Mei/Juni Ukkies

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @mamalijntje: oohh ma das al heel wat dan als hij het wel doet op het kdv!!! dat betekend dat hij wel snapt hoe het moet dus, voor mikail is dit namelijk helemaal nieuw hahaha, maarre gewoon gaan beginnen meid, des te sneller ben je van die luiers af, tis even doorzetten, ma dat komt zeker goed, zorg dat je genoeg onderbroekjes in huis hebt en altijd extra kleren als je weg gaat, begin iets van een sticker systeem ofzo, elke plasje een sticker en elke poep een grote sticker;) ( veel kindjes vinden het vervelend om op de wc te poepen dus extra belonen kan wel helpen ) en dan kun je een schema maken ofzo voor een maand dat als hij die vol heeft hij een cadeautje krijgt ofzo, dat stimuleerd nog meer en dan is een cadeautje bijv. iets wat hij leuk vind, of een uurtje speeltuin ofzo, het hoeft niks te kosten als hij het ma leuk vind:)

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @adorable, goed idee dat van die stickertjes! Dat motiveert wel lijkt me! :)

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    @maandstonden: ben er net vanaf en had ze deze keer ook weer zo ontzettend erg :( wel ben ik enkel maar 3 dagen ongesteld, vroegre 5 :)
    @mannen en luiers: mijne doet het altijd als ze ververst moet worden en als hij het voor me ziet, we wisselen gewoon af. Vandaag heeft ie ook op de kleine gekeken en dan doet ie dat ook gewoon :)

was ik nog vergeten :p

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zo Yara ligt ook... Heb haar een slaapzak met mouwen aangedaan. Ben benieuwd wat ze gaat doen.. Eerste nacht sinds 8 weken zonder bakerzak.

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Mamalijntje; Spannend of Yara zo goed gaat slapen, die mouwen geven natuurlijk ook al wel iets van geborgenheid :)

Hier komen vanavond nog wat vrienden langs, die wisten niet wat ze moesten doen vanavond dus toen zei ik; kom maar langs :D :p

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Veel plezier Mlien.. Ik kruip op de bank met een wijntje.. RTL

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hoi meiden,

Alles gelezen maar geen puf om te reageren, sorry..

HEt was hier drama vanavond met JOs en al die mensen, hij was vreselijk overstuur en was werkelijk aan het gillen en was helemaal over zijn theewater :(... uiteindelijk heb ik dus niet gebbqt bleh vond het zo zielig voor Jos. Maar wel vervelend het lijkt wel of hij er echt niet tegen kan en al helemaal niet rond etenstijd... boven gaan zitten met hem en s-moe heeft hem een fles gegeven zodat ik even snel kon eten. Daarna heb ik hem uitgeput op bed gelegd en nu ligt hij te slapen.

Zo ik ga even douchen, ben kapot.. hoop zo dat het ooit beter gaat met Jos en wat meer drukte om hem heen :(

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oh senso wat vervelend! En herkenbaar ook....:(
    Dat werd dus geen relaxed avondje bbqen voor jou dan...
    *dikke knuffel*

Mocht het helpen: hier is het wel verbeterd. Vooral door het feit dat ze nu naar het kdv gaat. Sindsdien lijkt ze meer gewend aan prikkels en kan ze het wat beter verdragen.

Is 's avonds altijd Jos z'n moeilijke moment?
    Bij Amy was dat wel het geval en in de periode dat zij er echt slecht tegen kon, heb ik gewoon nooit afgesproken 's avonds. Jos is natuurlijk nog wat jonger he, dus hopelijk gaat hij er op den duur ook aan wennen...
    Sterkte senso!

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    th@nks Masu voor je dikke knuffel en je lieve woorden :)

Jos is in de avond altijd uit zijn hum hoor en tussen 18.00 uur en zijn fles van 19.30 uur wil hij gewoon lekker relaxt bij je zitten en rust om hem heen, lekker kletsen met je of lekker tegen je knieen aanzitten en lekker op zijn speen sabbelen. Maar ik had gehoopt omdat hij geslapen heeft tussen 16.30 uur en 17.45 uur (zijn een rondje gaan lopen) dat het wel mee zou vallen maar dat was dus duidelijk niet het geval..

Voel me zelf wel een slechte moeder hoor, hij was zo overstuur :(.. hebben we vandaag dit gedaan en dan morgen ook nog naar Den Helder voor de verjaardag van mijn moeder (weer druk) maar daar gaan we na zijn fles van 15.30 uur weer naar huis en kan hij thuis eerst bijkomen voordat hij naar bed gaat.

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    A arme Jos!!! Hopelijk slaapt hij deze nacht goed en kan je even bijkomen.. Wel heel jammer!! Dikke knuffel

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Meiden gaan jullie nog wat leuks doen morgen? Denk dat ik morgen maar even naar de diertjes ga bij ons... En heerlijk een ijsje eten met mijn bink! Merk dat als we buiten zijn dat hij zijn ei goed kwijt kan.

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Th@nks mamalijntje, ik hoop het ook.

Hoe smaakt je wijntje? :D

Hier gaan we dus morgen naar Den Helder op verjaardag bij mams :) ga je naar de Donkere Duinen?

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O gezellig!!! Ja wat vroeger marinendal was is nu de Helderse Vallei geworden haha.. Daar heerlijk struinen. Neem een tas mee en Jamie mag deze vol met bladeren etc gooien en thuis een stukje van maken...

Je bent wel heel dichtbij morgen haha!

Slaapt Jos nu lekker?

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Ik ga er vandoor, nog even lekker lezen en dan Jos wakker maken voor zijn fles (de laatste 2 van vandaag niet leeggedronken dus kan hem niet overslaan) en dan lekker slapen.

Welterusten meiden en hop hop hop op naar een goeie nacht! :D

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahaha misschien zie ik je nog wel lopen :D

Jos slaapt lekker, straks alleen nog even wakker maken maar goed daar heeft hij eigenlijk nooit geen last van en als hij niet wil drinken dan drinkt hij toch niet ;)

trusten en plezier morgen!

ps. wel een leuk idee om Jamie alles te laten verzamelen en er dan een stukje van maken, creatief hoor :D

16. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    heee hier ben ik ook weer. Lekker gekletst hier wer. Zal proberen te reageren op wat ik nog weet,

senso-wat rot zeg dat jos zo van slag was!en je bent dan echt geen slechte moeder hoor, hij moet er toch aan wennen en je kan hem niet steeds binnenhouden hoor. Hoop dat het morgen beter gaat!

-luiers manlief doet het wel maar alleen als ik er niet ben (zal die wel moeten haha) of als ik het vraag.

leuke foto's voorbij zien komen!

Vandaag wezen babyzwemmen, blijft leuk:) Ze was moe erna maar bleef toch wakker!En ze heeft gewoon nog lekker om zich heen zitten kijken in de maxicosi terwijl neefjes en nichtje nog aan het spelen waren in het peuterbad. Zelfs met omkleden ging ze niet huilen, misschien komt het doordat ze afgelopen nacht doorgeslapen heeft van 22.30 tot 7 uur vanmorgen!Hoop dat ze dit vaker doet! Ikzelf moest alleen wel even de druk afkolven rond half 5 want werd gewoon wakker van de spanning maar mag ze zeker vaker doen van mij:)
    Wat een heerlijk weer he t weekend!Wij gaan ook morgen bbqen..misschien overdag even wandelen en terrasje pakken ofzo.

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, het gaat vast goed morgen. Je gaat op tijd terug naar huis, dan kan hij thuis nog lekker bijkomen voordat hij naar bed moet. Probeer ervan te genieten morgen, dan zal Jos dat vast ook doen!
    Weltrusten alvast (of misschien lig je al in je bed)!

@mamalijntje, wow wat ben jij crea zeg! Leuk idee!
    Wij gaan morgenmiddag lunchen en 's middags naar de duck van toor race kijken (DUCK van Toor RACE).
    Is wel humor, allemaal van die plastic eentjes op de dommel hier! :D
    En dan 's avonds weer dansen.

@hier, rust bij ajax-twente! Goeie wedstrijd van ajax en helaas 1 goal onterecht afgekeurd! :x
    Ben jij ook aan 't kijken sammie?

Amy ligt op bed. We hebben haar beneden gehouden tot ze aangaf moe te zijn (dat was pas rond kwart over 9). Vervolgens de dame naar bed gebracht en het inslapen ging zo makkelijk en zonder huilen. Yes! :D

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Weesje heerlijk dat ze het babyzwemmen zo leuk vind! En doorgeslapen jeeeee goed hoor!
    En mmmm bbq ik wil ook!!!!

--

Senso jij veel plezier morgen! Hopelijk slaapt Jos goed deze nacht. Kans is aanwezig! Kan zo uitputten voor ze.

En nee hoor niet creatief.. Gepikt van andere haha.. Maar Jamie vind het heerlijk om bezig te zijn. Verzin ook vaak kijk spellentjes met hem onderweg en daar kan hij van genieten. En ik geniet daar weer van.

--

Manlief heeft laat. Bedenk me net dat hij morgen van 06:45 tot 22:15 moet werken... Arme kerel. Dus net avondeten en broodjes klaar gezet voor morgen. Kan hij het mooi in zijn tas gooien... Hij werkt zo veel...

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @weesje, wat een leuke dag morgen! En dan ook nog zo'n weer, mooi toch! :D
    Wat fijn dat ze heeft doorgeslapen! Hoop dat ze dat trucje vaker herhaald. ;)

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamalijntje, wow wat een lange werkdag voor je man! Wat voor werk doet hij dan dat hij zo'n lange dagen moet maken?

Deel Deze Pagina