Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mlien sorry meid nog van harte gefeliciteerd!!!!!! Ik had het gelezen maar nog niet op gereageerd!!

Stamp jij ook van harte gefeliciteerd!!!!!

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Woehoe stamp!!! Wat een geweldig nieuws!!! Kei gefeliciteerd meid! :D
    Geniet ervan!

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kibje, aan het genieten van je vrije dagen? Wat balen dat je je tas vergeten was. Hopelijk kon je vriendin 'm komen brengen. Sneu dat Stijntje weer niet wilde eten. Lief dat je informeert naar Amy op de peutergroep. Ze doet 't super gelukkig. Wel geregeld huilen als ik wegga 's ochtends. Vandaag niet; alle kindjes zaten aan tafel voor 't fruit en zongen het liedje. Dan is ze meteen in haar element en doet ze mee en wil ze erbij zitten. Goeie timing dus! Enig minpuntje is dat Amy sinds deze week niet wil slapen daar. Nou ja, in ieder geval niet als de andere kindjes slapen. Dan ligt ze te keten en te kletsen....;) Dan halen ze haar er maar uit, anders houdt ze iedereen wakker. Om 3 uur gaat zij dan even naar bed. :p
    Zal vast gewoon wennen zijn voor haar.

@sens, dat klinkt als een rommelige nacht. Balen! Hoe was je werkdag? Lief dat je schoonma weer aan de strijk ging vandaag.

@mamalijn, helaas woon je te ver weg, anders zou ik zeggen: solliciteren! :p
    Fijn dat het met Yara lekker loopt. Waarom was de directrice boos?

@hier, drukke werkdag gehad. Het is standaard he?! Vanavond nog ff door. Het is even niet anders. Amy ligt alweer lekker op bed. Manlief is helaas nog steeds ziek. Ligt veel op de bank en op bed, dus ik kan gewoon doorwerken zonder last van 'm te hebben gelukkig.
    Auto weer bij de garage want de portier aan de bestuurderskant gaat niet open (klink reageert niet). Dus maar weer ff naar laten kijken.
    Verder gaat 't hier z'n gangetje. Morgen lekker vrij! Heeeeeerlijk! Morgenavond speciale biertjesavond bij vrienden. Lees: cola light voor Suuske! :p Maar evengoed gezellig. :)

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hey meiden!

@mamalijntje, beetje rustig aan doen hoor. Hoop dat je lekker genoten hebt van je vrije dag. In ieder geval een dikke knuffel!

@stamp, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Gefeliciteerd meis! :D:D:D

@masu, lange werkdag weer :$ hihi die Amy vind het veels te gezellig om te gaan slapen :D echt een meid, lekker kletsen! je hebt weer gezellig dingen gepland, balen dat ml ziek is.

@hier, werkweek weer gehad. Veel gedaan vandaag, ging met een tevreden gevoel naar huis. Jos heeft vandaag lekker gesleet met smoe en heeft heerlijk geslapen vanmiddag.

smoe heeft gestreken en is aan het opruimen geweest op zolder, ook alvast een begin gemaakt met uitzoeken van de baby kleren. Vind ze helemaal leuk om te doen en ik ben er blij mee, het is zooooooveel!

Verder niet veel nieuws, ik zeg alvast welterusten want ga niet te laat naar bed na mn rommelnacht.

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen!

Masu dat hebben wij nu ook met de autoportier. Heel vervelend. Beterschap voor manlief!!

Wat een lieve smoe heb jij Sens!!! Mag ik haar lenen??? Heerlijk

---

Hier een rommelige nacht gehad. Jamie slaapt al een paar nachten niet goed door school en Yara wordt wakker van hem.

Vandaag dagje werken en dan blijft schoonpa bij ons slapen dit weekend want Jamie wordt 4 zondag!!! Vind het zo'n mijlpaal

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen!!

@mamalijntje, balen van je rommelnacht. Is natuurlijk ook heel ingrijpend om naar school te gaan. Jeetje alweer 4 jaar :$ is ook een grote mijlpaal vind ik.

@hier, goede nacht gehad. Jos is niet meer wakker geweest en ik hoefde maar 1x naar de wc hahaha. Jos werd om 8.15 uur wakker, niets mis mee.

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mamalijntje, jammer van jullie rommelnacht. misschien is jamie zenuwachtig voor zijn verjaardag. 4 jaar is idd een enorme mijlpaal! jammer dat yara wakker van hem wordt.

senso, hoe was jullie nacht? jos nog wezen spoken?

masu, manlief al beter? zou jammer zijn als hij niet mee kon naar jullie bierfeestje.

kib, misschien heeft stijn last van zijn laatste kiezen? wesley is ook al maanden aan het rommelen ermee. niet dat er wat zit maar hij heeft wel pijn. eten gaat hier ook super slecht. gisteren nam hij een hap en meteen zei hij klaar! heb hem wel nog een paar happen weten te voeren daarna heb ik hem maar vlees gegeven en toetje, kan niet elke avond brood geven natuurlijk.

hier gaat alles goed. druk met 2 kids haha. wesley is echt ontzettend lief voor Damon en doet het echt goed vind ik. natuurlijk heeft hij zijn streken maar geen jaloezie maar uittesten zoals al onze ukkies doen. we hebben nu al 3 goede nachten gehad :) hopelijk blijft het zo. Damon komt om de 3/4 uur en eet dan 60ml soms meer. eigenlijk moet hij meer opkunnen al maar dat lukt gewoon niet hij gaat dan spugen. als hij na het weekend nog steeds niet meer drinkt bel ik het cb even.
    krampjes zijn echt zo zielig was echt vergeten hoeveel pijn die kleintjes dan hebben.

8. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!

Masu veel plz met de biertjes avond! (Blegh)... En idd het is tegenwoordig standaard je drukke werkdagen! Balen dat ml nog steeds ziek is. Veel plz x

Sens, fijn dat je een goede nacht hebt gehad. En er maar 1 x eruit hoe en is idd wel erg fijn! Nog steeds zo moe?
    Doen jullie Jos nou nog in een ledikant straks? Even kwijt!

Sammie, fijn te horen dat het goed gaat. En dat Wesley zo lief is. En wat sneu Damon krampjes, zo zielig. Hoop dat hij het drinken kan gaan opbouwen zonder spugen!

Kibje, Vince eet echt maanden bar slecht savonds. Hij zegt nee en denk maar niet dat hij ook 1 hap zal nemen! Succes meid, weet wat je doormaakt! Hihi

Mamalijn, jeetje Jamie Alweer 4!!!! Mijlpaal! Gezellige dag al alvast!

Hier alles goed! Bedankt voor de felicitaties.
    Vanmorgen nog een test gedaan van cb en stond duidelijk zwanger in het schermpje! Heb 8 feb eerste echo, spannend!

Vanmorgen met Vince naar eerste muziekjes voor dreumesen geweest. Was leuk alleen Vince is echt een stoere jongen houd nie zo van het getut.... Maar we gaan nog 9 x en het is erg leuk ff qualitytime samen te hebben!

Xxxx

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Mlien, jeetje echt super leuk zijn we samen zwanger! Hoe gaat het? Hoeveel je je? WAnneer echo?

Ik heb echt nergens last van (nog niet) zou fijn zijn als dat zo blijft! Xxxx

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, berichtje gekruisd denk ik. We hebben vannacht geen spook JOs voorbij horen komen, erg fijn! wat goed dat het zo goed gaat met je 2 mannen! krampjes vind ik echt zooooo zielig :(

@stamp, heb je geen test met indicator gedaan ben benieuwd hoe ver je bent met je gekke cyclussen! Jos blijft lekker in zijn eigen kamer en bedje, als hij er zelf aan toe is gaan we naar een peuterbedje en verkopen Jos zijn kamer dan in 1 geheel. Zo ook met het kamertje van uk2.

Klinkt leuk die muzieklessen! hihi stoere Vince houd niet zo van het getut :D Gelukkig heb je nog nergens last van, komt snel genoeg denk ik hahaha

@hier, vanmorgen met Jos gespeeld en gestofzogen. Heb geen zin om het huis uitgebreid te doen, dus straks even soppen en de wc en dan is het weer goed.

En het is natuurlijk spam vrijdag!!

foto 1: op de slee, hij vind het prachtig
    foto 2: acrobaat wilde graag druiven, het is hem nog gelukt ook :$

11. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Leuke foto's sens! Ook zo lekker gevaarlijk doen, wat nou klein! Ik kan overal bij als ik dat wil, hihi!
    En vanmorgen test met indicator gedaan geeft 2-3 aan dus 4-5 weken zwanger. Ben van mijn ei uit gegaan dus nu dan 4weken en een dag :D.
    Heb nu al in de loop van de dag dat mijn broek los moet, heb vrij strakke broeken nou dat zit niet lekker!
    Was aardig dik met Vince ben benieuwd hoe snel ik ga groeien!

En eigenlijk wel slim idd wat kamertje betreft, gelukkig hebben wij nog even om over na te denken! Want heb nog geen idee!
    Mag ik. Vragen waarom een peuterbed en geen kinderbed? Ben ff benieuwd naar de overweging!

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,
    Gisteren wel gelezen maar niet echt tijd gehad om te reageren.
    Sens mijn vriendin had gelukkig mn handschoenen meegenomen. Scheelde mij weer een ritje heen en weer J
    Lief dat je smoe naar jullie kwam gisteren en veel gedaan heeft voor je. Hoop dat die rot hoektandjes snel door zijn.
    Fijn weer eens een goede nacht! Haha wat ze allemaal al niet doen voor druiven/fruit. Stijn gaat heel staan roepen om bal (mandarijn/mango)

Mamalijn stijn heeft zeg maar zijn 1e kiesjes al wel alleen die laatste moet hij nog. Alleen als ik voel (zover dat gaat) voel ik niets… Ohjee yaar ook bezig met de laatste kiesjes?
    Wel een beetje op jezelf letten he!!
    Jeetje Jamie alweer 4!! Wat gaat de tijd dan snel he.

Stamp HOERA!!!!! GEFELICITEERD! Wat een goed nieuws! Ben blij voor jullie! Spannend de 8e feb je eerste echo.
    Jemig Vince dus ook al moeilijk met avond eten. Ik denk maar zo het is een fase die wel weer overgaat. Hij groeit nog altijd en qua gewicht is hij ook niet vederlicht J
    Leuk samen naar muziek. Hahaha Vince denkt al dat gedoe eromheen hoeft voor mij niet.

Masu fijn dat amy het wel goed doet bij de peuters, alleen wel moeilijk om haar dan huilend achter te moeten laten al weet je ook wel dat het snel over is. Haha zet ze ff de boel op stelten in de slaapkamer. Redt ze het dan wel tot 3 uur wakker blijven? Kan me voorstellen dat ze wel helemaal versleten zal zijn. Misschien voorstellen dat zij anders wat eerder naar bed gaat voor iedereen gaat? Of je moet er zelf geen probleem mee hebben?
    Heeft ml net als half nl de griep? Gaat het al wat beter met hem of gaat ie dood?
    Klinkt gezellig je avond morgen/vanavond.

Sammie gelukkig gaat het wel goed bij jullie. Zal best wel even druk zijn, je moet toch weer een nieuw ritme vinden als gezin. Balen dat Wesley ook zo’n last lijkt te hebben van zijn laatste kiesjes. Hier idd hetzelfde verhaal elke dag brood is ook niet zo’n goed idee lijkt me. We bieden hem ook wel zijn avondeten gewoon aan en zien dan wel wat hij eet. Ik ben daar dan ook net geduldiger in dan mark. Gisteren heeft hij gelukkig appelmoes (kan je hem wel elke dag geven geloof ik) en gebakken aardappels op.
    Arme Damon nog steeds zoveel last van krampjes. Gelijk heb je dat je dan ff contact met het cb opneemt. Misschien ligt het aan de voeding. Dat is ook altijd even zoeken weet ik nog wel van bij stijn.

Hier gaat het wel goed. Ben heerlijk vrij en geniet er volop van!! Gisteren samen met zus en alle kids ff boodschappen gedaan en na het slaapje zijn we gaan sleeën. We hebben hier bij huis een vrij hoge heuvel waar we heen zijn gegaan. Samen met zus, zwager, kids en vriendin. Mark had helaas avonddienst L
    Stijn vond het helemaal geweldig. Samen met zwager geweest en met zus een keer van de heuvel. Zelf met vriendin samen gegaan en we hadden de grootste lol. Stijn heeft dan ook heerlijk geslapen vannacht! Vanmorgen om 7 uur hoorde ik hem voor het eerst en om half 8 was hij echt wakker. Samen nog in het grote bed gekroeld en tv gekeken. Daarna een beetje lui gedaan vanmorgen. Wel tussendoor de was opgevouwen en nadat stijn op bed lag heb ik zijn kinderstoel uit elkaar gehaald en helemaal schoongemaakt, al het speelgoed opgeruimd, speelkleed uitgeklopt en het huis helemaal gestofzuigd. Ook maar ons bed even verschoven en gestofzuigd erachter (lag bijna tapijt!!)
    Na stijn zijn slaapje even naar de ah gewandeld en weer terug. Stijn kijkt half Bumba nu en speelt met zijn rolkussen. Straks samen eten en dan gaat hij al bijna weer naar bed.

En natuurlijk spamvrijdag!
    Spelen op de bank.
    Zijn elmo dekbedovertrek voor als hij straks een 1 persoonsbed heeft (weet niet meer of ik hem al had geshowd?)

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    onder mama haar dekentje tv kijken op de bank.
    Lekker een broodje eten

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    lekker giebelen en met Mickey spelen.

Sneeuwpret volgt straks

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @stamp, euh geen idee eigenlijk :D denk dat het gewoon een kinderbed wordt hoor maar ik noem het een peuterbed, geen idee wat het verschil is eigenlijk hahaha

Oooooh mooi! 2-3 op de test! hihi nu je broek al strak dat wordt wat :D volgens mij heeft mijn buik een groespurt gehad, echt niet normaal :$

@kib, klinkt als een lekker dagje vandaag! je hebt nog veel gedaan, wat een leuke spam van Stijn! ben benieuwd naar de sneeuwpret :D

@hier, vanmiddag de benedenboel nog even gesopt en verder weinig gedaan. Jos heeft nog even in de tuin gespeeld, vanavond rode kool met aardappels gegeten, vond hij niet echt lekker maar ach bordje was gelukkig bijna leeg.

Nu ff op de bank en zo naar mijn bedje toe, ik zeg alvast welterusten!

16. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

senso, wanneer komt er buikspam?
    ben wel benieuwd hoor.

stamp, mooi 2-3 op de test! ben benieuwd naar de echo hoe ver je echt bent. wij hebben een peuterbed voor wesley gekocht. meer omdat ik een groot bed gewoon te groot vind voor een hummeltje van 2 jaar. Damon kan daar straks ook weer in en daarna verkopen we hem wel weer. Wesley slaapt nu nog in zijn ledikant en Damon zolang mogelijk in de wieg.

vandaag nieuwe kleding binnen gekregen en heb een mooie broek uitgezocht en twee truien. ben erachter gekomen dat ik met de kamer verhuizing dus mijn hele kledingvoorraad heb weggegooit waarschijnlijk met het idee koop het na de zwangerschap wel nieuw. heb nog maar 3 truitjes ofzo haha. morgen maar eens goed kijken in de grote kast of ze niet op een andere stapel liggen.

ga morgen ook mijn zwangerschapskleidng op mp zetten wat er nog goed uitziet en heb toch wel veel dingen nieuw gekocht dus daar hoop ik nog wat voor te krijgen en wat voor mijn winterjas.

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemiddag meiden!

@stamp, wat spannend....je kunt vast niet wachten tot het 8 februari is! Haha, nu al krappe broeken...dat wordt inderdaad nog wat! Maar super leuk voor jullie!
    Wat betreft de bedjes; wij zitten eraan te denken gewoon een kinderbedje aan te schaffen. Ik vind het zo zonde eerst een peuterbedje te kopen. Een kinderbedje is misschien wel ineens heel groot, maar ik verwacht niet dat het problemen op gaat leveren. Ik speur internet al een tijdje af op zoek naar een leuk bedje.
    Die muzieklessen klinken echt heel leuk! Ik vind het erg jammer dat ik door m'n werk de vervolgcursus niet kon doen. Misschien dat ik met de voorjaarscursus weer mee kan doen met Amy.

@sammie, fijn dat het zo goed gaat met Damon. Die krampjes zijn echt verschrikkelijk!:$ Dat weet ik nog heel goed van Amy.
    Fijn dat Wesley er zo lief tegen is. Hoop dat je nog wat verkoopt van je zwangerschapskleding.

@kib, wat een mooie spam!! :D Dat sleeen klinkt erg gezellig! Ben benieuwd naar die spam. Ben je lekker van je vrije weekend aan het genieten?
    Op zich heeft Amy er niet heel veel last van qua slapen. Als ze om 3 uur naar bed gaat dan slaapt ze nog even. Ze is wel moe 's avonds, maar dat is ze altijd wel na een dag kdv. Dus komt vast goed; denk dat ze op een gegeven moment wel weer meegaat in dat ritme (wat hier thuis hetzelfde is eigenlijk...).

@sens, ja waar blijft die buikspam?! Wij zijn benieuwd! :D
    Lekker rustig dagje gehad dus gisteren? En vandaag nog wat op de planning?

@mamalijn, 4 is ook echt een enorme mijlpaal! Wat wordt je kleine man dan groot he? Vanaf welke leeftijd moet je je kindje eigenlijk opgeven voor de basisschool?

@hier, manlief is gisteren thuis gebleven, want hij voelde zich echt niet lekker. Ik ben wel naar de bieravond geweest maar heb keurig crystal clear gedronken. :p
    Rond half 1 thuis en vanmorgen heb ik heerlijk onbesnut uitgeslapen tot 11 uur....:$ Ik moest echt ff bijslapen, voel me nu ook wat meer uitgerust.
    Amy heeft vanmorgen over gegeven. Brood viel verkeerd geloof ik. Hoop niet dat ze de griep overneemt van manlief. Ze ligt nu lekker op bed en vanmiddag gaan we het dorp in. Ff een pyjama scoren. Volgende week zijn het geloof ik de nationale voorleesdagen en dan mogen de kindjes in hun pyjama naar het kdv komen voor het voorleesontbijt. :)

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hi ben ik ook weer..
    Ben zo moe... Snap er niks van maar wil alleen maar slapen. Mocht ik uitslapen.. Wordt manlief niet wakker van Jamie. Stond ik alsnog om 7 uur beneden... Vond ik niet zo leuk en ben de hele dag al in een pesthumeur...

Masu: Netjes hoor! Doe je heel goed! Hopelijk wordt ze niet ziek!
    Vanaf 2 jaar hebben we Jamie opgegeven maar vanaf 3 jaar is het volgens mij standaard hoor... Wij wisten al heel vroeg waarheen Jamie zou gaan.

Sammie hihi wat een luxe! Ik zou het echt wel merken als ik mijn kleding weg zou gooien. Lekker shoppen dus. Succes met verkopen.

Kib mooie fotos van Stijn!!! en leuk dekbed! Geniet lekker van je vrij zijn meid!

Sens niks gedaan zegt ze... Toch wezen soppen is wat hoor hihi!!!

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He schatjes,

Sens jij bent anders ook nog actief geweest gisteren. Lekker geslapen vannacht? En nog wat leuks beleefd vandaag?

Sammie das zou niet zo slim zijn als je al je kleding weg hebt gegooid. Wel slim om je zwangerschapskleding op mp te zetten. Hoop dat je het snel kwijt bent en hoop dat er toch nog wat kleding op de verkeerde stapel ligt.

Masu dat sleeën was ook erg geweldig!! Zal zo ff spammen. Ik geniet zeker van mn vrije weekend. Doe het lekker rustig en lekker warm binnen :)
    Gelukkig dat Amy er weinig hinder van ondervindt dat ze wat later gaat slapen en idd misschien kwestie van wennen.
    Mark toch thuis gebleven dan was hij wel erg ziek gisteren. Hoop dat hij snel opknapt. Ach jeetje Amy weer aan de beurt, mogelijk aangestoken door mark?
    En niet zo raar dat jij zo uitgeslapen heeft. Je hebt nogal veel uurtjes werken achter de rug.

Mamalijn wat ontzettend balen dat je zo moe bent en dan ook nog eens je uitslaapdag door je neus geboord. Dikke knuffel!
    En bedankt.

Hier was stijntje om 7 uur alweer wakker, nog ff lekker met zn allen in het grote bed gelegen voordat we op stonden.
    Samen met Stijn mark naar de hobbybeurs gebracht en toen langs mams. Samen even naar de winkels gelopen maar mijn hemel wat was het koud!!! Snel weer naar binnen en opwarmen.
    Stijn heeft lekker lopen spelen en doen en na zijn tukje (die iets korter duurde doordat zus en aanhang binnen kwamen) is hij even bij mams gebleven terwijl ik mark ophaalde.
    We hebben met zn allen bij mn mams gegeten en nadat ze nog even met opa hadden geravot zijn we naar huis gegaan. Thuis snel de kachel aan en stijn omgekleed. Hij was zo moe dat hij niet eens meer heeft liggen kletsen maar zo in slaap is gevallen.
    Ik ga zo ook lekker mn bedje opzoeken. Eerst ff sneeuw pret spam!

Dik aangekleed voor naar buiten gaan!
    In de sneeuw!

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    nog meer sneeuw

Deel Deze Pagina