Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Mamalijn, jeetje wat zit ze onder snap dat ze er erg last van heeft arme meid.
    Dat truitje die jamie aan heeft, heeft wesley ook :)
    Hoelang kunnen ze last hebben van de pokken?

Masu, mooie nacht en hoop dat amy vanavond goed slaapt bij vrienden of blijft je bij je ouders? Mijn buik hangt idd erg laag, merk het met broeken dat die waardeloos zitten.

Even wesley aandacht geven

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Sammie denk dat Yara nog wel een week zoet is. Ze heeft er zelfs eentje aan de binnenkant van haar ooglid.. Echt bagger gewoon. En er komen er nog heel veel aan.
    Leuk shirt he.. En mooi goedkoop.

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamalijn, aah wat zielig voor Yara! Ze zit echt flink onder...arm meisje...:(
    Eentje aan de binnenkant van haar ooglid? Dat lijkt me een rotplek...brr!

@sammie, Amy gaat vanavond gewoon mee naar onze vrienden. Alleen Taco gaat naar ons pap en mam dit keer (we brengen iedere keer een andere logee :p).
    De vorige keer sliep Amy daar heel gemakkelijk en ze wonen op een boerderij redelijk in the middle of nowhere dus ik gok dat 't daar wel meevalt met het vuurwerk. Vorig jaar was Amy er ook niet wakker van geworden en toen waren we bij ons pap en mam, waar wel veel geknald werd.

Wat zijn jullie plannen voor vandaag meiden?

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Nou sla ik kib gewoon over!:$:):):)
    Schaam schaam schaam....
    Komt door de foto's van mamalijn, die maakten indruk, ik vind het zo zielig voor Yara!

Wat goed dat Stijntje weer ging slapen nadat mama 'm even toegesproken had. Tweede tijd was zeer netjes! Werkse vandaag! Al aan de oliebollen?
    Hoop dat de tijd zo wat sneller gaat voor je.

5. AHzondag

kib, fijn dat jullie opzich een goede nacht hebben gehad. leuk dat jij ook darts kijkt, lijkt mij niks aan haha.
    ben je wle rond 12uur thuis of vier je oud en nieuw op je werk?

mamalijntje, pff arme yara het is echt heel erg en dat er nog meer aankomt waar moet het kwijt op het lijfje :( manlief heeft hier ook een waterpok op zijn ooglid gehad en mist gewoon wimpers.

masu, o lekker dat jullie op een boerderij gaan vieren waar niet veel vuurwerk is. wesley werd vorig jaar ook niet wakker en we staken een mat af onder zijn raam dus ben dit jaar benieuwd. merk toch at hij alles nu veel meer door heeft en onrustiger slaapt.

hier, weer een rot nacht door wesley maar mag vergeleken mamalijntje niet klagen. weet niet wat het is dat hij nu steeds klaar wakker is in de nacht. ach die weeen had ik bij wesley al veel erger toen zat ik snachts onder de douche en met een kruik van de pijn nu nog niet. ben maandag benieuwd of ze wil voelen en of we een datum afspreken.

senso, is het kamertje wat?

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@sammie, fijn toch dat je nog een kg onder je startgewicht zit. Zou willen dat dat bij mijn zwangerschappen ook zo was maar ben niet zo gezegend hahaha denk dat ik wel ben aangekomen maar het zal wel meevallen als mijn broeken nog dicht kunnen. Heb niet meer gewogen en doen ze bij de vk ook niet.

@Mamalijntje, ach jeetje wat zit je meisje onder :(:( zo zielig om te zien.. hoop dat ze snel opknapt.

@stamp, ei al gespot? sneu hoor Vince zulke hoge koorts :( goed dat jullie thuisblijven, voor jullie hoop ik ook dat Vince snel opknapt.

@masu, ach Amy naar de peutergroep.. vind het nu al jammer dat Jos over 2 maanden over moet. Ooooh Amy ook een brokkepilootje! :$ leuk naar vrienden vanavond! wij hebben geen plannen voor vanavond, blijven lekker thuis met zijn 3tjes.

@kib, gelukkig ging Stijn nog slapen nadat je hem goed toegesproken had 8.15 uur is toch een betere tijd. Hoop dat de rest van de dag ook snel voorbij gegaan is.

@hier, naar het kamertje geweest vanmiddag. Gelijk meegenomen want zag er op wat kleine (makkelijk te herstellen) beschadigingen goed uit. Ben er helemaal blij mee, staat nu in de garage. Van de week gaat ml het met zijn broer naar zolder brengen. Gaan we het daar een beetje bijwerken.

Verder is Jos erg jengelig en huilerig, zie boven 2 hoektanden door zijn tandvlees heen zitten moeten alleen nog doorpiepen. Die krengen duren echt lang :$

Hij heeft met papa al het vuurwerk afgestoken en lag om 20.15 uur op bed, vorig jaar heeft hij door alle knallen heen geslapen. Hoop eerlijk gezegd dat dat vandaag weer zo is. Ml is ziek dus we gaan op tijd naar bed (we wachten uiteraard wel tot 0.00 uur hahaha)

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Voor jullie wens ik in 2013

@stamp, een positieve zwangerschapstest en een fijne zwangerschap!
    @mlien, voor jou ook een positieve zwangerschapstest en een fijne zwangerschap!
    @sammie, een voorspoedige bevalling van een heerlijk gezond mannetje.
    @masu, dat je je streefgewicht behaalt!
    @kib, voor mark een nieuwe leuke baan!
    @mamalijntje, dat jou en je man toch eens wat rust krijgen, dat er iets gevonden wordt bij Yara wat goed te behandelen is maar dat jullie van de onzekerheid af zijn.
    @bb, ook voor jou dat je je streefgewicht haalt!

En verder natuurlijk voor ons allemaal dat we gezond en gelukkig zijn en blijven in 2013 en heerlijk mogen genieten van onze ukkies!

Meiden alvast een hele fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2013!

8. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Mooi gesproken senso!!

Ik doe het ff kort want zit mobiel;

Iedereen een fijne wisseling en een fantastisch 2013 gewenst!!

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen lieverds!!! Gelukkig nieuwjaar!

Hier heeft Jamie door alles heen geslapen en wilde niet wakker worden voor het vuurwerk. Yara was beneden. Die hebben we ingesmeerd en om 1 uur weer op bed gedaan. Ik ook gelijk erachteraan.

10. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen! HAPPY NEW YEAR!

Sens wat heb me toch een lief berichtje gestuurd.
    Wens jou een goede verloop van de zwangerschap en dat baby nr 2 gezond te wereld mag komen en jij een goede bevalling mag hebben! Voor de andere meiden, ben ik het helemaal met sens eens ;)

Mamalijn hihi die Jamie gewoon te lekker lag te slapen! Ach dan volgend jaar maar toch! En hoe vond Yara het vuurwerk?

Sens wat super dat het bedje prima was en dat jullie er helemaal happy mee zijn. Hoop dat Jos snel uit zijn sprong is!

En hoe ging het met alle kinderen met het vuurwerk?

Vince heeft er door heen geslapen! Nog paar x wezen kijken maar lag ver in dromenland. Hij werd vanmorgen om 5 even wakker en daarna om 9 uur! Vandaag op visite bij souders en mijn ouders en morgen weer te werk! Knuffel

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    He bah moet morgen ook weer werken... 1.5week is hard gegaan zeg... Ach weer uit de ziekenboeg is ook fijn..

Yara zat aldoor moooiiii lichtjes... hihi

12. AHzondag

Gelukkig nieuwjaar meiden!
    Hoop dat iedereen dit jaar gaat bereiken wat je wil en dat er nog mooie kindjes bij komen.

Hier heeft wesley ook door alles heen geslapen en dat is best knap aangezien het echt net ee oorlog was hier. We hadden eerst voordat ze naar bed gingen nog wat afgestoken en wesley en nichtje vonden het prachtig. Gelukkig viel de regen hier mee. 1.15uur iedereen eruit gewerkt en lekker ons bedje ingegaan en om 9uur was wesley wakker.
    Vandaag niks bijzonders te doen, even het vuurwerk weggooien en dat was het.

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemiddag meiden!

Allemaal de beste wensen voor 2013! Dat er maar mooie dingen op onze paden mogen komen en dat we gezond blijven en kunnen blijven genieten!

@sens, mooi gesproken! Helemaal met je eens!

@sammie, fijn dat Wesley er ook geen last van heeft gehad. Fijn, rustig dagje vandaag.

@stamp, jij morgen ook weer werken...ik helaas ook...

@mamalijn, anderhalve week is voorbij gevlogen he? Hier ook...

@hier, fijn te lezen dat iedereen de avond en nacht goed is doorgekomen. Amy is bij vrienden heerlijk gaan slapen en heeft gewoon door alles heen geslapen. Wij hebben heerlijk gegeten (mijn vriendin houdt van koken en dat kan ze!), gedronken en spelletjes gedaan. Was echt heel gezellig! Om middernacht nog wat kindervuurwerk afgestoken en rond 2 uur zijn we naar huis gegaan. Amy ging thuis meteen verder slapen en was om half 9 wakker.
    Vanmorgen zijn we al naar de oma en opa van manlief geweest en vanmiddag gaan we naar ons pap en mam. Schoonouders doen we volgend weekend wel, want schoonma moet werken vandaag.

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O wat heerlijk Masu! Hier hadden we een wakker meisje hoor, Fijn dat het gezellig was.

Sammie heerlijk dat Wesley goed heeft geslapen en nog uitslapen ook.. Ideaal.

Stamp jij ook al heerlijk zeg..

Hier aan het opruimen.. Maar kan niet verder wat yara slaapt nog. Die ga ik zo maar even wakker maken. Ligt al ruim 2.5 uur te slapen.
    Kersttroep weer naar zolder en straks lekker koken en genieten van de laatste dag vrij zijn.

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamalijn, zo meteen aan het opruimen? Goed bezig!
    Wat heerlijk dat Yara al zolang ligt te slapen. Eigenlijk moet je dan zelf ook even siesta houden he?!
    Amy ligt er ook in en wij zijn op de bank gecrasht.:)
    (en ml is al in slaap gevallen....:p)

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zo boel is aan kant. Direct de stofzuiger en doek overal onder/overheen gedaan.. Klaar!! Geeft een heerlijk gevoel.

Ja heb nog een boef he waar ik dan juist jamie time mee heb.. En daarna ga ik altijd aan de poets. In de avond doe ik dan helemaal niks.. Lekker bankhangen.

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ik wens jullie allemaal een heel mooi en fijn nieuwjaar toe.
    Sens een mooi klein gezond manneke.
    Sammie voor jullie ook een mooi en gezond manneke.
    Masu hoop dat je baan blijft zoals ie je voorgespiegeld is.
    Stamp dat je snel in verwachting mag zijn van een mooi en gezond ukje.
    Mlien Veel geluk en liefde in jullie nieuwe huisje. En uiteraard ook een mooi gezond en broertje of zusje voor Kian.
    BB dat je maar je doel mag behalen dit jaar.
    Mamalijn dat er maar snel duidelijkheid mag komen bij yaartje en dat julile een rustig 2013 mogen hebben.

Masu ik snap best dat je me vergat hoor die fotos van yaartje zijn ook zielig. Fijn dat amy zo lekker doorgeslapen heeft en een mooie tijd om wakker te worden.

Mamalijn ach arme yaartje. Dat was het eerste wat ik dacht toen ik je foto zag. Hoop dat ze snel pokjes vrij is.

Sens ook lekker toch samen op de bank. Wel vol kunnen houden toto 00.00 uur??

Stamp hoe is het met Vince? Is hij al wat opgeknapt?

Sammie volgens mij had Wesley doorgeslapen en was het gezellig en was hij om 9 uur wakker.

Verder weet ik het niet meer.. vergeef mijn vermoeide hersenen!
    Gisteren gewerkt tot 16 uur toen snel naar mn mams om haar op te halen. Thuis omkleden, allemaal in de auto en op naar zus. Daar hebben we heerlijk gegeten en om half 8 met de kids naar buiten en vuurwerk gedaan. vooral veel sterretjes maar die vonden de kids wel erg leuk. Na een klein half uurtje waren we toch aardig verregend dus snel allemaal naar binnen. Alle kids (5 stuks) omgekleed en zo'n beetje 1 voor 1 naar bed. Neefje wilde heel graag dat zus hem wakker maakte maar op moment dat hij wakker moest worden ging hij huilen en wilde hij slapen. Zus heeft hem dus lekker laten liggen. De jongste 2 telgen waren wel wakker. 1 was ervoor al wakker voor de laatste fles en mn kleine neefje was wakker geworden. Stijn heeft er helemaal doorheen geslapen en het knalde toch goed.
    Rond 1 uur richting huis gegaan en stijn was wel wakker in de auto en zat op zijn gemak rond te kijken naar het vuurwerk wat hier en daar nog werd afgestoken.
    Thuis bleek er nog mooi vuurwerk te zien te zijn vanuit de woonkamer dus hij mocht nog heel even kijken. Rond half 2 lagen we allemaal op bedje. Om half 3 hoorde ik Stijn hoesten dus een speentje gegeven en daarna was hij weer stil. Om half 5 (ongeveer) hoorde ik hem huilen en mark kreeg hem niet stil.Dus uit bed (mams sliep bij ons) en na toedekken ging hij weer slapen. Om half 7 ging mn wekkertje dus de nacht was kort. Mams naar haar werk gebracht en door naar mn eigen werk.
    Vanmorgen eerst de kerstzooi allemaal opgeruimd dus de woning is weer netjes. Alles staat nog wel in de lift maar nog geen zin gehad om de hele boel naar boven te gooien. Misschien doet mn collega het en anders morgen ofzo.
    Merk wel dat ik langzaam aan het instorten ben. Gelukkig nog een kwartiertje ongeveer en dan richting huis.
    We gaan nog ff langs zus om de rest van de hapjes met onze vrienden op te eten. Ze heeft nog zoveel over dat we er met 3 gezinnen van kunnen eten :$!!

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, dat klinkt bekend; altijd teveel eten over en dan kun je weer mensen uitnodigen, omdat je gewoon genoeg hebt voor 2x! Haha! :D
    Jullie nacht klinkt niet al te best, maar jullie oudjaar klinkt heel gezellig. Hopelijk heb je je inmiddels op de bank geinstalleerd en hoef je nu niks meer te doen. Ben je donderdag wel weer vrij?

@hier, na Amy's slaapje zijn we naar ons pap en mam geweest (mijn broertje en z'n vriendin waren er ook). Daar lekker hapjes gegeten en Amy had overdags al zoveel mee zitten bietsen dat ze 's avonds niet echt meer honger had. ;) Klein beetje groentehap op en wat yoghurt en daarna hoefde ze niks meer. Maar daarna wél weer hapjes van papa's ijs zitten schooien...:):D
    We zijn net thuis, Amy ligt op bed en slaapt en ik ben op de bank geploft. Klaar voor de finale darten! Woehoe! :D

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Kib, klinkt als een gezellige avond! En kan me voorstellen dat je gesloopt bent na zo'n nacht. En dan ook alweer vroeg wakker.. Pfff gezellig samen nog even de hapjes opeten!

Mama, ook niet gek dat je instort na vermoeide nachten en een zieke Yara... Hoop dat de nacht goed zal zijn!

Hier ook al lekker de kerstboom opgeruimd en vanmiddag bij mijn ouders langs geweest, met zijn alle gezellig hapjes gegeten... En om kwart voor 7 naar huis... Vince gewassen en tanden gepoetst... En ligt er al evenmin maar hij is nog steeds wakker...

Morgen weer werken van 8 tot 17.45 uur en dan weekend :D...

Fijne avond allemaal xxx

20. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Masu, vergeet jou helemaal (schaam) maar herkenbaar van dat eten en weten wat lekker is ;)... Fijn dat jullie het gezellig hebben gehad meid... Knuffel

Deel Deze Pagina