Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    De kamers zijn erg mooi geworden sammie! Mogen jullie trots op zijn! Ga je nog wat aan de muur hangen op de slaapkamer?
    En mooie buikfoto's weer! Groeit aardig zeg! :)

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ja ik wil er of foto van wesley met zijn broertje en ons als gezin alleen ml vind dat weer stom dus misschien kopen we wel een leuke schilderij ofzo. we moeten hem nog wel afmaken hoor. vandaag de kast deels in elkaar gezet en morgen de nachtkastjes erheen en plinten afleggen.

3. AHzondag

masu, ik zit helemaal klaar voor de voice!
    het ging me echt op de manier waarop. normaal vind ik het niet erg en leg ik het uit en klaar maar nu pff vond het zo genant.

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Das toch helemaal niet stom?! Vind ik juist wel heel bijzonder en persoonlijk! Misschien gaat je man nog om en anders kun je er idd ook een 'gewoon' schilderij neerhangen. Wanneer gaat Wesley op zijn nieuwe kamer slapen? En kreeg hij ook een nieuw bedje?

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, ja maar ze moeten ook niet aan de gang blijven! Hij hoeft het toch ook geen 10x te zeggen?! Ik snap wel dat je je daaraan irriteert hoor! Ik irriteer me daar al aan zonder hormonen! ;)

6. AHzondag

masu, wesley gaat denk ik half november naar zijn nieuwe kamer en dan nog in zijn eigen bedje. ga hem eerst aan zijn kamer laten wennen en dan overdag en keer in het bedje en als dat goed gaat een nacht. we zetten het bedje wel in elkaar zodat hij alvast kan wennen eraan. maar als dat niet goed gaat dan blijft hij voorlopig zijn eigen bedje en de baby kan tot 6 maanden ongeveer in de wieg maar denk niet dat het nodig is hoor. vind het wel heel spannend.

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Snap dat het spannend is!
    Ik denk dat je 't wel goed aanpakt door het allemaal heel geleidelijk te laten gaan en Wesley goed te laten wennen.
    Komt vast goed! :)

8. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Sammie, wat ontzettende vervelend dat ze je zo hebben behandeld... heel goed dat jullie een klacht hebben ingediend... vragen is idd wel okeey...maar als je ook al boodschappen staat af te rekenen... grrr... ml heeft dat met zijn prothese...nu draagt hij hem eigenlijk niet meer buiten het werk om... maar vroeger wel en dan gingen vaak ook het alarm af van de winkels...dus weet wat je bedoelt!!

Heel netjes hoor de kamers!!! Vind de waskamer ook erg netjes!!!

En wat is Wesley toch een knapperd...dat wordt nog wat later!! :D...

Hier tvoh aan het opnemen...aangezien ml het ook wilt zien...dus nog even geduld...

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Masu....vergeet jouw..... maar dat heb je dan goed ingepland... mooi aanschuiven tijdens het eten en daarna door met borrelen... :D...

En Vince heeft nog niet zoveel tanden hoor, 4 tanden (voor) en 1 kies...

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, het lijken er veel meer! Hij heeft tanden onder en boven...en onder meer dan 2 toch?
    Misschien is het schijn...
    Marco heeft het goed gedaan deze avond! Veel talenten binnen gehengeld! :D

@hier, ik duik m'n bedje in. Nog ff die gipsy wedding afkijken, toch bizar....
    Slaap lekker moppies! xxx

11. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ja stom! Bedoelde 4 boven en 4 onder!
    Wij zijn tvoh aan het kijken...

Truste

12. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Goedemorgen meiden, jullie hebben stevig doorgekletst :D

kibbeling, wat lief van je om de laatste kast in elkaar te zetten en zo de stress weg te nemen

masu, lekker rustig avondje

stampertje: wat voor type beveiliging doet je man? Ik heb er zelf ook jaren in gezeten en zelfs les gegeven
    lieve vince spam :D

sammie: nee ik hoef niet elke dag veel te doen, alleen is cj wel een kindje wat je bezig moet houden anders wordt ze terror :p
    En vanmiddag heb ik even geen aandacht voor haar omdat ik een fotoshoot heb, dan wordt ze altijd geacht even zelfstandig te spelen (wat ze gelukkig ook meestal wel doet)

wat balen zeg dat je rolstoel telkens af gaat en dan nog zo een moeilijk cassiere ook!
    Ook al leuke spam, en idd veel tanden al
    Mooi washok heb je daar! ben er jaloers op! (ik ben huishoudfreak)
    Mooi buikje!

iedereen TVOH aan het kijken, nou hier rtv noord, ivm Haren
    dan was om 00.00 een stuk stiller en toen begon er ineens een (redelijk) goede film, dus ben ik weer blijven hangen (stom!)

Nu heb ik mijzelf ermee een te korte nacht te hebben gehad :)

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stamp, dan hebben Vince en Amy evenveel tanden. Alleen Amy heeft er 6 boven (waarvan 2 kiezen) en nog steeds maar 2 onder. Het ziet er ook nog niet echt naar uit dat er onder iets aan komt.

@bb, oh jee, kort nachtje voor jou dus!

@hier, goeie nacht! Manlief heeft Amy om kwart voor 9 maar wakker gemaakt, want ze sliep nog en hij moest om 9 uur weg. Anders zou hij haar morgen pas weer zien....ze was duidelijk niet blij dat ze wakker werd gemaakt! :D
    Ik dacht 'yes, dan heeft manlief eindelijk eens 's ochtends zo'n smerige poepluier', maar dat was niet zo. En hij was de deur nog niet uit of ik rook 't alweer....wat is dat toch?!:$;)
    Nu lekker samen op de bank. Amy wil de hele tijd lekker tegen me aan liggen, zo fijn! Duidelijk nog niet uitgeslapen dus.

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen!!!

Masu ahh die manlief weer mazzel! Hier ook van die vieze stinkluiers met derrie erin bah (lekker voor de vroege morgen)

Bb ooo balen dat je te laat bent opgebleven.. Ik doe het niet meer.. Merk het gelijk de volgende dag.

--

Hier een goede nacht gehad. Alhoewel volgens manlief is hij er 3x uitgeweest (1x dus)

Avond ritueel lijkt te helpen. Eten, spelen, in bad, insmeren en luuf op haar voetjes en zingen. Dan lekker in de winterslaapzak en slapen maar.
    Ik heb nu al 5 nachten van 22:30 tot 06;00 kunnen slapen.. En dat is af te zien aan me gezicht.. Geen plooien en wallen meer. Nu weer wat kleur erin..

Verder hier snotter de snotter.. Yara krijgt haar reuteltje weer terug... Zo balen.

Straks naar de bouwmarkt. Kijken hoe groot die specieemmers zijn.. Aangezien ons babybad echt te klein is voor twee kids..

Fijne dag allemaal

15. AHzondag

goedemorgen,

wij hebben ook goed geslapen, wesley was alleen weer vroeg. laten liggen want elke keer dommelde hij weg.

masu, helaas zijn de poepluiers hier ook altijd voor mij!

bb, succes vanmiddag met je fotoshoot.

tanden, wesley heeft alles, de laatste 4 kiezen moeten nu komen en dacht dat zl wel even duren maar hij heeft er toch alweer last van ookal zie je nog niks.

16. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    iedereen goed geslapen :D

ja hier de poepluiers ook altijd voor mij, maar goed ik zeg eerlijk, ik doe het ook wel liever zelf want ze is echt wel moeilijk soms, graaien in haar poep, haar hielen in de luier willen zetten ect
    en ik weet dat mijn man daar niet altijd zo goed om mee kan gaan

mamalijntje: fijn dat je een beetje bij kan trekken

tanden en kiezen: tja dat is hier volop aan de gang, moeilijk hoor, wil alles nog in haar mond steken
    heeft grote tanden ook boven, 4 stuks, 4 kleintjes onder, en dan die kiezen zijn bijna allemaal de punten al door,maar ze komen niet echt doorzetten heb ik het idee, alleen de punten zijn er doorheen

wel verrekte scherp als je voelt en ze bijt ff :$

Hier ligt ze alweer op bed, bekaf natuurlijk, komt kwa tijd niet handig uit,maar goed we roeien met de riemen die we hebben

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamalijn, ik heb hier een speciekuip in de tuin staan. Zal ik de diameter ff voor je opmeten?
    Wat fijn dat het avondritueel lijkt te helpen! Jij hebt de goeie nachten echt zo hard verdiend!!

@sammie, fijn dat jullie ook weer een goeie nacht hebben gehad. Jij dus ook altijd de poepluier...wat is dat toch?!

@bb, CJ ook vlot met d'r tandjes dus. Apart dat het even blijft steken op de puntjes en dat de kiezen nog niet helemaal door lijken te zetten. Ik geloof goed dat die puntjes vlijmscherp zijn! :$
    Haha, wat een gedoe als ik die poepluiers van jou hoor! Amy graait gelukkig niet met haar handjes, maar is wel continu aan het draaien en wurmen. Dat maakt het er niet makkelijker op.

@hier, mevrouwtje ligt net weer in bed. Ik weet niet of ze moe genoeg is, maar ik houd het ritme toch maar aan. Het is redelijk stil nu, dus ik denk van wel. Vanmorgen ff naar de bakker geweest en met de hond een rondje door de buurt gelopen. Nu zit ik weer lekker op de bank...ff tijd voor zp!:)

18. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    lekker he die eigen momentjes
    nou die was hier 20 min, en toen was ze alweer wakker, mijn buren zijn aan het verhuizen (yeah!) en dat gaat met grof geweld + vrachtwagen (en platen die kletteren) dus ze sliep al onrustig en nu dus ook veel te kort. Nu is ze hangerig en huilerig zodra het niet naar haar zin gaat en zo ken ik het wel met haar, dan wordt shooten niks :(
    Tja en kind heeft voorrang en het was geen betaalde shoot,dus dan is het jammer maar helaas pindakaas.
    Manlief zegt, we moeten maar eens oppas gaan regelen want we hebben ook nooit eens een moment met z'n twee

en dat is helemaal waar! Sm is fulltime werkzaam in de horeca dus dat is moeilijk om te vragen en bij mijn moeder huilt ze alleen maar de tent bij elkaar
    de betaalde oppas die we hebben werkt ook fulltime wisseldiensten dus die kan eigenlijk alleen als het ruim 2 maanden van te voren gepland is *zucht*

Misschien een flexibele gastouder ofzo

strontluier, ja pff hou op schei uit, had laatst een stront luier van voor naar achteren helemaal vol (en heb al maat 5 luiers omdat haar strontluiers zo groot zijn!) en ze was drammerig, toen greep ze er vol in, toen in dr haar, en toen zette ze haar hielen erin en ging zwaar in verzet (ook beetje prikbillen door zure poep) met die voeten ging ze weer op het aankleedkussen en zo verder

aan het einde van het liedje (2 min verder)
    zat zij helemaal onder, de handen en voeten, haar haar en gezicht, de hoes van aankleedkussen, de commode, de kleding die ze aan had en mijn kleding :x

dus ben met de hele reutemeteut maar onder de douche gestapt :);)

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Woooow horror bb!:$ Dat verhaal over CJ en haar poepluier, wooooh! :$:$
    Het enige wat je dan ook kunt doen is de hele mikmak onder de douche gooien.

Ik zag op FB al dat je op zoek was naar oppas ja. Lijkt me slim!
    Ons mam past gelukkig veel op en Amy vindt het geweldig als ze daar heen gaat. Straks ook weer, zodat ik vanavond uit eten kan en kan gaan stappen met het vrijgezellenfeest. En we brengen haar ook geregeld een avondje als manlief en ik uit eten gaan. Wij hebben daar allebei ook echt behoefte aan om dan ff samen iets te doen.
    Hoop echt dat jullie ook een mooie oplossing gaan vinden.

Balen van je buren..CJ dus niet genoeg geslapen.
    Hier is er helaas ook alweer eentje wakker na 1 uurtje geslapen te hebben....ik ga d'r zo maar uit bed vissen dus.;)

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant

Deel Deze Pagina