JAaaaa daar is ze weer die nachtbraker!!! Masu je leeft nog!! Wilde je al bijna als vermist opgeven Nee hoor weet hoe druk je op je werk bent. En ja al dat feesten in de weekenden maakt weinig tijd voor ons. Ik heb gelukkig geen diarree gekregen (denk dat de kramp was omdat sens me op at ) Jemig de hele week naar verweg... hoop dat t verkeer je een beetje meezit dan. Sens ik heb er weinig last van gehad behalve wat kramp (ohnee dat was een dag eerder ) Is die rechtzaak die laatst uitgesteld was? Kan me nog vaag herrinneren (woord klopt niet helemaal geloof ik...) dat je toen een rechtszaak had die werd uitgesteld. Sammie jij mag vandaag wel ego doen. Jammer.dat de andere kraamhulp niet zo tof was. Idd niet handig als ze.de hele dag aan jou vraagt wat zij moet doen. Wesley klinkt wel heel lief als grote broer. Hoop dat de krampjes bij Damon snel overgaan en jij wat meer rust krijgt. Hier lekker gewerkt. Het was een rustige dienst al begon die met racen door.de supermarkt.voor.de boodschappen. Al mn ansere plannen voor thuis is niets meer van gekomen.. Had er totaal geen zin in. Komt vd week wel. Ook hier hebben we.sneeuw dus na werk rustig en voorzichtig naar huis gereden. Nu in mn warme bedje en zo lekker slapen.
goedemorgen! @kib, het is inderdaad die rechtzaak. Zo geen zin in maar ja we kunnen het maar gehad hebben! klinkt als een fijne dienst op je werk, en ach jij rent zo vaak de benen onder je lijf vandaan dat jij ook wel eens ergens geen zin in mag hebben hoor! Alles goed met Stijntje? @hier, goeie nacht gehad. Jos heeft lekker doorgeslapen en slaapt nu ook nog, zo even zijn broodje smeren en meneer maar wakker maken. Er ligt hier een behoorlijk pak sneeuw, dus even aan collega's vragen of iemand me naar de trein wil brengen. Ga echt niet op de fiets Meiden maak er een fijne dag van, thuis of op het werk!
Goeiemorgen!!! Sens succes vandaag in de r.echtbank. Denk dat het gisteren in DH mee viel met de sneeuw. in J'dorp lag er meer maar heel veel is gesmolten. Masu jeetje meid succes! Hopelijk is de drukte snel voorbij. Hoeveel uur werk je nu? KIb Slaap lekker Stamp en??? Sammie fijn dat alles goed gaat. Jammer van de kraamhulp. Hun horen fijnloos aan te voelen waar jij behoefte voor heb. Lieve Wesley! Fijn dat hij zijn broertje goed accepteerd. -- Gisteren de echo en geen liesbreuk!! Jeetje wat een opluchting. Eikels daar sjonge. Meisje heeft goed geslapen. Zelfs tot 7 uur vanmorgen. Dat is voor ons uitslapen. Wel is ze heel stout aan het doen.. Jeetje flink aan het uitproberen en deze fase duurt heel lang.. Straks naar de stad en even luiers halen. Vanmiddag gesprek bso en eind gesprek kdv voor J,
Goedemorgen, Even kort zo te werk! Sens, succes met je zaak! Komt vast goed! Mamalijn, goed dat jullie om een echo hebben gevraagd dus! Grrrr Kib, je hoeft niet altijd te rennen op je werk hoor, dus dagje relaxen is helemaal niet erg. Masu, klinkt idd als een leuk vrijgezellenfeest! Sammie, balen van de kraamhulp. Fijn dat alles goed met jullie gaat! Hier alles goed, gister enorm ongi gevoel maar geen ongi! Nu geen last! Morgen is mijn nod, maar ga donderdag pas testen! Xxx
He he, Sens had ik t goed onthouden he? Hoop dat er iemand zo lief is geweest je weg te brengen. Als je minn collie was had ik je zonder aarzelen weggebracht!! Ahh sneu he als je ukkie wakker moet maken? Mamalijn goed dus die echo. Fijn dat het geen liesbreuk was. En uit mogen slapen! Wat een welverdiende luxe. Spannend de intake op bso. Wat worden ze dan alweer groot he? Stamp.........*duim, duim, duim, duim* je snapt t wel! Hier een kort nachtje (eigen schuld moet ik maar niet tot laat liggen lezen) Stijn de hele nacht doorgeslapen tot half 8. Nog ff samen tv gekeken in bed en bij de woonkamer inlopen bleef stijn staan midden in de kamer en keek naar buiten. Hij was helemaal onder de indruk Heeeeeel veeeeel sneeuw!! Na ontbijt (zonder ruzie vandaag) samen gedouched en aangekleed. Alles ingepakt en op naar buiten. Eerst de auto sneeuw vrij gemaakt e. voorzichtig naar mn mams gereden. Daar de kids warm aangekleed en met de slee naar buiten. De 2 oudste (neefje en stijn) vonden het leuk, de jongste dacht er heeeeeel anders over!! Na een blokje om weer warm naar binnen gegaan. Stijn ligt al lekker te slapen en ik mag zo de sneeuw weer trotseren eichting werk.
He meiden! @sens, hoe is het bij de r.echtbank geweest? En hoe gaat het met Josje. Jouw idee van om de dag klinkt ook goed; ik zal het eens bespreken vanavond. @mamalijn, dat stoute herken ik maar al te goed! Amy zit in zo'n drammerige fase....en als ik iets verbied wat zij wil dan is het huis te klein! Krijsen, heel hard huilen en op de grond gaan liggen.... en dan uiteindelijk na een tijdje toch maar even komen knuffelen, want ze heeft 't er maar moeilijk mee. Fijn dat het geen liesbreuk is bij Yara! Wat een rare pipo's daar in dat ziekenhuis zeg; zomaar een meisje op de gok gaan opereren! @kib, vandaag alweer werken? Vanaf wanneer ben je dan wel vrij? Balen als er sneeuw ligt en je moet erdoor. Sneeuwspam?? @stamp, spannend...spannend....duimerdeduim.... @hier, werkdagje gehad. Oh ja, mamalijn vroeg nog naar het aantal uren. Officieel 24, maar nu zit ik daar toch wel standaard flink overheen. Ik dien ze straks in en wil ze dan terugkrijgen in vrije dagen. Het moet nu gewoon ff. Amy is heerlijk ondeugend. En kan zo moeilijk doen, pff....ergens vind ik het ook wel grappig, maar m'n geduld wordt hier aardig op de proef gesteld. Net met het avondeten was het ook weer prijs. Het ging niet naar haar zin (geen idee wat niet), dus mevrouw weigerde te eten onder luid gekrijs en gehuil. Dan niet, dus ik haar weer uit haar stoel getild. Nou, toen was het huis helemaal te klein. Op de grond liggen, drammen, krijsen, afijn jullie kennen 't vast wel. Toen ze enigszins tot rust was gekomen en kwam knuffelen heb ik haar weer in haar stoel gezet en hebben we een nieuwe poging gewaagd. Toen ging het redelijk... Ze ligt nu weer op bed, slaapt nog niet, maar het is wel redelijk stil dus zal zo wel goed komen. Vanavond weer naar de dietiste; even bespreken hoe en wat....begin 't aardig tegen te eten namelijk.
Hey meiden! @mamalijntje, denk dat het ook wel meeviel in DH want zelfs vandaag lag er niets terwijl erbij ons toch een cm of 5 lag. Wat fijn dat het geen liesbreuk is maar wat een achtelijke mensen daar zeg dat ze haar dan zomaar wilden opereren vind het echt van de zotte. Fijn dat jullie een goeie nacht hebben gehad! @stamp, ook hier duimerdeduimduim! hoop zo voor je dat het raak is! donderdag wel gelijk laten weten hoor! @kib, goed onthouden idd! lief dat je me weg had gebracht mijn leidinggevende heeft me naar het station gebracht en mn collega heeft me opgehaald, was helemaal goed geregeld! leuk hoor sleeen! jammer dat de jongste het niet echt leuk vond. Werkse vanavond, hoop dat ze weer lief voor je zijn! @masu, succes bij de dietiste! hoop dat ze wat ideeen voor je heeft, je bent zo goed bezig dus zou zonde zijn als het niet meer vol te houden is voor je. Oe de dingen die Amy doet zijn inderdaad heel erg herkenbaar, ook hier wordt mn geduld op de proef gesteld.. vind het af en toe wel moeilijk hoor @hier, lekker gewerkt. Uiteindelijk ging de r.echtzaak goed maar veel opgeschoten zijn we jammer genoeg niet, wordt in ieder geval vervolgd. Jos heeft het goed gedaan op het kdv lekker geslapen en gespeeld. Ml was vroeg thuis dus samen Jos opgehaald met de slee viel helemaal in de smaak en Jos heeft genoten. Morgen vroeg op om naar het CB te gaan, ga maar lopen want op de fiets durf ik niet. Ik zeg jullie allemaal alvast welterusten!
Masu wat zei de dietist? Mag je het gaan doen zoals sens.zei of kwam ze met een amder idee aan? Dat gedrag zoals je omschreef van amy met eten waa net of ik las van stijn!! Zo herkenbaar. Sens das wel lief dat je gebracht en gehaald bent. Ahhh josje op de slee halen. Wat stoer! Oh morgen dan toch echt op tijd op voor cb. Ben benieuwd.... Masu spam van de nseeuw komt later niet echt tijd voor gehad en gaat morgen ook niet lukken... Hier voorzichtig naar werk gereden maar was wel te doen. Was in elk geval ruim op tijd. Vandaag was 1 client weer erg druk en aanwezig. Was dan ook blij dat mn dienst om was. Als t goed is komt mn collega me morgen wat eerder aflossen. Masu ik ben vanaf donderdag (vaste vrije dag) vrij tot en met het weekend. Bij thuiskomat hoorde ik stijntje huilen en die was al een uur aan t apoken vertelde mark. Dus even getroost en hem weer neergelegd. Maar hij huilt nu ook weer hard... (moeilijk... )
Goeiemorgen! @Kib; Wat een lekker vooruitzicht bijna een paar dagen vrij! Heeft Stijn nog een beetje doorgeslapen vannacht? @Masu; Vervelend dat je nu zoveel teveel uren maakt op je werk, hopelijk wordt dat snel opgelost door een (paar) exta kracht(en)! @Sens; Groot gelijk dat je niet op de fiets ging gisteren, ik vind dat zelf altijd behoorlijk eng in de sneeuw. Succes bij het CB vandaag. @Mamalijntje; Gelukkig was het geen liesbreuk bij Yara maar wat raar dat ze dan zomaar wilden gaan opereren zeg! Hier ook een erg ondeugend mannetje die niets liever doet dan uitdagen, vermoeiend, maar ergens ook wel weer schattig. @Stamp; Spannend vandaag en morgen!! Ik duim voor je meid!!!!! @Sammie; Hoe is het nu met je jongens? Kan je je draai al een beetje vinden? Lijkt me best heftig in het begin. Hier is mijn weekend weer ten einde gekomen, vandaag weer werken. In het weekend weer veel geklust en gedaan in huis, dat zal de komende tijd nog wel zo blijven. Valt ook niet altijd mee met Kian in de buurt dus het is een beetje een compromis sluiten tussen klussen en spelen met Kian . Gelukkig heb ik nog geen kwaaltjes van de zwangerschap, ik ben wel iets sneller moe maar dat valt alles mee. Maargoed, wat niet is kan nog komen natuurlijk. Verder voelt het op zich wel goed, maar doordat ik me gewoon goed voel word ik ook wel wat onzeker. 29 januari heb ik de intake bij de vk en dan krijg ik de formulieren mee om een echo te laten maken, spannend hoor!
Goedemorgen (op de vlreep) Mlien wat fijn dat je weinig last vankwaaltjes hebt. En moe hoort er idd bij. Bij mij begonnen de kwatjes vanaf week 7/8 dus dan zou je nog ff moeten hebben. Hoop eigenlijk dat het je bespaart blijft!! Moeten jullie nog veel in huis klussen? Wel lief een compromis tussen spelen en klussen. Stijn heeft niet echt een goeie nacht gehad. Hier zoala al bij mlien geschreven hadden se alles behalve edn goeie nacht. Ik kwam thuis en hoorde snel daarop stijn huilen. Hem getroost en naar bed gegaan. Al snel huilde hij weer. Na een half uurtje hebben we maar een fles gemaakt en gegeven. Die kreeg ik ook niet eerder terug als dat die leeg was. Nog ff gekroeld en toen terug in bed gelegd. Hij bleef maar steeds aan het huilen en na esn paar keer troosten hebben we hem (hoe moeilijk ook ) laten huilen. Tegen 2 uur was hij eindelijk stil en viel ik in slaap. Om 7.45 was hij weer aan t huilen. Nadat mark zijn speentje had gegeven is hij weer in slaap gevallen. Ik kon echter niet meer slapen. Om 8:45 hem maar wakker gemaakt voor kdv. Hij waz gelukkig niet zo heel sjaggo. Hoorde alleen van mn zus vankorgen aan de foon dat hij bij mams niet gegeten had (wilde hij niet) dus denk dat hij wel echt honger had vanacht. Vandaar ook dat zn fles er zo in ging. Ik ga ff eten en dan alweer bijna naar werk... blegh ik had deze woensdagen ik kom altijd tijd te kort!!
hey meiden! goeiemiddag! @kibbeling, balen dat 1 client gisteren zo druk was, kan me voorstellen dat je dan blij bent dat je dienst er op zit. Ach die arme Stijn, wat een rotnacht ga duimen dat je een lekkere dienst hebt op je werk. @Mlien, fijn dat het goed gaat meis. Kan me voorstellen dat het weinig hebben van kwaaltjes je onzeker maken maar bij mij begon het ook pas met een week of 5 a 6 kan zomaar komen hoor. En het hebben van kwaaltjes zegt niets over het wel of niet goed gaan van een zwangerschap maar ik snap het wel hoor mop! *dikke knuffel* Lijkt me wel vermoeiend hoor een uk en dan ook verbouwen! @hier, goeie nacht gehad. Jos is een keer wakker geweest volgens ml maar ik heb niets gehoord vanmorgen om 7 uur de wekker, moesten om 8 uur richting CB (en dat op je vrije dag ) Jos is nu 10.5 kg en 82 cm ze vond hem erg goed lopen en hij speelde goed met de blokjes. Er stond op een tafeltje een heel setje met kopjes, theekannetje e.d dus JOs ging even een kopje thee inschenken haha zag er zo schattig uit *smelt* Daarna boodschappen gedaan en nu ligt hij al lekker vanaf 12.15 uur in dromeland. Ik ben lekker gecrasht op de bank
hey dames, mlien, gelukkig heb je een balans kunnen tussen kian en het klussen. lijkt me ook lastig dat jullie er al wonen en er dan nog veel gedaan moet worden. wil wle een spam van kians kamer als die af is he! gelukkig heb je een goed gevoel over dee zwangerschap en weinig kwaaltjes. ik had pas rond 9 a 10 weken echt klachten daarvoor alleen vermoeid. senso, jeetje wat was jij vroeg op je vrije dag maar gelukkig is jos weer goed gekeurd! hij is ook mooi kwa lengte en gewicht. ik heb mijn reus gewogen en die is al 12,8 kilo hoor dus jos is echt een licht gewichtje haha. schattig dat hij even thee ging inschenken voor jullie. kib, wat een rotnacht hebben jullie gehad. gelukkig nog wel kunnen slapen. jammer dat je tijd te kort komt op de woensdag. hier trouwens ook een slechte eter en een driftkikker. ik laat hem nu maar elke keer uitrazen maar oh wat is dat moeilijk zeg. masu, gelukkig doet amy alles goed en is ze ook zo lekker aan het uittesten. hopelijk word het snel minder druk op het werk. krijg je overuren uitbetaald? hier, vannacht echt een top nacht gehad kan ik wel zeggen! we mochten gewoon steeds 3 uur slapen en dan wilde meneertje een flesje. hij heeft spruw dus het drinken is wat pijnlijk. gisteren meteen spul gehaald voor hem. maandagavond is wesley uit bed gevallen/gesprongen. we hoorde hem ineens op de gang lopen in zijn slaapzak! ben me kapot geschrokken. nu hebben we een matras en zijn zitzak naast het bed maar manlief gaat het bed lager maken. zie het nu even niet zitten om over te gaan naar het peuterbedje. hij heeft geen poging gedaan om het nog een keer te doen dus denk dat hij heel erg geschrokken is en het echt per ongeluk is gebeurt. verder is hij met ml lekker in de sneeuw wezen spelen vandaag maar vond het niet zo leuk op de slee pas wanneer ze een stoepje afgingen en het dus een beetje eng werd vond hij het leuk haha. verder is de rust weer een beetje terug al komt er wel elke dag iemand langs. vandaag ook op de weegschaal gestaan en weeg nu 72 kilo en ben daar best blij mee hoop dat er nog wat afgaat.
He meiden! @kib, oeh wat een horrornacht! Stijntje zal wel ergens last van hebben. Sneu is dat altijd he? Hopelijk heb je vandaag een relaxte dienst. Gelukkig komt je collega om 21 uur. Wat heerlijk dat je na vandaag gewoon 4 dagen vrij bent! Heb je verdiend hoor! @sammie, wat eng dat Wesley gewoon uit bed is gevallen! Kan me voorstellen dat jullie je rot zijn geschrokken! Sneu dat Damon spruw heeft...das altijd zo rottig. Heb je spul van de ha? Ik mag met m'n uren kiezen of ik ze uitbetaald wil hebben of tijd voor tijd. Ik kies voor het laatste, aangezien er met uitbetalen zo weinig van overblijft dat ik er liever vrije dagen voor krijg. @mlien, dat klussen zal voorlopig nog wel even duren. Maar alles werkt en jullie hebben niet echt haast toch? Fijn dat je nog niet echt kwaaltjes hebt! @sens, klinkt als een gezellige dag! Leuk dat jullie Jos op konden halen met de slee. Wat is hij mooi gegroeid zeg! Fijn dat hij weer goed gekeurd is. @hier, weer hard gewerkt en vanavond nog even verder. Weer veel aanmeldingen binnengekomen vandaag, dus we moeten met ZZP'ers in zee om de drukte weg te werken. En dan ondertussen mensen opleiden zodat die in maart kunnen gaan trainen. En tot overmaat van ramp heeft die jongen die aangenomen was als planner zich terug getrokken en een andere baan aanvaard! Dus nu gesprekken met de tweede keuze (klinkt ook lullig )...met nog steeds als doel a.s. maandag starten met die functie. Pffff.....ik moet eerlijk zeggen dat er wel lichtelijk stress begint te komen bij me.....
He he, Sens ah josje goedgekeurd! Wat grappig om te lezen dat hij 82 cm is toen ik hem naast stijn zag leek hij veel kleiner maar ze schelen maar 4cm Ah zo lief thee zetten. Nu pas weer over een half jaartje terug? Sammie gelukkig dat het rustiger wordt bij jullie. Jemig dat zal schrikken zijn geweest wesley naast bedje. Kan zijn bedje nog lager dan? En waarom wachten met het peuterbedje? Merk dat stijn er ook wel aan toe was en hij blijft er in liggen (klopt t af!!) Masu ik heb geen idee waar stijn last van heeft. Als ik voel (zover dat gaat..) in zijn mond dam voel ik nog geen hobbels in zijn mondje bij zn laatste kiesjes. Maaf blijkbaar is er wel iets. Wat ontzettend balen van die jongen en dan ook nog eens veel aanmeldingen...pffd niet echt gunstig dus. Hoop dat nr 2 wel alsnog maamdag aan de slag kan. Dikke knuffel! Hoe gaat het met amy op de peutergroep? Nog altijd naar haar zin? Hier een drukke dag gehad. Na de benodigde dingen halen eerst thuis lekker warm gedouched. Daarna richting werk. Client ophalen (die eerst 0,0 zin had om mee te gaan en dat ff duidelijk maakte) zus kwam op visite, andere clienten ophalen, eten, folie op de ramen plakken, thee zetten, bellen met fam client, verslag printen en naar huis!! Zit ik in de auto bedenk ik me dat ik mn tas met gympen en vooral mn handschoenen ben vergeten!! Gevraagd aan vriendin of zij ze morgen mee wil nemen (heeft de nacht) en anders morgen ff langs....grrrr en dat op mn 1e vrije dag!!! Stijn wilde vanavond bij mark weer niet eten. Uiteindelijk heft ie brood op.
Batterij is op sterven na dood dus in 2-en een bericht. Toen ik net thuis kwam was hij kort aan t huilen maar waa ook snel weer stil. Zo lekker ook mn bedje in.
Goeiemorgen! @sammie, jeetje wat schrikken zeg dat Wesley uit zijn bed geklommen was misschien is hij wel toe aan een ander bedje? fijn dat jullie je draai een beetje beginnen te vinden. Toch lastig altijd in het begin vind ik. @masu, klinkt idd stressvol op je werk. Hoop dat de andere beste man wel op maandag kan beginnen, volgens mij raak jij nl. niet zo maar gestrest. Zet hem op meis! @kib, je hebt het weer druk gehad op je werk! balen dat je je spullen vergeten bent.. hoop dat je vriendin ze meegenomen heeft anders moet je nog terug op je vrije dag ook. Hoop dat Stijntje goed geslapen heeft! @hier, rommelnacht gehad. Hoektand 1 is door maar Jos is nu met hoektand 2 bezig zure luiers en veel huilen. Vannacht heeft hij ook behoorlijk veel gehuild, ik en ml zijn er om en om maar uit geweest. Nu is hij ook al wakker, dus zo maar uit zijn bedje vissen. Smoe komt vandaag hierheen want ml moest al om 7 uur in z.aandam zijn vond 6 uur wel erg vroeg om Jos al naar souders te brengen ach ben er wel weer blij mee, ze gaat mn strijk effe doen en als het rotweer is dan gaat ze alvast wat babykleren uitzoeken op maat. Vandaag laatste dagje en dan weekend! ben er wel aan toe. Meiden maak er een fijne dag van thuis of op het werk!
Goeiemorgen!!! Kib moet stijn nog kiesjes? Dan zie je ook altijd dat ze wat onrustig worden! Balen van je tas! Masu jeetje jammer zeg! Hopelijk kan nr 2 maandag beginnen! Anders kom ik wel hihi! Hoe gaat het met Amy? Senso A lieve Jos!!! Grote jongen.. Sammie wordt tijd dat je de klinken andersom gaat zetten! Kan hij ook zijn kamer niet meer uitkomen.. Ik zeg tijd voor een peuterbedje hoor! Balen dat hij spruw heeft. Hopelijk gaat het snel over meid!! Dikke knuffel voor jullie! --- Zo hier gisteren drukke dag gehad.. Merk dat ik mijzelf aan het voorbij lopen ben. Ben zo bezig geweest met Yara, daarna alles regelen voor school en nog niet alles geregeld. Zo vermoeiend.. Daarbij het werk wat gewoon weer even niet lekker loopt. Gisteren een zeer boze directrice gehad, wat helaas terecht was... Vanwege die fuck up van vorige week. Yara gaat wel heel lekker.. Wel onrustig maar volgens mij komen de laatste kiezen toch nu al.. Vandaag lekker aanrommelen. Spijkerrokje bij de hema ophalen, thee drinken bij vriendin en genieten van mijn vrije dag..
Goedemorgen meiden, hier even een kort berichtje. Heb vanmorgen getest en.... Ik ben zwanger! Echt helemaal happy! Xxxx