Masu zus had echt veeeeeels te veel!! We hebben alles wel aardig opgegeten met z'n allen. Klinkt als een gezellig dagje. Haha die Amy lekker schooieren voor eten en lekkers. We waren rond 20 uur weer thuis van zus, na stijn in bed leggen gelijk op de bank geploft. De tv op rtl 7, dekentje erbij (en hopen dat het niet tot 00.00 uur duurt zoals ze aangeven). Stamp ook al de verplichte bezoekjes gehad. Ik heb het geluk niet naar mijn schoonfamilie te hoeven Maar daarentegen loop ik de deur bij mijn familie plat. Hier lekker en gezellig gegeten bij zus, echter is stijn alles behalve in orde dus na alles van het eten opgeruimd te hebben snel naar huis gegaan. Hij is snot en snot verkouden, aan het hoesten en had wat verhoging. Er was ook niet veel goed behalve bij papa of mama hangen en zijn speen en kroeltje. Ik heb hem een pcm gegeven en lekker in bedje gestopt. Hij was zo moe dat toen ik de babyfoon terug plaatste hij niet eens omhoog kwam om te kijken. Nu hang ik lekker op de bank voor de tv in de hoop dat de finale darten snel begint en ik nog een beetje op tijd naar bed kan. Morgen werken van 7-11 (als er niets tussen komt) en dan thuis de boel opruimen. De laatste kerstpullen opruimen (voornamelijk huisjes) en de was wegwerken. Hoop dat Stijn zich morgen wat beter voelt en hij gewoon de gehele dag op het kdv kan blijven. Heb ik even mn handen vrij voor alles. Ik zeg alvast Welterusten!
Goeiemorgen!! Hier goed geslapen.. Helemaal door en ik lag ook mooi op tijd erin.. Dus heerlijk 8 uur slaap gehad.. Straks werken. Ook wel weer fijn. Yara lijkt de piek gehad te hebben en we zien geen nieuwe pokken meer. Alles heeft korstjes dus ook niet meer besmettelijk. Gisteren in haverzemelen in bad gedaan en dat vond ze heel fijn.
Goedemorgen, iedereen de beste wensen!! fijn dat jullie allemaal goede nachten hebben gehad daar hadden wij ook op gehoopt maar helaas nou zijn goede nachten momenteel een unicum yara eindelijk weer wat beter, mooi beterschap met stijn verder alles gelezen maar niet onthouden mijn hoofd is momenteel een warboel
Goeienavond mooie moppies van me! @bb, balen dat CJ het doorslapen even voor gezien houdt. Dit zal godzijdank ook wel weer een fase zijn, maar hoop wel voor jullie dat ie niet te lang duurt! @mamalijn, wat fijn dat de pokjes op z'n retour zijn! En een nacht van 8 uur!!! 2013 begint goed voor jullie; alle gelukswensen hebben geholpen denk ik! @kib, ocherm Stijntje ziekjes...das niet zo mooi! En ook nog eens net voor je verjaardag... Hoop dat hij snel weer beter is. Ben je de dag een beetje doorgekomen vandaag? @hier, het darten afgekeken en daarna lekker geslapen. Vandaag m'n eerste werkdag weer gehad en het is meteen weer retedruk. Morgen om 9 uur in Arnhem zijn voor overleg.....dus ik kan morgen Amy niet naar het kdv brengen voor haar eerste keer peutergroep. Daar baal ik wel van, maar dit is wel een heel belangrijk overleg, dus is het niet anders. Hoop dat ik weer optijd terug ben, zodat ik haar wel op kan gaan halen. Pff...morgen dus maar om 7.15 uur aanrijden, in de hoop dat ik dan om 9 uur in Arnhem ben....*godzijdank hoef ik dat niet wekelijks* Vandaag dus het voornemen op tijd m'n bed op te zoeken.
Kib beterschap met Stijn! Niet leuk als ze ziek zijn. Masu ja dat is even een stukje rijden! Jammer dat je Amy niet weg kan brengen. Is ze nog niet wezen wennen op de groep? Hier loopt yara al met regelmaat bij de dreumesgroep naar binnen.. Tut vind het daar veel leuker. BB ik weet hoe verrot je je voelt.. Slaap is zo belangrijk. Hebben jullie iets veranderd ? Hopelijk slaapt ze snel weer door. Sammie???? Las op Facebook dat je dacht dat het afgelopen nacht begonnen was maar toch niet doorzetten... Hoe gaat het nu? -- Hier eerste werkdag er weer op zitten. Moet stiekem zeggen dat het ook erg fijn was om even niet mama te zijn. Al miste ik mijn boefjes heel erg.. Stom he maar is weer even wennen. Jamie miste mij weer dus even gebeld met hem.. Jeetje wat een lief klein stemmetje hoor je dan zeg hihi. Daarna heerlijk gegeten en gespeeld met de kids. Liggen nu knockout. Morgen Intake voor het ziekenhuis.. Brr operatie aan mijn buik komt steeds dichterbij...
masu, jeetje jij moet vroeg de weg op. het is dd jammer dat je amy niet zelf kan brengen. slaaplekker! kib, sneu dat stijn ziekjes is. hoop dat hij gauw opknapt. mamalijntje, ahhh je grote kleine draak miste mama! kan me voorstellen dat het heel lief klinkt aan de telefoon. spannend je operatie hoop dat je snel een datum hebt. hier mijn verhaal, dacht idd dat het begonnen was. weeen hielden steeds lang aan en kwamen om de 10 min op een gegeven moment zakten ze ineens weer weg en ben ik inslaap gevallen. heb wel het idee dat mijn lichaam zich aan het klaar maken is want gisteren was ik ineens misselijk en moest ik spugen en naar de wc en vandaag alleen naar de wc en misselijk. heb ook rare vlekken in mijn gezicht denk geknapte aders door het spugen, zie er niet uit hahaha. heb verder keelpijn morgen even iets ervoor halen als ik er nog last van heb. ben benieuwd wat deze nacht ons gaat brengen... ook geboorte kaartje binnen gekregen en hij is echt leuk geworden. verder de laaste dingen vandaag gewassen en voeding gehaald want je weet maar nooit... nu even over wesley, hij is echt onzettend lief en zegt echt heel veel na en is verslaafd aan manderijnen zoals hij het noemt bolbol haha. vanmiddag 2,5 uur geslapen en vroeg om 19.15 of hij naar bed wilde en zei meteen ja ahah. hij sliep ook binnen een half uur en dat is voor hem echt snel in de avond.
hoooooooooi! daar ben ik ook weer even Lees dat veel kindjes door het vuurwerk hebben heen geslapen, hier ook. Vonden we helemaal niet erg want ml voelde zich niet lekker dus we konden om 00.30 uur lekker naar bed om 9.00 uur werd Jos wakker heerlijk geslapen dus gelukkig. @mamalijntje, hihi die Jamie wilde gewoon niet eens vuurwerk afsteken fijn dat het met de pokjes beter gaat en dat Yara afgelopen nacht heeft doorgeslapen. Fijn dat je eerste werkdag weer geslaagd was, aaaaah wat lief he dat Jamie je miste. Wanneer wordt je geopereerd? @stamp, eitje? lekker gewerkt? @masu, jullie hebben ook een gezellige oud en nieuw gehad zo te lezen! Zo morgen een vroegertje voor je, ben je niet gewend he balen dat je Amy niet weg kunt brengen, ga duimen dat je haar wel kunt ophalen. @kib, jullie ook een leuke avond gehad en de volgende dag ook nog lekker eten! balen dat Stijntje ziekjes is hoop dat het inmiddels beter gaat, ben je ondertussen niet gesloopt? @bb, balen van je nachten meis enig idee wat er met CJ aan de hand is? @hier, gisteren lekker de boel opgeruimd. Kerstboom het huis uit en de boel weer netjes. Vandaag met Jos naar een binnenspeeltuin geweest, hij vond het helemaal geweldig. Hij heeft ruim een uur geklauterd en gedaan vooral samen met papa. Daarna een beker ranja (entree was incl. ranja ) weggeslurpt. Thuisgekomen broodje gegeten en daarna heeft meneer bijna 3 uur geslapen. Vanavond weer zitten bunkeren fles wilde hij niet, denk dat binnenkort de avondfles verleden tijd is. Ben wel bang dat hij te weinig zuivel binnen krijgt, wat kan ik daar nou toch aan doen? tips iemand? morgen weer een dagje werken, wel weer zin in! daarna weekend, ook niet vervelend Voor nu alvast welterusten meiden!
@sammie, vind wel dat je elke dag een BIB of BUB melding moet doen hoor, vind het maar superspannend! Wat fijn dat Wesley zo lief is!
@sens, BIB en BUB? Baby in Buik of Baby uit Buik? Gok maar wat hoor! Ah, je mannetje wordt groot, straks is de avondfles er echt af! Zuivel....hier 's ochtends beker melk, 's middags beker melk en 's avonds yoghurt na. Ik met juist oppassen dat Amy niet teveel zuivel binnen krijgt. Evt. kaas of smeerkaas op brood? Hoe doe je het nu? @mamalijn, lief dat Jamie je zo miste! Amy is 1 ochtendje gaan wennen bij de peuters (maar ze is altijd pas rond half 10 op het kdv, dus feitelijk gaat dat dan om 2 uurtjes wennen of zo). De andere wendag was ze ziek. Dit is de eerste keer dat ze er een hele dag naartoe gaat én de eerste keer dat manlief haar daar naartoe brengt (bij het wennen brachten we haar gewoon naar de babygroep en de leidster ging toen met haar naar de peuters). Dus toch ff heel anders. Wanneer word je geopereerd? @bb, hoe bevalt je eerste dagje dieten? @sammie, ja vanaf nu heb je echt dagelijks meldplicht als het aan mij ligt, hahaha! Kan me voorstellen dat je dacht dat het begonnen was. Misschien beval je gewoon wel binnen nu en een week! Fijn dat het kaartje mooi was en dat alles geregeld is.
@masu, klopt Baby In Buik en Baby Uit Buik Jos drinkt nu bij zijn lunch ongeveer 100 cc melk en bij het naar bed gaan ook. Ook krijgt hij nog een toetje maar dat is denk ik nog geen 100 cc. Nu zit hij dus met fles op 300cc wat nodig is, als deze wegvalt moet ik ergens anders nog die 100cc vandaan halen. In de ochtend drinkt hij amper melk, thee daarentegen gaat wel goed. Lastig dus.. Gaat vast helemaal goed komen met stoere Amy maar kan me voorstellen dat het toch wel erg gek is, vooral omdat je haar zelf niet weg kunt brengen.
Goeiemorgen! @hier, goeie nacht gehad. Nu klaar voor een dagje werken, wat is de wekker dan weer vroeg Fijne dag meiden!
hier een BIB melding haha na gisterenavond geen voorweeen meer gehad. wel wat krampen nu en dan. voel me echt super rot. heb echt keelpijn en ml neemt wesley zo mee om iets te halen. denk dat ik griep heb ofzo.
Goedemiddag meisen, Sammie jeetje wat spannend is het aan het worden he? Balen dat je je ook nog zo rot voelt zeg. Nog ff volhouden het bekende spreekwoord is wel weer van toepassing, de laatste loodjes wegen het zwaarst. Mamalijn wat fijn dat yaar geen nieuwe pokjes erbij heeft gekregen en er al korstjes op zitten. Nu hopen dat ze snel wegtrekken. Lief hoor ff bellen met Jamie. Sens klinkt als een leuk dagje gisteren. Josje helemaal knock out van het spelen. Masu balen dat je amy niet zelf weg kon brengen vandaag. Weer een nieuwe fase zeg! Hoop dat je op tijd aangekomen bent inn arnhem? BB lukt het dieten nog? Ik kom lat verder buurten
Zwaai!!!! Senso fijn dat Jos lekker heeft geklauterd! Hier werkte yoghurt uit een tuitbeker met een klein beetje water heel goed. Doen ze hier op het kdv ook maar Yara mag dat nu niet meer hebben, Die krijgt maar 150 ml zuivel per dag. Jamie krijgt kaas en drinkt een beker melk. Soms een toetje. Sammie valse start! Maar zo begon het bij wesley toen toch ook? En plots was hij er!! Spannend hoor. Fijn dat je de laatste dingen nu gedaan hebt. Masu aha. Hier is het gewoon dat yara zich aan het vervelen is op de babygroep dus mag ze meestal in de middag bij de dreumes/peutergroep spelen. Kib Zwaai!!!! --- Hier intake bij opname en anesthesie gehad. Niks wijzer geworden. Gebeld met chirurgie en mag uit gaan van volgende maand (wohh dat komt eens dichtbij zeg) yara heeft samen met haar broer lopen spoken en ik heb in Jamie zijn bed geslapen want hij lag bij ons. Straks met beide kids naar de dokter. Yara zit al weken vol met snot en slijm en Jamie heeft een rot hoestje/kuchje waar hij niet vanaf raakt en klaagt dat hij heel moe is. Daarna om 16:00 bij de fysio zijn... Zere rug. Auw.. Hopelijk kan ze de boel losmaken...
senso, hier drinkt wesley helemaal geen melk en komen bij lange na niet in de buurt van die 300cc. hij wil niks met zuivel zelfs milk and fruit niet. dus los het op met kaas, smeerkaas, boter enzo. kan hem helaas niet dwingen om melk te drinken. hoe was je werkdag? mamalijntje, jammer dat je niks wijzer bent maar je weet wel dat je snle geholpen word en dat is wel fijn. hoe was het bij de dokter? kib, je hebt niks over jezelf vertelt dus reageren is lastig. maar je hebt gelijk laatste loodjes wegen het zwaarst helaas. hier, wesley heeft 39.5 koorts en hoest steeds ik heb keelpijn en hoest ook steeds en gelukkig is manlief niet ziek maar verwacht dat die ook wel ziek word. las al op nu.nl dat er een griep epidemie is dus daar zullen we wel last van hebben. verder hier alles rustig, kleine man beweegt goed en ergens denk ik dat hij voorlopig wel blijft zitten haha ookal heb ik veel voorweeen en krampen.
Griepepedemie... De meeste (sammie is wat later) zijn al ziek geweest. Buikgriep etc... Heerst allemaal... Hopelijk gaat het ons deurtje voorbij! -- Dokter: Yara heeft weer pufjes.. Eentje voor nood als ze heel erg benauwd is en die andere 2x per dag. morgen even ophalen. Jamie moet naar logopedie. ivm verkeerd slikken en spieren verkeerd gebruiken bij zijn keel. Dat raspen wat hij doet is gewoonte wat afgeleerd moet worden. Yara ligt op bed. Morgen weer kdv dag. Nu even alles uit gaan zoeken voor BSO voor Jamie..
Hello! Sammie balen dat je je zo beroerd voelt en dat vlak voor de bevalling! En dan Wesley ook ziek! Dat had Vince afgelopen weekend, hoge koorts en hoesten! Beterschap voor jullie! Dikke knuffel Kib, ben je weer druk meid? Hoe is het met jullie? Mamalijn, balen dat je verder nog niks weet. Maar de operatie komt er nu dus wel echt aan.... Spannend, maar ook fijn als het achter de rug is! En Yara aan de pufjes hoopt dat het helpt. En Jamie naar logopedie... Komt vast goed! Ff dikke knuffel voor jou. Heb echt veel respect voor je hoe je alles doet en oppakt! Xbox Masu, hoe was het gegaan met Amy? Kon je haar nog zelf ophalen? Bb, balen van de nachten meid! Niet het bedje verplaatst? Je hoort nog weleens dat dat het is.... Knuffel Sens, hoe is het? En met Jos? Sprongetje over? Vanmiddag met Vince naar de kinderboerderij geweest, was erg leuk! Vince gaat echt lekker zijn eigen gang nu. Verder moet ik bekennen dat ik met kerst ben vergeten te testen en dat ik te laat door had dat mijn testen op waren! Stom! Maar.... Ik denk gister mij. Ei gehad te hebben. Wit rekbaar slijm gehad, en het rook wat zuur Verder last van mijn onderbuik gehad. Nu nergens meer last van. We klussen om de dag en gister dus ook maar Tellen vanaf gister 14 dg erbij voor mijn nod.... Nog even geduld dus
Mamalijn, die huikgriep hebben we ook gehad en goed ook. Het gaat nu om gewone griep waarbjj hoofdpijn,keelpijn, hoesten en spierpijn bij horen. Lastig dat jamie iets moet gaan afleren maar wat moet dat moet. Yara blijft ook maat bezig met alles. Hopelijk vind je een goede bso. Stamp, spannend wie weet is dit wel jullie ronde! En dat slijm is opzich het beste om je ei te vinden met buikpijn. Ik deed de testen dan als check. Leuk dat jullie naar de kinderboederij geweest zijn. Ach arme vince ook ziek geweest schijnt 3tot 5dagen te duren dus we hebben nog even haha.