Hier gaat alles z'n gangetje. Erg druk met werk, maar das gelukkig allemaal tijdelijk (hoop ik dan! )... Zoals ik bij mv3 al schreef ben ik echt toe aan een rustig weekend. Helaas dit weekend ook weer vol; morgen de hele dag en avond/nacht vrijgezellenfeest en zondag op kraamvisite bij vriendin en baby Micah. Toch weer gevuld dus. Met Amy gaat alles prima. Ze wil wel veel en als dat niet lukt dan wordt ze nijdig. Ook wordt ze heel boos als wij niet binnen 2 seconden snappen wat ze bedoelt. Dat frustreert haar. Erg sneu...maar soms snap ik echt niet wat wijzen en 'dah' betekent......(ja, het betekent 'dat' maar dan weet ik nog niks....). Lastig! Verder vandaag de auto weer APK laten keuren en hij is er weer met vlag en wimpel geslaagd. Alweer opgehaald en nu lekker op de bank terwijl Amy ligt te tukken.
Zo ook even tijd.... Gaat wel ten koste van het huishouden maar ja wat is nu belangrijker Wat een gave spam heb ik gezien! Masu, wauw wat een Coole hobbelscooter! En die foto na hapje augurk, hilarisch! En je hebt in ieder geval genoeg te doen op je werk pfff. En lastig hè die fase van al een heleboel willen vertellen maarvhet nog niet kunnen! Mamav3, geweldige foto van je meiden! Zo lief samen! Lekker altijd die weekenden die helemaal vol gepland zitten! Fijn weekend meid! Senso, leuke borrel gehad? En de hoektanden van Jos al door? Hebben jullie eigenlijk al een naam? Sammie, lekker aan net genieten van je mannen? Hoe gaat het met jullie? Mlien hoe is het met jou? Mamalijn, hoe gaat het met Jamie en de waterpokken? En met Yara? Kib, jij lekker opgepast bij zus? Hoe is het met Stoere Stijn? Sorry als ik iema D ben vergeten! Hier alles goed, heb alleen een schimmeltje bij mijn mondhoeken. Klinkt heel vies maar veel mensen hebben het. Van die uitgedroogde plekken die dan uitscheuren, ben er al ruim een maand mee in de weer dus nu zalf en veel smeren met lippenbalsem. Zelf wel een goed gevoel deze maand.... Dus hoop het zo! Ga pas donderdag testen! Dan ben ik vrij en woensdag moet ik dan testen en gelijk door naar werk. Dus dan is donderdag wat leuker! Als ie positief is kunnen we samen blij zijn en anders ff troost! Met Vince gaat het goed... Hele verhalen, voornamelijk in het Chinees! Dus ook hier af en toe een gefrustreerd jongetje. Maar over het algemeen erg gezellig! Slaapt nog steeds veel. Vanmorgen was het 9.10 en slaapt tussen de middag ook ruim 2 uur! Hij zal het nodig hebben! Vanmiddag met tante en neefjes naar kinderboerderij. Xxxx
Ik zwaai eventjes alleen meiden.... Hebben niet geslapen. Jamie had zo'n jeuk.. Zielig hoor. Heb uurtjes vanmiddag opgenomen en ga zo nog even op bed pfff
@mamalijn, knuffel!! Wat een nacht! Hoop dat het snel minder wordt met die jeuk. Fijn dat je kon snipperen. @stamp, oooh ik ga voor jullie duimen! Hoop zo dat het raak is deze keer! *duim duim duim duim duim duim* Dat schimmeltje zie je idd bij heel veel mensen. Balen, want doet volgens mij ook best zeer als je je mond wijd open doet. Hier gelukkig nooit echt last van. Ook niet van koortslip trouwens. Volgens mij is de een daar gevoeliger voor dan de ander. @hier, m'n meisje slaapt ook nog. Nu al 2,5 uur. Lekker hoor! En ik heb nog NIKS gedaan in het huishouden. Ga ik ook niet doen vandaag. Vraag me wel even af wanneer wel want morgen zijn we de hele dag van huis en op zondag doe ik 't niet graag. Ik heb deze week na het werk ook 's avonds nog zo ongeveer iedere avond gewerkt en net ook weer ff dus ik vind dat ik vandaag niks meer hoef te doen.
He liefjes, Masu wat een stoere hobbelscooter en die gezichten van amy na haar augurk haha Hoop dat t snel wat rustiger is. Zat er wel wat goeds tussen de sollis? Mamalijn balen van de jeuk hoop dat ook Jamie snel van de pokken verlost is. Mv3 Leuke spam van je meiden. Stamp spannend nog langer wachten... maar snap het wel. Jij ook al drukke weekenden. Volgens mij wij allemaal?! Sens wat heb je uitgespookt? Mlien ik mis je!!! Hier gisteravond met fikse hoofdpijn naar bed gegaan, gelukkig zonder weer opgestaan. Vandaag een hele dag gewerkt. Samen met een client naar de ikea want ze moest een nieuwe kast. Daar ook gelunched en voor Stijn een spookje nachtlampje meegenomen. Hij vind hem in zijn eigen woorden: Mooi!! Stijn ging eten maar hij zocht alleen maar ruzie met mama! Het huis was te klein. Alleen maar drama en tranen. Ik zei dan eet je maar niet. Nu komt ie slijmen bij me. Zo nog maar eens proberen of hij wil eten anders dan echt niet.
Masu hihi dat gezicht van Amy!! Maar toch opeten he!! hihi. Heel goed dat je NiKS gedaan heb!!! Je bent druk zat... De boel lekker laten tot je tijd hebt Stamp duim duim duim!! Balen vah het schimmeltje!! Kib ach je mannetje zit echt even niet lekker in zijn vel he! Hier ook een meisje helaas.. Altijd leuk ikea. --- Gisteren uitslagen gehad van ziekenhuis ivm Yara. Niks uitgekomen. Moeten haar nu laxeermiddel geven om te kijken of er geen oude harde ontlasting in haar darmen vast zit.. Ben er zwaar op tegen maar we geven het maar een kans.. 23 jan moeten we terug komen. Wil dan een darm onderzoek of doorverwijzing naar Amsterdam (allergoloog) Ik heb nieuwe bril glazen en jeetje wat ben ik blij! Kan onwijs goed zien maar moet nog even goed wennen.. Tja snipperen zat niet in de planning maar we hadden storing in het systeem en internet storing. Kon me ogen bijna niet meer open houden. Yara is net als Stijn best wel dwars... Niet lekker in haar velletje en o wee als ze iets niet mag... Pffff dame lag in de regen op de grond bij de auto omdat ik mijn autosleutel toch echt nodig had.. Boefje.
Mooie spam weer meiden!! Lief dat jullie naar mij vragen!! Gaat goed, drukke werkweek erg vermoeiend. Verder gaat het wel goed...... Check mn banner.....
@mlien, waaaaauw! Gefeliciteerd!!! Super dat je weer zwanger bent! @kib, oeh die Stijntje...heeft hij uiteindelijk nog wel gegeten? Je werkdag klinkt wel heel gezellig met dat shoppen bij ikea en lunchen daar. Qua sollicitaties; de ideale kandidaat zat er niet tussen, maar wel een jongen waar we allebei een goed gevoel bij hadden. Ik gun 'm die kans wel en hij kwam super leergierig en heel spontaan over. Het is mega hectisch en ik schat in dat de andere twee kandidaten dat niet aan zouden kunnen. Deze jongen is jonger en vormbaar en heeft een hele fijne energie. Ben heel benieuwd! @mamalijn, kan me voorstellen dat je geen lekker gevoel erbij hebt om haar laxeermiddel te geven....ocherm. Goed dat je zo volhardend bent....jammer dat het nodig is, maar ik heb keiveel respect voor je dat je er zo hard voor blijft vechten (moet je ook écht doen hoor!). Dat met die autosleutels is echt zooo herkenbaar! Maar ja, ik moet toch echt de autodeur openen en de sleutel in het contact steken. Maar drama als ik de sleutel terug wil ja.....tranen met tuiten.... @hier, naar 't dorp geweest, ff langs etos en kruidvat en de beddenzaak. Nieuw kussen gekocht want die ik nu heb is zo ongeveer in staat van ontbinding. Ben benieuwd of m'n nieuwe kussen lekker ligt; ik moet er wel altijd erg aan wennen dus hoop wel op een goeie nachtrust. Amy ging bij thuiskomst meteen naar bed, want het was al 19.15 uur (=laat voor haar doen). Ik kijk darten op eurosport, maar the embassy is toch wel een niveautje lager zeg. Verder komt er niet echt iets op tv geloof ik.
Mlien wat TOF!!!! GEFELICITEERD!!! Voel je je wel goed? Mamalijn rot dat er niks uit de test kwam. Jullie worden zo ook geen cent wijzer he. Aan de ene kant wel fijn dat je storing op je werk had en je er zo toch tussen uit kan piepen. Ahh yaar ook al in die fase, ik had het vd week met stijn op de galerij liggen op handen en knietjes. En uiteraard hard huilen!! Ik denk maar zo het is een fase en ooit gaat hij over Masu Stijn heeft uiteindelijk wel gegeten. Ik heb het om half 7 nog maar eens gewarmd, hem laten kiezen welke slab hij om wilde, in zijn kinderstoel gezet en zijn eten voor hem gezet. Ik zei erbij dat ik wel ging eten. Toen heeft hij lekker met zijn handjes zitten eten en toen hij bijna klaar was ging hij netjes met zijn lepel eten Raar kind. Ik hoop dat die jongen het aangaat kunnen en het snel oppakt allemaal. Zou jou in elk geval een beetje rust geven. Ik haat een nieuw kussen :x Je oude slaapt altijd zo verschrikkelijk lekker en de eerste nachten slaap je altijd slecht (ik in elk geval hoop dat jij dat niet hebt!) Ik heb de tv aan mark afgestaan er komt toch niets en wat ik wilde zien is al afgelopen en hebben we al gezien. Hier toch nog een beetje gezellig gehad met stijnie. Samen gegeten en nog even gespeeld. Hij heeft nog even met oma aan de telefoon gezeten, zo grappig en lief!! Hele verhalen en oma snapt er niets van Als je iets vraagt herhaalt ie het wel en dat snapt ze dan wel. Ze vroeg ga je zo naar bedje zegt ie lapen! Ahh Smelt!! Dus na het telefoneren, opgeruimd, omgekleed en tanden gepoetst met veel lol. Daarna lekker naar bed waar hij nog heerlijk lag te mmmmmmmm. Uiteindelijk wel in slaap gevallen. En het is natuurlijk spamvrijdag! 1. Mama haar tekening uitvegen 2. Zelf de treinbaan in elkaar leggen
1. spelen met de little people kiep auto (gekregen van masu) 2. Chillen in de autostoel die even boven stond
Wauw kippie! Gave spam weer! Bevalt de kiepauto? Wat heeft ie een mooi bedje; super dat hij er al zo goed in slaapt. Fijn dat hij toch nog gezellig werd. Ga je nog meer spammen? Bleh....ik moet douchen maar heb geen zin. Denk dat ik ff sex & the city af kijk en dan m'n bedje in duik (met nieuw kussen!). Douche morgenvroeg wel (dan heb ik nog minder zin, maar ach...). Trusten meiden!!
masu vandaag wordt er niet meer gespamd. Ik ga mn bedje opzoeken en ja je auto bevalt heel goed, zowel bij stijn als bij tim
Goeiemorgen!!! Mlien van harte gefeliciteerd!!! Hoe voel je je? Masu nieuwe kussen nooit lekker eerste nachten maar zo lekker fris he! Hier ikea kussen fan Kib leuke spamm!!!! Hij vind ze bedje heerlijk he! Hier ook een goede nacht gehad. Alleen om 23:45 een fles want er werd heel veel vuurwerk afgestoken. Daarna tot 06:00 geslapen.. Jeetje daar knap ik van op zeg. Zal straks even spammen..Staat op mijn telefoon.. Manlief zijn nieuwe foon komt ook straks.. Kunnen we eindelijk samen wordfeuten hihi.. Hij had nog een BB. Vanmiddag in schagen een buggy ophalen. We hadden er eentje maar Yara zit er echt rot in. dus toch een iets duurdere uhm... 32.50 hihi zal vanmiddag spammen!!!
goedemorgen meiden sammie: had het al op facebook gedaan maar hier nog maar eens: gefeliciteerd!! kibbeling: zo een "niets is goed dag" herken ik! die hebben we hier ook zo vaak de laatste tijd mamalijntje: wat een rare arts zeg, en een ander ziekenhuis is dat wat? sammie: prachtige babyspam! mama van 3: prachtige foto van je meiden met die grijze achtergrond! mamalijntje: sterkte met de waterpokken masu: wat een geweldig leuke hobbelscooter! hahaha dat zure snoetje! zo grappig stamp, spannend weer ik duim voor je mamalijntje: jeetje wat een doktersgedoe zeg, beetje kastje naar de muur verhaal over de rug van je kind mlien, gefeliciteerd!!! kibbeling: mooi bedje voor stijn! blijft hij er netjes in liggen? hier: vorige week bedje verplaatst van cj want ik kon niet meer tegen de gebroken nachten Nu slaapt ze idd gewoon door!! Jammer alleen dat ze elke dag steeds vroeger wakker wordt Vandaag ook weer 05.50 Verder herken ik veel in dat drammerige gedrag wat jullie vertellen zo kan ze een dag heel vrolijk en lief zijn (zoals gisteren) en dan kom ik helemaal op adem van de 6 dagen dreinen en drammen wat ze doet van de week heb ik ook haar haren laten knippen, hoppa pony eraf!! mevrouw laat totaal geen speld of elastiek zitten momenteel maar al het haar zat wel in haar ogen. Nou dan maar eraf.... verder staat de weegschaal hier inmiddels op -3,3kg, we zijn op de juiste weg
BB geeft een goed gevoel he!! Goed hoor. Wauw wat is CJ toch een prachtig meisje!! En haar haar... Ben jaloers.. Spammm 1. Yara in haar nieuwe kleertjes.. Tja wilde niet lachen... Spammm 2. vanmorgen met z'n tweeen plannetjes aan het beraden op de bank... Straalt er vanaf..