Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    goedemorgen meiden
    alleen ff korte berichten op mijn telefoon
    mooie plaatjes komen er weer voorbij, erg leuk kijken en scrollen zo!

sammie beterschap!
    yara wel iets vooruitgang toch?
    maar verder geen rustige nacht dus, balen joh

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O Yara haar jurkjes maat 86 zijn te klein aan het worden... Heb deze samen met een rok besteld Product Detail | H&M NL en vest. ;) wilde nog meer maar kwam op een totaal van 80 euro??? uhm maar even niet doen.

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He meiden!

Zo, ik zit! Vanmorgen gezellig naar kibje geweest. Erg leuk om alle ukjes in het echt te zijn. En alle mama's natuurlijk ook! :D Kib komt straks wel spammen!
    Daarna doorgereden voor hetzelfde tafeltje als sens heeft....ik vond 'm zo geniaal, ik wilde 'm ook graag hebben.
    Lang onderweg geweest dus, zo'n 350 km gemaakt dus nu ben ik moe, haha! Vanavond nog verjaardag, bleh, heb ik eigenlijk geen zin in. Amy heeft 't wel super gedaan; ondanks dat ze maar 30 minuutjes heeft geslapen in de auto bleef ze vrolijk. En het was een flinke rit voor haar. Nu is ze lekker bij oma en vanavond/vannacht haal ik haar weer op.
    Net al begonnen met het afbreken van de kerstboom. Alle ballen, slingers en lichtjes zijn er alweer uit. Nu alleen nog dat rotding afbreken.

Alvast een klein spammetje van m'n moppie:D
    (hoop niet dat ie 'm scheef neerzet)

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ahh gezellig hoor... Jammer dat je zo ver weg woont... Moeten toch maar eens kijken hoor!!!!

Lieve spammm...

--

Hier drukke dag gehad. Druk met mijn meisje. Die is expres stout de hele dag. Kleine boef. Mept op de tv en knijpen..
    Lekker wezen wandelen en spelen op het springkussen buiten.. Meisje dook in het zand hihi

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oeh...stoute Yara! :p Wat een fase!
    Fijn dat ze lekker heeft gespeeld.

Ja, Rotterdam is wel een eindje kachelen vanaf omgeving Den Helder (toch?)....
    Moet zeggen dat wij ook bijna anderhalf uur onderweg waren (jij langer dan volgens mij), maar het was wel heel gezellig! Volgende keer moet je ook komen hoor mamalijntje!

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Jaah!!!Dat kunnen we wel doen.. Geen idee. Denk bijna 2 uurtjes.

7. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Wat een super leuke spam!

@kib, wie weet komen we volgend jaar wel allemaal op je verjaardag:)...
    Leuke spam van Stijn! Super stoer die stropdas...lekker mannetje!
    @senso, wat een ideaal tafeltje zeg! En jij ook gezellig op visite geweest! Ben benieuwd naar de spam!
    @masu, leuke spam! En wat schattig Amy haar staartje! Leuk! Wordt ze groot zo! Je hebt er een aardige rit opzitten...
    @mamlijn, oooo heel herkenbaar! Vermoeiend is dat! Wel lekker ff frisse neus gehaald dus!
    @sam, volgens mij nog niks van je gehoord vandaag! Hoe is het?
    @mlien, jij ook gezellig bij Kib geweest? Ff uit de verhuisdozen!

Hier vanmorgen pas om 10uur wakker! Vince is flink aan het uit slapen!
    Daarna flinke wandeling naar het winkelcentrum, even cadeautje boor achternichtje gehAald.. Moeten morgen op verjaardag. En vanmiddag ff bij souders bakkie gedaan.

Heb lekker maaltijdsalade gemaakt met een stokbroodje smaakte erg lekker!

Verder moet ik bekennen dat wachten echt lang duurt...pfff nog 11dg...

Vanavond lekker gooische vrouwen kijken! X

8. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Ik zal me even melden :)
    Nog niks hand de hand op wat krampen en rugpijn na.
    Voel me gelukkig al een stuk beter en ml ook. Heb hem vanmorgen even op zijn kop gegeven. Hij deed zo ontzettend zielig kan dat nu even niet hebben. Gelukkig heeft hij zich daarna niet meer aangesteld. Ik doe van alles met wesley met dikke buik en koorts en hij zat maar te zeuren op de bank.

Wesley was vandaag ook een draak. Hij is zo driftig als iets niet lukt of niet mag.
    Eergisteren en gisteren mocht hij nog even bij obs zitten want hij had koorts en wilde nog even papa mama aandacht maar vandaag dacht hij het weer te mogen, nou dat hebben we geweten. Even de 10min regel gebruikt en nu lijkt hij te slapen.voel me altijd zo slecht als we zoiets moeten doen.

Ik heb ook dreumesmelk gehaald wie weet wil hij dat wel.

Ik ben benieuwd naar de spam.

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@kib, wat een superspam van je mannetje!

@masu, jij ook al zulke leuke spam! je hebt er een hele dag op zitten zo :$ grappig dat jullie het tafeltje nu ook hebben!

@mamalijntje, wat zielig dat Jamie zo bang van alles was gisteravond :( gelukkig ging hij daarna wel slapen. Wel fijn dat Yara heeft doorgeslapen.

@stamp, die wachtweken he pfffft duurt altijd zo lang :( ga voor je duimen meis. Die Vince is lekker aan het uitslapen zeg :D

@sammie, daar ben je weer met BIB, gelukkig gaat het al weer wat beter met jullie. Goed dat je er wat van gezegd hebt tegen ml.

@hier, nou vanmorgen naar Kib geweest! was erg gezellig en het was heel leuk om de ukjes en de mama's en van een aantal ook de papa's in het echt te zien :D Jos vermaakte zich prima. Rond 12.15 uur zijn we weer op huis aan gegaan en om 13.45 uur lag Jos in zijn bedje.

Vanmiddag nog even naar neefje geweest en hij lag er vanavond op tijd in, drukke dag dus behoorlijk moe.

Hier ook nog even spam van Jos, Kib heeft een mooie camera :D

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen!

Sammie fijn dat het beter gaat! Nu kan je je rustig gaan concentreren op de bevalling. Spannend hoor.
    Ja waarom zou je je slecht voelen bij iets wat werkt voor Wesley? hopelijk drinkt hij die melk wel. Heb je verse yoki al geprobeerd? Dat vind yara heel lekker. (mag ze niet meer)

Stamp Leuke verjaardag gehad? Fijn dat hij zo uitgeslapen heeft.

Senso o jij was er ook! Gezellig. Mooie spamm van Jos!! Kan niet wachten tot de spamm van de kids samen hoor.

--

Hier is Yara net wakker geworden na een zeer onrustige nacht. Ik sliep zelf ook pas om 02:00. Lukte me niet om te slapen. Had ik manlief juist vandaag belooft dat hij mocht uitslapen.. Slechte timing.

Straks een jurkje ophalen voor Yara. Die groeit plots uit 86. Daarna gaat manlief kijken voor een meegroei bed voor haar via MP.

Vanmiddag lekker rommelen in huis en rustig aan.

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Dame is dol op appelmoes!
    Heerlijk zitten op de bank

Bijgevoegde bestanden:

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Dol op haar FP little people pretpark.
    Kleine schurk.. Hier ging ze wegrennen van ons bij het springkussen... :p

Bijgevoegde bestanden:

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Let niet op de slab... Lijkt erop dat ze kiezen krijgt en kwijl loopt eruit.. Zo blijven haar kleertjes droog hihi!
    En dame mag vanaf vandaag geen speen meer beneden.. En wordt nu al gemist...

14. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    mamalijntje, haha lekker aan de shop geweest!
    ik ben ook wel een klein beetje shopverslaafd geworden, helaas wil de beurs dat niet toe laten

masu: 350 km is zeker een hele rit! lieve spam! wel scheef haha

stampertje, oh heerlijk zeg,uitslapen tot 10.00!

sammie, ja zal wel zwaar worden voor jou nu. En vond hij de dreumesmelk wat? hier gebruiken we het al een poosje bevalt goed

senso, lekker maar gezellige drukke dag! lieve spam, stoere stekels!

mamalijntje, korte nacht gehad, nou maar lekker chillen vandaag
    lieve spam, dat pretpark is leuk he! hier is ze er ook wel fan van

Hier: bezig met het zware dieet, valt mij echt vies tegen en besef nu pas hoe eetverslaafd ik eigenlijk wel ben :(
    cj is gewoon cj.... niet veel veranderd de afgelopen dagen
    vandaag gaat ze even naar oma en gaan manlief en ik kijken voor eetkamerstoelen die we van mijn moeder mogen uitzoeken als huwelijkscadeau

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Bb vind het lijnen ook heel zwaar... Ik hou graag van lekker eten, snoepen en vooral van patatjes.. moet de draad ook weer oppakken maar weetje elke keer als je op de weegschaal staat is het het waard geweest.
    En zodra je je streef bereikt heb kan je naast bewegen gewoon weer eens lekker eten..

16. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ja het gaat niet eens meer in mijn hoofd om "lekker" eten
    ik snakte gisteren gewoon naar de bloemkool die mijn man klaar had gemaakt voor hem en cj
    ik snak zelfs naar komkommer, tomaat en dat soort gezond voedsel

17. AHzondag

bb, het kan toh geen kwaad om iets van dat te nemen dan doe je maar iets langer over om op gewicht te komen maar je lichaam heeft ook gewone voedingstoffen nodig. ik zou nooit kunnen dieeten hoor, erg knap dat je een poging doet.
    ik heb nu dreumesmelk gehaald en die gaan we vanmiddag maar eens geven.
    wel spam van je nieuwe stoelen als het wat is natuurlijk!

mamalijntje, lieve spam van yara en gelijk heb je hoor met die slab, deed ik bij wesley ook wel eens als het heel erg was.
    we hebben al vanalles geprobeert kwa melk en toetjes. het ene is te zoet en het andere gewoon niet lekker. het enige wat hij nu nog lust is paula toetje en heel zeldzaam een danoontje maar die haal ik niet meer eigenlijk omdat die toch vaak in de prullenbak beland. morgen maar weer gewoon yoghurt meenemen. het s wel een goed teken dat yara groeit, je maakte je nogal zorgen wie weet krijgt ze nu haar groeispurt wel. ik hoop hier eigenlijk dat het stop merk nu al dat sommige 92 te klein word kwa lengte.

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden!

@stamp, wat lekker uitgeslapen zeg!

@sens, wat een mooie foto van Jos! Kib heeft een hele mooie camera ja! Ideaal he! :D
    Lekker uitgeslapen vanmorgen?

@mamalijn, 2 uurtjes is lang, maar het is het waard hoor! ;)
    Wat een mooie spam van Yara! Slim om een slab om te doen, zeker als ze alles onder kwijlt. Anders wordt heel dat shirtje nat en das ook niet fijn (en blijven omkleden ook niet).
    Ik doe hetzelfde als Amy zich weer eens een ongeluk kwijlt hoor.

@sammie, 92 al te klein aan het worden? :$ Woow! Wat grappig eigenlijk. Amy past nog niet in 92...:p Nou ja, sommige shirtjes die klein uitvallen passen, maar ze zit echt nog in 86 en sommige broekjes in 80 passen ook nog....:)
    Ben benieuwd wat Wesley van de dreumesmelk vindt. Hoop dat ie het lekker vindt!

@bb, ooh wat klinkt dat dieet van jou zwaar! Ik vind het super dat ik 's middags en 's avonds gewoon groeten mag eten en 's avonds mag ik er ook voor kiezen om een maaltijdvervanger te vervangen door een mager stukje vlees of vis (en best veel, 120 gram vlees mag ik dan!). Dat heb ik echt nodig, ik leef naar m'n avondmaaltijd toe! :p
    Gisteren hadden we (sorry....:p) gekruide kip....oooh zo lekker! :p:D
    Ik herken wel dat je naar de simpelste dingen verlangt hoor. Een lekker stukje fruit of een hapje van een worstenbroodje (die ml hier net naast me heeft weg zitten werken)...
    Respect dat jij het redt om 3 maaltijden per dag, dat zou ik echt niet kunnen. Ben blij dat ik op het dubbel zit.
    Maar we houden vol!!! Het is voor 't goede doel!

@hier, gisterenavond nog naar verjaardag geweest, maar het was niet zo heel gezellig. Veel gezellige mensen waren er niet helaas. Ik werd daarna ook een beetje ziek en misselijk, dus om half 12 zijn we weer afgetaaid. Ik had al eerder willen gaan, maar ik was er pas later, dus toch nog maar ff blijven hangen. Daarna Amy opgehaald en bij thuiskomst allemaal meteen ons bed ingedoken. Vanmorgen om 8.15 was mevrouw wakker en zijn we opgestaan. De kerstboom verder opgeruimd; oh wat een ruimte geeft dat weer.
    Verder probeer ik een beetje te poetsen vandaag, maar probeer ook niet teveel te doen. Lekker ff uitrusten. :)

19. AHzondag

masu, jammer dat je feestje niet zo gezellog was en gelukkig mag jij wel gewoon normaal eten ookal zijn het mindere porties.
    hoelang wil je dit volhouden?
    tsja weet ook niet hoe het komt maar wesley heeft gewoon een lang bovenlichaam. hij kon altijd onder het aanrecht en keukenkastdeurtjes door maar nu echt niet meer. hij is zelf groter dan zijn nichtje maar wel weer lichter. manlief was ook echt een reus toen hij klein was.

hier, wat krampen en druk van onderen maar verder niks.
    ga zo even strijken en vanavond wat dingen uitzoeken voor de baby zoals speelgoed en spenen.
    wesley heeft zijn dag niet :( hij is gevallen in de douche en daarna jumpte hij op een stapel kussens van de bank (ben de hoezen aan het wassen) en pok kop op de grond daarna vinger tussen de deur dus het was tijd voor een dutje :)

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He liefjes,

Senso, Mlien en Masu ik vond het erg gezellig dat jullie geweest zijn gisteren. Bedankt hiervoor!

Stamp volgend jaar ben je zeker ook welkom hoor :)
    Wat lekker dat Vince zo aan t uitslapen is geweest.

Mamalijn das wel een heel kort nachtje geweest zeg. Wat een lieve spam van yaartje! En dat kwijlen is hier ook soms met vlagen ineens weer en dan dat handje zo ver mogelijk in het mondje..;)
    Wat is een beetje je budget voor een andere wagen?

Masu balen dat je niet lekker werd op die andere verjaardag. Vandaag dus maar nog een dagje rustig aan. is ook niet niks zoveel kilometers rijden (al waardeer ik het wel heel erg!! :D). Voor al die kilometers zat ik vanaf hier al bijna in Parijs!!
    Amy blij met het stoeltje?

Mlien alweer druk met je huisje bezig?

Sens wat een schatje he die josje met zijn rijstewafeltje!! Kan me voorstellen dat hij moe was (had ik ook last van ;))
    Vandaag een rustig dagje?

BB respect hoor voor je dieet. Ik heb ooit ook een dieet gevolgd waarbij ik best veel mocht eten als het maar eiwitrijk was.

Hier zoals al bij de andere meiden te lezen was een hele gezellige verjaardag gehad. In de ochtend de meiden met de kleintjes. En wat zijn ze leuk samen!!! *smiley met hartoogjes*
    Ze hebben heerlijk gespeeld met al het speelgoed/fietsjes en elkaar. Wij hebben lekker zitten kletsen. Stijn was om half 1 helemaal uitgeteld en die hebben we op bed gelegd en die heeft geslapen tot bijna 15 uur toen de bel voor de visite ging.
    De familie en vrienden kwamen vanaf 15 uur en de meeste bleven ook mee eten. Vriendin kwam als laatste en die bleef gezellig hangen tot uiteindelijk 00.00 uur. Mark was zo lief om mij vanmorgen uit te laten slapen. Stijn was eerst om half 7 wakker en om 7 uur hebben we hem maar tussenin gelegd. Hij bleef stil liggen en begon om half 9 te kletsen. Toen mocht ik nog ff slapen en gingen hun uit bed. Om half 10 ben ik ook maar uit bed gekomen (al zei ik dat ik er de gehele dag in bleef :p) We hebben het bedje van Stijn omgeruild met het bedje van mn mams. Daar kunnen we de zijkant vanaf halen en er een plankje voorzetten. Nu ligt hij dus in een peuterbedje :)$ AAAHHHHHH mijn dreums wordt groot!!) te slapen. Hij ging eerst even huilen maar na troosten en neerleggen hoorde ik niets meer. Hij ligt alweer bijna 2 uurtjes.
    Zo en nu de lang verwachte spam!!

Kian en Josje
    Amy

Deel Deze Pagina