Stamp hihi lekker blijven klussen dus! Zal heel hard duimen voor je!!! Ach we rommelen maar door. We zijn wel heel moe hoor.. Kibbelig tegen elkaar en kunnen Jamie heel slecht dulden op dit moment.. Zo goed doen we het niet. Sammie gewone griep bah.... Dat moeten we nu echt even niet hebben. Beterschap meid! Denk je zelf aan je koorts?
Even ego na een ontzettend lange werkdag. 7.15 zat ik in de auto, om 9 uur was ik in Arnhem en begon de vergadering. Zowat non stop vergadert tot 16.15 uur, toen snel naar huis gereden en om 18.00 uur waren we op het kdv. Amy heeft het heel goed gedaan, eigenlijk alles meegedaan en ook meteen bij de andere kindjes aan de grote tafel gezeten (dus niet meer in de kinderstoel). De leidster zei dat als ze niet beter wist, het gewoon was alsof Amy daar al maanden was. Ze heeft geknutseld en lekker buiten gespeeld. Ze wilde zelfs niet mee naar huis! Dat heb ik nog nooit meegemaakt! Ze lijkt het dus prima naar haar zin te hebben daar, dus dat was erg fijn te horen. Nu op de bank gecrashed. Ben gaar en heb hoofdpijn. Op tijd m'n bedje in dus. Weltrusten alvast! xx
He schatjes, Sammie ik was vanmiddag aan het tikken en toen moest ik neuzen afvegen, zus helpen en lunchen dus vandaar geen tijd voor een eigen verhaaltje. Wat lijkt me dat ook wel lastig als je ukkie geen melkproducten wil. Drink jij zelf wel melk? Mamalijn balen dat je nog niet echt duidelijkheid het. Wel fijn dat je in elk geval weet dat het volgende maand is. Zit je dan alleen niet met je werk? Arme yaartje aan de pufs en Jamie naar logopedie. Wat aangeleerd is heb je niet zo snel afgeleerd. Kan me best voorstellen dat je kribbig wordt naar elkaar en wat minder kan hebben. Ik merk dat aan mezelf ook als ik slecht heb geslapen voor een paar nachten achter elkaar. Bij jullie is het bijna standaard. Sens vandaag weer gewerkt? Zo ja viel het mee of tegen? Masu jemig das een lange en zware dag voor je. Wel fijn om te horen dat Amy het zo goed doet op de peutergroep. Stijn mag gelukkig op de groep blijven waar hij zit. Het is een verticale groep met lieve juffies. Stamp ohhh das ook wat denk je een ei te hebben zijn de testen op...... Dan maar klussen voor de zekerheid. Een keer moet er toch 1 zo hard zwemmen dat ie zo je ei in zwemt Hier gelukkig een goede nacht gehad maar ben nog moe. Vandaag ook niet veel gedaan. Gisteren was Stijn nog zo beroerd dat ik hem naar mn mams heb gebracht. Na het werk thuis een beetje in de huishouding gedaan en toen naar mn binkie toe. Samen met mams en Stijn even naar babypark geweest om te kijken voor een andere wagen voor stijn en ik zag er 1 waar ik gelijk verliefd op was. Hij was ook in de aanbieding dus we hebben hem gelijk meegenomen. Vanmiddag bij zus ff de bandjes opgepompt en stijn zit er prins heerlijk in Stijn is nog wel onwijs verkouden en de groene snottenbellen rennen zijn neus uit. Ook is hij lekker aan het hoesten dus het feest is compleet. Vanmorgen lag hij nog even bij in bed tv te kijken en we keken naar de begin tune van thomas de stoomlocomotief en ineens keken we pieter poost... (waar ging het mis???) Stijn wilde vanmiddag niet slapen dus van 7.20 tot 16.30 is hij wakker gebleven. Om 16.00 uur had ik hem in bed gelegd en hij heeft een half uur gehuild/gejengeld voor hij eindelijk in slaap viel. Na een uurtje werd hij wakker. Even gespeeld, gegeten (gelukkig alles op) nog even gespeeld, samen opgeruimd en om 19.45 lag hij weer in bedje. Mark is naar club avond dus ik ben lekker op de bank neergeploft. Morgen boodschappen doen en het huis opruimen. Zaterdag vier ik mijn verjaardag. Masu en Sens jullie kwamen toch ook langs? Voor wie nog meer langs wil komen let me know! Nu ga ik filmpie kijken.
Ahh Masu fijn dat Amy het naar haar zin heeft gehad. Meestal is het geen grote overgang voor ze. voor jou ook een geruststelling. Das een lange dag. Amper pause gehad dus. Kib hihi was je gewoon in slaap gevallen? Wat voor wagen heb je gehaald?? Wij moeten er ook nog eentje. Ahh stijn zo verkouden, rot hoor. -- Hier een goede nacht gehad. Straks weer werken dus nu haasten. Yara heeft goed geslapen. 1x wakker geweest.
Goedemorgen! Masu, wat een dag zeg! Maar wel super dat Amy het zo naar haar zin heeft gehad! En dat ze gewoon niet mee wilde, dat zegt genoeg! Beetje bij kunnen slapen? Kib, heb je een nieuwe buggy gekocht? Balen dat Stijn nog steeds niet fit is! Hoe jong wordt je? Zou graag bij je een bakkie komen halen maar je woont iets te ver Mamalijn, fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad! Werkse meid! Senso, hoe is het me jou en kanjer Jos? Sammie, jij een knappe nacht gehad? Hier prima geslapen, Vince werd 9uur wakker dus wij ook! Is bedenken wat we vandaag gaan doen! X
Hier nog steeds ziek en ml ook maar zoals je begrijpt heeft hij het zwaarder dan mij. Hopelijk slaapt wesley vanmiddag goed dan kan ik ook nog liggen. Voel me echt slap en beroerd. Hoop dat de kleine zich voorlopig niet aandient. Sorry voor ego klaagbericht.
Goeiemorgen meiden! @sammie, wat vervelend dat jullie allemaal ziek zijn! Veel beterschap! @stamp, lekker uitgeslapen dus! Al enig idee wat je gaat doen vandaag? @mamalijn, fijn dat jij ook weer een goede nacht hebt gehad. Idd geen pauze gehad gisteren, tijdens het vergaderen gegeten. Af en toe ff naar de wc en wat rondlopen om ff m'n benen te strekken. Ben er nu nog moe van. Werkse! Heeft de fysio geholpen trouwens? @kib, gezellig! Ik heb het in m'n agenda staan en wij komen gezellig ff een bakkie doen hoor (zonder gangmaker helaas, maar dat mag de pret niet drukken ). Hopelijk is Stijntje dan wel beter! Fijn dat je een wagen hebt gevonden! Ben benieuwd waar je keuze op gevallen is! @hier, heerlijk geslapen. Om 8 uur was Amy wakker. Ben nu nog een beetje moe; merk wel dat zo'n dag erin hakt en dat ik dan ff moet bijtanken. Manlief heeft me verboden vandaag iets in huis te doen, want we hebben een erg druk weekend, en ik moet uitrusten van 'm. Erg lief natuurlijk! Dus hang ik nu maar wat op de bank. Straks nog wel ff wat voor 't werk doen, maar dat doe ik wel als Amy op bed ligt vanavond.
He lieve meiden!! Allereerst voor iedereen een heel gelukkig 2013!! Ik ga niet reageren want ik ben te lang niet geweest, ik haak nu weer in! Wij zijn dus verhuisd een week geleden en alles is nog een grote zooi, ben continu op zoek naar mijn spullen ben alles kwijt. In onze slaapkamer zijn we ook nog druk aan het klussen, heb het behangen met vliesbehang, de eerste laag verf zit daar nu op, dan nog een laag verf en dan nog laminaat leggen. Ben er dus nog niet. Met Kian gaat alles goed, de eerste paar dagen had hij wat moeite met wennen omdat hij overdag steeds bij mijn souders was, maar nu is hij samen met mij al bijna een week thuis en het gaat steeds beter. Hij heeft het goed naar zijn zin,. Praat ontzettend veel en is lekker ondeugend. Ik ga snel Kian uit bed halen die huilt en zo komt een man een offerte bespreken voor een nieuwe CVketel. Druk dagje, heb net ook de nieuwe vaatwasser al in de keuken geplaatst en gemonteerd, deze draait gelukkig en doet het . *lekker vrouwelijk weer *
Heeeey Mlien, je bent er weer! Jij ook nog de beste wensen meid! Ik vind je stoer! Dat je dat allemaal kan! Hoop dat alles snel een plekje heeft gevonden! Succes met het verven! Fijn dat het met Kian zo goed gaat! Leuk dat kletsen? Veel geluk in jullie nieuwe huis en dat het maar snel een thuis mag zijn!
heeey meiden daar ben ik ook weer even! @sammie, heel goed dat je je dagelijks komt melden hoor! vooral blijven doen vervelend dat jullie zo ziek zijn allemaal moeder natuur laat je niet bevallen als je lijf zich zo rot voelt. Beterschap hoor meis *knuffel* @mamalijntje, spannend de operatie komt nu wel erg dichtbij! geslaagd voor de BSO voor Jamie? @melk, th@Nks voor de tips over het zuivel meiden! ga maar gewoon zo door, gaat nu redelijk. @stamp, met ons gaat het goed. Jos is uit zijn sprongetje maar is het ene moment gezellig en het andere moment sjaggo hihi zul je net zien ei op de testjes gemist hahaha ga weer voor je duimen meis. @masu, jeetje meis wat een lange dag had je gisteren lief dat je van Mark niets hoefde te doen vandaag. Even een beetje bijkomen. Wat fijn dat Amy het zo goed gedaan heeft op de peutergroep! klinkt wel heel gezellig @kib, drukke dagen achter de rug dus. Inmiddels heb ik je al gepbt maar ook wij komen een bakkie halen leuk hoor om jou en masu in het echie te zien fijn dat jullie geslaagd zijn voor een nieuwe wagen! @Mlien, jij ook de beste wensen meis. Fijn dat het goed gaat met Kian. Hoop dat alles in jullie huisje snel op zijn plek zit en jullie lekker kunnen gaan genieten! @hier, alles gaat zijn gangetje. Gisteren lekker een dagje gewerkt. Vannacht heeft Jos veel gehuild dus we hebben vandaag lekker rustig aan gedaan. Hebben nog een leuk tafeltje gescoord via MP (2 zelfs, ook een voor Jos zijn broertje ) als hij niet gebruikt wordt kun je hem in elkaar schuiven, zo neemt hij weinig ruimte in beslag.
He schatjes, Mamalijn fijn een goeie nacht, je werkdag overleefd? We hebben een wagen van kidsriver gekocht. Zal zo ff een foto spammen. Stamp het is meer een wandelwagen dan buggy. Ik vind Stijn nog wat klein voor een buggy. Die gebruik ik echt puur voor hele kleine stukjes. In deze kan hij ook gewoon goed liggen, aangezien hij toch ook nog wel veel in de wagen in slaap valt. Jammer hoor dat je niet ff een bakkie komt doen. Woon je zo hoog in NH?? Ik ben woensdag pas jarig en dan word ik 33 winters jong Wat heb je uiteindelijk gedaan vandaag? Masu gezellig dat jullie langs komen morgen. Ik zal voor wat gezonds zorgen Je dag was gisteren wel erg vol en druk zeg. Heb je je aan je voorgeschreven rust gehouden?? Ik heb je trouwens in een pb mn adres gestuurd Mlien schatje!! Je bent weer a live!! Kan me voorstellen dat je nog enigszins tussen de dozen zit. Hoop dat alles snel zijn plekje mag vinden. Wel fijn dat Kian ook zijn draai wel lijkt te hebben gevonden. Ik heb je pb gelezen en antwoord gegeven. Sensje ik zag je pbtje. Alle benodigde gegevens heb ik je toegestuurd. Gezellig hoor nog 1 van zp op visite. Mlientje komt ook langs. (Stamp weet je het zeker???) Zal een gezellige boel worden met die ukjes Je tafeltjes en stoeltjes klinken erg leuk. Ik zeg spam!!! Hier vandaag gewerkt en uiteindelijk toch langer dan ik had gepland. Maar wel weer veel kunnen doen. Daarna thuis de hele bende opgeruimd. Alle kerstspullen zijn nu echt weg (tot ik stijn ophaalde en zijn bakje leegde) nu dus weer wat kerstspulletjes staan. Toen mark thuis kwam samen even de boodschappen gehaald en daarna snel pasta gemaakt. Stijn hebben we maar een potje gegeven welke hij echt alleen op wilde eten. Niets geen hulp meer van mama of papa... Toen wij zaten te eten kwam hij wel nog even schooieren voor wat pasta van mama. Hij graaide het zo bijna van mn bord af dus ik neem aan dat Stijn al een heeeeeel stuk opgeknapt is Zo en het is vrijdag dus; SPAMMEN!!!! 1. Kerstcadeautje uitpakken. 2. Sap drinken uit oma haar wijnglas (stoer he!)
Nou vooruit....zal ik ook even komen spammen, aangezien jullie ook zo'n ontzettend gave spam hebben gespamd! Dan duik ik daarna m'n bedje in. Morgenvroeg op tijd aanrijden richting Rotterdam! Foto 1: in de binnenspeeltuin, rondcrossen op een veel te klein autotje Foto 2: Taco's bot afpakken (waar hij niet zo van gecharmeerd is). Zodra Taco een grom geeft, begint Amy keihard te lachen! (grappig, maar natuurlijk ook weer niet gaaf als ze zo reageert op grommende hondjes. De logische reactie zou zijn; oke, loslaten dus)
masu wat een lieve spam van Amy! Die met dat echte staartje is echt zo super cute!! *smiley met hart oogjes* Ja morgen op pad naar rotterdam!!!
Goeiemorgen Mooie spamm!!! Kib wat is Stijn stoer zeg! Wauw.. Zelfs Jamie durft dat niet. Mooie wagen.. Wij moeten er ook echt eentje aanschaffen maar niet heel veel budget ervoor. Senso mooi tafeltje! Ideaal. masu zo cute!!! Mlien hopelijk ben je snel weer gesetteld!!! Niet niks twee keer verhuizen in 1 jaar. knufff -- Hier ging de avond anders dan gepland. Bracht Jamie naar bed en die werd doodsbang voor vanalles. Geluid/licht... huilen en huilen. Hebben tot kwart voor negen beneden gezeten en toen maar op mijn bed neergelegd. Erbij gaan liggen en hem om 22:00 naar zijn bed gebracht. Heel zielig. Yara heeft doorgeslapen.. Helaas nog steeds diarree luier maar het is gelukkig al gauw de 10e.