Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    zoals beloofd nog even spammen :D

foto 1: pollie de kat pesten (arm beest) :$
    foto 2: mama haar appel gepikt!

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Zo en bij deze ook alvast welterusten!
    Ben niet lekker dus duik zo vroeg mijn bedje in.

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sens fijn dat het stucken vd muur goed gelukt is en de meubeltjes zo goed als klaar zijn. Wat een lieve spam van Josje. Die arme kat. En een appeltje van mama is toch ook veeeeeel lekkerder?

Hier een gezellige dag gehad. Vrienden kwamen langs en de kindjes hebben gezellig samen gespeeld. Na de middagtukkies zijn we even naar de kinderboerderij geweest. Ze vonden vooral de kippetjes en de geitjes erg interessant. Nog ff in de speeltuin gespeeld en toen lekker naaf t warme thuis terug.
    Stijn heeft voor t slapen nog een.plasje op t potje gedaan. Hij was zo moe vd dag dat hij snel in slaap was gevallen. Morgen gaat hij sinds lange tijd weer bij mn zus.logeren. Is best wel weer even slikken hoor...
    Ik.zeg alvast welterusten.

4. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Leuke spam weer.

Hier niet lekker misselijk en spugen. Wesley heeft ookalles onee gespuugd vanavond en net zijn hele bed. Hopelijk is blijft het daarbij.

Hier ook lekker mijn bedje als we de fles hebben gegeven.

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemiddag meiden,

Sammie ik hoop dat het bij die ene keer gebleven is?!

Hier al een paar dagen aan het hoesten en gisteravond zo beroerd dat ik toen alle clienten op bed lagen naar huis ben gegaan. Had barstende hoofdpijn en hij is ondanks iets innemen (meerdere malen) niet helemaal weg. Ben er gelukkig niet meer heel misselijk van.
    Vanmorgen mn mams gebeld en Stijn had goed geslapen vanacht. Rond 6:45 werd hij wakker en was lekker buiten in de tuin aan het spelen.
    Over een half uurtje mn clientbespreking en dan naar huis!

6. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi!

Wat balen, iedereen beetje aan het kwakkelen!

Kib, ook niet fit... Hoop dat je je morgen beter voelt! Leuke spam van je mannetje!
    Masu, ook niet lekker en Amy ook niet:(... Beterschap voor jullie! Leuke kleertjes heeft Amy van oma gekregen!
    Sens, jeetje wat gaat het snel! Je bent gewoon alweer 25weken! Jos zijn kies al door? Ben benieuwd naar het behang!?
    Sammie, balen dat jij en Wesley ook ziek zijn! Beterschap voor jullie!

Hier alles goed. Voel me echt prima en dat maakt me ook wel onzeker, stom he:). Gelukkig donderdag echo hopelijk zien we weer ons boontje;)

Vorige week crematie van opa van ml gehad. De lieve man is 85 geworden, mooi afscheid gehad maar erg emotioneel!

Vince gaat goed, lekker bijdehandje:p... Praat nog niet veel, ja chinees:p... Maar zegt wel krokodil want dat is zijn lievelingsliedje...

Zo ff bijgetypt... Xxxx

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp!! You're alive!!! hahaha
    Jeetje klinkt heftig de uitvaart van ml zijn opa. Wel een mooie leeftijd idd.
    Fijn dat jij nergens last van hebt. Kan me dan ook wel weer je zorgen een beetje voorstellen. Hoop gewoon dat je weer mag kijken naar een springboontje :D

Hier mn dagje werken helemaal overleefd. Na mijn gesprek en regeldingen lekker naar mn binkie gegaan. Hij was wel blij om mama weer te zien :)
    samen met mams en de neefjes nog even lekker naar buiten gegaan. We zijn even naar de grote speeltuin gelopen, een rondje gewandeld en daarna nog even in de speeltuin voor zus dr huis gespeeld. Spullen verzameld en op naar huis. Thuis hebben we lekker gegeten en voor de 2e avond op rij heeft stijn een plasje op het potje gedaan. Ligt vast aan het sesamstraatboekje wat we lezen :p
    Hij was zo moe van al die buitenlucht dat hij gelijk in slaap is gevallen.
    Ik ga zo ook lekker naar bedje toe. Hoop dat ik vannacht niet zo veel hoef te hoesten en ook gewoon ff mag slapen.
    Morgen na mn werk mag ik op basje passen die weer last van dunne poep en rode billen heeft.

Voor nu welterusten!

8. AHzondag

hey dames,

hier gaat het gelukkig weer beter. ik ben in gisteren nog wel ziek geweest maar wesley gelukkig niet. nu weer de oude. we hadden zaterdag de verjaardag van nichtje en iedereen is ziek geworden behalve ml en die had geen taart gegeten dus waarschijnlijk licgt hert daaraan maar zeker weten doen we niet.
    Damn zit in een sprong en dat merken we maar al te goed. kleine man slaapt onzettend slecht en huilt heel veel. wil alleen maar bij mij zijn en drinkt slecht was even vergeten dat het met een krijgen van een kleintje ook weer de sprongen beginnen haha.

vandaag heel veel wassen gevouwen en Damon kamertje deels gepoest, morgen deel 2 ervan.

stamp, logisch dat je onzeker bent maar je krijgt vast een mooie echo. hoe voel je je verder?

kib, beterschap! wat knap dat stijn op het potje gaat. doe je dat gewoon op zijn kamertje? bij de luier verschonen? ik wil er ook wel mee beginnen maar weet nog niet hoe.
    wesley vindt het potje een beetje eng haha.

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sammie balen dat het mogelijk aan de taart heeft gelegen. Wel fijn dat jullie weer opgeknapt zijn.
    Ohjee die sprongen...je begint idd weer van voren af aan. hoop dat deze snel voorbij is voor je.
    Wat betreft het potje, deze staat gewoon in de huiskamer. Eerst als decoratie zodat stijn er bekend mee werd. We doen hem nu met luier verschonen erop zetten en dan lezen we samen een boekje. Als het boekje uit is dan doen we de luier om. Als hij iets gedaan heeft dan gaan we samen het potje legen en doen we een dikke high five!
    Tot nu toe gaat het goed. Hij heeft ook dagen dat hij er niet op wil zitten en dan is het ook goed. Het is nog geen moeten voor ons.
    Waar heb jij het potje staan dan?

10. AHzondag

kib, ik had hem in de huiskamer maar er werd steeds mee rond gelopen en hij wilde er niet op dus heb hem maar even opgeruimd misschien zet ik hem in zijn kamer om hem eraan te laten wennen. maar idd het is geen moeten natuurlijk. boekje lezen is wel een idee.

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    #1951 Kibbeling, 5 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2013
    Sammie je wil niet weten wat stijn er allemaal al mee gedaan heeft (zie foto). Zijn potje is 2 delig en hij haalde zijn binnenste deel eruit en daar moest zijn speelgoed dan in. Ik weer uitleggen nee niet je speelgoed maar je billen erop. Desnoods laat je hem met zijn broek of luier aan erop zitten?

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hey meiden!

Hier 2 drukke dagen achter de rug, vandaar dat ik niet gepost had. Gewerkt en ik voelde me niet echt lekker, veel krampen in mijn buik. Geen idee waar het vandaan kwam, gelukkig is het nu weer rustiger. Merk wel dat door dat bij JOs de vliezen braken met 35+5 ik toch wat ongeruster maak bij dingen die in mijn buik gebeuren :)

@sammie, fijn dat je niet meer hoefde te spugen. Misschien toch inderdaad de taart geweest. Wilde bijna de oei ik groei app weggooien toen ik dacht oh nee die heb ik straks weer nodig hahaha dat is iets waar ik niet echt naar uit kijk hahaha

@stamp, fijn om weer wat van je te lezen! gecondoleerd met de opa van ml. Fijn dat alles verder goed gaat, snap dat het je onzeker maakt maar je hebt ook geen andere klachten dus we gaan er gewoon vanuit dat alles goed gaat met je boontje! ja het gaat inderdaad hard, morgen al weer 26 weken :$ zaterdag een 3d echo, ben benieuwd naar ons mannetje.

@kib, fijn dat je je werkdagen ook weer hebt overleefd! het was gisteren heerlijk weer om lekker buiten te spelen! goed hoor dat Stijn al plasjes doet op het potje. HIer wil Jos er ook niet op, meneer gaat staan in zijn bad en kijken hoe hij een plasje doet ;) gek kind!

@Hier, zoals hierboven gespreken drukke dagen gehad. Vandaag ook nog de halve dag op neefje gepast, was wel leuk en Jos vond het super gezellig. Nu ligt meneer lekker op zijn bedje en ik ben op de bank geploft, hoop dat hij even lekker lang slaap. Ben wel toe aan een beetje mama tijd :D

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    en toch ook maar een buikfoto dan :) 25+6 speciaal voor Masu en Sammie :D

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He meiden!!

Wauw wat een mooie spam! Vooral de buikfoto!! :D:D Thanx sens! Groeit mooi!

Ik lees gekwakkel...niet zo best! Het heerst als een gek. Ben zelf nog steeds niet helemaal fit en hoest nog steeds veel. Amy is wel beter gelukkig. En manlief hebben ze overgeslagen.
    Tot overmaat van ramp is maandag m'n auto kapot gegaan. Erg vervelend, want je kunt niet zomaar zonder. Morgen een leenauto om naar m'n afspraken voor 't werk te kunnen en dan hopen dat de reparatie niet te duur uit gaat vallen.
    We gaan sowieso kijken voor een andere auto, want deze is al oud. Ik maak nu zoveel kilometers dat ik toch wel een fatsoenlijke auto onder m'n kont wil hebben.

Met Amy gaat het super. Kletst de oren van m'n hoofd en is super vrolijk en ondernemend. Het is echt ontzettend genieten op dit moment. En zo wijs; geweldig! Ze weet precies wat ze wel en niet wil. Op de peutergroep gaat inmiddels ook goed. Ze slaapt er meestal wel een uurtje of anderhalf uur, dus das netjes. Op 't werk is het druk, maar ik heb de laatste week van maart anderhalve week vakantie van m'n overuren en daar kijk ik ontzettend naar uit. Woensdag 20 maart is m'n laatste werkdag en dan hoef ik 2 april pas weer. :)

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,

Sens wauwie!! Mooie buik hoor. Ukkie zit volgens mij nog steeds hoog? Wat gaaf de 3D echo bijna. Kan me wel voorstellen dat je je toch onbewust/bewust zorgen maakt als je vliezen zo vroeg waren gebroken bij jos.
    Leuk dat je op neefje paste.

Masu wat balen van je auto. Hoop dat de kosten mee zullen vallen. Wat goed dat amy het zo lekker doet op t kdv ook met slapen.

Hier niet zo'n lekkere nacht gehad en vanmorgen in mn slaap gewoon 2x op snooze gedrukt...was dus even opschieten geblazen. Maar gelukkig redelijk op tijd op werk. Na mn werk ben ik naar zua gereden om mams vandaar naar huis te brengen en op basje te passen. Hij is aan de diarree dus niet naar t kdv. Om half 5 samen met vrienden tim en.stijn opgehaald en we hebben gezellig met zn allen bij mn zus gegeten. Zo lekker mn bedje opzoeken en hopen dat ik niet zoveel hoef te hoesten en stijn niet gaat huilen vanacht..

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@masu, wat balen van je auto! :( hoop dat de kosten meevallen, je bent nu inderdaad zoveel op de weg dat je wel een goeie auto nodig hebt. Fijn dat Amy het goed doet bij de peuters en dat het slapen ook beter gaat!

@kib, jaaaaaaaaaa ukkie ligt nog steeds hoog! heeft geen zin om naar beneden te gaan hihi. Balen van ja nacht, hoop dat je vannacht beter geslapen hebt. Wel gezellig met zijn allen bij zus eten :D Stijn het goed gedaan op het kdv?

@hier, goeie nacht gehad. Jos lag gisteravond regelmatig nog wat te huilen maar dat heeft zich in ieder geval vannacht niet voortgezet. Hij heeft heerlijk geslapen en slaapt nu nog. Zo hem naar szus brengen voor de ochtend. Smoe gaat vanaf 11.30 uur op hem passen, en nog goed nieuws.. ze heeft de niersteen uitgeplast! ze hoeft dus niet geopereerd :D

Het behang is gisteren binnengekomen voor de babykamer en is mooooi! ook heb ik gisteren in 1 minuut het geboorte kaartje gevonden, manlief is er ook helemaal gek van :D voor Jos zijn kaartje heb ik 3 weken lang boeken zitten doorspitten en hier loop ik zo tegen aan hihi helemaal happy!

zo laatste dagje werken van deze week!

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goeiemorgen!

Sens stijn had t weer toppie gedaan op t kdv. Zoals altijd eigenlijk :)
    Wat fijn dat jullie lekker mochten slapen van Jos. Wel apart dat uk zo hoog blijft liggen.... veel last van maagzuur dus?
    Gelukkig is t behang zo mooi als je had gehoopt. En al het kaartje gevonden das vast eeb lekker gevoel. Weet dat ij dat t moeilijkste vond idd.
    Wat een goed nieuws trouwens van je smoe. Zat er vanmorgen aan te denken.

Hier ook door mogen geslapen (stijn stil en ik niet gehoest!!) Wel viel ik pas laat in slaap en was stijn er om kwart voor zeven weer. Vandaag lekker vrij! Zal wel met zus op stap gaan worden.

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Masu, wat heerlijk een welverdiende minivakantie! Heerlijk! Fijn te horen dat Amy het zo goed doet en het opende peutergroep ook goed gaat.

Sens, wauw wat een mooie buik meid! En idd nog erg hoog! Leuk 3D echo, lekker even spieken! Fijn dat smoe de niersteen heeft uitgeplust en D operatie bespaart blijft!

Kib, gezellig dagje vandaag? Met zus op stap geweest? Leuke foto van Stijn. Met de pot! Hihihi

Sammie, balen dat de verjaardagskaart zoveel ellende heeft aangericht! Gelukkig duurde het niet lang! Fijn te lezen dag het goed gaat!

Mlien hoe is het met jullie?

Vanmorgen echo gehad en het gaat goed met boontje! Weer goed gegroeid en lekker bewegelijk! Voor wat ze nu kon zien lijkt het erop dat het een meid is! Maar nog totaal geen zekerheid dus!

Ben in ieder geval erg blij dat alles goed is en ik heb gewoon geluk dat ik me super voel! Xxx

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Zo vandaag lekker dagje gehad!
    Vanmiddag ff bakkie bij mijn mams gedaan, lekker op de fiets heen! Vince heeft hele verhalen op de fiets, zo leuk!

Zometeen kleine vergadering met collega's, moet een informatie avond voor ouders voorbereiden!
    Lekker bij mij thuis, komt goed dus!

Jullie een lekker dagje gehad?

Xxx

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stamp wat fijn dat je een goeie echo had. Spannend he een jongen of een meid?! Wat zegt je eigen gevoel?
    Gezellig zo'n kwebbeltje op de fiets. En ik was idd naar zus toe.

Hier een gezellige en hectische dag. Vanmorgen met stijn samen de metro gepakt naar mn zus. Vandaaruit zouden we op stap gaan. Alleen vas is nog steeds niet lekker en stijn was moe dus eerst maar gegeten en de jongens op bed gelegd. Terwijl de kleintjes sliepen ben ik samen met tin op de fiets naar de wibra gegaan. Ik had in de folder schoenen voor stijn gezien dus ff gaan kijken. Heb 1paar gescoord en nog 2 shirts. Ook nog een shirt voor tim gekocht want hij vond hem zo mooi:) Ook gewoon zeggen tammie ik vind deze zo mooi...*verkocht*....
    Toen iedereen wakker was zijn we nog even naar de kinderboerderij geweest. Lekker beestjes kijken en spelen in dr speeltuin.
    Nog ff boodschapjes gedaan en ff bij de action binnen gelopen....en nog een paar schoenen voor stijn gehaald. Nu dus 2 paar voor de zomer, kan hij wel mee vooruit.
    We hebben lekker gegeten en na weer een plas op t potje is hij naar bed gegaan. Ik op de bank en mark naar clubavond.

Deel Deze Pagina