schatjes!!! Sens ik hoop dat Jos weer zodanig opgeknapt is en jullie weer goed geslapen hebben! Sammie ach Damon kreeg uitstel van executie. Stamp wat fijn dat je nergens last van hebt. Leuk dat je ouders en souders blij waren. Bedankt voor de felicitatie nog. Hier een druk maar gezellig weekend gehad. Zaterdag de ochtend rustig aan gedaan en na de lunch richting zus gegaan. Stijn daar in bedje gelegd en hij heeft ongeveer een uurtje geslapen.. Hij was gelukkig wel redelijk gezellig. Zondag zijn we in de ochtend naar de dierentuin gegaan met zus en gezin en vrienden met de kids. Was een gezellige boel. Wij zijn op tijd weggegaan en in de auto is stijn in slaap gevallen. Thuis hem zo over kunnen leggen in zijn bedje. 's Avonds kwamen vrienden van ons met de kleine gezellig eten. Stijn was wel even verbaasd en onder de indruk van de kleine meid. Hij is alleen maar jongens gewend en bas is de kleinste. I.sa is 4 maandjes en dus echt klein. Maar hij vond het wel prima dat ze op de grond lag te spelen Na het eten en nog even spelen is Stijn lekker naar bedje gegaan en hij was vrij snel in slaap gevallen. Hij was vannacht wel even aan het hoesten geweest en mark is eruit geweest voor zijn druppels. Vanmorgen om 8;15 uur werd hij wakker. Hij had een heerlijke gevulde luier en na het aankleden, ontbijt was het tijd om naar het kdv te gaan. Stijn zat heerlijk te kletsen onderweg (jammere was dan wel weer dat ik niet alles begreep). En het was afgelopen vrijdag spamvrijdag maar ja met een zieke uk maak je niet veel foto's he...Dus hier als nog een paar.
He meiden! Sorry voor mijn stralende afwezigheid hier! Kian is op dit moment echt enorm aan het peuterpuberen en er is geen land mee te bezeilen. Hij houdt me hele dagen zoet, alles is nee en als ik nee zeg dan is het gillen en huilen. Ook het slapen is drama, we krijgen hem de afgelopen nachten niet stil voor half 10/10 uur, het breekt me echt enorm op. Een middagdutje wordt vaak al overgeslagen omdat hij dan ook gewoon niet blijft liggen, vandaag is het gelukkig wel even gelukt met nonstop terug blijven leggen in bed. Ik hoop dus dat hij ook minimaal even een uurtje slaapt. Ik hoop dat het tij hier snel keert en ik weer een beetje actiever mee kan komen kletsen! Met mij gaat alles prima, afgelopen week ben ik ietsjes vermoeider geweest maar ik geloof dat dat nu al wel weer over is. Voel me gewoon goed, las dat Stamp zich ook goed voelt, fijn! Zoals de meesten van jullie ook gezien zullen hebben staat het grote nieuws ook al op facebook, het buikje kan niet meer verstopt blijven, haha. Hopelijk tot snel!!
hey meiden, kib, het klinkt als een geslaagd weekend. schattig he zon klein meisje en hoe stijn daarop reageert. gelukkig is hij ook weer beter en zijn jullie nachten weer goed. leuke spam! mlien, daar ben je weer! gelukkig voel je goed en groeit je buikje goed.ik zag het staan op fb, hoe reageerde iedereen? jeetje kian is een moeilijke periode, klinkt heftig. herken het een beetje als we nee zeggen is het idd drama en als hij dan moe is dan is het extra drama. hier, wesley wer gisteravond steeds wakker van de pijn dus hebben we hem een zetpil gegeven daarna gelukkig goed geslapen al hielden we rekening met een drama nacht. vandaag is hij totaal uit zijn hum en snottert en piept om alles. straks gaan we hem in badje doen even stomen. Damon doet het ook goed maar hoop eigenlijk wel dat hij snel gaat doorslapen haha.
He schatjes! Ook vanuit hier even een ego berichtje. Fijn te lezen dat het goed gaat met iedereen en dat de zwangerschappen ook allemaal goed verlopen. Heerlijk om nergens last van te hebben; dan kun je echt lekker genieten! Hier gaat alles z'n gangetje. Vandaag bij ons mam geweest en daar mee gegeten. Manlief moet tot 9 uur werken vandaag, dus is pas tegen half 10 thuis. Met Amy gaat het super. Soms slaapt ze nog 's middags en soms heeft ze er geen zin in. Ze praat de oren van m'n hoofd en probeert alles na te zeggen. Zo schattig! Wil wel haar zin doordrijven, maar hier werkt 'nee' nog steeds prima. Dat blijft vast niet zo. Nu even lekker op de bank met een filmpje. Morgen pak ik weer een training op; heb ik erg veel zin in!
He moppies, Mlien je leeft nog!! Balen dat Kian zo onwijs aan t peuter puberen is. Hoop vooral dat slapen weer gemakkelijker zal verlopen voor je. Gelukkig voel jeje verder wel goed. Hoop voor je dat t zo blijft. Sammie arme wesly nog steeds zoveel last van zn kiezen? Fijn dat t verder goed gaat. Masu drukke jij. Nog altijd geen zicht op rustiger vaarwater? Wel fijn om te lezen dat t met amy goed gaat. Ennuh wees maar blij dat nee nog geaccpteerd wordt!!! Hier ales.zijn gangetje. Alleen op t kdv heerst het rota virus. Stijn heefr dat waarschijnlijk al gehad maar we zijn wel een beetje huiverig voor herhaling. Vamdaag pas ik op tim en vas en heb ik besloten om stijn ook maar thuis te houden. Om 14uur komt zwager naar huis om mij af te lossen want ik moet om 15uur weer werken. Een drukke maar wel gezellige dag. Als mn clienten net zo lief zijn als de jongens heb ik een gezellige dienst
hey meiden! @sammie, en bevalt het bibabad? sneu dat Wesley zo'n last heeft van zijn kiezen. @stamp, fijn dat alles goed gaat meis en dat je niet misselijk bent. Wat lief van Vince dat hij jullie uit laat slapen! @kib, wat een gezellig weekend! en leuke spam! je hebt gelijk dat je voorzichtig ben met Stijn naar het kdv brengen als dat rotvirus heerst. Wel gezellig op 3 kids passen maar wat een drukte hahaha werkse alvast. @masu, fijn dat alles goed gaat met jullie meis! was je training weer leuk om te doen? @mlien, balen van de peuterpubertijd bij Kian, lijkt me vreselijk vermoeiend hoop dat het snel weer beter gaat met het slapen. FIjn dat het verder goed met je gaat, waren de reacties leuk op facebook? @hier, vermoeiend weekend gehad. Vrijdagnacht nog een slechte nacht gehad, vanaf 3 uur wilde JOs niet meer slapen dus zaterdag overdag was ik kapot en heb ik zijn middagdut meegedaan. Zondag lekker relaxt gedaan en weinig gedaan. Afgelopen 2 dagen gewerkt, collega was ziek dus er lag een hoop achterstallig werk. Dus het was erg druk, Vandaag lekker vrij en daar genieten we van Nog op conrole geweest bij de VK en kindje ligt al zo hoog als bij 28 weken zwangerschap hahaha hij gaat eerst lekker bovenin liggen later gaat hij naar beneden. Doorverwijzing naar de gyn gekregen dus binnenkort even een afspraak maken.
He ladies! Niemand vandaag geweest?!?!?!!?! sens jij was dus ook druk bezig met een niet zo'n lekker josje. Hoop dat hij nu wel beter slaapt? Wat een ellende een zieke collega en een hoop werk.. Nu gelukkig weekend!! Ik heb het oppassen trouwens overleefd. De ukken waren super lief incl die van mezelf Hier vanmorgen voor stijn wakker geworden. Na alle rituelen zoals douchen, aankleden en ontbijten naar mn zus gegaan. Samen zijn we naar de nieuw geooende jumbo gegaan. Maar moet bekennen dat t niet mijn winkel is. Zus is later.met neefje nog even op pad geweest voor een kraamcadeautje. Ik mocht lekker warm bij de kleintjes blijven die lagen te slapen. Vanuit zus richting mams gegaan en daar hebben we lekker gegeten. Stijn heeft zich nog even met opa uitgeleefd en na de thee zijn we richting huis gegaan. Stijn heeft trouwens van opa nog een cadeautje gehad voor zijn nieuwe kamer. Een dvdspele in de vorm van een draagbare radio. Zal proberen morgen te spammen. Morgen gaat Stijn weer naar kdv toe. Hoorde dat het op zijn groep bijna helemaal virus vrij is. Zelf ga ik even met mams naar de makro en alvast de boodschappen voor mark zijn verjaardag doen. Zaterdag werken en dan verjaardag vieren. Collega is zo lief om een uurtje eerder te beginnen. Nu eerst lekker slapen. Truste!
He meiden! Hier aan het genieten van m'n vrije dagje, heerlijk! Amy ligt te slapen, dus ik kom eens even bijlezen. Nou ja....die 3 berichtjes waren nogal te doen. Vanmiddag komt een client van mijn oude werk samen met z'n moeder op de thee. Heb hem al lang niet gezien, dus ik vind het erg leuk weer eens bij te kletsen en te horen hoe het met hen gaat. @kib, fijn dat je de oppasdate hebt overleefd! Het zijn toch ook alledrie schatjes...tuurlijk gaat dat goed! Veel succes met al de boodschapjes vandaag. Fijn dat je de dag voordat jullie Mark's verjaardag vieren vrij bent, dan kun je mooi alles op je gemak in huis halen. @sens, balen dat je collega ziek is...dat zal wel een bult werk zijn wat dan ineens op jouw bordje komt. Maar jou kennende komt dat helemaal goed. Fijn te lezen dat het met Josje ook goed gaat! Grappig dat je ukje helemaal bovenin ligt. Fijn voor je blaas....minder fijn voor 't maagzuur waarschijnlijk!
Ons topic wordt echt met uitsterven bedreigt hoor meiden @kib, gefeliciteerd nog met Mark zijn verjaardag! leuke dag gehad? lief van je collega dat je een uurtje eerder weg kon. Verder met Stijn alles goed? @masu, was het leuk om je oude client weer eens te zien? en met Amy ook alles goed? inderdaad fijn voor mijn blaas maar niet voor het maagzuur, ben grootverbruiker van rennies @Hier, alles gaat weer goed. Jos slaapt weer goed en we zijn aan de babykamer begonnen, hij is zo goed als leeg dus dan kan de muur gestuukt worden en de meubeltjes erin. Vanmorgen werd Jos om 9.45 uur wakker hij vond het zeker te koud om uit zijn bedje te komen hahaha Woensdag hebben we een echo voor de groei van het hoofdje van uk, ben benieuwd. Wel leuk om weer even te spieken
Neeeee! Ik blijf wel posten hoor! @sens, fijn dat je woensdag weer naar je ukje mag spieken. Ben benieuwd! Fijn dat het ook alweer opschiet met de babykamer. Leeg is al het halve werk. Het was erg leuk om m'n oude client weer te zien. In 2 jr tijd was er veel gebeurd maar het klikte wel gewoon weer als vanouds. Was erg gezellig geweest! Is ook bijzonder dat Taco vanaf het eerste moment heel erg op z'n gemak is bij hem; hij gaat er altijd meteen op schoot liggen en dat was vrijdag weer zo. @hier, rustig dagje. Gisteren verjaardag gehad van schoonzusje. 'S avonds is manlief nog naar een feest geweest van een vriend van ons. Hier ligt veel sneeuw dus eigenlijk hebben we nog niks ondernomen. Het is namelijk ook enorm koud, staat echt zo'n ijzige wind...brr..... Hoop dat de wegen meevallen want ik mag morgen weer naar arnhem toe.
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (4 leden en 0 gasten) masu, Mama van 3, sammie121+, senso+ Toch niet zo heel erg uitgestorven hoor sens!
senso, leuk dat je morgen weer mag spieken, hoop dat het hoofdje nu helemaal goed is. oww maagzuur bah ik had dat in de laatste 2 weken van mijn zwangerschap heel erg. lekker dat jos uitgeslapen heeft. koop je veel dingen nieuw of heb je veel van jos bewaard? masu, lekker dat amy het zo goed doet. kib, nog gefeliciteerd met mark. hier, we hebben even een moeilijke week gehad met Damon. hij had veel last van krampjes en huilen en heel onrustig zijn. sinds gisteren lijkt het weer een beetje normaal te gaan. heb nu ook de brown fles met fase 2 speen. net iets te snel want hij morst nog wat maar fase 1 ging te langzaam en difrax veel te snel. vandaag ook zijn eerste lachje gehad en meteen bij wesley zo mooi om te zien echt een smelt moment. Wesley heeft nog steeds pijn in zijn mond al lijkt het nu weer iets weg te zakken. hij kan ineens super uit een gewone beker drinken maar wel aan tafel haha anders zie ik al het hele huis onder liggen. verder vindt hij puzzelen echt super leuk en een trekhondje.
He schatjes, Ik ben er nog wel hoor! Aantal drukke dagen gehad. Zaterdag moest ik eerst werken en aansluitend haddn we de verjaardag van.mark. Voor de visite kwam ff snel nog de laatste dingen opgeruimd en de stofzuiger door t huis. Zat net en toen kwam de eerste visite. Was wel gezellig maar was ook wel blij dat iedereen om half 9 weg was. We hebben nog even najib gekeken en toen naar bedje. Vanmorgen om 9uur weer begonnen tot 15:30 vanmiddag omdat collega te laat was. Bij thuiskomst ff lekker met stijn gespeeld en nu is t papa zijn beurt. Sens fijn dat Jos weer beter slaapt. Ogjee al aan t kamertje begonnen. Heb je de meubeltjes al opgeknapt? Spannend de echo weer. En idd altijd leuk ff spiken. Masu is t ondertussen al wel wat rustiger op je werk? Wat een goop verjaardagen dit weekend. Wat lief dat Taco gelijk op schoot klom bij je oude client. En toch ook wel fijn dat de klik er.nog altijd is. Sammie ach het 1e lachje!! Wat schattig *smelt* Gelukkig voor jullie zijn damon zijn kranpjes wat minder.
woooooooow wat leuk! allemaal berichtjes @masu, leuk dat het gelijk weer klikte met je oude client! altijd gezellig was inderdaad ijskoud buiten vandaag, wij hebben ook weinig ondernomen vandaag hoor brrr @sammie, balen van de moeilijke week met Damon. Gelukkig gaat het nu weer beter gaat en wat lief het eerste lachje! vind het wel weer even tijd voor een spammetje hoor we hebben alles van Jos nog, hoef heel weinig te kopen. Haha wat leuk dat Wesley zich zo vermaakt met dat trekhondje, hier heeft Jos een trekkikker van het kdv te leen, hij liep er dagen mee te slepen en wilde er geen afscheid van nemen dus mochten we hem meenemen. @kib, klinkt als een drukke en vermoeiende dag. Kan me voorstellen dat je blij was dat de visite weg was. Balen dat je collega te laat was vandaag.. niet leuk We moeten de meubeltjes nog even goed schoonmaken. Een plank en het ledikantje nog even schuren en bijwerken, de kledingkast en de commode zelf hoeft niets mee gelukkig. @hier, vandaag weinig gedaan. Szus is even geweest om Jos en ml te knippen. Jos vond het weer helemaal leuk dat neefje er was en die 2 hadden de grootste lol. Nu nog even op de bank en dan vroeg naar bed, morgen gaat de wekker weer om 6 uur welterusten lieffies!
Zal ik vandaag dan nog maar eens een berichtje posten?! Speciaal voor sens; heb je weer wat te lezen. Lalala...ik heb de hele tijd het liedje van Elmo in m'n hoofd.... Hier vandaag lekker gewerkt. Weer naar Arnhem geweest en mezelf voorgenomen dat ik uiterlijk om 4 uur terug zou rijden. Om 16.10 zat ik in de auto. Amy is erg verkouden, veel hoesten en snotteren en ook verhoging. Ik had van 't weekend al zo'n gevoel dat ze ziekjes ging worden....Hoop niet dat het doorzet, want ik heb een leuk weekend voor de boeg. We shall see....nu huilt ze ook weer zachtjes na een hoestbui.... 'k vind 't zo zielig... Ik zeg alvast weltrusten meiden! xx
Masu ik doe gezellig mee met kletsen! Balen dat amy misschien toch ziekjes wordt. Hoop t niet voor jullie aangezien je een leuk weekend hebt gepland. Netjes gedaan om 16:10 naar huis als je planning 16uur was. Hier werd stijn om 6uur wakker nadat hij aan t hoesten was geweest. Na nog een speentje geven was hij stil tot half 7. Toen maar tussenin genomen. Na nog ff tv kijken en luieren ons uit bed gehesen, ontbijt enzo en toen naar kdv gebracht. Door naar werk voor vergadering die erg nadenkend.was deze keer. Daarna met collega samen even weer flink ingeslagen aan boodschappen voor werl. Snel mn kleine mannetje gehaald, even langs kruidvat vitaminepillen halen voor srijnie en nagebraagd of die zoutoplossingbuisjes herzelfde waren als die neusspray. Dat was zo dus thuis een buisje overgegoten in mn neussprayflesje en sprayen maar bij stijnie!! Stijn heeft heerlijk zitten smullen van het avondeten. Zowaar zijn bordje zo goed als leeg en.nog een toetje op. Met slapen gaan was hij wel een paar keer aan t huilen en na een paar keer troosten hem even laten huilen. Was snel stil daarna. Hij lag toen ik ging kijken.lekker te snurken in zijn bedje. Zo ook mn bedje.opzoeken.
Goedemorgen!! Jeetje niemand geweest gisteren?? Dan maar een kletspraatje van mezelf Gisteren eerst met mams wezen shoppen. We gingen naar de primark...oh wat en hel zeg!!! Giga druk niet normaal, de huishoudbeurs zou er jaloers op zijn!! Voor stijn wel leuke kleding gescoord, een paar nieuwe broeken en truitjes en vana mams kreeg hij nog t-shirts. Flink verwend dus. Voor mezelf ook nog 3 nieuwe shirts/blousejes gekocht. Daarna ff langs inloopspreekuur van cb gegaan. Stijn weegt 11,8 kilo en is 87,5cm lang. Gelijk doorgegeven dat onze afspraak niet door kan gaan omdat we op vakantiw zijn. Deze moest toch al omgegloid worden want gij moet ipv bij de vp bij de arts. Daarna naar mn mams.gegaan, gegeten, stijn op bed gelegd en op naar werk. Was wel een relaxte.dienst. Was op tijd thuis eb Stijn heeft lekker doorgeslapen tot half 8! Vandaag een drukke dienst dus ik hoop t te gaan overleven.
heeeeeeeeeey meiden! Mijn drukke werkdagen zitten er weer op! @masu, wat lief dat je speciaal voor mij komt posten zodat ik wat te lezen heb hihi. Goed gedaan dat je op tijd vertrokken bent van je werk! is het hoesten bij Amy al weer wat beter? @kib, zoooooo Stijn is mooi gegroeid zeg! leuk hoor lekker shoppen, vind de primark ook altijd zo leuk maar de rijen van de kassa's wordt ik altijd wanhopig van @hier, 2 drukke dagen op het werk gehad. Jos heeft het goed gedaan op het kdv, maandag erg weinig geslapen omdat een ander ukkie aan het schreeuwen was. Hij was dus erg moe, dus lekker op tijd gebadderd en daarna door naar bed. Gisteren heeft hij beter geslapen gelukkig. Vanmorgen heb ik hem om 9.30 uur uit bed gevist, hij was wel wakker aan het worden maar lag nog best in zijn bedje volgens mij want hij wilde er niet uit. Samen boodschappen gedaan en een cadeautje gehaald voor zijn leidster van het kdv, vanavond afscheid nemen want de laatste dag is echt aangebroken Vanavond na het afscheid door naar de VK voor de echo van het hoofdje van uk. Ben benieuwd of hij nog steeds op die P95 lijn ligt...
He lieve schatten! @kib, wat is Stijntje weer flink verwend?! Je hebt weer even massaal gehamsterd zeg. Stijntje heeft weer een mooie lengte ten gewicht. Fijn dat je dienst relaxt was; zo mogen ze altijd zijn! @sens, spannend vanavond!! Wel fijn dat je nog eens mag spieken, maar hopelijk is het wel bijgetrokken. Josje heeft lekker uitgeslapen zeg, dat vond mama vast niet erg! Is het alweer zover dat de leidster weg gaat ja? Dat is echt snel gegaan. @hier, helaas hebben manlief en Amy me aangestoken, want sinds gisteren begint mijn keel ook te kriebelen en begin ik ook te hoesten... Helaas pindakaas...ik had nog zo gehoopt dat het aan m'n neus voorbij zou gaan. Amy heeft echt keelpijn; ze wil niet veel eten en alleen koude en vloeibare dingen. Duidelijk keelpijn dus. Ons mam gaat vanavond ff voor multivitaminen kijken (kreeg de tip van kib ) zodat ze toch haar voedingsstoffen binnen krijgt. Ik zit nu ff lekker op de bank, ff tv kijken en wat laptoppen, want mag vanavond nog door voor een training. Fijne dag allemaal!