Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    heeeeeeeeeeey meiden!

@kib, bedankt voor je aanbod om op te passen! :D wat lief dat je het kastje voor je vriendin in elkaar hebt gezet!

@stamp, wat een lieve spam van je ventje! hier eet Jos nog geen tomaatjes en komkommer krijgt hij nog niet weg.

@masu, goed geslaagd dus voor de speldjes en muts! spammetje? fijn hoor dat jullie alles weer in huis hebben. Leuk vrijgezellenfeest, veel plezier alvast!

hihi mooie tijd van Amy vanmorgen! heerlijk dat ze lekker met je komt knuffelen *smelt* hihi moest wel lachen om je poepluiers hoor!

@sammie, sjonge wat een actie van die cassiere zeg :$:$ goed dat je man een klacht heeft ingediend! heeft Wesley zijn hoektanden ook al? leuke spam! hij kijkt lekker ondeugend :D mooi zijn het washok en de slaapkamer geworden! lijkt me heerlijk zo'n wasruimte! je buik begint lekker te groeien!

@mamalijntje, wat heerlijk dat je al een paar dagen goed hebt geslapen! daar knapt een mens van op. Hoop dat ze deze trend door blijft zetten. Dat reutelen en verkouden vind ik wel een nadeel van de herfst/winter :(

@bb, jammer van je korte nacht! welke film heb je gekeken? woooooow dat poepluier verhaal van jou!!! :$:$:$

@hier, gisteren gezellig even naar de receptie van mijn vriendin geweest was erg gezellig maar door de nacht ervoor waren we gebroken. Rond 22.15 uur richting huis gegaan en we waren volgens mij 23.45 uur thuis. Lekker uit kunnen slapen vanmorgen en nog even TVOH gekeken (had ik opgenomen)

Net geluncht en we gaan zo Jos ophalen en even door naar de kinderboerderij. Jos heeft het goed gedaan en heeft geslapen van 20.30 uur tot 8.15 uur aan een stuk door dus hij mag vaker komen logeren hahaha

2. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    grote jongen die jos!! ik wou dat cj zo makkelijk is, maar dat is dus niet zo dus vandaar dat ergens logeren ook niet kan

we hadden de Perfect Storm gekeken op tv, we kijken nooit tv hoor, maar onze downloadserver lag een week op z'n kont :(

masu: ja heb dat topic een stukje gelezen, echt heel naar
    had m de vernieling ingeholpen

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Echt erg he?! Hoe kan iemand dat een ander aandoen??? Dan heb je toch geen greintje respect voor de ander?:x

@sens, jeuh Josje weer ophalen! Wat fijn dat hij het zo goed heeft gedaan! En jullie ook lekker kunnen uitslapen, das ook wel fijn!
    Veel plezier bij de kinderboerderij!

@hier, mijn dvdspeler is overleden. K*tding!!
    Er moet dus snel een andere komen, anders kan ons moppie geen bumba kijken en dát kan natuurlijk niet! ;):D

4. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

senso, jeej gelukkig is het goed gegaan bij opa en oma! nou jullie hebben het nog lang uitgehouden om daar te zijn. zou niet eens de puf hebben gehad om erheen te gaan.

mamalijntje, lastig als je geen bad hebt en toch twee kids in bad moet doen. wesley doucht altijd en heb een opblaas bad bij babywalz gekocht.
    gelukkig heb je al een paar nachten lekker kunnen slapen.

bb, ow bah wat vies dat alles onder zat... maar goed de enige oplossing is idd onder de douche. ik heb het ix gehad maar niet zo erg als jou hoor.
    kun je niet een oppas vinden een oudere vrouw ofzo?

masu, amy weer weinig geslapen. misschien wat langer ophouden dus rond 1uur op bed doen? weet niet hoelaat ze altijd gaat slapen. ik ga zo het topic even lezen.

hier, brood bij de bakker gehaald en wasje aan het draaien.
    geen idee wat we vanmiddag gaan doen misschien even langs de gamma of praxis voor een plastic bak en prullenbakje ofzo.

even een vraagje denk je dat wesley al met duplo kan spelen vanaf 2jaar? heb een leuke set gezien voor de kerst...

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Bb balen dat de shoot niet door kon gaan. Wat een poepdrama zeg.. Hier nog een draaikont.. Heel vervelend. En dat oppasprobleem herken ik. Wij zijn in 3 jaar tijd maar 1x uit eten geweest en 1x naar de film.. Zo romantisch maar niet heus.

Masu hier ook een wakkere dame.. Ze kan de slaap gebruiken maar neemt het niet.

Senso fijn dat Jos het zo goed gedaan heeft! Heerlijk zeg.

Sammie ligt eraan. Hier speelde Jamie er pas mee toen hij wat ouder was maar je kan het altijd halen natuurlijk... Duurt nog een poos hoor voor Wesley 2 is haha

--

Las net ook het topic.. Verschrikkelijk.. Je hoort/leest het zo vaak. Mannen ruilen de vrouw in..
    Moet eerlijk bekennen dat er ook weinig spanning en romance bij ons komt kijken..... Gaan nooit wat doen en in de avond ben ik meestal moe ..

6. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    hier idem, er is momenteel weinig seuigheid tussen ons, en dat doet onze relatie geen goed.....

sammie: ja ik denk t wel, hier speelt ze ook wel eens met dat spul bij andere en gaat altijd goed, als je maar oplet denk ik dan?
    en nee tot nu toe lukt oppas vinden niet echt, cj is ook niet de makkelijkste.....

masu: anders via de pc? (youtube) zo kijken wij altijd bumba

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Masu hoe bevallen die schoenen van scapino? Zijn de zooltjes wel licht buigzaam?

8. AHzondag

ik vindt het heel moeilijk kwa speelgoed nu. het is meer dat ik het zo leuk vind haha. wesley maak ik geloof ik alleen maar blij met ballen haha. geef hem een bal en je ziet hem niet meer.

hier ook niet samen weggeweest ofzo maar moet zeggen dat ik het ook niet mis. we deden dat voorheen ook niet altijd. misschien straks als de kids ouder zijn komt dat wel weer. we maken het wel gezellig thuis zo nu en dan. gourmetten of een filmpje huren enzo.

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    En auto's Sammie?? Jamie speelt er nog heeel veel mee.

Nou ik mis het wel hoor.. Jeetje voel me soms alleen nog een moekkie in plaats van vrouw van.. maar komt misschien ook omdat we een kleine relschopper in huis hebben.

10. AHzondag

Kijkt wesley nog niet echt naar om. De toet toet auto's gaan nog wel maar andere niet.

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @topic, jeetje heb even gelezen maar wat erg zeg :$:$:$ zal je maar gebeurd, brr bah

@masu, balen dat je dvd speler is overleden, gelukkig zijn ze tegenwoordig voor een klein bedrag te koop. Zonder bumba kunnen onze ukkies niet meer natuurlijk hihi

@bb, goed hoor om op zoek te gaan een oppas, wij gaan wel eens weg en dan komt of mijn moeder hier logeren en soms gaat Jos logeren maar dat is in een jaar tijd nog maar 3 of 4 keer gebeurd. Het is wel belangrijk om af en toe wat met zijn 2en te doen maar het moet wel kunnen natuurlijk..

@sammie, denk wel dat het kan hoor die Duplo van 2 jaar, hij zal er nu op een andere manier mee spelen denk ik dan hij doet als hij 2 is.

@mamalijntje, voor jullie lijkt het me juist zo belangrijk om er eens tussenuit te gaan. Jullie hebben toch wel een heel zwaar jaar gehad.. nu gaat het gelukkig wat beter maar toch.

@hier, we hebben Jos opgehaald, hij was erg moe en lag half te slapen in de auto onderweg naar de kinderboerderij. Dus we zijn maar omgekeerd. Thuis nog wat thee en een koekje en daarna snel naar bed gebracht, nu ligt hij lekker te slapen.

nog een leuk filmpje van net, wat een lol :D

http://youtu.be/MSlTZ-lA3iE

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sens, dat filmpje is echt GEWELDIG! :D:D In het begin vraag je je af wie nou de meeste lol heeft, hahaha! :D Simon heeft in ieder geval weer lekker rozijntjes gegeten hihi!

@sammie, ik denk dat je de duplo prima kunt halen. Als hij er met kerst nog niet naar omkijkt, dan doet ie dat een aantal maanden later wellicht wel en dan heb je 't alvast in huis. Zeker als het een aanbieding is zeg ik: kopen! :D Ennuh....waar is die aanbieding? Wil ik graag weten! :)
    Amy gaat altijd na haar boterhammen naar bed; rond 12 uur dus. Ik heb haar ook wel eens later naar bed gedaan maar dat maakt niet uit. Ze is ook gewoon gezellig na een uurtje slaap, dus ik denk echt dat dit gewoon haar ding is of zo. Ik was zelf ook altijd een hele wakkere zei ons mam, dus Amy heeft 't van geen vreemde. :p
    Ik denk dat het voor jou en je man natuurlijk anders is dan voor de rest hier aangezien jullie natuurlijk allebei niet werken. Dan zie je mekaar veel meer (ook al is Wesley er dan bij) dan wij. Volgens mij hebben de rest van de mannen hier allemaal full time banen en de vrouwen part time, dus dan is het wel ff zoeken naar tijd voor elkaar denk ik.

@mamalijn, yara ook al heel wakker dus...maar ook gewoon gezellig als ze zo weinig slaapt? Dat is Amy gelukkig wel. Moet wel zeggen dat ze nu dus weer een poepluier heeft...dat slaapt ook niet fijn natuurlijk.
    Balen dat jullie zo weinig tijd hebben met z'n tweetjes. Ook geen oppas die een avondje bij jullie kan komen zitten?
    Je vroeg ook nog naar de schoentjes. Ze zijn erg mooi, maar de zooltjes zijn niet super buigzaam zeg maar. Maargoed, volgens mij hoeft dat ook weer niet als Amy eenmaal goed loopt en ze loopt nu meer dan dat ze kruipt, dus ik hoop in de winter dat dat helemaal goed gaat komen. Wat wel apart is: ik had dus 2 paar besteld, allebei maat 21 en de ene is echt een heel stuk groter dan de andere (dus niet een klein beetje)....maar ach...we zien wel.

@bb, via pc kunnen we idd wel gewoon bumba kijken, maar via de tv kijkt een stuk rustiger vind ik. Ach, die dingen zijn tegenwoordig niet duur meer, dus ik ga d'r volgende week wel een halen (en tot die tijd gebruik ik jouw tip!).
    Jullie gingen toch trouwen? Wanneer is de grote dag?

@hier, oh...ik ging om 5 uur van de pc...dat ga ik net niet meer redden. Moet om half 6 bij vriendin zijn en dan gaan we richting restaurant waar de rest dan ook heen komt. En ik moet nog douchen, omkleden en opmaken (ja kib, opmaken....).
    Amy is bij ons mam en ze gaat daar vanavond zuurkoolschotel mee eten. Heeft ze nog nooit gehad, dus ik ben heel benieuwd hoe haar dat bevalt.
    Fijne avond allemaal!

13. AHzondag

masu, ik had dat met schoentjes bij wehkamp van dr. visser. had twee maten besteld maat 22 en 23 en ze waren even groot. heb de leukste maar gehouden.
    veel plezier vanavond.

wij zijn lid van verenging eigenhuis en daar krijg je 10% korting op alles. bij toysxl hebben ze ook korting maar daar is wat ik wil alsnog duurder.

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, idd ml heeft weer genoeg rozijntjes gegeten. Jos heeft er ook nog zelf een paar gehouden :D was het gezellig vanavond? ben benieuwd wat Amy van de zuurkoolschotel vond.

@hier, we hebben vanavond bloemkoolschotel gegeten. Was erg lekker, Jos vond het ook lekker. Daarna hebben ml en Jos boodschappen gedaan en heb ik met Jos gedoucht. Na zijn fles is hij gelijk gaan slapen, heb maar een dekentje in zijn bed gedaan was behoorlijk fris op zijn kamertje.

Verder vanavond weinig gedaan, beetje op de bank gehangen en een serie gekeken.

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    het wordt al laat, ga lekker naar bed nog even een hoofdstukje lezen en dan lekker slapen.

Hoop dat jullie allemaal een gezellig avond hebben gehad.

Welterusten!

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedenavond lieverds,
    Zo ff terug denken hoor....
    Sammie je slaapkamer is wel mooi geworden. Maar mis idd nog iets aan je muur. En een foto van de kids/gezin is tocj leuk.

Masu have fun met de meiden. Gaan de mannen ook nog stappen?
    Haha je opmaken..beetje oogschaduw dan zeker?
    Wat ontzettend balen van je dvd speler.. Amy krijgt afkickverschijnselen hoor. Of je dvdspeler is overbumba'd... :(

Sens jammer dat jullie zo moe waren dat je maar kort op het feest bent gebleven. Wel lief dat jullie toch gegaan zijn.
    Ach die Jos.zo moe dat hij gewoon geen fut had voor de kinderboerderij. Volgende keer beter.

Mamlijn wat fijn dat het ritueel lijkt te helpen met yaartje.

BB balen dat cj zo moeilijk is met verschonen.. lijkt me dan geen gemakkelijk klusje.

verder ben ik hrt kwijt.. sorry.

Hier een lange dag gehad. Vanmorgen door mark en stijn naar werk gebracht. Was wel een relaxte dienat en de tijd ging snel vandaag. Om 15uur kwamen ze me weer ophalen. Stijn nog even mee naar binnen genomen.1 client vraagt altijd naar stijn en had hem al een hele tijd.niet gezien.
    Vanaf werk doorgereden naar T.erneuzen naar vrienden van ons.
    Met vriendin en kids gegeten en daarna door op ziekenbezoek bij vriend van ons. We zijn 2 uurtjes geweest maar hij was helemaal gesloopt. Ook liet hij zijn tekeningen nog zien waar zijn emoties van dit.moment in zitren verwerkt. Laat ik het zo zeggen je word er niet vrolijk van.
    Bij terugkeer weer met stijntje gekroeld, die was bij zusje van vriendin gebleven. Die paste op alle kids.
    Nog verjaardag gevierd was wel gezellig en nu in de auto terug naar huis. Stijn ligt heerlijk te slapen, we hebben hem zijn pyjama al aangedaan zodat we hem zo over kunnen leggen.

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemiddag meiden!

@kib, wat een lange dag gisteren :$ ging het goed met Stijn overleggen in zijn bedje? hoop dat hij lekker geslapen heeft vannacht. Moet je weer werken vandaag?

@hier, goeie nacht gehad. Ml is er 1 keer uit geweest voor Jos en om 8.30 uur hebben we hem maar wakker gemaakt. Ml is eruit gegaan en ik heb me nog lekker even omgedraaid tot 10.15 uur, heeeerlijk!! ml en Jos liggen nu nog even te pitten en ik ben op de bank gekropen met een bakkie thee en een serie :D

Vandaag weinig op de planning, waarschijnlijk even naar de kinderboerderij en vanmiddag komt ml zijn jongere broertje om samen een sollicitatiebrief te maken aangezien hij zijn baan kwijt is geraakt :( (zijn broertje dus)

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, bizar dat het zo kan verschillen tussen die schoentjes onderling he!

@sens, klinkt als een heerlijk relaxt avondje wat je gehad hebt. Fijn dat je man niet alle rozijntjes op hoefde te eten, hihi! :D

@kib, hahaha ik lig hier in een deuk om jouw uitdrukking: overbumba'd! Hahahaha! :D:D
    En opmaken....oogschaduw idd EN mascara! Jaja, toe maar! :p
    Wat fijn dat je gisteren toch nog naar Terneuzen kon. Zal je vriendin ook heel fijn hebben gevonden! Heftig zeg, die tekeningen van je vriend....hopelijk is hij er snel weer bovenop!

@hier, goeie nacht gehad...beetje korter maar ach. Gisteren was het echt kei gezellig! Er is wel het nodige bier door gegaan en dat merk ik nu dus helaas wel...:) Maar 's avonds een vent, 's ochtends een vent he! :p We waren om half 3 thuis en gelukkig konden we uitslapen. De mannen waren gaan mountainbiken in de grotten van Valkenburg, daarna gaan eten en toen waren ze rond middernacht ook terug in het dorp. Rond 2 uur kwamen ze naar dezelfde kroeg als waar wij met de vrouwen waren.
    Rond 10 uur vanmorgen werd ik wakker en daarna zijn we Amy meteen gaan halen. Die had 't super gedaan bij ons pap en mam; om 19 uur netjes gaan slapen en om half 9 vanmorgen wakker. Helaas wel doorgelekt, dus heb haar net meteen in bad gegooid, toen boterham gegeten en nu ligt ze er weer in. Vanmiddag is hier Duck van Toor race; dat is vanuit een scoutinggroep en die houden dan een race op een stroompje hier in 't dorp. Er worden dan heel veel badeendjes te water gelaten en die kun je dus 'kopen' en als jouw eendje wint val je in de prijzen. :D
    Daar doen we niet aan mee, maar we gaan wel kijken, is natuurlijk wel een gaaf gezicht!
    Wacht, ik zoek ff een plaatje, anders denken jullie 'waar heeft die 't nou weer over'.....;)

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, wat een gaaf gezicht al die eendjes!!! :D klinkt alsof je een gezellig avond hebt gehad, tja de hoofdpijn en minder slaap hoort er helaas bij ;) wat fijn dat Amy het weer zo goed heeft gedaan bij je ouders!

@hier, net even naar schiphol geweest om op het dak vliegtuigjes te kijken, was weer leuk en Jos heeft zijn ogen uitgekeken. Nu ligt meneertje nog even op bed, maar max 17.30 uur haal ik hem er weer uit anders slaapt hij vanavond weer zo laat.

20. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Masu, wat een gaaf gezicht al die eendjes!! Lijkt me idd erg leuk om daar bij te zijn!!! En wat fijn dat je een gezellige avond hebt gehad, baaleh van de kater...;)
    @Sens, wat baaleh dat je zwager zijn baan is kwijt geraakt! Lief van je man dat hij zijn broertje helpt met de brief... Wat leuk ff naar Schiphol... gaan wij binnenkort ook maar eens doen!!! leuk idee:D

@hier luie zondag gehad, alle 3 hele dag lekker in joggingsbroek... heerlijk...:)

Denk dat ik ongi wordt... of het moet nog een inestelling zijn maar weet niet of dat nu nog kan... 7dg voor nod...
    Als ik nu ongi ga worden betekent het wel dat ik een cyclus heb van 33 ipv 40... dus dat scheelt...

maar toch wel een domper dan... met Vince was ik in maand 2 al zwanger... maarjah ik mag niet klagen.. sommige dan er jaren over!!!
    Maar toch....:)

Maar eerst nog maar even afwachten of het doorzet....

Liefs

Deel Deze Pagina