@masu, balen meis dat je bent aangestoken. Beterschap en ik hoop dat je er snel weer af bent. Fijne training gehad! @hier, echo gehad en kleine is helemaal goed gekeurd. Hoofdje nog wel iets groter dan gemiddeld maar niet meer op de max. Hij weegt nu 785 gram hihi Jos ligt lekker te pitten en ik ga hem zo volgen, welterusten lieffies!
senso, gelukkig was de echo nu wel goed en hij is al flink gegroeid! balen dat de lieve leidster nu echt weg is. kib, flink geshopt dus weer voor stijn en jezelf. ik ben nog nooit bij primark geweest en kan me toch haast niet voorstellen dat het zo druk is haha. misschien toch maar een keer heen om te ervaren. stijn is ook weer mooi van lengte, ik ben echt benieuwd hoe groot wesley is. laatst een soort van gemeten en toen zaten we al op 92cm. masu, jeetje iedereen nu ziek bij jullie. sneu dat amy keelpijn heeft welke vitamine zijn dat? heb je het al iets rustiger op het werk? heir, alles gaat zijn gangetje, wesley slaapt goed smiddags ijn 2 tot 3 uur en savonds gaat hij nu rond half 8 op bed. eten is een drama, meneer kijkt en schuift zijn bord weg. wij eten wel gewoon. hij kan nu ook heel goed uit de gewone beker drinken, voorlopig wel gewoon aan tafel met yogi of melk erin want uit een beker wil hij wel melk drinken. Damon begint als iets langer tussen de flessen te laten snachts dus dat is ook mooi.
Goeiemorgen! @sammie, klinkt alsof het inderdaad wat rustiger is bij jullie. Fijn dat Wesley ook in een goed slaap ritme zit. Dat niet willen eten dat is weer een fase volgens mij hoop dat hij snel weer lekker mee eet. Wel goed dat hij inmiddels zo goed uit een gewone beker wil drinken, zo krijg je de melk er in ieder geval in. @hier, goeie nacht gehad. Ml is er 1 x uit geweest voor Jos maar hij lag op zijn tut en speen dus Jos kon hem niet vinden en ml kon snel weer naar bed. Zo meneer wakker maken en spullen pakken dan naar szus, smoe heeft nog wat afspraken in het ZH staan voor de n.iersteen. Ze moeten vergruist worden en dat gaat dus z.s.m gebeuren maar kan best nog 2 weken duren. Gelukkig dus dat szus op wilde en kan passen. Fijne dag meiden!
Goeiemorgen schatjes, Sens ach jee toch echt afscheid moeten nemen van de leidster Fijn dat de omtrek van beeb nu beter was. En wat een licht gewichtje nog he! Jos had lekker uitgeslapen gisteren. Lief dat szus vandaag op jos wil passen. Masu ohnee niet ziek worden hoor! Meen me.te herinneren dat je een leuk weekend voor de boeg hebt? Is je mams.nog geslaagd voor.de vitaminepillen/druppels voor amy? Sammie zo te lezen keert de rust terug bij jullie. Wat goed dat Wesley ook al uit een beker kan drinken. En Damon doet ook al zo goed. Fijn hoor. Ik heb voor Stijn vitaminepillen (soort snoepjes) van Davitamon voor 1+ gehaald. Ook omdat hij niet altijd even goed eet. Hier een mannetje wat vreselijk verkouden is en dus ook niet alrijd even goed in zijn vel zit. Hij is aan t hoesten en zit vol snot. Vanacht ook een paar keee wakker geweest door t hoesten. Zo zielig om te zien. Even kijken wat we vandaag gaan doen. Misschien als.t niet al te koud is even naar de dierentuin.
Zo allemaal uitgewerkt/een leuke dag gehad? Wij zijn vanmorgen met zus en kids lekker naar de dierentuin geweest. Ze schreeuwden het hardst dat ze naar de aapies wilden! Dus de aapjes opgezocht en toen vond neefje het wel prima. Maar mooi dat we nog niet naar huis gingen We.hebben nog een rondje gemaakt langs de leeuwen die net eten kregen. Was dus wel gaaf om te zien, nadat t mannetje zijn konijntje had gepakt keerde hij ons mooi de rug toe We hebben daar nog wat gegeten en toen lekker weer naar huis. De kids warwn moe en het was ook wel wat fris. Stijn heeft 2,5uur geslapen en ik heb op de bank tv gekeken en liggen doezelen. Stijn is super gezellig uit bedje gekomen en is met zijn duplo aan t spelen. Hij heeft zijn bak uit de speelhoek getrokken en ligt op de grond te spelen. Waarom zou je olk op je warme kleed spelen???!!! Straks eten en nog ff langs de buuf die jarig is. Ff een bakkie doen.
Hey meiden! @kib, sneu hoor dat Stijn zo verkouden is hier haalde ik vanmorgen ook een snotventje uit bed. Klinkt alsof je weer een gezellige dag achter de rug hebt! @hier, lekker gewerkt. Ben wel blij met weekend want ik ben us JOs heeft het goed gedaan bij zsus, hij heeft alleen erg weinig geslapen. Nog net geen uurtje.. hij was vanavond dus ook behoorlijk sjaggo. Hij wilde ook de hele dag niet eten, avondeten heeft hij ook geen hap van genomen. Zal wel iets dwarszitten zijn fles heeft hij wel lekker leeggedronken vanavond en hij is vlotjes gaan slapen. Ik ga er ook in, mijn buik staat weer supergespannen. Welterusten!
He sens beetje druk geweest met je gespannen buikje? Fijn dat Jos het goed heeft gedaan bij szus. Wel minder dat hij zo slecht eet. Mogelijk last van doorkomend iets? Mijn dag was idd gezellig. Na het eten even bij de buurtjes op visite geweest, lekker gebakje gegeten en mn kleine schooiertje kwam bietsen voor een paar hapjes. Daarna hem op bed gelegd en hij is snel in slaap gevallen. Ik ga zo zijn.voorbeeld volgen. Ben een beetje erg moe.
Goeiemorgen! @kib, denk idd dat ik iets te druk ben geweest. Vandaag op huisje poetsen lekker niks doen. Denk ook dat er iets doorkomt zn laatste hoektand.. Lekker hoor gebakje eten hihi stijn lekker schooien! Hoop dat jullie lekker geslapen hebben. @hier, goeie nacht gehad nou ja ik dan hihi ml is er 2 x uitgeweest (niets van meegekregen haha ) voor Jos maar aai over de bol was gelukkig genoeg. Vandaag weinig op de planning. Huisje schoonmaken en verdee relaxen Fijne dag!
Goedemorgen meiden, Sens is het jos zijn laatste hoektand?? Of moet er nog meer doorkomen? Wel fijn dat jij in elk geval leker geslapen hebt, minder voor manlief. Niet te ijverig poetsen he? Volgens mij "vergeet" jij soms ook dat je al zover zwanger bent Masu voel je je al iets beter? Hier een goeie nacht. Ik kreeg vaag mee dat mark 1x uit bed is geweest vanacht. Om half 7 was mijn monstertje alleen al wakker..was wel erg vroeg! Ik vroeg aan stijn ga je naar school of blijf je bij mama? Ik zei mama dus kdv afgemeld en lekker een dagje samen! Om 9.20 belde ik mn mams wakker en na aankleden zijn we naar mams gegaan. We gaan zo even op stap ik wil even langs de plantenhal kijken of ik het voorjaar in huis kan halen Fijne dag allemaal!
@kib, zo Stijntje was vroeg vanmorgen nog geslaagd voor leuke plantjes? Jos is met zn laatste hoektand bezig. Dan die 4 laatste rotkiezen nog. Vergeten dat ik al 25 weken wanger ben kan niet hoor hihi mijn buik is huge! @hier, huisje gepoetst dus dat is ook weer klaar. Toen Jos op bed lag heb ik ook nog even een tukkie gedaan maar werd gestoord door de postbode met een pakje voor de buren grrrrr Net lekker hutspot gegeten met een bal, nu nog even lekker douchen. Dan zit de sag er al weer bijna op. Morgen wordt het wandje van de babykamer gestuukt Denk niet dat ik hier vanavond nog kom dus alvast welterusten meiden!
He mopkes! Hier heeft de griep me toch te pakken gekregen. Amy is ook nog niet de oude, maar begint wel weer goed te eten. Denk dat zij het ergste nu gehad heeft. Mijn keel gaat de goede kant op, maar ben gewoon beroerd. Rillingen, verhoging en alles doet zeer. Hoop dat ik snel beter ben. Vanavond feest van m'n beste vriendin missen... Vind ik niet leuk! Ik hoop zondag in ieder geval beter te zijn! Vandaag lekker op de bank gelegen bij ons mam. Als ik ziek ben wil ik het liefste daar zijn. @sens, wat fijn dat de echo goed was!! @kib, spam van de plantjes? @sammie, fijn dat het goed gaat bij jullie. Dat eten komt vanzelf wel weer. Zal idd wel een fase zijn. Ik wil eigenlijk wel weer eens een Damon spammetje zien! Oh...en ik wil buikspam zien van sens, mlien en stamp! @vitamines, ons mam had alleen kauwvitamines gevonden en ik weet nu al dat Amy dat niet gaat doen. Ik wilde druppels, maar die kon ons mam niet vinden. Ze had bij de ah gekeken, wellicht dat ze bij de drogist meer keuze hebben. En verder kom ik ff snel spammen voor spamvrijdag: Foto 1: spelen met de buggy Foto 2: in uiterste concentratie het zandkasteel aan het kijken
Foto 1: mijn vrolijke meisje! Foto 2: nieuwe kleertjes van oma gekregen (op die foto was ze niet fit, das ook wel te zien. Ze poseert met frisse tegenzin even voor de foto )
Hahaha sens nee das waar met een huge buik zoals je zelf zegt dan kan je het moeilijk vergeten ja. Hoop dat die laatste tand er dan snel is en je nog even mag wachten met die laatste kiezen. Ik heb nog wel leuke plantjes gescoord. Blauwe druifjes en narcissen en ook nog een olifantenpootje. Die heb ik toe ooit in het klein aan mn mams gegeven en dat ding werd onwijs groot. Eens kijken of mij dat ook lukt?? Masu wat een lieve spam van Amy. Ze heeft wel stoere kleertjes gekregen van je mams. En idd ze straalt niet echt fitheid uit op die foto. Jammer dat je het feest van je vriendin moet missen. Ik heb voor stijn wel die kauwtabletten genomen omdat hij niet zo moeilijk is. Hoop dat je die druppels snel kan vinden. Hier vanmorgen leuke plantjes gehaald en daarna even met mams over de markt kibbeling en patatjes gehaald. Stijn heeft zitten smullen van allebei. Onderweg naar huis was hij in slaap gevallen en na het overleggen had hij er geen zin meer in. Had ook een poepluier (werkt ook niet mee dan) en daarna hoorde ik hem alleen maar kletsen. Dus maar uit bedje en samen gestofzuigd. De plantjes hebben een mooi plekje gekregen net als de schaapjes, kippetjes en eendjes. Ook de tafel weer in paasstemming gebracht maar ben over het laatste niet echt tevreden..... We hebben vanavond lekker simpel een broodje gegeten en na nog even spelen is Stijn naar bed gegaan. Heel af en toe horen we nog geluid uit zijn kamer komen maar weet niet of het in zijn slaap is of niet. Ga in elk geval niet kijken.. Nog ff spammen van mn binkie. (moet denk ik eerst wat bijlages verwijderen..) Uit mama haar beker melk drinken is veeeeeeeel lekkerder dan uit zijn eigen beker!! Zijn eigen telefoon!
Wat een mooie spam kib! Je plantjes zijn erg mooi; lekker lente gevoel krijg ik ervan. Gave foto's ook met papa samen. Jammer dat Stijntje gisterenmiddag niet meer wilde slapen. Maar 's avonds ging hij wel weer lekker slapen meen ik gelezen te hebben. Vanmorgen heeft manlief een filmpje gemaakt van Amy...ik vond 'm zo schattig, dus ik deel 'm even met jullie. Puzzelen - YouTube
Goeiemorgen meiden, Masu ik wilde ook de voorjaar in huis halen! Aardig gelukt dus. Wat een leuk filmpje van amy. Dat wouw klinkt zo herkenbaar Hier gisteren overdag rustig aangedaan. 's avonds met 2 collega's wezen uit eten. We hebben onwijs lekkere pasta gegeten en als toetje heerlijke chocoladetaart. Daarna zijn we nog gezellig wat gaan drinken. Was rond half 12 thuis. Alles was hier in huis al in coma. Zelf helaas de halve nacht wakker gelegen door mn eigwn gehoest. Vandaag krijgen we vrienden op visite dus wordt een gezellig dagje. Fijne dag allemaal!
goeiemorgen meiden! @masu, balen van je griepje en dat je het feestje van je vriendin moest missen. Ben je inmiddels weer wat opgeknapt? wat een lieve spam! erg leuke kleertjes die ze van je mams heeft gehad. @kib, gezellig uiteten met collega's! balen van je nacht dat je steeds wakker gelegen hebt van je eigen gehoest. Wat een leuke spam, die van Mark en Stijn zijn echt te schattig! leuk het voorjaar in huis. @Hier, gisteren op zoek geweest naar behang. Niet echt iets kunnen vinden omdat ik op internet al wat gevonden had haha uiteindelijk dus thuis 2 rollen via internet besteld. Gistermiddag is mn zwager gekomen om te stucken in de babykamer, het is helemaal mooi geworden. Gisteravond is ml nog bezig geweest in de garage met het bijwerken van de meubeltjes, volgens mij moet alleen het ledikant nog. Vandaag weinig op de planning, ben ook niet helemaal lekker. Dus rustig aan. Ook ik spam even mee, oh nee Jos komt thuis dus dat doe ik straks even