Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ze zijn hier stapel gek geworden in het ziekenhuis, Gerard was langs geweest bij de chirurg en hij kon het niet zien. Maar omdat wij het beide gezien hebben dat er in haar lies een bult kwam gaat hij haar opereren???

Idioot toch... Gerard kwam thuis en belde mij. Daarna ziekenhuis terug gebeld dat ik eerst een echo wil laten maken..

Te gek voor woorden toch. Je gaat niet zomaar een meisje opereren als je het niet 100% zeker weet.

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik kom even mijn trots spammen:D

3. AHzondag

4. AHzondag

wesley wist niet o heel goed wat hij ermee aan moest en wilde eigenlijk gewoon zijn dg beginnen pas in de middag toen de kraamzorg weg was kwam hij kijken en wilde hij wel even aaien. vandaag eigenlijk ook weer hetzelfde, hij komt even kijken en een aai geven en gaat weer weg en gaat dan weer lekker spelen.
    heb we erg veel moeite met de kraamzorg ookal ze hardstikke lief en doet ze het super. ik vind het gewoon lastig iemand extra in huis.

vandaag is sma hier geweest en heeft heerlijk met wesley gespeeld en bezig gehouden zodat wij Damon in bad konden doen. morgen onze eerste echte kraambezoek. szus enzo zijn al geweest.

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Woooowww ik volgde de meeste wel op fb maar kom toch eens ff spieken;)

Senso: woow gefeliciteerd zwanger van een 2de kereltje!!! Gaat t allemaal goed?

Sammie: Van harte met je 2de kereltje!! Een snelle bevalling en nu lekker genieten van alle 3 je mannen

En verder ga ik eens rustig bijlezen;)

Hier zn gangetje..
    T.imo veel problemen mee gehad en zit nog steeds niet op de plek waar we hem willen, hopelijk volgende week definitief uitslag van commisie en dan kijken hoe en wat.
    De meiden gaan hier als een speer.. Lullen mn oren van mn kop af, willen smiddags niet meer slapen, het hele gebit bijna compleet en liggen al in een echte meidenprinsessen bedjes.. Ze rennen, vliegen overaal heen en vooral het klimmen overal op blijft favoriet! Het is soms best pittig hier nu, zeker als ze smiddags niet willen slapen.. Maar blijft genieten 3 van die pracht kindjes!
    Hoop er toch weer wat vaker te komen op zp...

En een klein spammetje
    IMG_6309.jpg

IMG_5873.jpg

6. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Wauw Sammie wat een prachtig mannetje! Echt een jochie! Hoe is het nu met jou?

Sens, zat naar je banner te kijken.. MAar jeetje alweer 17weken! Hoop dat Jos vanmiddag wat gezelliger was!
    Mamavan3, jeetje wat gaan je meiden hard! Mooie foto's.
    Mlien en al spam van jullie nieuwe huis?
    Masu en Kib hoe is het?

Sorry meiden niet alles terug gelezen! Beetje moe!

Heb pas volgende week woensdag mijn Nod! Duurt echt nog lang...
    Verder alles goed! Xxx

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oh.....smelt.....wauw! Wat een mooie foto's sammie!! Knap manneke!!
    Geniet ervan! En het is ook niet prettig hoor, iemand extra in huis, dat herken ik wel.

@mamalijn, groot gelijk! Eerst een echo! Ze gaan toch niet zomaar opereren alsof 't niks is.....bizar!

Verder zwaai naar jullie allemaal! Heb 't zo druk maar wilde even kort reageren. Xxx

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mamalijntje, nou ja dat is vaag.. G.emeni zeker :x goed dat je gebeld hebt dat je een echo wilt. Heb je het overleeft op je werk?

@sammie, wat een mooi manneke! heerlijke spam! *smelt* Wesley gaat er goed mee om zo te lezen fijn hoor, en een vreemde in je huis is altijd gek.. ach nog een paar dagen :D veel plezier met de kraamvisite! hoe is het met jou? erg moe? pijn?

@mama van 3, jeeeeeeeeeej! wat leuk om je weer eens te "zien" hier, wat gaan je meiden toch hard :$ gave spam! hoop dat T.imo snel op zijn plekkie zit. Hier gaat alles goed, ben wel erg moe maar verder mag ik niet klagen :D

@stamp, jaja gaat hard he morgen al weer 18 weken! spannend nog een paar dagen wachten, ben hard voor je aan het duimen!

@hier, Jos werd uiteindelijk om 16.00 uur wakker, 3.5 uur geslapen :$ was daarna wel wat gezelliger. We hebben lekker lasagna gegeten en Jos heeft dit keer ook zitten smullen.

Verder is manlief hartstikke gezellig (not) en hij zegt ook niet wat er is, nou dan zak je er maar ff in grrr mannen :x

Morgen nog 1 dagje werken en daarna nieuwjaarsborrel in Adam, daarna lekker weekend!

Ik zeg jullie alvast welterusten!

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He poepies!!
    Mamalijn wat een reactie zeg! Je gaat toch eerst uitsluiten of iets echt zo is voor je bedenkt te gaan opereren??!!

Sammie wat een schatje!! Mooi manneke hoor. Zal wel ff wennen zijn om iemand erbij in huis te hebben. Maar voor je t weet is je kraamtijd alweer voorbij.

Sens balen dat jos zo gezelkig was vanmorgen. Gelukkig ba zijn dutje (haha 3,5 uur is geen dutje) wat gezelliger. Jemig je bent gewoon alweer vijna op de helft van je zwangerschap. De tijd gaat snel. Hoop trouwens dat ml wat gezelliger is geworden. Slaap lekker voor straks.

Masu druk met je werk?

Mv3 is er weer ff! Jemig T nov niet op de juiste plaats? Wat gaan je meiden snel zeg en al geen dutje meer in de middag..pfff dat zou stijn echt nog niet trekken (en ik ook niet :p)

Stamp jemig nog zolang wachten op je nod.

Hier een korte nacht gehad. Had avonddienzt gehad en stijn had om half 3 een poepluier. Gelukkig ia hij na verschonen en een gesprek met papa lekker gaan slapen weer. Om 6uur de wekker en mark heeft hedl lief voor me gezongen. Op mn werk hebben de clienten ook voor me gezongen en zelfs de colkega van dagbesteding (die t wiaten door mn clienten) hebben me gefeliciteerd. Haha geweldige dag dus!
    Van veel vrienden en vriendinnen felicitatie ontvangen. Vanmiidag met mn mams op stap geweest. Bij de gamma staaltjes gehaald.met een kleurtje voor de woonkamermuur. Even met mark kijken welke het gaat worden.
    Stijn had heel lief op het kdv een mooie tekening voor mama gemaakt. Vanavond na t eten kwamen zus en gezin nog ff op de thee. Stijn lekker spelen met zn neven en rond half 9 op bedje gelegd. Hij heeft van mams een dekbedovertrek gekregen met elmo erop. Hij moet alleen nog ff wachten met eronder slapen want het is een 1 persoonsdekbedovertrek. Maar hij riep wel heel blij: Emo!!

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Masu miste je al!!! Knuffel voor jou en Amy!
    Sammie ahhh wat is hij mooi!! Lijkt hij op zijn broer? Logisch hoor dat wesley niet zo er mee bezig is. Is de leeftijd. Hij is nog net te klein om te beseffen dat het zijn broertje is. Knuff meid
    Stamp ja dat is zeker nog even wachten!! Maar ben nog steeds voor je aan het duimen.
    Senso werkze vandaag!!!! Veel plezier bij de borrel meid.

--

Was niet zo raar van mij gedacht he??? Nou chirurgie dacht daar heel anders over. Idioten. Ben er gewoon boos over. Vanmiddag belt de kinderarts met alle uitslagen en ga dit ook aan haar voorleggen. Rare bedoeling!

Hier een rot nacht gehad. Yara is 3x wakker geweest en waarvan de laatste keer van 02:00 tot 04:00. Daarna stond Jamie zeiknat bij ons. Die wilde gisteren geen luierbroek om en weer een ongeluk. Vind het zo zielig want hij wil zo graag in de nacht zindelijk zijn.

Maar Jamie zit dus nu onder de waterpokken en kan vandaag niet oefenen op school. Heel jammer.

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen!

@kib, fijn dat je een gezellige dag gehad hebt! (dus nog voor hier uiteraard ook van harte met je verjaardag) al was ik zaterdag te vroeg in het echie en nu eigenlijk te laat :) wat leuk dat Stijntje zo blij was met zijn Elmo dekbedovertrek, leuk hoor!

@mamalijntje, balen van je nacht. Vandaag vrij? sneu hoor dat het Jamie nog niet lukt snachts, misschien minder drinken savonds?

@hier, redelijke nacht gehad. Jos heeft 1 x behoorlijk gehuild, ml is er uit gegaan en heeft 10 min gezeten met hem toen was het goed en hebben we hem niet meer gehoord.

laatste dagje werken en dan weekend! fijne dag meiden

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,

Mamalijn ah weer zo'n rotnacht. Jammer dat t jamie nog niet lukt in de nacht terwijl hij zo graag wil. Misschien een idee om hem te laten plassen voor jullie gaan slapen? Weet nog dat wij op kamp ook iemand hadden die moest plassen voor de meester ging slapen.
    En balen dat hij nu niet kan wennen op school.

Sens josje toch weer last van die hoektanden. Gelukkig ging hij na t troosten wel slapen. Haha geeft niet hoor dat je eerst te vroeg en nu te laat was. Het is je vergeven!
    Werkse vandaag en have fun bij de borrel.

Hier een heerlijke nacht gehad en ben ook lekker uitgeslapen! Ik ben net wakker en mn binkie slaapt.nog!! Hij lag er ook wat later in dus ik had wel verwacht dat hij wat langer zou slapen. Gisteren toch ook weer 3 dunne luiers gehad maar hij is wel in orde want hij eet goed. Denk toch dat er nog wat doorkomt ofzo. Zijn laatste kiesjes moet hij nog krijgen.
    Vandaag geen drukke dag gepland. Vanmiddag op mn kleine neefje passen want zus gaat met de oudste op een school kijken.

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Sens ahh jammer dat Jos wakker was maar gelukkig ging hij snel weer slapen. Werkze vandaag

Kib heerlijk geslapen dus! Fijn. Veel plezier met oppassen.

We maken Jamie elke avond wakker. Maar of hij slaapt zo vast dat hij slapend op de wc zit of hij hoeft niet.
    Hij wordt gewoon niet wakker om te plassen. Zo zielig want hij wil heel graag.
    Komt vanzelf wel. Eerst maar eens school en daarna weer opnieuw proberen.

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mamalijn das dan wel sneu idd. Meer kan je dan ook niet doen. Idd eerst school maar eens en dan verder. Misschien heeft ie onbewust toch spanningen?

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik kom even spammen! Vooruitlopend op spamvrijdag! :D
    Morgen kom ik bijlezen en reageren; ik heb er gewoon eerder geen tijd voor gehad.

Vandaag een 3-tal sollicitatiegesprekken voor de functie van planner gevoerd. Daarna nog even wegwijs gemaakt in het computersysteem van de nieuwe werkgever. Al met al weer een vol dagje Arnhem achter de rug. Gelukkig Amy wel zelf op kunnen halen op kdv. :)

Amy heeft bij ons pap en mam een hobbelscooter gekregen en ze is er zo happy mee, hahaha!

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Een paar dagen geleden zat ik augurken te eten en Amy is geïnteresseerd in alles wat wij eten. Ze wilde perse een hapje proeven en dit is de reactie :D:D:D

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Maar ze heeft 'm wél opgegeten (en wilde daarna niks meer :p)!
    Nog 2, van Amy en papa. En de teckel die ik van m'n lieve vriendinnetje heb gekregen: :D

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zo, dat was 'm. M'n afwezigheid hopelijk weer enigszins goed gemaakt. ;)
    Slaap lekker meiden! xxx

19. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Masu: je had wel ff langs mogen komen;) woon naast Arnhem.... Wat een mooie spam van je meisje!! En wat een bos haren heeft ze al weer!! Moooi! En gave scooter;)

Mamalijntje: hoe is het met jamie? Zemelenbadje geholpen?

Kibbeling: allemaal gelukt bij je neefje?

Hier druk druk druk... meiden houden me bezig;) Zo ff 3 uurtjes werken en dan weekend.. Eens even een rustig weekend houden, want we hebben afgelopen weekenden allleen maar volgepland gehad...

Spammetje
    IMG_8231.jpg

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    #1660 masu, 11 jan 2013
    Laatst bewerkt: 11 jan 2013
    Goeiemorgen!

@mamavan3, mooie foto! En bekend speelkleed! :p
    Wat grappig dat je vlakbij Arnhem woont. Ik zit er geregeld; vorige week donderdag en deze week dus ook weer. En dan over anderhalve week de planner daar inwerken als alles meezit.
    Hier ook zoooo toe aan een rustig weekend maar helaas gaat dat ook dit weekend niet lukken.;)

@mamalijn, wat sneu dat Jamie de waterpokken heeft! Had hij ze nog niet gehad? Balen dat hij daardoor niet kon gaan wennen.

@kib, wat heeft Stijn gistermorgen lekker uitgeslapen zeg!:$ Fijn!
    Hoe was het met Basje?

@sens, jij ook al lekker weekend! Fijn! Hoe was de borrel van je werk geweest?

Verder....moet ik ff terug gaan lezen. Weet 't niet meer!:)

@stamp, balen dat het nog zo lang duurt voordat het woensdag is. Spannend hoor! Heb je er zelf een gevoel over?

Deel Deze Pagina