Adorable je moet aanstaande dinsdag toch voor je curretage? Snap best dat je idd door de pijn niet ver zal zijn gekomen als je alleen op stap ging. Nog even volhouden en dan ben je er hopelijk vanaf.
Kinderwagen, wij hebben een ABC design 3tec. Een fijne wagen ookal gebruiken we hem niet veel Kibbeling, fijn dat stijn zich goed gehouden heeft! Sprongtjes weet er alles van. Ego, wesley is de hele avond overstuur geweest. We zijn eerst langs szus geweest en daarna hebben we met zijn alle gegeten. Denk dat het voor hem toch te veel is geweest. Hij slaapt nu en moet om 12uur zijn fles hebbe, hopen dat hij weer gaat slapen. Merk dat wesley ook een sprong heeft gehad sinds gister is hij een totaal ander kind en lach de hele tijd. Probeert echt een beetje terug te praten en volgt je nu echt goed, pff wat worden ze groot!
Sammie dat gaat snel he met die sprongetjes.. merk je dat Wesley dan ook anders is als hij in een sprongetj zit of dat niet? Hier merk ik echt dat Stijn dan aanhankelijker is en meer aan het huilen is. Als manlief hem dan wil troosten mag dat heel even maar al snel huilt hij nog harder en krijg alleen ik hem stil.. Ik vind dat zo sneu voor manlief hij zegt dan ook bij jou is hij gelijk stil.. Ik weet dan ook niet wat ik er op moet zeggen.. Zo maar naar bed toe en hopen dat we allemaal snel zullen slapen.
Kibbeling, Jou verhaal had de mijne kunnen zijn! Hier precies hetzelfde Vind het ook sneu voor mijn man en ik zeg eigenlijk altijd dat hij bij mij ook wel huilt, maar dat ik gewoon een stuk rustiger ben en meer geduldt heb dan hem. Als mama zijnde heb je meteen dat instinct en gevoel, papa's moeten gewoon even leren en vooral wennen.
ja de curettage is idd dinsdag om half8 moet ik aanwezig zijn en word ik op een kamer gelegd en dan word ik rond half 12 gehaald en mag dan max. 19.00 naar huis Hoop idd dat het na de curettage allemaal weer een beetje normaal wordt Heb vanmiddag trouwens 1stukje placenta verloren, was best een groot stukje! Als het goed is zitten er nu dus nog 2 in...
pfff adorable... tzit je niet e hoop dat je gauw geen pijn meer hebt!!! wij hebben gisteren een DOLFIJNe dag in boudewijn seapark beleefd. En dolfijntjes van heeeeeeel dichtbij gezien en wat zijn die beestjes mooi!!!! (zijn sowieso mijn lievelingsdieren). Aangezien onze twee oudsten nog tot donderdag op kamp zijn (waaaat een rust thuis) hebben we mijn kleine zus meegedaan, ze is 7 jaar jong, en dus de tante van mijn zoon van 11 en mijn dochter van 8, alsook Jolien natuurlijk Jolien sliep de hele dag door en ook vannacht erg goed, van 20 uur tot 3 uur en dan tot 7 uur
Hebben jullie trouwens ook de verwarming aan staan? Bah wat een klote weer! Heb helemaal geen zomergevoel Tis gewoon koud in huis! Eigenlijk belachelijk dat ik de verwarming aan moet zetten midden in de zomer:S *zucht*
in brugge meis en kost 20 per persoon intree, dus valt echt goed mee anders moeten we eens samen gaan e
nog geen verwarming aan maar dat duurt niet lang meer als het zo doorgaat! heb wesley wel weer lange mouwen romper aangedaan vandaag. wesley heeft tocht op zijn oogje, kijk het even aan en als het donderdag niet minder is dan ga ik naar de dokter. dus nu maar schoonmaken met water en kamilliethee
Sammie oh wat herkenbaar zeg je antwoord. Ik zeg hier ook vaak hetzelfde en dan ook nog van ja de kleine is de gehele dag bij mij.. Wat is tocht op zijn oogje?? En het is voor die kleintjes ook raar weer he? Adrobale het lijkt me zo vervelend dat je er zoveel last van hebt. Nog 1 dagje gelukkig voor je en dan moet het goed gaan komen. Nog even volhouden, wel fijn dat je al een stuk verloren bent. Bij ons kan de kachel wel aan maar doet het niet. We hebben stadverwarming en in de winter is die dus uit. Maar koud is het wel hoor in huis!! Nacht wat een heerlijke dag heb jij gehad gisteren. Grappig dat je zusje zo jong is en dan al tante van je kids. Hahaha je kids zijn gewoon ouder dan zij. Hier vannacht weer een goeie nacht gehad. We hebben Stijn een fles van 150ml gegeven gisteren en hij heeft hem helemaal leeg gedronken!! We gaan zo naar het CB toe voor de 1e keer echte afspraak. We zullen zien wat ze gaan zeggen. Verder weinig plannen behalve de was weg vouwen en strijken bleghhh
kibbeling, ik denk dat welsey op de tocht heeft gelegen en daarom noem je het tocht op het oogje. het is gele drap soort pus. adorable, fijn dat je al een stuk kwijt bent. hebben ze je placenta trouwens niet nagekeken tijdens de bevalling. bij mij hielden ze hem echt omhoog en helemaal nagekeken.
Ik heb denk ik gemist over je curretage maar wat ik begrijp is er wat achter gebleven van de bevalling?
hier soms dus andersom.....dan heb ik teveel stress door andere dingen, bijv afspraak ziekenhuis voor PaP en dat soort dingen meer en dan is ze bij mijn vent rustiger.....nou is hij meestal wel de rustheid zelve (overdag en avond, ochtend is het een chagerijn )
nope geen verwarming hier omdat we een heel warm huis hebben zo bij dit slechte weer is het standaard al 24 graden bij ons in huis als de zon ff doorbreekt gooien wij ook alle (witte) lamellen dicht en deur dicht want de zon staat hier van 13.30-22.00 erop wij zetten dan een voordeur open voor frisse lucht......... als het niet te heet is ,dan is buiten eten (grillen enz) wel echt ideaal bij ons.....