Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Zo nu even wat uitgebreider reageren.

Mlien wat een store spam van Kian. Die in de wasmachine/droger is grappig. Zijn giraf aan de muur is ook erg lief.
    Hoop dat t huisje snel went en je weer in een opgeruimd ritme zit.

Mamalijn balen dat yaar vanacht toch uit bed is gevallen/gerold. Wik hebben er een plankje vd ikea voor zitten. Hoop dat t komende nacht beter gaat.

Sens fijn dat t met beeb en jou goed gaat. Balen alleen van de pijn bij plassen.

Sammie ik denk aan je hoor...wacht met smart op bericht. Mogen we eindelijk de naam weten!! :D

Hier wel een aardige dienst gehad. Sommige waren alleen zo druk dat ik besloot na t eten naar buiten te gaan. Even rennen en wandelen om de energie kwijt te kunnen. Daarna was t gelukkig rustiger. Nog ff met colelga zitten kletsen en toen naar huis.
    Mark mag trouwens woemsdag volgende week esn dag meelopen bij een bedrijf om te kijken of hij het leuk vind. *duim duim duim*
    Stijn heeft vandaag weer 3diarree luiers gehad. de laatste poepluier was volgens mark alweer wat dikker. We zullen het morgen wel zien. Dan gaat ie naar oma en woensdag heb ik een kort dagje werken dus kan ik hem altijd vroeg ophalen indien nodig.
    Hij was wel gemakkelijk gaan slapen. En ik ga zijn voorbeeld lekker volgen. Welterusten

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemorgen meiden!

@kib, goed idee dus om even naar buiten te gaan om uit te waaien! gelukkig waren ze daarna rustiger. Ach Stijntje weer aan de dunne luiers :( hij blijft een beetje aanrommelen zo. Wel stoer dat hij weer gemakkelijk ging slapen in zijn grote mannen bed!

@hier, onrustige nacht gehad. Heb het gevoel dat ik niet geslapen heb, ook heeft Jos veel gehuild manlief is er 2 x uit gegaan voor een speentje. Zo maar wakker maken, zal hij wel niet op prijs stellen ;)

Nog een dagje werken en dan morgen een dagje vrij, moeten volgens mij wel heel vroeg op het CB zijn dus langer slapen zit er helaas niet in. Maar ben wel benieuwd hoeveel Jos gegroeid is :D

Meiden maak er een fijne dag van thuis of op het werk!

SAMMIE, HEB JE AL BABYNIEUWS :D:D (BEN ECHT NIET NIEUWSCHIERIG)

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Vol verwachting hihi maar nog geen babynieuws!!! Go sammie hihi

Senso ja vind haar ook klein maar omdat onze nachten zo prut zijn kan het alleen maar beter gaan hihi. fijn dat alles bij de vk goed was. Moet jij niet bij de gyn ivm de keizersnede?

Kib Hopelijk is stijn snel van de diarree af. Niet leuk. Ja dat plankje is ideaal alleen is haarlem net even niet om de hoek voor ons.

--

Hier goed geslapen. Yara is nu net wakker en de hele nacht doorgeslapen.
    Zo jamie voor het eerst weg brengen naar school hihi spannend.

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,

Sens balen van jr nacht. Helemaal als je t gevoel hebt amper geslapen te hebben. oh josje morgen de 18 maanden check. Ben ook wel benieuwd hoe groot je kleine man nu is. Als ik hem naast stijn zag was hij zo'n lekker klein humpie nog :)

Mamalijn zit ikea zover weg voor jullie? Wel goed dat ze vanacht de hele nacht doorgeslapen heeft.
    Ohhh spannend Jamie zijn 1e schooldag!!

Hier ook de hele nacht door mogen slapen. Nu alleen mannetje wat ff zichzelf in de wegzsit...

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ver weg... Haarlem - J'dorp 45 minuten.. Plus een hel om te parkeren... Nee maar is goed gegaan vannacht gelukkig... Erg blij mee.

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hey meiden,

ik ben vannacht om 1.25uur bevallen van een gezonde zoon Damon Sam, hij weegt 2925gr. de bevalling ging rustig en de weeen waren goed te doen. ze hebben mijn vliezen expres op het allerlaatst gebroken want daarna zat ik meteen op 10cm. moest helaas wel persweeen wegpuffen omdat hij met zijn gezicht gedraaid zat. de bevalling heeft 3,5 uur geduurt.

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Gefeliciteerd met jullie zoon Sammie!!! Wat fijn dat je een iets rustigere bevalling hebt gehad!! Geniet van je mannen!!

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wauw Sammie!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd! Prachtige naam. Nu lekker genieten van je kleine jongen.
    Ben je thuis?

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Jeeeeeeeeeej!!! Gefeliciteerd Sammie!! Wat een gave naam, mooi gewicht en wat fijn dat de bevalling rustiger is verlopen. Dikke knuffel

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Oh ja enne als je er aan toe bent....

Een spammetje? :p

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sammie Gefeliciteerd met je binkie!!

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mamalijn dan zou ik me ook wel 20x bedenken voor ik naar de ikea zou gaan. Wij hebben er 2 in de buurt zitten en allebei ongeveer even ver rijden.

Hier de ochtend met mn binkie overleefd. Echt niets maar dan ook niets was goed!! Zodra ik maar wat zei dan ging hij al op de grond liggen en heel hard huilen. Ik heb hem op een gegeven moment maar zijn jasje aangedaan en we zijn naar mn mams gegaan. Buiten op de galerij begonnen we gewoon opnieuw!! Ik ben doorgelopen naar de lft en steeds om een hoekje gekeken. Hij kwam wel maar als hij mij dan zag ging hij weer liggen..pfff
    Uiteindelijk wel mee del lift in en daar hield hij op (dat dacht ik...) bij uitstappen gewoon weer opnieuw beginnen. Ik heb hem beet gepakt en onder mn arm meegenomen.
    Gelukkig werd hij in de auto wat rustiger dankzij een speen en kroeltje. In de albert heijn vrolijk en gezellig doen en in de auto gewoon weer beginnen!!!
    Komen we bij oma aan en ik heb gewoon een heeeeeeeeeel ander kind!!! Vrolijk, kletsen, gezelllig en spelen. Hij heeft mety moeite vandaag 1 boterham op en is daarna gaan slapen. Hij was volgens mij erg moe want ik hoorde al snel niets meer.
    Nu ben ik al op werk en wens ik papa vanavond heel veel succes!!

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    erg he kib.. Yara doet dat nu ook!

14. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Kib, ow stijn zo'n driftkop! Herken het wel hoor wesley kan ook enor. Drifig reageren.

Wij mochten vannacht meteen naar huis maar als we wilden blijven was dat ook goed. Dus lekker naar huis en sma was super verrast.
    Moet wel wennen maar denk dat het morgen wel wat meer vanzelf gaat.
    Kraamzorg is gekukkig een lieve vrouw en sma komt mij morgen bijstaan als jasper even wat dingen moet doen zoals boodschappen enzo.

Senso, ik spam morgen een foto.

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wauw sammie!!! Wat is dat ontzettend snel gegaan! Wat fijn!
    Kei gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Ik ben ook super benieuwd naar de spam. :)
    Is dit kindje naar jou vernoemd?
    Geniet ervan!!

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, lijkt ie op Wesley als baby?

17. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Sammie van harte gefeliciteerd met jullie tweede zoon!
    Super leuke naam ook, heb ik ook op mij. Lijstje gehad!

Geniet van deze bijzondere tijd... Ben erg benieuwd naar jullie mannetje! Hoe vind Wesley zijn broertje?

X

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, fijn dat jullie gelijk naar huis mochten. Kan me voorstellen dat het allemaal weer even wennen is, gelukkig is de kraamverzorgster een lieve vrouw. Ben benieuwd hoe Wesley op Damon reageerde.

@stamp, wanneer is je NOD? vind het erg spannend voor je en ga voor je duimen!

@mamalijntje, fijn dat het vannacht goed is gegaan met Yaartje in het grote bed!

@kib, jeetje klinkt als een heftig ochtendje :$ wel herkenbaar hoor. Zal de leeftijd zijn denk ik..

@hier, lekker gewerkt. Ga nu snel mijn bedje in want ik ben kapot, hoeven morgen gelukkig niet vroeg op want de afspraak bij het CB is pas volgende week :D

Welterusten lieffies!

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen,

Hier slecht geslapen. Mede doordat ik ook even de dag moest verwerken.. Jeetje toch spannend hoor zo'n eerste schooldag. Jamie kon ook niet goed slapen. Yara is alleen om 4 uur wakker geweest en ligt nog te pitten.

Zo wakker maken want ze moet met papa mee haar grote broer naar school brengen.
    Daarna moet hij door naar chirurgie om te kijken of het nou een liesbreuk is. Denk dat het wel meevalt want ik heb daarna geen bult meer gezien in haar lies.

Ik ga zo werken.. proberen die megafuckup weg te werken... Heb er buikpijn van.

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hey meiden!

@mamalijntje, ach idd erg spannend Jamie voor het eerst naar school. Wat wordt je mannetje dan groot he. Hoop dat het gelukt is met je fuckop en je nu weer wat kunt relaxen, fijn dat het met Yara en het slapen in het bed goed gaat!

@hier, rommelige nacht gehad. Jammer want was wel aan een goede nacht slaapt toe, Jos heeft erg veel last van zijn hoektanden dus hij is 3 keer overstuur wakker geweest. Zielig hoor, het goede nieuws is dat bij de eerste het puntje door is dus nog 3 te gaan.

Hij was vanmorgen niet gezellig maar sjaggo, hangerig en huilerig. Hij was blij dat hij weer in bed lag om 12.30 uur (en ik ook :)) nu slaapt hij nog lekker.

Ik heb even lekker gerelaxt op de bank en de groente alvast gesneden voor de lasagna.

Deel Deze Pagina