Mei/Juni Ukkies deel V

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He meiden!

@sens, wat fijn voor je schoonma dat ze 'm toch heeft uitgeplast! Das beter dan zo'n operatie....brr...
    Ik zeg spam van het behang als het klaar is. Grappig dat je zo snel het geboortekaartje hebt gevonden! Bijzonder dat het zo snel lukt en jullie er allebei meteen weg van zijn! :)

@kib, nou de jongens zijn weer goed verwend door jou! Haha, ik zie het Tim al helemaal zeggen...dan kun je gewoon geen 'nee' meer zeggen he?! Smekende peuteroogjes....:D
    Spam van de schoenen?
    Vanavond maar lekker op tijd naar bed jij.

@stamp, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Toch weer een geruststelling. Super dat je je ook zo goed voelt bij de zwangerschap. Een meid, wat leuk!! Ben benieuwd of het uiteindelijk klopt.

@hier, vandaag had ik gelukkig een leenauto, dus ik kon naar mijn afspraken toe. Mijn training had ik ook naar vanavond gezet dus die kon deze week ook gewoon door gaan. Ik heb 'wie is de mol' niet echt gevolgd....maar 2 afleveringen gezien, maar als ik van iemand niet had verwacht dat ie de mol was, dan was het wel van Kees!:$
    Wat best ff shocking dat hij de mol is!

Amy heeft 't vandaag goed gedaan op het kdv. Helaas niet geslapen (ik heb te vroeg gejuicht, haha)...dus om 18.15 was ze doodop en wilde naar bed. Manlief heeft het nog kunnen rekken tot 18.45 uur en toen wilde ze echt naar bed. Ze sliep meteen.
    Wij kijken nog ff voetbal en dan ga ik zo ook m'n bedje op zoeken. Morgen bezoekje aan de reumatoloog, dus moet helaas m'n wekker zetten op m'n vrije dag.
    Slaap lekker!

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen lieffies,

Masu haha het warenidd dir oogjes en dat bekkie erbij :D
    Dat zul je altijd zien he schrijf je dat t goed gaat op kdv met slapen en dan maakt ze er net een rommel van :p
    Ik ben gisteren op tijd mn bed in gegaan, op moment van jou schrijven lag ik al bijna te slapen.

Hier lekker geslapen alleen om half 7 werd Stijn al wakker....hmmmm beetje vroeg!! Zus heeft me een berichtje gestuurd dat ze.basje naar kdv brengt en als t niet gaat dan haal ik hem op. Stijn jengelt om bumba die voorlopig nog niet komt....
    ps masu ik zal straks ff spammen zit op foon

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dan wacht ik in spanning op de spam! :p

Goeiemorgen meiden! Hier ook een prima nachtje. Amy slaapt nog en ik heb tijd over, dus ik dacht 'laat ik eens even komen posten'.

@kib, fijn dat Basje naar het kdv gaat, dan heb jij ook echt ff een deel van je dag vrij. Hopelijk gaat het goed met hem.

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu met stijntje wegbrengen nog even gevraagd hoe het met basje gaat. maar hij had lekker gespeeld vanmorgen was wel sneller aan het huilen als anders maar wel te doen. Ook maar aan zus doorgegeven.
    Fijn dat jullie ook een goede nacht hebben gehad.

Vandaag bij Stijn naar het kdv brengen gelijk doorgegeven dat hij per okt over gaat naar een ander kdv. We liggen al een tijdje in de clinch met de nieuwe locatiehoofd. Per okt ga ik ipv de donderdag de vrijdag vrij nemen en er was geen plek op zijn eigen groep, omdat het locatiehoofd de groep heeft terug geschroefd naar 6 kinderen en daar zitten ze al aan. Hij kan wel naar de groep waar ze mee samenwerken(aangrenzende groep) maar dat wil ik zelf niet. Nu gaat hij dus naar het kdv waar hij als eerste ingeschreven stond. Zijn leidster gaf aan dat ze het wel erg jammer vind maar het wel snapt. Zus had vanmorgen ook al verteld dat basje per nov weggaat daar. Tim gaat per okt naar de basisschool en omdat zus dus ook die donderdag niet kan krijgen, gaat Bas naar het kdv bij Tim zijn bso.
    Ik vind het wel jammer want stijn gaat er met veel plezier heen. Hopen dat hij het op het andere kdv ook zo leuk krijgt.

Nu SPAMVRIJDAG!!!
    eierkoek eten.
    Stofzuigen ala freddy mercury :cool:

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bellen met oma
    Mama helpen met de was in de wasmachine doen (alles door elkaar.....:$)

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Buiten in de tuin bij zus spelen.

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Met z'n neven op de kinderboerderij.

En als laatste stijn zijn schoenenspam!!

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Waaaaauw! Mooie spam! :D
    Fijn dat het beter ging met Basje.
    Ik snap je keuze wel om naar het andere kdv te gaan. Jammer dat je daar de donderdag niet kon krijgen.

Hier een druk dagje gehad. 's Ochtends naar de reumatoloog geweest. Bloedwaardes waren weer prima. Daarna met vriendin gaan lunchen en Amy heeft lekker een pannenkoekje op.
    Eind van de middag nog even naar het dorp geweest en de boodschappen gedaan. Amy ligt te slapen en wij hangen op de bank.
    De auto is waarschijnlijk morgen weer gemaakt met grotendeels 2e hands onderdelen en dan gaan we volgend weekend op speurtocht naar een andere auto.

Spamvrijdag....zal ff wat foto's opsnorren van afgelopen zondag:
    Foto 1; samen met mama de geiten voeren
    Foto 2; boerinneke :p

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden!

@stamp, wat fijn dat je een goeie echt hebt gehad! heb je er geen spammetje van? :D gezellig dat Vince zo lekker kletst op de fiets!

@kib, drukke dagen weer achter de rug kib zo te lezen! wat een gave spame van je stoere ventje! dat stofzuigen hihi met die blote pootjes eronder vandaan :D

@masu, fijn dat je bloedwaardes goed waren bij de reumatoloog! altijd fijn om te horen. Fijn dat je auto zo voor tijdelijk gemaakt kon worden, hoop dat jullie volgend weekend slagen voor een ander. Ook weer lieve spam van je meisje!

@hier, vanmorgen huisje schoongemaakt (nou ja de beneden verdieping maar dat was al meer dan genoeg) Jos heeft lekker geslapen vanmiddag, hij had het nodig want hij was vanmorgen niet te harden. Uiteindelijk heeft hij dus bijna 4 uur geslapen :$ vanavond nog even naar de karwei geweest voor rolgdordijnen voor de beebkamer en nog wat spulletjes.

Nu nog even op de bank en dan op tijd mijn bedje in.

Welterusten alvast!

10. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

kib, jij hebt een hoogpotje, misschien is dat wat we fout doen, heb dus net een hoge besteld en 1 met geluid kon niet kiezen ga morgen kijken welke ik hou haha.
    jammer dat stijn naar een andere kdv gaat. maar waar hij nu heen gaat was dta je eerste keus eigenlijk?
    leuke spam ook van je binkie!

masu, gelukkig is je auto gemaakt. ben benieuwd waar je mee thuis komt als je auto gaat shoppen. balen dat amy toch weer niet geslapen heeft op het kdv. misschien toch een knuffel van huis of eigen slaapzak meenemen? leuke spam met de geiten.

senso, jeetje wat heeft jos lang liggen tukken. zal wel lekker geweest zijn. hoe voel jij je? heb je veel harde buiken?
    ik vond je buikspam mooi! mis mijn buk toch wel een beetje als ik dat zo zie maar vind het toch wel lekker om weer vrij te bewegen haha.

wesley is gisteren en eergisteren toch nog ziek geweest. veel spugen en diarree. vandaag alleen vanmorgen een dunne luier maar wilde wel weer normaal eten gelukkig. vandaag hebben we een tuinset met parasl gekocht. ben er zo blij mee! onze tafel is met de storm van de winter stuk gegaan en nu hebben we echt iets wat we allebei heel mooi vinden.

Damon is een kleine nachtbraker en dat breek me best op. gisteren hebben we maar 3 uurtjes geslapen en daarna heeft hij bij me gelegen en dan slaap ik dus niet echt meer. verder vind ik hem een slechte drinker. krijg met veel moeite 135ml bij hem binnen en daarvan spuugt hij ook vaak nog wat. volgende week naar het cb en dan vraag ik het even.

morgen spam ik echt heb alles al op de comp staan maar geen puf sorry!

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,

Masu wat fijn dat de auto morgen klaar is als t goed is. Klinkt als een gezellig dagje vandaag. Lieve spam van jullie samen.

Sens balen dat josje niet zo lekker in zn hum was vandaag. Leuk he dat shoppen voor de beebkamer?
    Houden jullie t neutraal op de beebkamer?

Sammie hadden jullie een laag potje voor wesley? Ben benieuwd welke vd 2 potjes je uiteindelijk kiest. Ach damon zo aan het spoken...jullie zullen wel moe zijn. Ligt hij ingebakend of niet? Weet dat dat bij Stijn goed hielp.
    Hoop dat ze je trouwens kunnen helpen op cb qua voeding. Ik (nou ja stijn) had wel baat bij het advies.
    Het huidige kdv waar stijn nu op zit eas zeg maar 2e keus. Het kdv waar hij heen gaat stond hij oorspronkelijk op ingeschreven maar daar was toen geen plek.

Hier een rustige dienst gehad. Gezellig met de meiden zitten knutselen voor de pasen. We hebben kuikentjes (hahaha lijken meer op angry birds jonkies dan op eendjes) en vlinders gemaakt. Het is wel grappig geworden.
    Stijn had het goed gedaan op t kdv. Thuis goed gegeten en lekker gespeeld. Daarna lekker gaan slapen. En dat laatste ga ik ook doen!

12. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Kib, fijn dat je dienst rustig is geweest. Hebbe jullie lekker geslapen.?
    Wij hebben idd een laag potje. Damon lag ingebakerd en da ging best goed tot vorige week. Hij lag zich er echt uitte vechten en was juist onrustig. Nu slaapt hij in een slaapzak met mouwen en armen strak onder de deken.

Hier, eindelijk weer een goede nacht gehad.
    Damon kwam netjesom de 4uur voor voeding daarna weer lekker kunnen slapen.
    Vanmiddag van nichtje grote meid is alweer 9!

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He meiden!

@sens, Josje heeft weer een lange dut gemaakt gisteren, wat fijn zeg! Hebben jullie fijn geslapen?

@sammie, ben benieuwd naar de spam! Wat vervelend dat Damon zo'n nachtbraker is, maar wellicht dat dat nog veranderd. Eerste 3 maanden zijn vaak onrustig geloof ik.
    Wij hebben ook een lager potje, met geluid, deze: FISHER PRICE "MY FIRST POTTY" - P4326
    Amy vindt het ook maar niks om er met blote billen op te zitten hoor. En in het begin wilde ze er ook niet eens op zitten.
    Wat het is met het slapen van Amy weet ik niet. We geven altijd haar eigen slaapzak mee + 2 knuffels waar ze thuis ook mee slaapt. Denk dat ze soms gewoon geen tijd heeft om te slapen en daar de rust niet voor heeft of zo?

@kib, fijn dat je een rustige dienst had en leuk dat jullie lekker hadden geknutseld. Hopelijk heb je ook nog een goede nacht gehad!

@hier, wat auto's bekeken, maar ik vind het zo moeilijk! Er is zoveel keus....pff! Vanmorgen gaan we proefrijden in een ford focus. Ben benieuwd.
    Amy ligt nu even te slapen en ik ben zin aan het maken om te gaan schoonmaken. :)
    Bovenverdieping is al klaar en de was ook. Nu beneden nog....(oh ja en de badkamer)...

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Schatjes!!
    Sammie ach damon was t inbakenen zat.. gelukkig vanacht wel goed geslapen. Wij hadden een korte nacht.
    Gefeliciteerd met je nichtje.

Masu kan me voorstellen dat t moeilijk is een andere auto kopen/zoeken. Ben wel benieuwd wat jullie vd focus vinden.

Hier een korte.nacht. Was om half 12 thuis, nog even liggen lezen em.toen ik wilde gaan slapen begon stijn te huilen. Van 00:30-1:00 uur gehuild. En ergens rond half 6 ook volgens mark maar die heb ik gemist. Om 6:45 was hij echt wakker. Moest toch om 8uur beginnen dus dat viel me mee. Op werk wel een relaxte dienst gehad. Veel kunnen doen en allemaal op het gemak.
    Na mn werk opgehaald door mn mannen en op verjaardags visite. Op de terugweg langs de mac om te eten en na thuis even spelen is Stijn naar bed gegaan. Lig nu op de bank en ga zo lekker naar bedje toe.
    Morgenavond weer werken...

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hey meiden!

@sammie, ach Damon echt een nachtbraker... gelukkig vannacht weer een goeie nacht gehad. Kan me voorstellen dat je je buik mist maar ik zou het ook wel weer fijn vinden als ik over een week of 12 weer normaal kan bewegen en slapen :D

@masu, moeilijk he een nieuwe auto. Ben benieuwd wat je van de focus vind. En de rest nog gepoetst?

@kib, brr korte nacht inderdaad.. vanavond maar vroet naar bed. Gelukkig was je dienst rustig en relaxt. Lekker hoor langs de mac :D

@hier, goeie nacht gehad. Jos niet meer gehoord (ml wel 1 x) en hij werd om 8 uur wakker, niet uitgerust want hij werd ook huilend wakker. Was dus ook de ochtend lekker sjaggo.. om 12.15 uur sliep hij weer en om 15.00 uur moest ik hem wakker maken om naar de 3d echo te gaan. Ook daar was meneer het niet mee eens.. :(

De 3d echo was erg leuk, uk2 werd nu gemeten op 38 cm en 1216 gram, als hij zo doorgroeit wordt hij bij 40 weken geschat op 55 cm met een gewicht van 3800 gram :$:$ oh ja, hij heeft wel net als Jos kleine oortjes en kleine voetjes en heeeeeel veeeel haar!! :D

Even nog een spammetje, hij is zo schattig :)

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    zo laptopje zo afsluiten want ik ga op tijd naar bed, ml is supersjaggo dus ga daar niet lang meer naast zitten blegh

welterusten!

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, oh heerlijk....mac....:)
    Ik vind de mc wrap zo ontzettend lekker! Ik heb er gewoon meteen weer zin in!:$:D
    Fijn dat je een relaxte dienst had; hopelijk morgen weer net zo'n relaxte dienst.

@sens, wauw!! Ik mis de smiley met de hartoogjes! :D
    Wat een mooie echofoto's! En zo duidelijk ook...je ziet nu al dat het een knap kereltje is! :D
    Weltrusten alvast!

@hier, ik heb niet meer gepoetst...morgen moet ik dus aan de bak.
    De garage belde; het onderdeel wat besteld was, was binnen gekomen, maar het was helaas de verkeerde....dus waarschijnlijk kan ik dinsdag pas de auto ophalen. Kon gelukkig de leenauto nog wel even houden.
    De focus reed erg lekker! Hele mooie auto vinden wij en heeft de dingen die wij willen. Ik zou het best wel eens 'liefde op het eerste gezicht' kunnen noemen. :D Ik wil er nog even een vriend die er echt verstand van heeft naar laten kijken. Ondanks mijn hevige crush probeer ik rationeel te blijven. Ik heb een prijs in m'n hoofd en ik wil er niet meer voor betalen dan dat. Volgende week dus nog maar even onderhandelen en kijken of ik 'm onder die grens kan krijgen.

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sens wat een schatje!!! *smelt* Jammer dat josje sjaggo was vandaag. Gezellig hr een dreumes.met een eigen wil?
    En nu dan ook nog naast een sjaggo man?? Ik zou ook naar bed gaan. Slaap lekker.

Hier lekker op de bank onder mn dekentje. Ga zo lekker naar bed verhuizen.

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu je was me.net voor....wat een drukte ineens hier!!
    Super dat de.focus beviel. Hoop dat je vriend hem ook goed keurt en het belangrijkste dat je de prijs overeenkomt.

En de mac was erg lekker :)

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen moppies!

@kib, ja we waren tegelijkertijd aan het posten geloof ik.
    Ik geloof maar al te graag dat de mac lekker was! :D

@hier, goed geslapen. Amy is nu lekker met de duplo aan het bouwen, dus ik kan op m'n gemakje even laptoppen. Heerlijk als ze zelfstandig aan het spelen is...dat lukt haar niet altijd dus áls het lukt dan geniet ik daar van! :p

Deel Deze Pagina