Sammie jeetje hij heeft zeker zijn dag niet. Hopelijk is hij wat minder ongelukkig na zijn slaapje. Kib leuke fotos! mlien er ook bij! Leuk. Een leuke dag gisteren dus gehad! Vind ik een heel leuk idee! Maar eens kijken. -- Hier net een peuterbedje gratis opgehaald. Leuk bedje. Nu manlief zo ver krijgen om het neer te gaan zetten.. Moet ook nog even wat snoeren wegwerken en de stoel eruit...
hey meiden! @mamalijntje, volgende keer moet je ook komen hoor, was erg leuk! en we willen jou en je kids ook in het echie zien wat goed dat Yara ineens aan het groeien is! wat een gave spam van Yara, daar waar ze wegloopt bij het springkussen is echt ondeugend! @bb, jeetje kan me voorstellen dat het dieet je zwaar valt. Goed hoor dat je het weet vol te houden! zet hem op meis! @masu, jij bent ook goed bezig met je dieet! ook dat van jou klinkt mij maar zwaar in de oren voor jou ook een schouderklopje! jammer dat de verjaardag niet zo gezellig was. @sammie, nog een BIB melding, wel goed bezig met je klusjes in huis. Nesteldrang? jeetje wat had Wesley een pechdagje vandaag zeg @kib, wat een gave spam van onze ukjes! klinkt als een gezellige maar toch wel vermoeiende verjaardag! wat goed dat Stijn al in een peuterbedje ligt, wat worden ze dan groot he @hier, vannacht lekker geslapen! eindelijk een keer niet wakker geworden van het brandende maagzuur in mijn keel. HEb een kussen onder mn matras gelegd en dat helpt wel. Verder mocht ik lekker uitslapen vanmorgen, Jos werd om 8.30 uur wakker en is naar beneden gegaan met ml. Verder een dagje vol met wassen en strijken, blegh! vanmiddag ook nog even met Jos naar het strand geweest, het was prachtig weer.
wow de laatste en de eerste Goeiemorgen meiden! @hier, een goeie nacht gehad. Jos niet meer gehoord en ik ga meneer zo maar wakker maken, zal hij niet leuk vinden maar ja ik vond mijn wekker om 6 uur ook vroeg Meiden maak er een fijne dag van, thuis of op het werk!
Goedemorgen meiden, Mamalijn en gisteren het bed nog in elkaar gezet en heeft ze goed geslapen? Sens lieve spam van Josje. Op die ene kijkt hij zo super vrolijk!! Hier een goeie nacht gehad. Stijn even kort gehoord vlak voor ik naar bed ging. Hij was zijn speentje en kroel kwijt. Daarna heeft ie geslapen tot 7.40 uur!! Hij had wel een dunne luier dus we waewn gelijk goed wakker samen Nog even samen in t grote bed gespeeld. Daarna ons klaatgemaakt voor kdv. Hij ging heel stoer mee aan tafel zitten en toen ik wegging trok hij een pruillipje. Er kwamen gelukkig geen tranen. Ik ga maar weer eens de was wegvouwen en vanmiddag weer werken tot vanavond. Fijne dag allemaal!
goedemorgen, hier goed geslapen en voelen ons weer beter op een kriebelkeel na haha. wesley heeft ook goed geslapen tot 9.45 en dat komt mooi uit aangezien we vanmiddag naar de vk moeten en hij later op bed ligt dan. wel heeft hij liggen hoesten vannacht was hoestdrankje vergeten maar er niet wakker van geweest. senso, werkze al lees je dit pas vanavond kib, lekker dat jullie goed geslapen hebben en ben echt jaloers dat jullie binkie nog wil kroelen in het grote bed werkze ook vandaag!!
Ha meiden!! Wat een mooie spam is er voorbij gekomen zeg! Zelfs spam van mijn heerlijke bink, heeft voordelen zo'n minimeeting Ik heb het echt onwijs druk in huis met klussen en puinruimen dus ik kan mijn draai nog niet echt vinden om hier weer actief mee te komen kletsen, ik heb de laptop sinds de vorige keer dat ik hier was zelfs niet meer aangeraakt (en ook geen computer) het moet niet veel gekker met me worden zeg!! Hier nog wat spam, de kamers komen als het netjes is!
even update, hier naar het ziekenhuis geweest en ik heb al 3cm ontsluiting, ze heeft me gestript en als dat niks doet vandaag/vannacht dan krijgen we morgen een inleiding. ik blijk ook weer verminderd vruchtwater te hebben en al wat verkalkingen in de placenta. kleine word nu op 2600/2800gr geschat.
Sammie wat ontzettend spannend!!!! Ik.hoop voor je dat het van nature doorzet. In ieder geval heel veel succes!! Denk aan je!!
Spannend sammie!!! Heeel veel succes meid!!! Mlien lieve spamm van Kyan!! Kan me voorstellen dat je je draai nog moet vinden. Hopelijk ben je snel klaar en kun je genieten! Hoe gaat het met werken? Kib zie hieronder! Jullie goed geslapen dus! Senso lekker gewerkt? --- Hier een rommelige nacht gehad. Yara is twee keer uit bed gevallen/gerold. Hopelijk heb mijn nichtje nog een hekje zodat we iets beter kunnen slapen. Kids hebben het goed gedaan. Heb een waxine lichthoudertje en een mooie tekening in Yara haar bakje gevonden. Heel lief. Ik ben heel druk geweest met een mega fuckup en daar ben ik woensdag ook nog zoet mee... Echt balen. Morgen terug naar de Fysio want ze heeft iets niet goed gedaan met kraken.. Alles zit vast en zeer. Zere arm...
Oeh sammie, wat spannend!!!! Hoop ook voor je dat het vannacht gewoon begint! Zet 'm op meid!!! Ik duim!
hey meiden! @kib, jeetje wat wordt Stijntje groot! helemaal een nacht geslapen in het grote bed goed hoor! hoop dat je lekker gewerkt hebt. @sammie!! wat spannend dat gaat ineens hard zo! ook ik denk aan je hoor! zet hem op! @mlientje, hoop dat je je draai snel vind meis! wat een gave spam van je stoere binkie! @mamalijntje, aaaaaaah die Yara ook al in zo'n groot bed! vind het maar snel hoor haha laat Jos lekker in zijn ledikant haha hij wordt al veels te snel groot. Balen dat je helemaal vast zit van de fysio, kan niet de bedoeling zijn denk ik @hier, lekker dagje gewerkt. Wel weer wennen hoor, was ook helemal us aan het eind van de dag. Met Jos is het goed gegaan op het kdv, is lekker aan het doerakken maar was ook heel lief. Goed geslapen en gegeten. Vanmorgen op controle geweest bij de VK, alles met beeb ging goed. Heb pijn in mijn bm bij het plassen maar dan komt omdat mijn blaas bij de keizersnede verschoven is geweest, als hij dan bij een zwangerschap weer verplaatst kun je daar last van krijgen. Volkomen normaal dus gelukkig verder ging alles goed, bloeddruk en hartje waren goed. Jos lag lekker om 19.30 uur al te pitten en ik zit lekker even relaxt op de bank. Vroeg naar bed! Welterusten meiden!