Hmm...gedraaid...sorry ik weet niet hoe ik dat moet veranderen. Houd jullie laptoppies maar scheef. Nog 2, wat een liefde!
hey meiden! @kib, nee we hebben 2 grote slaapkamers en 1 kleine en dan op zolder nog een grote. Nu slapen wij en Jos allemaal in een grote, kleine broer komt op de kleine kamer. Als we de zolder gaan verbouwen in de toekomst gaan wij daar heen en de kids allebei een grote kamer. En en en had je spijt vanmorgen toen je vroeg uit bed moest? @sammie, voor JOs hadden we een nieuwe kamer. Alleen een bedje en commode want de slaapkamer heeft een vaste kledingkast. Fijn dat het een goeie keus is geweest om Wesley te verhuizen! gelukkig wordt hij niet wakker van het vuurwerk. @mamalijntje, balen van Jamie en zijn ongelukjes gelukkig wel een lange ruk kunnen maken. Idd misschien toch maar een luierbroekje aan voor de nacht. @masu, aaaaaaaah wat een leuke spam, die laatste 2 zijn echt te schattig *smelt* fijn dat het een geslaagd uitje was. @hier, goeie nacht gehad. Vanmorgen vroeg op gestaan en naar Sealife geweest, Jos vond de visjes leuk maar het door alle gangen rennen vond hij leuker op de terugweg heeft hij zn broodje gegeten in de auto en thuis lekker naar bed gegaan. Sliep gelijk maar wordt nu volgens mij alweer wakker, kan wel merken aan zijn slaapgedrag dat hij nog in het restje sprong zit... hij is niet de makkelijkste en huilt en moppert veel.. hoop dat het snel over is.
Masu mooie spamm lief!!!! Senso mooi Sealife! hihi ondeugende jos aan de wandel Ja Jamie krijgt weer broekjes aan. Met manlief idd vanmorgen afgesproken en heel duidelijk aan jamie uitgelegd dat hij er niks aan kan doen en het echt niet erg is. Is wel vervelend want dit is de tweede keer dat het mis gaat. Hiervoor is hij ook 1 maand zindelijk geweest en nu 2 en plots gaat het mis. Ach komt wel goed. Hier heeft Yara pokjes op en tussen haar billen.. Niet te genieten
Mamalijn, hij is idd verwend. We hebben echt heel veel nieuw speelgoed. Gelukkig kan zijn broertje er ook meespelen.
He scharjes, Sens ik had om half 7 toen ik stijn hoorde wel een beetje spijt hoor! Maar t was een mooie wedstrijd en das ook wel wat waard Ohja zo was het idd qua indeling. Weet nog dat je toen naar stijn zijn kamertje vroeg omdat die ook zo klein is. Moet eerlijk zeggen we zijn nu 1,5jaar verder en het gaat nog goed. Wel gaan volgend jaar de boel omgooien (en dus ook kleine verbouwing ) Wat leuk sealife. Haha die visjes zijn leuk maar rennen is veeeeeeel leuker! Je bent toch bijna uit de sprong met jos nu? Sammie mooie spam van Wesley. Als ik zo kijk hebben nichtje en wesley best veel t zelfde gehad? Je hebt wel een mooi buikje trouwens. Masu zo te zien aan de foto's was t gezellig?! Lief hoor die ukjes samen. Vanavond weer op de bank voor darten?? Mamalijn jippie een goeie nacht! Balen alleen van jamie en zijn ongelukjes. Misschien toch onbewuste spanning voor de feestdagen? Ach pokjes tussen yaar de billen das sneu! Hier vanmorgen om half 7 gewekt door stijntje. Hem nog neergelegd maar om 7 uur was hij er echt klaar mee. Dus tussenin en het kunnen rekken tot 8uur. Ik moest om 9 uur werken en de dag is snel omgegaan. Clienten hebben uitgeslapen en we hebben film gekeken met zn allen. Ook nog wat administratief werk kunnen doen. Vanmiddag naar zus gegaan en daar een andere laptop gekregen van zwager. De mijne is na 8 jaar overleden!! Zwager heeft gelukkig alles van de harde schijf kunnen redden en ging dat vanavobd nog overzetten. Daarom ook niet kunnen spammen.. Maar ik ga t goed maken!! Nu lekker op de bank darten kijken en daarna naar bedje toe!
@mamalijntje, goed toch Jamie een broekje aan het helemaal zindelijk worden komt echt van zelf wel. Sneu hoor pokjes tussen haar billen @sammie, mooie buik!! niet zo heel groot (of het lijkt maar zo) erg mooi! en wat is Wesley lekker verwend zeg, heerlijk! erg leuke spam, ondeugend mannetje! @kib, yep zitten in de laatste week dus bijna klaar. Fijn dat de dienst op je werk lekker snel ging, kan me voorstellen dat je wel een beetje spijt had van het late naar bed gaan als je uk om 6.30 uur wakker wordt vanavond vroeg naar bed? fijn dat je zwager alles van je HD heeft kunnen redden en nog een ander flaptopje voor je had. @hier, vanmiddag met JOs nog even aan de wandel geweest. Even langs het speeltuintje in de buurt, hij wilde 80 keer van de glijbaan pfff hihi ook is hij nog tegen een deur gevallen, heel ei op zijn voorhoofd hij had niet zijn dag vandaag, huilde om alles en was de rest van de dag niet te genieten morgen weer beter hoop ik! Morgen lekker uitslapen en dan gaat Jos even een tukkie doen bij souders, gaan wij even naar het kamertje kijken. VInd het helemaal spannend, hoop zo dat hij in het echt ook mooi is. Voor nu alvast welterusten!
kib, fijn dat je clienten lief waren en dat de tijd snel ging. lekker hoor dat stijn nog bij jullie in bed komt, wesley wil meteen spelen en drinken zodra hij wakker is haha. lief van je zwager dat je een laptop hebt gehad en gelukkig kon hij nog alles redden ervan moet zeggen dat 8 jaar wel erg oud is voor een laptop ze hebben niet veel hetzelfde gehad hoor alleen duplo en een trommel. wesley heeft ook een basketbal ding gehad en is er helemaal zoet mee haha. senso, spannend morgen het kamertje kijken! hoop dat het wat is. ach arme jos zo'n ei op het hoofd. hoop dat het morgen wel wat minder is. pff zo vaak van de glijbaan helaas houden ze van herhaling he. morgen nog plannen met oud en nieuw? ik vind mijn buik ook niet super groot als ik hem vergelijk met anderen. bij welsey had ik ook geen enorme buik. ben 7 kilo afgevallen en nu 6 kilo er weer bij dus zit nog onder mijn startgewicht maar kleine groeit wel goed. ben jij al iets bijgekomen? hier, hoop dat we een goede nacht krijgen want vannacht was knudde. wesley wilde vanmiddag wel slapen en meteen 2,5uur dus wekkertje zetten helpt weer even. ga morgen denk ik ook even liggen al moet ik best veel klaar zetten en maken dus weet niet of het lukt. weltruste meiden!
Gaaappp wij hebben zo slecht geslapen.. Van 21:00 tot 23:30 zijn we wezen semelen en smeren... Daarna werd alles vuurrood.. Toen haar met Sudocreme ingesmeerd en toen kon ze slapen tot 03:00. Daarna heeft manlief helemaal niet meer geslapen en ik van 06:30 tot 08:00. Straks even sudocreme halen want het ziet er een stuk rustiger uit.. Kweek wegbrengen van haar ontlasting wat we 3 dagen hebben moeten opvangen. Yara hangt, drinkt wel maar eet niet haar broodjes.. Wel nijntje koekjes..
Hoi meiden, zag mooie spam voorbij komen! Helemaal leuk! Sens veel succes met kamertje kijken hoop echt dat ie er knap uit ziet. Mamalijn, arme Yara en arme jullie...rotwaterpokken! Hoop dat ze snel zijn weg getrokken! Knuffel... Mlien druk met verhuizen? Sammie balen dat je zulke heftige voorweeen hebt! Hier ook een ziek mannetje! Gaat al 2avonden naar bed met 39.8! We zouden naar vrienden gaan maar blijven nu maar thuis. Fijne jaarwisseling voor iedereen! En hopelijk voor iedereen een mooi, gezond en liefdevol 2013!
Goeiemorgen! @kib, ik zat er helemaal klaar voor! Dit pot met van Gerwen was echt zooooo spannend! Heb je 'm gezien? Wat fijn dat je een nieuwe laptop kreeg van je zwager! Doe mij ook zo'n zwager! @stamp, balen dat Vince ziek is en jullie thuis blijven...hopelijk is hij snel beter! @mamalijn, wat sneu dat Yara zo'n last heeft. En wat een nacht weer! Voor 2013 wens ik jullie nachtrust....heel veel nachtrust!! @sammie, wat een mooie spam en wat is Wesley verwend! Erg mooie buikfoto's ook! Je buik hangt al goed laag, baby is denk ik al aardig ingedaald of niet? Heb je een goede nacht gehad? @sens, spannend, kamertje kijken! Ik hoop dat ie in 't echt net zo mooi is als op de foto's! Straks willen we van jou ook buikfoto's zien he!! Zeker nu je broeken te klein worden! @hier, goeie nacht gehad, lekker geslapen. Helaas de 2e halve finale van 't darten niet helemaal gezien...want ik was in slaap gevallen, terwijl het schijnbaar daarna nog wel spannend werd. Amy heeft heerlijk tot half 9 geslapen en is nu voor haar laatste dagje op de babygroep. Ergens toch wel heel jammer, het was zo'n fijne groep.... Hier ff snel door 't huis poetsen, douchen, Taco wegbrengen naar ons pap en mam en dan vanavond om 18 uur bij vrienden zijn. Amy was gisteren ook nog met haar hoofdje tegen de salontafel aan gebutst. Ze wilde iets oprapen van de grond, bukte voorover en kwam hard met haar voorhoofd tegen de punt van de tafel.... Oeps! Ze leek er zelf niet heel veel last van te hebben...terwijl er wel een flinke rode bult op zit. Raar hoor, soms gaat het keihard en doet het haar niks en soms gaat het zachtjes en dan huilt ze.
Goedemorgen meiden, Mamalijn balen van jullie nacht weer. Wel fijn dat de sudocreme goed lijkt te werken. Sens spannend kamertje kijken vandaag. Hoop dat t wat is. Stamp ach vince ook al ziek. Hij heeft wel hoge koorts zeg. Hoop dat hij snel ooknapt en dat t toch ook een gezellige avond gaat worden voor jullie. Masu ik heb die partij van gerwen zeker wel gezien!! Die was echt goed en spannend. Die 2e heb ik na de helft ongeveer uit gezet en ben ik naar bed gegaan. Hoorde achteraf dat het idd nog spannend werd. Helaas gemist. Nu maar op naar de finale. En heel lief van zwager ja. Sammie haha op de foto leek het of ze t zelfde kregen. Hier was stijn om 5.45 wakker en nadat mark 2x geweest was ben ik er heen gegaan en heb gezegd dat t klaar was, hij moest gaan liggen en slapen. Hem nog ff horen kreunen en toen was t stil op 3x hoesten na. Om 8:15 werd hij wakker. Dat was tovh wel beter. Ik ben alweer ff aan t werk maar de tijd gaat niet echt snel zeg maar....en ik moet nog tot 4 uur vanmiddag.
Kib werkze vandaag!! Fijne avond Masu jij ook fijne avond!! -- Hier 'even' sudocreme wezen Kopen.. Jeetje wat was het druk. je zou denken dat de winkels een jaar dicht gaan.. Hier fotos van de pokjes.. Hoop dat het hierbij blijft.