor niets dus hij zal wel in slaap zijn gevallen. Wij kijken nog een film (helaas geen darten...mark heeft beslist) en daarna naar bed. Morgen weer aan t werk.
hey wijffies! @sammie, vanmorgen gewoon jouw post gemist. Zag mamalijn een reactie geven en dat kon ik niet thuisbrengen dus even teruggezocht duurt inderdaad lang he met mijn broeken, bij Jos zat ik met 16 weken in de positiebroeken. Nu kan mijn knoop het grootste gedeelte van de dag nog gewoon dicht. Hormonen, tja heel erg last van ik snap je! @mamalijntje, wat een heerlijke spam van je meisje! hoop dat je nog een beetje hebt kunnen uitrusten vandaag. Klinkt heel vermoeiend @masu, lekker relaxt en gezellig dagje heb je gehad dus. Fijn dat Amy weer zo goed in haar hummetje is, heb inderdaad een leuk kamertje gevonden voor 150,00 Marktplaats.nl - Baby/kinderkamer in wit/hout - Kinderkamer | Bedden Maandag gaan we even in het echt kijken, is het wat dan nemen we hem gelijk mee. Handig kamertje met smalle kast, hebben maar een heel klein kamertje namelijk. Veel plezier morgen in de binnenspeeltuin! @kibbeling, nee Jos blijft inderdaad in zijn eigen kamer, als hij er aan toe is verkopen we de boel gewoon via MP Gelukkig wisten de clienten nog wie je was! wat leuk het k.erstcircus! haha je 2 mannen lekker aan het shoppen geslagen! @hier, kamertje gevonden zie link bij Masu. Vind het wel schattig en neutraal en nog belangrijker het past in ons kamertje met Jos gaat het goed, heeft lekker zitten smullen van zijn spaghetti. Ging gelijk slapen en moet zeggen het hoesten lijkt alweer een stuk minder gelukkig. Nu nog even op de bank en dan zo lekker mijn bedje in, welterusten!
Ziet er idd goed uit sens! Ben benieuwd of het in het echt ook zo mooi is. Dan heb je dat toch maar mooi gescoord! (leuk is dat altijd he!) @kib, geen darten?! Je mist een spannende pot! Jullie hebben inmiddels al een mooie serie van Bumba zeg!
Sens kamertje ziet er mooi uit. Hoop ook voor jullie dat t in t echt ook past en er netjes uitziet. Hebben jullie 2 kleine slaapkamertjes dan? Masu nope markje wilde graag film kijken en ja t is een beetje geven en nemen he? Was ook wel een goeie film met een goed einde. Nu nog wel ff darten kijken. En ik ga nog niet naar bed.. nog lange niet... (en morgen ochtned heb ik spijt, ja zeker ja zeker) Ps we hebben nu 3bumba dvds.
senso, mooie kamer, ziet er op de foto goed uit. hoop ook dat hij past in jullie kamertje. heb je voor jos wel nieuw of ook tweede hands kamertje? ik vond het moeilijk om wesley een andere kamer te geven maar hij is echt heel erg gek op zijn kamertje wil het liefst daar spelen dus wel goede zet geweest achteraf. masu, veel plezier morgen en kom je wel spammen? darts vind ik niks aan eigenlijk. kib, ik heb 2 dvd's van bumba maar zet ze zelden aan. wesley word er zo hyper van haha. zandkasteel is hier echt favoriet samen met hoelahoep alleen daar heb ik geen dvd van. hier net mijn laatste vampire diaries dvd gekeken van een serie seizoen 4 draait nu in amerika en je kunt de afleveringen ook via internet kijken maar denk dat het minder is en weet ook niet of je op de tv kan aansluiten. ze zijn hier flink aan het knallen en de babyfoon slaat steeds aan, gelukkig reageert wesley er niet op.
Goeiemorgen, Hier nog een slapend meisje... Haar broer had weer een ongeluk in bed... 3x op rij.. misschien weer tijd voor een luierbroek in de nacht?? maar daardoor was hij om 5 uur wakker. Maar klaag niet hoor. Heerlijk van 22:00 tot toen geslapen.. - Senso prachtig kamertje! Hopelijk ook in het echt. Sammie en Kib hier hebben we (schaam schaam ) alle delen van Bumba gebrand. Maar Yara kijkt eigenlijk geen tv. En anders met haar grote broer mee. Masu Moet zeggen dat Yara ook minder goed in slaap komt. Lijkt de dag niet van zich af te kunnen schudden..
Goeiemiddag! @sammie, fijn dat Wesley zo dol is op z'n kamertje! WIj hebben ook een dvd van het zandkasteel en Amy vindt die echt geweldig. Helaas doet ie het sinds gisteren niet meer.... Ik zal zo even spammen hoor. @mamalijn, fijn dat je een redelijk goede nacht hebt gehad. Balen dat Jamie weer een ongelukje had gehad. Wellicht 's nachts ff een luierbroekje aan, anders blijf je wassen en verschonen. @hier, naar de binnenspeeltuin geweest en het was erg leuk! Zal meteen even spammen: