Mei/Juni Ukkies

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden!

Om te beginnen een bericht van Kibbeling vanuit Orlando:

Hoi hoi,

Even een berichtje vanuit het warme zonnige Orlando!
    We zijn gisteren al vroeg op pad gegaan, om half 6 kwam de taxi ons halen en zijn we vol geladen naar schiphol gegaan. Rond half 10 zijn we vanaf Schiphol naar Dublin gevlogen. Stijn heeft lekker op schoot gezeten en beetje om zich heen gekeken. Tussen door nog even een flesje bij oma op schoot gedronken. Tim zat prins heerlijk op een eigen stoel naar buiten te kijken.
    In Dublin moesten we door de check en echt alles werd gecheckt!! De wandelwagen van stijn werd gescand en de kinderwagen van Tim net zo goed. Maar gelukkig voor ons kwamen ze niet verder dan een paar bussen baby melkpoeder :D
    Vanaf Dublin begon de lange reis verder naar Orlando Florida!!
    Aan boord kreeg Stijn een eigen "reiswiegje" (lees een soort bananendoos met kussens en dekens erin) waar hij lekker in kon slapen. Tim had een eigen stoel en moest alleen (net als stijn) met stijgen en landen op schoot genomen worden. Tim heeft lekker door het vliegtuig heen gescharreld van papa en mama naar Tam en "Tijn" en weer terug. Stijn heeft het super gedaan in het vliegtuig. Lekker liggen slapen, af en toe een flesje en soms even kroelen. Met het landen hadden de kleine mannen en oma wel last van hun oortjes. Gelukkig gaat het nu wat beter.
    Van een jetlag hebben we weinig last, we lagen om 2100 uur (3 uur 's nachts jullie tijd!!!) in bed. We waren allemaal rond half 4 a 4 uur in de ochtend al wakker (voor jullie dus 10 uur in de ochtend).
    Tim was vandaag niet helemaal lekker maar na een golfje uit zijn maagje was hij al aardig opgeknapt. Vandaag zijn we lekker aan het acclimatiseren dus we hangen lekker bij het zwembad rond en hebben boodschappen gedaan bij de Wallmart. Daar kan je idd echt bijna alles kopen... (ennuh pindakaas uitzoeken is zo'n grote opgave dat het is mislukt :p)
    Vanavond gaan we nog lekker uit eten en nog even op stap.

Tot nu toe bevalt het helemaal heerlijk!!

Groeten en veel liefs van ons allemaal vanuit het zonnige Amerika!!

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, aaah wat een mooie foto's van Wesley! En op die 2e kijkt ie inderdaad heel wijs, gaaf hoor!
    Die stoel ziet er echt super makkelijk en super fijn uit. Maar ik vind 320 euro echt veeeeeeeels te veel om voor een stoel te betalen, dus wij doen 't gewoon met een wippertje van 2 tientjes! :D
    (en later natuurlijk wel een eetstoel hoor)

@mamavan3, wat super dat je een nachtje lekker hebt kunnen slapen! Dat doet een mens goed he!? Hopelijk is dit het begin van een serie goeie nachten! ;)

@weesje, werkse vandaag!

@senso, oeh het huishouden....we hadden dit weekend iets in 't huis moeten doen, maar we hebben er gewoon geen tijd voor gehad (ok, vooruit, geen tijd voor gemaakt...;)). Dus nu is 't hier ook een zooi, maar toch ga ik er woensdag pas iets aan doen. Jij succes vandaag met je huishouden! GOOOO SENSOOOOO!!!:D

@hier, weer een goeie nacht. Amy lag net in bed toen wij gisteren thuis kwamen van 't dansen (om kwart voor 9) en vanmorgen om 9 uur werd ze weer wakker. Ze heeft in haar slaap wel ff gehuild rond 'n uur of 11, dat was echt heel vaag! Wij naar haar toe, blijkt ze gewoon in haar slaap allerlei huilgeluidjes te maken! Maar ze sliep gewoon, dus het maar zo gelaten.

Oh, en die maizena op haar billen werkt echt fantastisch! Gisteren 2x erop gedaan en vanmorgen was de uitslag en roodheid echt al aanzienlijk minder!:$
    Super goeie tip dus mamalijntje! :D

Vanmiddag om half 12 aanrijden naar 't werk. Dus heb nu nog lekker ff anderhalf uur voor mezelf voordat s-ma hierheen komt.

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Wat gaaaaaaaaaf dat Kibbeling zo'n leuke mail stuurt om hier te posten! :D zo te lezen hebben ze het goed naar hun zin!

@masu, Amy heeft het dus weer erg goed gedaan vannacht. Vaag is dat he dat huilen in hun slaap, Jos heeft het ook wel eens ligt hij gewoon een beetje te piepen maar slaapt wel (misschien wel aan het dromen)

Tja huishouden, het is/was hier wel heel erg hoor. Hele weekend niet gezogen of wat dan ook gedaan. Wel zaterdagavond veel mensen in huis gehad dus het moet echt echt echt gebeuren. Jij ook bedankt voor de pep :D

Ik kom af en toe wel even bij lezen hoor onder het werken door maar als ik je niet meer "spreek" dan alvast veel plezier op je werk vandaag! ;)

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; Wat een leuke foto's! Ik vind ook echt dat Wesley heel veel op jou lijkt. Hier noemt iedereen Kian een klein Viktortje het enige wat hij voorlopig van mij heeft is dat hij blond is, maar dat was manlief vroeger ook en nu echt niet meer, haha.

Hier ook een goeie nacht gehad, Kian had zijn laatste voeding om 19:00 uur gehad en we werden vanochtend allemaal wakker van manlief zijn wekker om half 7, dus toen heeft Kian ook gedronken en nu ligt hij nog te slapen, ik verbaas mezelf er wel over hoe lang het al goed gaat met de bv en maar 1 voeding, ik had echt gedacht dat dat heel snel over zou zijn, maar hij doet er nog met gemak 4 uren op. Ik ben vandaag wel 'officieel' ziek vind ik zelf, voel me echt niet lekker. Maar beter deze week dan volgende week he! (dan moet ik dus weer aan het werk Senso ;))

5. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hoihoi, wat een schattige foto's allemaal weer zeg:D:D:D ME LOVE SPAM!!!:D

Ooh wat leuk een berichtje van kibbeling! Ben zo jaloers hihi!!!

@mv3: wat herkenbaar!!!!!! Als M het niet van mij kan winnen dan ben ik ineens de boesdoener en moet hij ook papa hebben, want ook hij laat lekker alles toe en vind niks erg ( en dan vind hij het gek dat ie hem zo lief vind en zo goed naar hem luisterd;) Logisch als je overal een chocolaatje voor krijgt en lekker mag doen waar je zin in hebt toch;) ) magoed snap helemaal wat je bedoeld en is echt super vervelend!!!

@de rest: ik heb alles terug gelezen, ma Davut is aan het krijsen dus moet gauw even terug!!

Zal nog even snel mijn verhaal doen: Gisterochtend lekker wezen shoppen en in het zonnetje ontbeten, smiddags lekker in het park gaan picknicken en spelen, de kindjes vonden het allebei echt prachtig!!! Ik kreeg in de middag buikpijn door mijn "menstruatie" die niet komt en die werd steeds erger dus om 5uur zijn we terug gegaan naar huis, onderweg lagen de kindjes nock out in de wagen, thuis allebei op bed gelegt, en heb even een paracetamol gepakt en ben vervolgens om 6uur op bed gaan liggen om daar om half8 vanmorge wakker te worden;) nog steeds erge buikpijn en heb me maar een pijnstiller gepakt die ik heb genomen voor de curettage toen ik zo'n erge pijn had dat ik niet meer kon lopen, dat hielp al een stuk meer dan paracetamol, dus kan er even tegenaan, straks het huisje gaan poetsen want morgen in de nacht komt sm aan:)

xxx ( ojaa Mikail heeft gistermorge voor het eerst "pipi" gedaan op de wc:D )

6. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Davut met zijn schattige nieuwe nichtje:D:D:D

7. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    hihihi zo ziet onze wagen er van de voorkant uit als Davut erin ligt:p:p

8. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Mikail en pappa spam

9. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    En nog eentje om het af te leren:p ( mssn straks nog wat foto's, want moet mijn camera nog leegmaken en op de pc zetten;) )

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Beterschap adorable en mlien!

@adorable, oh wat een mooie foto! Wat is zo'n babytje dan toch weer klein he als je haar naast Davut ziet liggen!

@senso, het gaat helemaal goed komen met dat huisje van jou! Gewoon ff aanpoten en dan is 't zo weer gepiept! ;)

11. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Adorable; Jeej, Davut spam! Die foto van die wandelwagen is echt grappig, haha!

En Kian slaapt nog steeds... lekker laten slapen dan :D

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @adorable, wat grappig die foto van die wandelwagen! Zie je net 2 voetjes eronderuit komen, hahaha! :D
    En wat een mooie foto van je man met Mikail! Wat ziet Mikail er sjiek uit zeg! :)

@hier, omkleden, hond uitlaten en naar 't werk!
    Tot later meiden!

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hahaha die wandelwagen foto :p hilarisch!!!

14. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    haha ja vond um zelf ook echt grappig en MOEST het gewoon even met jullie delen hahaha:p

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, goeie nacht heeft Kian ook gemaakt! en toch helemaal top dat je bv het nog zo goed doet met maar 1 voeding, kan je het misschien nog wel heel lang volhouden. Wel gezellig :D

Enne beterschap, hoop dat je snel weer opknapt. Volgende week jij ook al weer aan het werk, wat zal het hier rustig zijn :$

Nog wat op de planning voor vandaag?

@adorable, wat goed van Mikail voor het eerst op de wc :D
    Wat een verschil is dat dan he zo'n klein poppetje naast Davut, en die kinderwagen is helemaal lache om te zien, je ziet alleen 2 voetjes!

@masu, werkze!

@hier, toch nog aardig werk verzet ;) beneden is alles gedaan, keuken, woonkamer, toilet en de hele benedenboel is afgenomen en gestofzogen. Boven heb ik ook alles afgenomen en toilet en de 3 wasbakken geboend, moet helaas alleen nog boven stofzuigen maar Jos slaapt dus daar wachten we maar even mee ;)

Ook al de piepers geschild dus het eten staat ook weer klaar voor vanavond :D

16. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    wauwww goed bezig geweest zeg Senso!!!! ik hb net de benede verdieping gezogen, nu nog de was van het rek afhalen, stoffen en de wc en wasbak doen en als mikail wakker is moet ik boven nog gaan zuigen en stoffen en dan nog het hele huis dweilen en dan ben ik ook klaar
    heb besloten dat we vanavond bij schoonzus eten dus dat scheelt me weer een klusje hihi;) ma ga zometeen eerst even eten en dan weer verder:)

xxx

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Nou jij hebt anders ook al een berg werk verzet zo te lezen :D wat zijn we toch weer goed bezig! ik ben trots op ons ;)

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik plak nog steeds op mijn zetel, fucking rug eeeeeen fucking facebook :p

19. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    hihihi, ik ben trots op jou;) ik ben pas trots op mezelf als ik klaar ben:p:p

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    Hi, Mommy.
    I'm your baby. You don't know me yet, I'm only a few weeks old. You're going to find out about me soon, though, I promise. Let me tell you some things about me. My name is John, and I've got beautiful brown eyes and black hair. Well, I don't have it yet, but I will when I'm born. I'm going to be your only child, and you'll call me your one and only. I'm going to grow up without a daddy mostly, but we have each other. We'll help each other, and love each other. I want to be a doctor when I grow up.

You found out about me today, Mommy! You were so excited, you couldn't wait to tell everyone. All you could do all day was smile, and life was perfect. You have a beautiful smile, Mommy. It will be the first face I will see in my life, and it will be the best thing I see in my life. I know it already. ... Today was the day you told Daddy. You were so excited to tell him about me! ...He wasn't happy, Mommy. He kind of got angry. I don't think that you noticed, but he did. He started to talk about something called wedlock, and money, and bills, and stuff I don't think I understand yet. You were still happy, though, so it was okay. Then he did something scary, Mommy. He hit you. I could feel you fall backward, and your hands flying up to protect me. I was okay... but I was very sad for you. You were crying then, Mommy. That's a sound I don't like. It doesn't make me feel good. It made me cry, too. He said sorry after, and he hugged you again. You forgave him, Mommy, but I'm not sure if I do. It wasn't right. You say he loves you... why would he hurt you? I don't like it, Mommy.

... Finally, you can see me! Your stomach is a little bit bigger, and you're so proud of me! You went out with your mommy to buy new clothes, and you were so so so happy. You sing to me, too. You have the most beautiful voice in the whole wide world. When you sing is when I'm happiest. And you talk to me, and I feel safe. So safe. You just wait and see, Mommy. When I am born I will be perfect just for you. I will make you proud, and I will love you with all of my heart.

I can move my hands and feet now, Mommy. I do it because you put your hands on your belly to feel me, and I giggle. You giggle, too. I love you, Mommy.

Daddy came to see you today, Mommy. I got really scared. He was acting funny and he wasn't talking right. He said he didn't want you. I don't know why, but that's what he said. And he hit you again. I got angry, Mommy. When I grow up I promise I won't let you get hurt! I promise to protect you. Daddy is bad. I don't care if you think that he is a good person, I think he's bad. But he hit you, and he said he didn't want us. He doesn't like me. Why doesn't he like me, Mommy?

You didn't talk to me tonight, Mommy. Is everything okay?

It's been three days since you saw Daddy. You haven't talked to me or touched me or anything since that. Don't you still love me, Mommy? I still love you. I think you feel sad. The only time I feel you is when you sleep. You sleep funny, kind of curled up on your side. And you hug me with your arms, and I feel safe and warm again. Why don't you do that when you're awake, any more?

I'm 21 weeks old today, Mommy. Aren't you proud of me? We're going somewhere today, and it's somewhere new. I'm excited. It looks like a hospital, too. I want to be a doctor when I grow up, Mommy. Did I tell you that? I hope you're as excited as I am. I can't wait.

...Mommy, I'm getting scared. Your heart is still beating, but I don't know what you are thinking. The doctor is talking to you. I think something's going to happen soon. I'm really, really, really scared, Mommy. Please tell me you love me. Then I will feel safe again. I love you!

Mommy, what are they doing to me!? It hurts! Please make them stop! It feels bad! Please, Mommy, please please help me! Make them stop!

Don't worry Mommy, I'm safe. I'm in heaven with the angels now. They told me what you did, and they said it's called an abortion.

Why, Mommy? Why did you do it? Don't you love me any more? Why did you get rid of me? I'm really, really, really sorry if I did something wrong, Mommy. I love you, Mommy! I love you with all of my heart. Why don't you love me? What did I do to deserve what they did to me? I want to live, Mommy! Please! It really, really hurts to see you not care about me, and not talk to me. Didn't I love you enough? Please say you'll keep me, Mommy! I want to live smile and watch the clouds and see your face and grow up and be a doctor. I don't want to be here, I want you to love me again! I'm really really really sorry if I did something wrong. I love you!

I love you, Mommy.

Every abortion is just…
    One more heart that was stopped.
    Two more eyes that will never see.
    Two more hands that will never touch.
    Two more legs that will never run.
    One more mouth that will never speak.
    If your against abortion repost ♥

dat las ik net op fb en heb ontzettend moeten huilen...

Deel Deze Pagina