Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,

Wat een rust hier zeg.

Masu stijn viel uiteindelijk tegen half 10-kwart voor10 in slaap.

Mlien balen dat je ook ziek bent geworden. Was dus wel een slim besluit om weer naar huis te gaan.
    Het lijkt me niet echt handig als je kind dwars in bed ligt. Hij voelt zich nu al breed :)

Hier vanmorgen naar de bioscoop geweest met mijn binkie. Hij vond het allemaal erg indrukwekkend, maar heeft t super gedaan. Bleef netjes zitten, wisseld op schoot en zijn eigen stoel, zat gebiologeerd te kijken naar t scherm en genoot van de liedjes. Het licht was zacht en het geluid niet te hard. Een aanrader voor de papa's en mama's en de kleintjes tuulk.
    Hij wilde alleen vanmidag niet gaan slapen. In de auto maar 10 min geslapen ofzo. Had hem in bed gelegd maar slapen ho maar. Dus dan maar eerst boodschappen doen. In de winkel dus drama!! en tot overmaat van ramp zijn speentje vergeten (gebeurt ons ook nooit meer!!!) Thuis hebben we hem maar in bed gelegd. Na een uurtje wel wakker moeten maken omdat we gingen eten en hij vanavond op tijd er weer in moest. Eten wilde hij niet veel maar tussen de middag hadden we al goed gegeten. Nog ff gespeeld met zn loopfietsen (allemaal gehad), gepuzzeld (bumba puzzel gaat ook steeds beter) en toen naar bedje toe. Na 1x gehoord te hebbens hij snel in slaap gevallen.

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    M,ien: succes vanavond met de echo!!

Senso: voel je je inmiddels al beter?

Kib: wij gaan a.s. Met onze grote jongen naar nijntje.. Durf demeiden nog niet mee te nemen;) fijn dat stijn heeft genoten!

Slapen: hier gaat t slapen weer goed gelukkig sinds ze apart slapen.. Anders was t smiddags drama! En nu leg ik ze er in en ze slapen vrij wel meteen!

Ziek: hier hebben we t allemaal gehad. T.imo vooral.. Die is 1,5 week ziek geweest:( niet leuk!

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

kib, klinkt alsof de bios een succes was met stijn.
    was hij weer zo vroeg wakker vanmorgen?
    komen er misschien kieen door?

mlien, balen dat je zo ziek werd maar gelukkig heb je thuis kunnen uitzieken. vandaag de echo?
    fijn dat kian bij jullie wel lekker slaapt, lijkt mij wel lastig als hij straks echt weer in zijn eigen bed moet. miss een peuterbedje een idee. wie weet voelt hij zich opgesloten in bed.

mamavan3, fijn dat je meiden nu weer goed slapen. leuk dat je met t.imo naar de bios gaat.

masu, gelukkig gaat alles goed bij jullie. balen dat amy zo slecht slaapt op het kdv. wat doen ze anders dan op de babygroep?
    miss kunnen ze haar op bed leggen voordat de rest erin gaat.
    nog even volhouden met je werkt ooit wordt het rustiger.

senso, balen dat je dat je buikgriep kreeg net op dat weekendje weg, eker van jos overgenomen. hebben jullie nog wel kunnen genieten? ik wil een BUIKSPAM!!!!:D:D

hier gaat alles zijn gangetje. merk gewoon nu echt even dat zp op de laatste plaats komt sorry meiden. lees wel mee maar kan de puf vaak niet vinden om te reageren maar dat komt wel weer.

Wesley is de laatste dagen en heel erg sjaggo en snel boos maar sinds gisteren weten we ook waarom, aan de rechteronderkant en linksboven in zijn mond is zijn tandvlees helemaal rood dus die laatste kiezen zullen niet lang meer duren denk ik. hij loopt ook met van alles in zijn mond maar hand de link nog niet gelegd;)

Damon krijgt nu overdag 120+4 en in de nacht 90+3 flessen. overdag gaan de flessen bijna allemaal op maar de nacht blijft een probleem met eten. hij heeft honger maar na 60/70cc denkt hij ik ga weer slapen om vervolgens na 2,5/3 uur weer te komen. vannacht is de eerste nacht dat hij 4/4,5 uur ertussen heeft laten zitten en zijn flesjes redelijk leeg dronk. krampjes gaan ook wel goed nu.

Wesley is ontzettend lief voor Damon en smelt gewoon als hij zo verliefd kijkt, maar is het een dreumes met zijn streken dus we moeten wel opletten natuurlijk. baby is inmiddels boetje geworden (broertje)

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he meiden,

Mv3 wat leuk dat je met T gaat naar Nijntje. Snap best dat je de meiden nog niet mee wil nemen, ga je alleen met T?
    Toch de meiden maar weer uit elkaar met slapen? Heb je dat ene kamertje weer verbouwd?
    Gelukkig dat iedereen weer opgeknapt is bij jullie.

Sammie he was zeker een succes met stijn in de bios. Stijn heeft gelukkig weer even 12 uur geslapen. Hij werd om 7:45 wakker.
    Wat lief dat damon is gepromoveerd van baby naar boertje :)
    Ik snap best dat je het wel even druk zal hebben. Wel fijn om te lezen dat damon al monder last van krampjes heeft.

Hier een kleine man die na het boodschappen avontuur van gisteren na het eten naar bed is gegaan en die geslapen heeft tot 7:45 uur vanmorgen. We hebben nog even samen bumba in bed gekeken en daarna toch opgestaan en klaar gemaakt voor het kdv.
    Daar hoorde ik trouwens dat er meer kids waren die slecht gingen slapen. Misschien zit het wel in de lucht :(
    Ik mag vanaf vandaag weer gaan werken, 2 avonddiensten en 1 dagdienst. Dan weer vrij dus is wel te doen :D

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    heeeeeey meiden!

Ik haak hier weer in als jullie het goed vinden, zag nog wel een leuk filmpje voorbij komen van Amy en van een puzzelende Stijn, ik houd er van! :D

Oh ja Sammie, buikfoto komt er aan. Zal morgen even proberen er 1 te maken. En logisch dat je zo druk bent hoor dat je niet altijd fut hebt om hier te komen kletsen, als je af en toe maar even komt :D fijn dat het verder goed gaat en het beter gaat met Damon zijn krampjes.

Hier langzaam weer aan het opkrabbelen, we hebben helaas niets van de vakantie meegemaakt. We hebben 2 rondjes gelopen, 1 x naar de skipiste en 1 x naar het dorp. De dag daarna alweer naar huis, erg jammer dat het weekend weg zo in het water is gevallen :(

Met Jos gaat het wat beter, heeft nog steeds wel diarree luiers. Eet verder wel goed en drinkt ook goed, is ook redelijk vrolijk dus hoop dat die vieze luiers ook snel verleden tijd zijn.

Heb mijn werk voor morgen afgezegd, eerst maar eens een beetje bijkomen. Is wel fijn ook kan JOs lekker thuis blijven van het kdv.

Nou meiden ga er een eind aan breien!

Welterusten
    xxx

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Jeeeeeeej!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D

We hebben een prachtig hartje gezien en gehoord!!

DSC_2272.jpg

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sens je hebt gelijk dat je morgen ook vrij neemt. Gelukkig kon het op je werk ook. Balen wel van jullie weekend. Josje toch nog.niet helemaal de oude?

Mlien gefeliciteerd!!!

Hier een gezellige dienst gehad. Iedereen lag er op tijd in en ik ging op tijd naar huis. Zo lekker slapen, morgen weer een avonddienst.

8. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Sens: jeejte wat balen zo ziek:( hopelijk knappen jullie snel allemaal op!

Mlien: jeeeeej!!! En ik gok dat je een meisje gaat krijgen:)

Kib: fijne een leuke dienst, dan gaat de tijd meteen ok sneller:)

Hier een goede nacht gehad, al hoewel ik mezelf exht belabberd voel:( kop helemaal vol. Hoofdpijn, rugpijn oid.. Wordt zwaar dagje vandaag!

9. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mlien, yeah een mooi kindje te zien op de echo! gelukkig was alles goed. nu weet je weer waarvoor je niet lekker en beroerd voelt!

sens, jammer dat jullie niet echt hebben kunnen genieten van het weekend:( hoop dat de luiers van jos snel weg zijn. beterschap.

mamvan3, bah ook ziekjes :( hoop dat je iets van rust kunt pakken zover dat gaat met 3 kids.

hier, goede nacht weer gehad:) we hebben mogen uitslapen tot half 10 van wesley. hij ligt er net in.
    wesley heeft echt ontzettend last van zijn mond.
    weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.

10. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Mlien wat een prachtig wondertje weer! Gefeliciteerd!

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He meiden!

@mlien, wat een duidelijk echo! Super dat alles goed was! Nu genieten! :D

@mamavan3, balen dat je je zo belabberd voelt. Hopelijk ben je de dag een beetje doorgekomen. Wat leuk dat je met T.imo naar de bios bent geweest.

@sens, wat balen dat jullie weekendje weg in het water is gevallen. Uitgerekend dan word je ziek...zul je ook altijd zien. Heb je genoten van je vrije dagje?

@sammie, wat lief dat Wesley al broertje zegt! :) Kan me voorstellen dat je smelt als je ze zo samen ziet. Fijn dat het beter gaat met de krampjes van Damon.

@kib, fijn dat het een succes was in de bios. Stijntje dus om kwart voor 8 wakker, das een mooie tijd toch? Vanavond ook weer aan het werk?

@hier, vandaag naar Arnhem geweest. Gisteren een beetje te lang gewerkt...om 7.15 aangereden naar Breda, teamdag gehad, rond 19 uur thuis en toen nog tot 23 uur gewerkt....dat heb ik gemerkt vanmorgen. Voelde me beroerd en moest haasten om Amy op tijd op het kdv te krijgen en mezelf op tijd in Arnhem. Allemaal gelukt gelukkig.
    Amy heeft maandag niet geslapen op het kdv en dat hebben we geweten. Ze was zo overstuur, doodmoe, alleen maar willen hangen en huilen. Ze wilde zelfs niet eten en is op manlief's borst in slaap gevallen. Zo zielig! Het is daar veel lichter op de kamer dan thuis, denk dat het daaraan ligt. Vandaag dus haar 2 knuffels uit bed meegegeven naar het kdv en vandaag ging het wel goed. Hopelijk is dat de truc. Ik hield m'n hart vast vanmorgen...2 dagen kdv achter elkaar....ik dacht echt 'die stort nog in straks!'.
    Morgen nog een dagje Arnhem (planner inwerken) en daarna heerlijk 4 dagen vrij!
    Morgenavond neem ik manlief mee uit eten. Hij weet 't nog niet, dus is een verrassing. Amy blijft dan bij ons pap en mam; ze is daar overdags toch al. :)

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He schatjes,
    Stamp nou jou echo nog.

Mv3 balen van de zieke boeg. Zou het ooit over gaan?

Masu jemig jij maakt wat uren afgelopen weken. Volgens mij kan je 3 weken extra vakantie opnemen?
    Wat sneu dat amy nog steeds zo echt slaapt op t kdv. Gelukkig ging t vandaag wat beter. Ik hoop dat dat de truc is. Hier zijn kroel en pippie ook heilig hoor.
    Ik mocht vandaag idd weer de avond werken. Waren gelukkig op tijd klaar.

Hier een gezellige ochtend gehad. Vanmorgen belde mn neefje of stijn bij hem in bad wilde. Dus in pyjama daarheen, kids in bad en ik snel daar gedouched. Nog lekker gespeeld en vanuit zus naar werk gegaan. Stijn lag lekker te slapen voor een uur of 2. Vlak daarna kwam mark hem al halen.
    Mijn dienst begon gezellig maar al snel waren ze allemaal druk en vervelend. Gelukkig ging de tijd wel snel en we waren op tijd klaar dus op tijd thuis.
    Morgen gaat mn wekker weer op tijd (net ff getest of die t nog doet?!) en heb ik een lange dag voor de boeg. Daarna weer 2 vrij.

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@mlien, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! wat een mooie echo zeg! :D lekker genieten meis!

@mama van 3, balen dat je je niet lekker voelt. Hoop dat je snel weer opknapt!

@sammie, sneu dat Wesley zo'n last heeft van zijn mond :( meer als insmeren en een pcm kan je niet doen helaas... sneu hoor.

@stamp, jouw echo komt ook dichterbij volgens mij? 8 of 9 februari toch?

@masu, jeetje meis wat is het giga druk op je werk.. hoop dat je snel wat ademruimte krijgt. Balen dat het slapen van Amy op het kdv zo slecht ging, hoop dat het meegeven van de knuffels de oplossing is. Wat leuk dat je ml mee uit eten neemt, veel plezier!

@kib, balen dat je clienten niet echt gezellig waren. Hoop dat het vandaag beter ging!

@hier, gisteren een vermoeiende dag gehad. Jos is heel erg sjaggo en dan is echt niets goed. Zodra hij iets niet mocht ging hij helemaal uit zijn stekker pfft niet leuk. Vandaag gaat het gelukkig beter, gistermiddag heeft hij weinig geslapen, ben blij dat hij nu al langer slaapt dan gaat de middag vaak ook beter.

WE hebben wel met de kortingsstickers van Prenetal het bibabad gekocht, hij vind het helemaal geweldig en wil er dus ook niet uit ;)

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

zoooooo dat was even wennen toen de wekker om 6.15 uur ging en ik er ook uit moest en niet alleen manlief :$ maar goed het is gelukt :D

We hebben een goeie nacht gehad, Jos niet meer gehoord. Jos werd regelmatig snachts overstuur wakker en dan na het troosten ging hij soms wel soms niet slapen. Dit had hij in Duitsland dus helemaal niet maar daar was de kamer dus niet pikkedonker, nu dus maar een klein nachtlampje aangezet en het lijkt zowaar te helpen *klopt het af*

Zo nu even een dagje aan het werk en dan lekker weekend!

Meiden maak er een fijne dag van.
    x

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mogguh meiden,

Sens wat een leuk stoer bad en jos geniet er zichtbaar van :)
    Wat fijn dat jos doorgeslapen heeft. Ik help je hopen dat t lampje de oplossing is.

Hier gisteren een drukke dag op t werk gehad. Veel geregeld en gedaan.
    Toen ik stijn ging halen op t kdv wilde hij niet mee naar huis. Hij moest eerst nog ff tekenen voor hij mee kon. Thuis lekker gegeten en op tijd naar bed. Alleen is hij van 1uur tot 4uur aan t spugen geweest. Voornamelijk slijm maar wel zn bedje 7x kunnen verschonen! De wasmachine heeft dus vanacht al 2x gedraaid. Het lijkt nu wel beter te gaan. Hij eet een boterham en wil ook weer wat drinken.

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Stamp, hoe was je echo??!!!

17. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Heey meiden,

Sorry voor mijn afwezigheid. Af en toe even geen puf om te reageren!
    Sens wat een super leuk bad! Is ook wel wat voor ons, ga er eens naar opzoek! Fijn dat Jos lekker slaapt en als het nachtlampje de oplossing is:)

Kib, hihi die Stijn niet mee willen! Heerlijk gevoel toch dat hij het zo naar zijn zin heeft! Arme Stijn zo vol! Hoop dat hij vannacht beter slaapt!

Mlien ik heb morgen de echo maar lief dat je ernaar vraagt;)

Ben vannacht ziek geworden, om 4 en half 6 vanmorgen de hele boel eruit gegooid! Daarna leek het wel weer te gaan, maar nadat ik Vince uit bed haalde zakte ik bijna door mijn benen en weer spugen. Dus mijn moeder gebeld of die misschien tijd had om te helpen en die is er de hele middag geweest. Nu een koppie thee en cracker op, hoop dat het een buikgriep is en niet door de zwangerschap!

Xxxx

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden even een berichtje vanuit het huis met een spugend jongetje.

Stamp balen dat je zo ziek bent. hoop ook voor je de griep, yeah morgen de echo!! lief dat je mams kwam om te helpen.

Hier een binkie wat niet weet wat ie met zichzelf aan moet. Spelen/niet spelen, bij mama/niet bij mama, eten/niet eten, enz. Het leek erop dat het wat beter ging maar hij spuugde gewoon zijn drinken er weer uit. Volgens mij is er wat brood ingebleven. Hij ligt nu in bedje, kijken wat de nacht ons brengt. We hopen slaap! Als ie vanacht/morgen nog aan t spugen is dan ga ik wel ff de ha bellen. Ook omdat we het weekend ingaan en hij geen volle luiers heeft.

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hey meiden!

@stamp, ach jij ook al geveld door de buikgriep :( veel succes morgen bij de echo, ga hard duimen voor een knipperlichtje. Bad is heel handig hoor hij vind het geweldig en daarna klap ik hem op en zet hem aan de zijkant staat niemand in de weg. Kunnen de boys straks samen in bad als uk2 kan zitten :D

@kib, ach arm ventje ook zo ziek. Het is echt een rotbuikgriep :( hoop dat het vannacht goed gaat en je mannetje morgen weer opgeknapt is.

@mlien, hoe is het met jullie? druk aan het werk?

@hier, lekker gewerkt. Lag een hoop rotzooi maar goed aardig onder controle en maandag weer verder. Jos heeft het goed gedaan, smoe was hier vandaag en is lekker aan de poets geweest en heeft ook heerlijk gestreken, ben weer erg verwend!

Nu even op de bank en dan op tijd naar bed, Jos gaat morgen even bij neefje spelen dan kan ik even op mijn gemak naar de bieb.

Welterusten alvast!

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen!

Sens das lief van smoe. Josje vandaag naar szus ook wel handig. Fijn dat je op je werk snel weer alles onder controle had.

Hier een goede nacht gehad. Stijn om 8uur in zijn bedje gelegd en vanacht wel een paar keer horen mm-en maar we heofden er niet uit. Om uurtje of 6 is mark eruit gegaan en heeft een speentje gegeven. Toen horde ik hem pas tegen half 9. Hij is nog niet helemaal opgeknapt, heel hangerig en toen ik hem tempte toch wel wat verhoging. Hij heeft net 2 kleine gapjes cracker op en een paar slokjes thee. Nu ligt ie lekker op de bank onder een dekentje. Dicht bij mama.

Deel Deze Pagina