nou vind het knap hoor, die van mij had me meteen geroepen. gelukkig ben ik niet de enige die dat grappig vindt, voel me er weleens schuldig over maar hij kan zich zo aanstellen. mannen en pijn zijn net kleine kinderen. ik vindt het trouwens wel raar dat een onderzoek heeft uitgewezen dat mannen een hogere pijngrens hebben, vraag me af welke mannen ze gebruikt hebben.
Meiden, wat hebben jullie me aangedaan??? 12 pagina's??!!! En een echte diehard leest ze natuurlijk allemaal... behalve dan van die audities want dat kon ik allemaal niet volgen Ik heb vannacht om half 1 nog wel een paar audities gezien, de rest kijk ik vandaag wel terug. @Sammie; Masu had gelijk, ik moet vrijdags altijd naar de muziek dus ik zal het altijd op moeten nemen en de volgende dag terug kijken. @Senso; Leuke foto van Jos met die aap, hoop dat de aap die Kian gehad heeft ook zo lang meegaat! @Masu; leuke foto's van Amy, Kian trekt die dingen er hier ook heel vaak vanaf. @Mama van 3; Had jij nog iets gehoord van die sollicitatie?? Balen van je nacht zeg en ook dat je man niet meehielp! @Mamalijntje; Vervelend dat je zo zwaar ongesteld bent, maar het schijnt er wel bij te horen de 1e x na de bevalling. @Nachtzon; Lekker genieten van je meisje, maakt toch niet uit dat ze het zo goed doet? Hier ook wel een goeie nacht gehad, Kian had gisteravond bij s-moeder wel gehuild maar niet zoveel als de vorige keer. Ik ben nog wel verkouden maar heb voornamelijk last van hoofdpijn heel erg. Ik heb ook steeds een slapende linkerhand, zo erg dat ik nu ook eigenlijk amper meer kan typen, heel erg vervelend!
Sammie het is gewoon lastig om tips te geven maar ga op je gevoel af en luister goed naar Wesley. Ze geven heel snel hun grenzen aan en zijn gewoon gevoelig voor prikkels. Heelrijk dat je zo goed geslapen hebt! Alleen balen van je oor. Masu O wat lekker dat Amy het zo goed gedaan heeft! Jij heel veel beterschap! Ja blijkbaar heeft je man niet helemaal goed op zitten letten Succes met stoppen met de comfort.. Maizena op haar billen strooien! Doet wonderen. En wat een lieve fotos!! Wat een moppie Senso haha je arme man helemaal onder de poep! Haha Maar Jos goed geslapen dus! Alleen jammer dat jij zo laat sliep. Verschonen: Moet eerlijk zeggen dat Gerard werkelijk alles met ze doet.. Luiers zijn niet te tellen. Soms denk ik savonds o ja ik heb helemaal geen luier verschoond. Maakt hem niks uit. Mlien ook jij beteschap! Hopelijk knap je snel op. En slapende hand? Heb je ergens een afknelling?
Zo wij zijn weer terug. Even snel met Jamie wat boodschappen gedaan. Daarna door naar de speeltuin. Heerlijk op het springkussen en schommel zijn energie kwijt. Nu broodje eten. Heb grote maandverbanden moeten halen.. OB lukt niet om in te brengen helaas. Nog een dag of twee dan is het weer voorbij. Teminste normaal was ik 4 dagen ongesteld dus hoop nu weer. En mannen zijn af en toe net kleine kinderen. Lach Gerard ook regelmatig uit... Kan zo piepen haha.
@sammie, Vandaag! Mark werkt tot kwart voor 1 en komt dan naar huis, Amy eet om 1 uur weer en dan wil ik tussen de voeding van 1 en 5 uur de pap gaan geven....ik ben zo benieuwd! Wat betreft je oor....kan best hoor dat dat bij jou een zwakke plek is en dat het telkens terug keert. Toch maar ff mee naar de arts dan he! Die speelboog hebben we van de abn amro gekregen bij het openen van haar rekening. We zijn nog steeds op zoek naar en leuke babygym die ook vooral heel stevig is. Heb je een plaatje van de jouwe sammie? @senso, dank u, dank u! Wel fijn dat je man 's ochtends Jos de fles heeft gegeven, dan heb je toch nog lekker wat kunnen slapen. Anders voel je je ook zo brak he?! Hahaha, heeft ie 'm helemaal onder gepoept, die Jos! @verschonen, als het weekend is verschoont Mark bijna alle luiers. Hij vindt 't leuk om te doen (hier ook geen poepdrama's zoals bij sommigen van jullie, dat scheelt natuurlijk ) en doordeweeks zijn er amper momenten waarop hij dat kan doen. Doordeweeks verschoont hij haar voor 't laatst voordat ze naar bed gaat. De rest doe ik. In 't weekend heb ik 't dus relaxed, haha! @mannen en pijn, bij dat onderzoek bedoelen ze denk ik mannen en ECHTE pijn. Mark kan zich heel zielig voelen als hij bijvoorbeeld verkouden is maar als er echt iets pijnlijks gebeurd (bijv zijn kniebanden afgescheurd) dan hoor je 'm weer niet klagen...het zijn aparte gevallen he! Ik ben overigens van mening dat wij vrouwen toch echt meer kunnen verdragen. Het is toch niet voor niks dat WIJ die bevalling moeten doen!? Een man zou dat niet trekken, hahaha! @mlien, gelukkig heeft Kian 't dit keer iets beter gedaan bij je s-ma. Misschien moet hij daar gewoon meer wennen dan bij de gastouder en oppas of zo? Hij heeft natuurlijk ook z'n voorkeuren (merk ik nl bij Amy altijd heel sterk). Fijn dat je nacht weer goed was! @hier, een aantal spullen op marktplaats gemikt. Kleertjes, inbakerdoek, draagdoeken....en hier op zp ook maar meteen gepost. Kijken of ik ze verkocht krijg...anders liggen ze hier toch maar stof te vangen, dat is ook zo zonde he? Wij houden 't bij 1 kindje, dus gebruiken doe ik ze toch niet meer. En natuurlijk doe ik niet alle kleertjes weg. Ik kan het gewoon niet over m'n hart verkrijgen om bepaalde kleertjes weg te doen, dus die bewaar ik gewoon. Mevrouw ligt lekker te slapen, alweer 75 minuutjes...doet ze goed! Het ritme is ze zo wel aan 't veranderen.
@mamalijntje, maizena?!?!?! Werkelijk? Hoop voor jou dat je dit keer ook 4 dagen ongesteld was. Ik was het langer (terwijl ik normaal nooit lang ongesteld ben).....
masu, heb ik ook gelezen, je doet wat billencreme op geloof ik en daarna die maizena. neem het vocht op ofzo. ik wilde het bij welsey ook gaan doen maar de dag dat ik het wilde halen was het weg.
Hahaha, maakt toch niet uit, sammie! Lekker op je gemakje doen op zaterdag hoor! Ik ga vanmiddag ff kijken voor die babygym, volgens mij hebben ze 'm ook bij babypark en dan kan ik 'm in 't echt zien. (als ik Mark kan overhalen mee te gaan)
heeii meiden, wat een geklets hier zeg hihi, wat een super leuke foto's nachtzon en masu!!! en die 1e van amy echt geweldig!!!! luiers: njaaa, manlief heeft sinds de geboorte nog GEEN luiers van Davut verschoont!!! En mikail verschoont hij af en toe als ik bezig ben ma anders doe ik t zelf... vind het niet erg hoort erbij ma af en toe kan ik me er best boos om maken want hij is toch ook papa..?! wij zijn vanmorge even naar de stad geweest, broek voor mij gekocht, 2paar schoenen voor mikail die afgeprijsd waren naar 10euro, morge daar nog dikke winterschoenen halen voor mikail en mss nog wat voor mezelf lekker linzensoep gegeten en nu weer lekker thuis en ga zo even slapen, mikail was vandaag om 6uur wakker dus ben gesloopt! joepieeeee deze week lekker warm weer oja en vandaag zindelijkheids training van mikail gestart nog geen plasje gedaan op de wc, ma dat komt wel xxx
@adorable, so jij hebt weer lekker geshopt! En goed geslaagd lees ik, fijn hoor! @hier, ook een soepje gemaakt (tomatensoepje), moet er alleen nog tauge doordoen, maar bij de emte was het op en bij de ah ook.... Maar ik vind het een onmisbaar ingredient dus dadelijk nog maar naar een andere supermarkt om tauge te halen... Amy heeft weer lekker gedronken, dadelijk gaan we naar babypark voor die babygym (yes!) en ff langs s-ouders. Denk dus niet dat ik vandaag nog een papje kan gaan geven. Ik zou niet weten wanneer....
Masu ja als je niet voor een tweede gaat kan je mooi iemand anders er blij mee maken. Hier verkoop ik bijna niks via MP dus ga ik 30 okt. op de markt staan En ja echt Maizena!! Jamie heeft vorig jaar het rotavirus gehad en had 13 spuitluiers op een dag.. Tot bloedens uitslag en toen hebben we Maizena gehaalt. Talkpoederfles leeggegooit en daar Maizena in gedaan (wel met een paar rijstenkorrels ivm vocht) en dit gebruiken we nog steeds al ze luier uitslag hebben. Werkt zo goed!. Adorable hoe train jij Makail? Wij moeten ook echt beginnen maar Jamie heeft totaal geen zin om op de wc of potje te plassen. -- Hier ligt Jamie op de bank.. Toch niet helemaal voor elkaar en onwijs pijn in zijn mond. Net in de houdgreep sinaspril laten opdrinken.. Wat een gevecht! Maar zit erin. Straks een stuk wandelen.. Vind er niks aan zonder manlief maar goed is niet anders.
@mlien, haha waren het echt 12 pagina's?! Vervelend dat je nog steeds zo'n last van hoofdpijn hebt. Kian vannacht wel lekker geslapen? @masu, hopen dat je alles verkocht kirjgt op MP of hier. Zou wel fijn zijn anders ook zo zonde. @sammie, mooie babygym, lekker toch zo laat douchen mag best in het weekend hoor. @adorable, succes met de zindelijkheidstraining van Mikail. Je bent goed geslaagd in de stad! @masu, geslaagd bij babypark? @mamalijntje, lekker gewandeld? @hier, wat een lekker weer. Manlief heeft besloten dat we gaan bbq'en, mjn zwager en schoonzus en s-ouders komen ook eten. Heb lekker niets gedaan aan de voorbereidingen dus dat heeft hij gedaan hier lekker gewandeld en even naar het dorp geweest voor een cadeautje voor mijn moeder morgen nl. op verjaardag. Jos is lekker relaxt en heeft lekker geslapen
Ja! Ik heb m'n babygym! Dezelfde als jij, sammie, dus ik ben heel benieuwd! @mamalijntje, en strooi je dat gewoon op de billetjes? Of zoals sammie zegt, eerst een laagje sudocreme en dan een laagje maizena erop? In ieder geval echt heel erg bedankt voor de tip! Zal morgen ff maizena gaan halen. @senso, wat een spontaan idee van je man! En super dat hij dan ook alle voorbereidingen treft! Lekker hoor, bbq! Wij eten aardappels, prei en een vleesje. Ook lekker...maar lang niet zo lekker als bbq! @hier, weer terug van s-ouders, nu ligt Amy te mopperen in de box...ze wil eten (ik ben al bezig met 't flesje hoor)!
Ik vraag me nog iets af... Als ik nou begin met die pap....hoe doe ik dat dan als ik niet thuis ben (op werkdagen dus)? Als ze bijv op het kdv is? Kun je een dag overslaan? Of is het heel lastig voor kindjes om dagen over te slaan voor de gewenning? Vragen...vragen....vragen...
Masu ligt aan Amy. Als zij niet van de vaste rituelen is dan maakt het niet uit. Met Jamie heb ik alles zo gedaan zoals het ook op het KDV gaat. Hij kon niet tegen de ene dag wel en de andere dag niet. Veel plezier met de babygym.. Moet de mijne ook maar eens opsnorren haha. Senso ik ben jaloers wil ook BBQ!!! Maar helaas -- Hier terug van wandelen.. Heerlijk maar nu wordt het spitsuur!!