Mei/Juni Ukkies

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    euh maar volgende week dan Masu? :D

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!meiden

(schaam)

3. AHzondag

zelfde tijd zelfde topic met Mlien erbij!

4. AHzondag

weltruste meiden en tot morgen hoop dat al onze kleintjes en top nacht hebben ( wij dus ook)

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    pfffffff het enige wat ik wil is slapen... maar manlief besluit dat vanavond juist de avond is dat hij hard moet gaan snurken :(

Heb al geduwd, geschopt en gepord maar het helpt allemaal niets :(

bah

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    OMG whahahah, ik moet voice of holland kijken :p waar vind ik dat?
    ik kijk eigenlijk nooit tv :p

maar goed, zeg meiden, jullie weten wel dat er nog steeds op de juni2011 meiden site een chat is niet? al vind ik dat adres niet :p

7. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Hahahah dames toch;)

Pff hier gister na dat kleine meisje (Lennie) volges mij in slaap gevallen... had al zo voorgevoel en die klopte helemaal. Om 1 uur werdt T & L wakker.. Om half 2 F.. Om 2 uur weer T en zo maar door. Elk half uur van de klok gezien.. behalve 3 uur die hebben ze voor mij overgeslagen dat is toch lief;) en dan nu weer zo vroeg wakker en niet te houden voor een fles.... Dus manlief wakker gemaakt ga jij er nu maar uit.. zegt die ik haal de flesjes wel op kunnen we het samen doen..... ZUCHT!!! Dus boos naar beneden gelopen en doe het zelf wel weer... Kan der zo slecht tegen.. nja straks maar op zn kop geven..

Hoe waren jullie nachten???

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    jolien slaapt nog, waarschijnlijk tot rond 9 uur... (ik durf het eerlijk gezegd bijna niet meer posten... eigenlijk is dit ook de reden waarom ik niet meer zo veel schrijf...)
    We hebben ze gisteren om 21 uur wakker in bed gelegd, daar lag ze nog geluidjes te maken en viel dan in slaap. En slaapt dus nu nog altijd... zo gaat het eerlijk gezegd al iedere nacht sinds een drietal weken... ze is ook overdag niet lastig, speelt alleen, speelt met mij, slaapt tussendoor, enkel als ze honger is wordt ze een beetj chaggie... maar dat is dus ook rap beholpen... ik denk dat ik al in al sinds haar geboorte het maar 5 of 6 keer echt lastig gehad heb... (waarvan 2 keer door de honger, 1 keer uur misgehad, was ze dus een uurtje later en andere keer omdat die speen dus dicht zat...)
    Ze lacht de hele dag door, maakt haar geluidjes en is al in al het gemakkelijkste kindje dat ik ooit gezien heb...
    En dan zie ik hoe jullie hier soms echt met de handen in het haar staan en schaam me dan (weer) te moeten zeggen dat hier alles prima loopt... dus dan zwijg ik liever...

ik ben nu klaar voor werk :) nog eten (aan de laptop) en dan ben ik er vandoor tot vanavond :)

ow hier nog fotootjes :D de één tijdens het zwemmen, de ander na het zwemmen thuis :p hahaha, ze is dadelijk na haar flesje in slaap gevallen :p

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    mama van 3, ik zou hem eens een deftige stamp in zijn achterste geven, en hem eens goed uitleggen waarop het bij ouderschap aankomt, en vooral bij tweelingen moet je de dingen kunnen delen of verdelen, aangezien anders de één een burn-out krijgt en de ander lui blijft... vind het zo sneu voor je :( mannen he...

10. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Tja heb al een paar keer gezegt.. Als je niet me niet een keer laat slapen kan je me echt straks opvegen of wegbrengen... Maar hij snapt hetgewioon niet ofzo.. Als ik hem wakker maak duurt het meestal ook echt 10 minuten eer die bij de meiden is en daar kan ik ookgewoon niet tegen.. Dan zijn ze al helemaal overstuur.. Ach ja.

En nachtzon gewoon schrijven hoor!! Is tochheerlijk! Met t hadden wij ook een heerlijk makkelijk kind sliep bij 3 weken al door en overdag was die ook. Heerlijk rustig.. Dus dat heb ik ook gehad;) succes vandaag met je workshop!!

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Sammie het klinkt alsof Wesley echt de dag moet verwerken. Gekke is (denk dat ik dit al vaker gezegt heb) dat hij onwijs veel op Jamie lijkt. Die ging ook steeds vroeger naar bed en hebben een poos gehad dat hij om 18:00 op bed lag omdat hij doodop was.. Ik hoop alleen dat de horrornachten je bespaart blijven.
    En idd 3 weken neusspray is niet ok. Mag volgens mij max. 2 weken.

Masu: Moet eerlijk bekennen dat ik altijd de difraxflessen op 5 minuten op 900 watt doe en soms zelfs langer. Al een jaar of 2 en nooit wat mis mee gegaan. Ja wel eens lekke onderkanten maar die vervang je gewoon.

Senso oooo smelt!! En wat een lieve knuffel

Meiden!!!! Kletskousen haha Foei!!!! Haha ben gisteren druk aan het twitteren geslagen.. Ook erg gezellig

Mamavan3 jou meiden en grote bink weten je wel te plagen he! Bah Hier ook altijd fustratie.. Moet manlief ook wakker schoppen maar ondertussen had ik zelf kunnen gaan.
    Hopelijk zijn ze vandaag rustig en kom je nog een beetje aan je rust (in zovere dat gaat met drie kids) Knufffffff

Nachtzon wat een slaapkop is Jolien en neehoor niet erg! Ben gewent aan vroege vogels haha en twee jaar geen nacht rust gehad dus dit is appeltje eitje!
    Op de KMA na is Yara ook heel rustig en lief.. Allen de oudste heb ik mijn handen vol aan.

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hier werd Yara om 01:00 wakker voor een fles... Nou eigelijk om krampen en scheten haha maar een flesje ging er wel in.. Daarna tot 07:15 geslapen. Helaas was ik zelf veel wakker. Ben onwijs ongesteld. Vloei heel erg niet normaal meer. Al dat bagger moet eruit. En dat was te zien aan mijn pyjama en aan het bed *leuk net een nieuw matras grr*

Vandaag naar het springkussen met Jamie en manlief heeft weer late dienst. Straks eten klaar zetten en iedereen onder de douche gooien

13. AHzondag

goedemorgen dames,

sorry voor de overlast!

mamavan3, ik ken het wel hoor, mijn man gaat ook nooit zijn bed uit en as ik hem eindelijk wakker heb dan is het al weer te laat en heb ik het zelf gedaan. maar jij hebt het 3x zo zwaar en snap gewoon niet dat hij je niet helpt.

hier zegt manlief altijd, hij huilt toch nog niet. nee dat wil ik juist voorkomen Grrrrr...

hier wel een goede nacht gehad en heb niks gehoord, mijn rechter oor loopt weer dus als ik op links lig dan is het doodstil bij mij hahaha. maar wesley is ook niet wakker geweest alleen heel veel niezen.

helpt het als ik zijn bedje een beetje omhoog doe?

mamalijntje, je hebt idd al vaker gezegt dat w op j lijkt en vindt dat opzich wel fijn dat jij dingen herkent en heb vaak wel veel aan je tips:) dank je daarvoor. hoop idd dat die horror nachten ons bespaart gaan blijven en denk idd dat hij de dag aan het verwerken en laat hem soms ook gewoon even huilen/ mopperen denk dat hij dat gewoon soms even nodig heeft.

nachtzon, jij mag ook gewoon over je nacht vertellen het is toch fijn om te laten weten hoe goed jolien het doet! dat is alleen maar fijn voor jullie. leuke foto's en werkze vandaag!

14. AHzondag

mamalijntje, kraam maandverband nodig hihi
    volgens mij had nachtzon het de eerste keer ook zo erg.
    zonde van je matras, zal je altijd zien heb je iets nieuws wordt het meteen vies.

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamavan3, oh wat heb ik met jou te doen! En wat vervelend dat je man je daarin niet ondersteunt, dat is gewoon niet vol te houden in je eentje! Ben het helemaal eens met nachtzon, hij verdient echt een flinke schop onder z'n kont! Jou dat allemaal alleen laten doen!!! Mannen, grr! :x
    *dikke knuffel*

@sammie, volgens mij kan Mlien nooit meekijken, omdat ze altijd op vrijdag met de muziek zit.
    Heb je ook echt last van je oor?

@nacht, gewoon lekker posten als je een fijne nacht hebt gehad hoor! Heerlijk toch en lekker van genieten! Werkse vandaag!

@mamalijntje, wat balen dat je zo ongesteld bent! Ik was het de keer na de bevalling ook veel heftiger dan anders. En wat erg van je nieuwe matras!!!!:$

@senso, ocherm.....ook een snurkende man (net als mlien, die van mij snurkt gelukkig niet)? Heb je nog wel wat slaap kunnen pakken?

@hier, Amy hebben we gisteren dus wat later op bed gelegd toen wij het idee hadden dat ze moe werd. Dat werkte goed, ze heeft niet gehuild en sliep redelijk makkelijk in. Vanmorgen om kwart voor 9 werd ze wakker. Ik zit alleen nog ontzettend met die keelpijn en verkoudheid, mijn hoofd zit gewoon dicht en daardoor ben ik ieder uur wakker geworden. Heel irritant! Heb hoestdrank gekocht en heb wel 't idee dat 't wat doet. Nu ligt ze weer lekker op het speelkleed. Ze trekt alleen voort zo hard aan die speeltjes, dat ze ze gewoon lostrekt van die boog!:$ Heel die boog trekt ze ook scheef, haha! :D

Gisteren presteerde mijn man dit:
    (en ik moet er alweer van zuchten als ik eraan terug denk)...
    We doen dus 's avonds ALTIJD 150 cc + 5 scheppen en 1 theelepel rijstebloem. Ik zet dat altijd klaar in bakjes. De bakjes die per 4 zitten zijn 180+6 (dit weet hij) en de bakjes per 2 daar zit dus die 150+5 in + al 1 schepje rijstebloem. Om 7 uur ga ik boodschappen doen, dus ik zeg tegen hem: om half 8 moet ze eten, 150 water + DIT BAKJE! (en ik laat nota bene het bakje zien). Ja zegt hij.
    Ik ga boodschappen doen (naar 2 winkels, dus ik deed er ff over)...Om 8 uur kom ik thuis, Mark zit nog met haar op de bank. Ik ga de voedingen bijvullen (doe ik altijd 's avonds)...is dat ene bakje niet gebruikt!!! Heeft ie het dus gepresteerd om de verkeerde voeding te maken! Echt, een half uur nadat ik het letterlijk heb laten ZIEN!!!:$
    Die 180 bleek dus ook teveel voor haar en dat bakje wat hij gebruikt had was HA voeding met comfort....
    Gevolgen: beetje krampjes 's avonds en vanmorgen echt een mega poepluier! Grrr...soms word ik daar zo moe van he?! Gewoon ff luisteren, is dat zo moeilijk?!

Vanaf vandaag stoppen we dus ook met die comfort voeding (hij heeft dus gister 't laatste bakje opgemaakt), want ze poept zoveel, haar billen zijn gewoon rood en een beetje kapot zag ik vanmorgen...echt heel zielig!

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Even 2 plaatjes ter illustratie: :D
    (hier heeft ze dus Bor de Wolf van die boog afgerukt)

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goooooodmorning ladies :)

@nachtzon, wat een onwijs leuke foto's! :D en natuurlijk gewoon vertellen hoor, is toch juist fijn dat JOlien het zo goed doet. Lekker van genieten zou ik zeggen.

@mama van 3, jeetje jou zit het ook niet meer zeg. En ben het met die andere eens dat je vent eens een schop onder zijn hol verdiend! *dikke knuffel* en respect voor jou!

@mamalijntje, balen zeg van je ongesteldheid (en je nieuwe matras) hoop dat het snel over is. Yara heeft het dus ook niet slecht gedaan vannact zo te lezen.

@sammie, jeuj Wesley een goeie nacht gehad, lekker hoor. Hoop dat je oor snel over is.

@masu, oooooooh echt mannen he Mark met zijn bakje. Zou SImon hier ook kunnen presteren hoor kan daar zo flauw van worden! Normaal heb ik niet zo'n last van dat gesnurk want het is door zijn neusstrip wel zachter alleen ik irriteerde mezelf en dan wordt ik boos en kan ik helemaal niet meer slapen. Heb een inslaappilletje genomen toen is het wel gelukt :)
    Gelukkig heeft Amy ondanks de vergissing van Mark wel lekker geslapen en die foto's zijn echt in één woord GE-WEL-DIG! :D

@hier, Jos is na zijn flesje van 23.00 uur lekker door gaan slapen tot 6 uur (best kort als je zelf na 1.00 uur slaapt ;)) denk dat hij last had van kramp.. nou ja Simon is er uitgegaan om 6.30 uur voor Jos en heeft hem uiteindelijk om 7.00 uur een fles gegeven. Daarna heeft Jos zich en alles wat hij aan had helemaal onder gepoept :$ (bij papa hahahaha) en nu ligt hij nog te slapen en ik ben net uit bed.

Ik heb dus gelukkig nog mijn slaap gehad :)

18. AHzondag

masu, haha leuke foto! dus nu kan je elke keer die speeltjes terug hangen! ik heb van playgro van die ringen en die kun je in elkaar hangen of speelgoed aanhangen en dat werkt hier wel goed.

mannen mannen mannen hahaha, gewoon niet luisteren dus en wel ja zeggen. maar je weet nu dus wel de die comfort voeding niet werkt bij haar en dat 180ml toch te veel is.

wij scheppen eigenlijk gewoon vanuit de bewaarbus van friso en wij hebben ook maar 1 voeding voor de dag en de nacht is maar 1 voeding met rijstebloem en friso extra. ik maak die altijd klaar want manlief maak het op een of andere manier altijd te heet maken.

Wesley vindt banaan gewoon echt vies, alle soorten fruit wat ik tot nu toe heb gegeven vindt hij lekker, eet echt het hele bakje leeg maar bij banaan gaat het heel moeizaam, maar maak ik er een appel of peer doorheen dan vindt ie het wel lekker. raar kind haha

masu, wanneer ga je pap proberen?

19. AHzondag

senso, HAHAHA, lekker ochtend voor je man!! heb je hem geholpen of heeft hij het zelf gedaan? zit hier ook te wachten totdat het een keer gebeurt bij papa, lijkt me zo grappig. ik ben gemeen hoor ik lach mijn vent ook altijd uit als hij zijn teen stoot ofzo. hij kan zooo overdreven zielig doen data het gewoon lachwekkend is.

hoe vaak verschonen jullie mannen kindjes? de mijne heel soms.
    en poepluiers heeft hij 1x gedaan haha.

@oor, hij doet geen pijn maar heb zelf het idee dat het inmiddels chronisch is als dat bestaat. moet maandag toch bellem voor wesley naar de ha en maak ook meteen voor mezelf een afspraak.

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, hij heeft het zelf gedaan maar ben op een gegeven moment heen gegaan want Simon zou hem de fles geven maar hoorde elke keer de wasbak aangaan (die is op Jos zijn slaapkamer) en ik snapte er dus niets van.. Toen zei hij dat Jos alles onder gescheten had en dat het zelfs op de grond gelopen was :$ en dat hij alles had schoongemaakt maar Jos niet uit zijn slaapzak kreeg dus hij dacht niet dat Jos al helemaal schoon was ;) toen heb ik hem toch maar even geholpen hihihi

Hier verschoont man dagelijks 1 of 2 keer wel de pamper alleen de poepluiers heb ik meesteal omdat Simon dan aan het werk is.

Ik lach Simon hier ook uit hoor als hij zijn teen stoot of als hij enorme spierpijn heeft (omdat hij een keer gesport heeft wat hij nooit doet) mannen zijn dan heeeeeeeeeeeeeul zielig :D

Deel Deze Pagina