Kib, wat fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad met de high tea! En handtekening gevraagd aan Robert? Stijn is lekker vroeg zeg, hopen dat hij morgen anders besluit. Sens, alles gepakt meid??? Heerlijk genieten morgen! Goede reis alvast en geniet er lekker van! Hoop wel dat Jos opknapt en ook lekker van genieten Mlien, balen dat je zo beroerd bent! Wel fijn dat de Vk zo lief was. En spannend volgende week echo! Ik ook Sammie, wauw wat een leuke foto's. Wat is Damon een schatje! Mooi mannetje hoor... Hoop dat de krampjes wel snel weggaan. En die foto van Wesley, heerlijk! Leuk dat hij zo kletst...
Hoi lieffies, Sens arme jos niet lekker. Uitgerekend nu jullie t weekend weggaan. Jeetje moet ik je gewoon alxvanaf morgen gaan missen... Wel positief dat jos alweer wat binnen hield. Vandaag ook al actief geweest. Wat gaat er mee oor dvd's voor josje? Bumba? Ik wens je alvast een heel fijn weekend! Sammie arme damon nog steeds zoveel last van krampjes. Welke voeding geef je? Ik weet dat mn zus toen overgestapt is naar nestle met bas omdat hij ook zo'n last van zn buik had. Daarna ging het gelijk beter. Lieve en leuke spam van je mannetjes. Papa heel klein beetje op de achtergrond. Stamp ik zit ff te verzinnen wat ik heb gelezen........... ik ben t echt kwijt... sorry!!!! Hier een gezellige dag gehad. Vanmorgen samen met mark naar zn nieuwe baas gereden om de werkbus alvast op te halen. Nog een tijdje zitten kletsen daar en toen naar huis. Daar hebben we eerst samen een broodje gegeten. Mark is toen z'n bus alvast op orde gaan maken (hij heeft er zin in hoeft pas maandag te beginnen!!) en ik heb het huis gestofzuigd, gedweild en opgeruimd. Daarna lekker mn biniie gaan halen en samen gegeten. Nog even gespeeld en toen is hij naar bed gegaan, ik gaan douchen en op de bank gecrashed, mark beneden aan t zagen en doen voor zijn hobby.
Ohja stamp de handtekening!!! Nee niet gevraagd. Mark vroeg dat ook al. Ik zei wat moet ik ermee? Zegt ie boven je bed hangen Nou nee hoor laat die man maar lekker gaan.
Even via de foon, we zijn vertrokken nar Duitsland. Met Jos gaat het een stuk betee. Tot zondag lieffies! Xxx
Dag lieve sens, geniet ervan! Kib, was een grapje hoor. Zelf durf ik dat nooit te vragen en wat moet je ermee! Hihi goed teken dat ml zon zin in zijn nieuwe baan heeft! Hoop dat hij het er erg naar zijn zin krijgt. Vanmorgen bij vk geweest, zoals Mlien ook al zei, veel vragen maar eigenlijk niks nieuws. Bloeddruk was 100/50 vandaar wat duizelig af en toe. Maar liever te laag dan te hoog. Volgende week vrijdag eerste echo! Vandaag het shirtje binnen van Vince... Hoop zo dat we het mogen aantrekken volgende week! Xxx
Goedemorgen, Zo zp doet het weer! Vanmorgen weer met Vince naar muziek geweest! Zo ff naar het winkelcentrum boodschappen doen en we willen ff wat leuks voor Vince halen (hij heeft nog niet zoveel ) Vince is ook op het moment een lastige slaper, vanmorgen ook weer erg vroeg wakker! Half 7! Nog kunnen laten liggen tot half 8 Xxx
He meiden, Wat een gemis he gisteren.. paar keer gekeken maar geen zp Stamp balen dat Vince zo'n slechte slaper is op dit moment. Wel goede nachten?? Hier was Stijn om 7.15 al wakker vanmorgen. Nog even in het grote bed samen (de laatste daagjes maandag weer allemaal in het ritme). Daarna heeft mark mij en Stijn bij mijn mams haar werk afgezet en ging hij naar de mondhygieniste. Vanuit mn mams haar werk zijn we naar de fotowinkel gereden, ik wilde heel graag een nieuw fototoestel. Onze kleine doet niet helemaal wat ik wil zeg maar... (kan er soms een beetje erg :x op worden) Nu de nikonV1 gekocht. Mooi toestel en de mogelijkheid om de lens te verwisselen. Vanavond nog even op stap voor een extra lens. Nu hebben we de standaardlens erbij. Mams komt vanavond ook bij ons logeren en morgen gaan we naar de boekenbeurs. Zondagochtend gaan Stijn en ik samen met zus en de kids naar Nijntje de film. Helemaal leuk dus dit weekend!! Vergeet ik bijna spamvrijdag Samen met papa op de motor! Zelf pap eten
Hey meiden @stamp, balen van het slechte slapen van vince op het moment @kib, leuk weekend dus voor de boeg, gave spam!! @hier, geveld met buikgriep op de bank van ons appartementje ml gelijk bij aankomst en ik heb vanaf gisteravond tot vanmorgen 7uur alleen maar boven de pot gehangen. Jos is maar met souders op pad gegaan terwijl wij voor pampus lagen. Leuk hoor een weekendje weg
Achnee sens, wat ontzettend balen zeg! Dat is idd flink balen met een weekend weg! Bah. Hoop dat jullie nog een beetje opknappen en misschien morgen nog beetje kunnen genieten! Knuffel Kib, wat een leuke spam weer. En een Nikon is altijd goed, we zullen dus nog meer spam van jullie kanjer krijgen, toch? Leuk! Nachten zijn wisselend, wordt rond half 12 wakker en ene x wel gelijk slapen andere x niet. Ach gaat weer voorbij! Xxx
He meiden! Ik heb heel trouw alles terug gelezen, maar het is teveel om op te reageren. Sorry! Ik heb wel mooie spam gezien! @sens, wat sneu dat jullie allebei buikgriep hebben....uitgerekend nu! Hopelijk is het snel over...knuffel!! @hier, drukke werkweek gehad. Volgende week ook nog maar als het goed is komt er wat ademruimte over een week of 2. Houden we ons daar maar aan vast. Dit weekend niet veel op de planning....heeeeerlijk! Ik ga d'r extra van genieten, want de andere weekenden in februari zitten alweer vol geloof ik... Met Amy alles prima. Heerlijke dreumes, wat geniet ik toch van haar! Ze doet alles na, begint iedere dag meer woordjes te zeggen en kan heerlijk dwars zijn. Ik merk wel dat ze, doordat ze zowat alles snapt wat we van haar vragen, beter luistert. Ik merk dat ze goed in haar vel zit. Misschien omdat ik nu zoveel werk, maar ik geniet zo van die kleine meid! En wat mis ik haar als ik weg ben...(oke....genoeg emotineel gedoe voor nu!)... Slapen op het kdv gaat moeizaam. Snap niet waarom. Waarschijnlijk de overgang of zo. Gisteren heeft ze niet geslapen. Ze hebben 2 pogingen gedaan haar op bed te leggen, maar ze vertikt het dan gewoon om te slapen en gaat liggen kletsen. Hoop dat dat snel beter gaat. Verder doet ze 't super daar!
Zo! Nog niemand na mij gepost! Wat een rust! 't is te merken dat sens weg is! Dan deel ik ff een linkje met jullie: Amy en haar koffertje - YouTube
He ladys, Stamp ik hoop dat je nachten ondertussen al wat beter gaan. En tuulk deel ik mn pics van mn boy met jullie!!!! Masu jeetje nog altijd zo druk op je werk. Ik hoop dat je weken snel om zijn en je eindelijk rust krijgt! Wat fijn dat het amy het goed doet op de peutergroep op t slapwn na dan. Wel lastig want volgens mij heeft ze t toch wel nodig? Wat een super lief filmpje van amy en haar biebkoffertje. Heb je haar dit weekend ingeschreven? Wij moeten ook weer eens gaan. Maar ja vandaag weer een lading nieuwe boekjes gehaald. Hier een mannetje wat een zooitje van het slapen maakt. Tussen de middag laat gaan slapen en in de avonden ook niet zo vroeg op bed en dan ook nog eerst kletsen voor hij gaat slapen. Vanmorgen om half 7 werd hij wakker en viel pas tegen half 3 vanmiddag in slaap. Wel lang geslapen maar nu hij in bed ligt is hij ook alleen maar aan t spoken. Kletsen, huilen, kroel uit bed, stil, kletsen en weer huilen.. Hoop niet dat t vanacht ook zo zal zijn want ik ben erg moe. Vanmorgen zijn we naar de boekenbeurs geweest en heb leuke boeken voor stijn gekocht. Heb me voor mezelf ingehouden en maar 3 boeken gekocht Vandaag op tijd naar bed (als stijn in slaap valt zo) en morgenochtend ga ik met zus en kids en stijn naar nijntje in de bioscoop. Ben benieuwd hoe stijn t vinden gaat. Nog een filmpje van mijn puzzelkampioentje https://www.youtube.com/watch?v=1qNQH1hUs1Q&feature=youtube_gdata_player
He, nog iemand hier! Wat een gaaf filmpje kib! Had 'm al op FB gezien. Goed dat Stijn papa leert puzzelen! Maar serieus, erg knap van hem! Ik heb Amy idd ingeschreven voor de bieb. Leuk, nu kunnen we daar boekjes gaan halen! Ons mam is er nog het meest enthousiast over ("dan kunnen we op woensdag lekker naar de bieb om boekjes te halen voor Amy"...). Leuk dat je zo goed geslaagd was op de beurs! Dat slapen...ik heb het idee dat het een beetje bij deze fase hoort. Volgens mij zijn er meer ukjes wat aan het rommelen, dus wellicht weer een verandering in 't ritme.
Haha grappig dat je mams het nog t leukste vind. Ja stijn heeft het puzzelen ineens helemaal door. We hebben ook een puzzel van bumba. 2 van 9stukjes en die kan hij ook steeds beter in elkaar leggen. Ik heb op de beurs ook boekjes meegenomen waarin puzzels zitten. Hij was er erg blij mee. Dat slapen is echt verschrikkelijk. Het vervelende is gewoon dat hij om een uur of 7 wakker wordt maar nog lang niet uitgeslapen is.. Gevolg een sjaggo kind. Hij was net ook aan t huilen maar ik heb hem maar even gelaten. Daarna was hij wel stil ik hoop echt in slaap gevallen. Vriendin vroeg nog of ik even langs kwam maar mark is beneden aan t zagen voor zijn nieuwe bootje en ik wil op tijd in bedje liggen. Dus ga zo maar een berichtje sturen dat t hem vandaag niet meer gaat worden. Ga morgen anders wel ff langs.
Ik zag het op FB ja...Mark en z'n gezaag. Fijn dat Stijn zo blij is met z'n puzzels. Echt heel knap! Dat puzzelen heeft Amy nog niet zo door. Duplo inmiddels wel. Eerst snapte ze niet dat ze die blokjes moest draaien omdat anders het ene blokje scheef op het andere blokje komt en dan kun je 'm er niet op drukken zeg maar. Nu bouwt ze mooie torens. Dat slapen herken ik wel! Ook Amy is vroeger wakker de laatste tijd. Tussen 7 en 8 en das voor Amy wel vroeger dan ik gewend ben. En idd wat jij zegt; niet uitgeslapen en tegen 11 uur alweer ontzettend moe. Dus naar bed en dan na een krap uurtje weer wakker....wat is dat toch he! Wat verstandig dat je op tijd naar je bedje gaat! Heb je nog darten gekeken?
Amy dus ook al aan trommeelen met haar tijden qua slaap. Ik heb vanmiddag nog darten gekeken. Vanavond niet meer. Zag wel dat NL door is Veronica stond hier aan maar niet echt kunnen kijken. Steeds naar stijntje heen en weer...
Nederland gewonnen inderdaad. Heb er niet zoveel van gezien ,maar ging volgens mij wel makkelijk. Hoop dat Stijntje snel in slaap valt!
Hey meiden! @Sens; Wat ontzettend balen dat je in je weekendje weg zo ziek bent geweest! Heb je de laatste dagen nog wel een beetje kunnen genieten? Hoop dat je snel opgeknapt bent. @Stamp; Niet zo boeiend he die vk, hihi. Zo spannend jij ook al bijna je eerste echo, ik mag over 24 uur en ong 10 minuten . Heb je al een gevoel over j/m? Ik totaal niet eigenlijk, volgens de chinese geslachtskalender is dit een jongen, maar was Kian een meisje . @Kib; Mooie spam van Stijntje! Klinkt weer als een leuk weekend wat jullie gehad hebben. @Suus; Balen dat het nog zo druk is op je werk, hopelijk komt daar inderdaad snel verandering in. Heerlijk om zo van je kind te genieten he! Kan niet wachten tot ons 2e ukkie er ook is en daar ook de mooie momenten weer mee te mogen beleven. @Sammie; Hoe is het bij jou meid? Hier niet zo'n best weekend gehad. Vrijdagochtend zwaar misselijk naar het werk gegaan in de gedachte dat het nog wel weg zou trekken als ik nog wat zou eten. Niks was minder waar, ik ben na een half uurtje weer naar huis gegaan omdat ik de winkel niet eens in durfde omdat ik bang was dat ik over zou geven. Eenmaal thuis ben ik begonnen met spugen en dat stopte de eerste 12 uren ook niet meer, vreselijk! Hetzelfde als Sens gehad heeft denk ik dus. Ondertussen gaat het wel een stuk beter ik ben weer redelijk aangesterkt, ml is vandaag alleen ziek geworden en Kian eet al 2 dagen nauwelijks dus bij hem zit het ook niet helemaal lekker. Het slapen is nog steeds drama hier, gelukkig gaat het vaak wel redelijk als we hem tussenin leggen dus daar maken we dan ook geen probleem van. Vannacht lag hij met zijn hoofd bij mijn knieƫn overdwars tussen ons in, handig hoor . Ik probeer morgen na de echo nog even een update te geven!