Mei/Juni Ukkies

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Nacht; Is wel een mooi stuk tekst, maar ik vind het persoonlijk wel erg ver gaan.... Ook die stukjes van het voelen van pijn dat is niet zo in het echt waardoor voor sommige mensen die dit lezen en misschien noodgedwongen een abortus hebben moeten ondergaan alles nog eens naar boven komt en een schuldgevoel geeft. Als jij nu zelf ook met een schuldgevoel zit door wat in het verleden gebeurd is; Niet doen!!

Zozo dames, jullie zijn weer goed bezig hoor, wat een gesop overal ;). Het stond hier ook op de planning, maar hier gebeurd echt nik vandaag. Heb net lekker nog 1,5 liggen slapen nog met Kian en nu ligt hij weer in de box en hang ik maar weer achter de computer. Hoop dat ik straks nog even de tijd en energie kan vinden om te douchen, avondeten mag manlief doen.

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    :'(

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    hahaha energie vinden om te gaan douche, dat probleem heb ik hier vaak ook:p Bleeegghhh helemaal naar boven lopen, helemaal uitkleden, de douche eerst warm laten worden en dan ook nog je haren gaan wassen haha ma als dat eenmaal gebeurt is kom ik er liever niet meer uit want dan moet ik me weer helemaal aan gaan kleden, me haren weer fatsoenlijk gaan doen, make-up eraf gaan halen en weer op doen bleeegghh heb er soms echt de pest in hahaha:p

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    nah niet echt schuldgevoel, maar vond het een erg nare tekst :(

ik zit nog steeds in de zetel, vrees dat ik een hernia aan het opdoen ben, die pijn is om te kotsen :(

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Het douchen zelf is altijd heerlijk ja, maar al dat aankleden enzo daarna vind ik ook niks :p Make up afhalen na het douchen? Rare volgorde, ik heb meestal geen make up op als ik ga douchen omdat ik meestal 's ochtends douche en 's avonds voordat ik naar bed toe ga make up afhaal. Tijdens mijn zwangerschap had ik steeds dat mijn oren dichtklapten onder de douche, dat was pas vervelend, toen kreeg ik er steeds meer en meer de pest in. Nu is dat gelukkig weer over :D

@Masu; Ik verhaar nu trouwens ook als een gek, was ik nog vergeten te melden. Ik word er zelf ook echt helemaal gestoord van!

6. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    hihi ja ik zoek het savonds niet meer om mijn make-up af te doen:p ik doe meestal ook alleen ma mascara op dus vind het niet zo erg om snachts te laten zitten:p ma onder de douche loopt dat dus uit en moet ik nog nog poetse na het douche:p:p

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Haha, ik heb altijd zwarte eyeliner en zwart oogpotlood en mascara, als ik dat laat zitten schrikt Kian zich denk ik de volgende ochtend rot :p

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @nachtzon, wat een zwaar stuk tekst.. :(

@mlien, lekker rustig aan gedaan dus, geef je groot gelijk. VOlgende week krijg je het al weer druk zat.

@makeup, haal ik 's avonds voor het douchen er af (hier douche ik in de avond)

@hier, ik schoot hier net tegen het plafond van de schrik Jos zette het ineens op een brullen (hij lag in bed) :( was helemaal overstuur..:$ dus maar getroost en nu is hij weer verder aan het slapen. Zeker de drukte van de afgelopen 2 dagen aan het verwerken ofzo..

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; Hier had ik gisteren ook een mannetje wat wat onrustig was hoor, wij hadden zaterdag natuurlijk ook een drukke dag gehad.

Net weer een fruithapje gegeven, alles zat er weer eens onder, zijn handen, zijn truitje, heel zijn gezicht, zucht :p. Af en toe is hij ook zo enthousiast dat hij mijn hand met lepel zijn keel in duwt en hij probeert steeds zelf de lepel te pakken waardoor alles er onder zit, best lastig, denk dat ik hem voortaan maar in een dwangbuis ga zetten ;).

10. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Heb net deze besteld: Deluxe Gym

Hoop dat Kian het leuk gaat vinden, zitten wel veel functies enzo op.

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, die babygym is wel leuk zeg! zo iets hebben wij ook nog alleen vind Jos die nog niet leuk. Zijn speelboog wel maar die babygym is nog te druk ofzo..

Jos vind zijn handen op dit moment echt helemaal leuk, hij knijpt zijn handen tot knuistjes steekt ze recht vooruit en gaat er dan naar kijken :(

Kian ook dus een beetje onrustig, het is ook best zwaar volgens mij om een baby te zijn ;)

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    die fruithapjes is wel een feest elke keer he hahahaha echt leuk lijkt me dat :D

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    woei die gym lijkt idd erg leuk!!!
    dames, ik heb eens gegoogeld en vrees dat ik met een lumbago zit :( en nu nog 3 dagen opeenvolgend werken... wat ga ik dus doen? Ik ga zeker en vast PIJNSTILLERS nemen, en meenemen :p heet badje en manlief moet maar masseren, ik vrees dat dit dus van mijn bekkeninstabiliteit nog komt, want deze lumbago begon als ischias...

14. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; Kian heeft sinds een paar dagen door hoe hij zijn duim in zijn mond krijgt en dat vindt hij nu wel erg interessant, verder lijkt hij zich snel te vervelen met de rest van zijn speelgoed, voornamelijk knuffels en inderdaad ook het speelkleed. Ik hoop dat deze babygym het hele spelen weer wat leuker maakt voor hem.

@Nachtzon; He bah, dat is wel vervelend zeg, ik zou denk ik ook wel direct contact op nemen met een fysiotherapeut. En inderdaad pijnstilling voor de dagen dat je nu moet werken.

15. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nacht, idd een zwaar stuk maar denk wat mlien zegt wel waar is. ben niet tegen abortus maar vind het na 12 weken wel erg, want dan wordt al echt een mensje.
    idd pijnstillers nemen, maar niet teveel he. wel lastig zo ben je werk. hopelijk kan je gewoon werken en anders maar niet hoor.

senso, wat zielig voor jos arm jochie. denk ook dat hij de drukte aan het verwerken is. het is ook wat om een baby te zijn.
    wel goed werk verricht zeg!

adorable, jij ook lekker bezig geweest! ik vindt davut echt heel erg op zijn papa lijken zo leuk!

mlien, lekker dagje voor jou dus. als je al niet lekker bent dan snap ik wel dat je geen zin hebt om wat te doen.
    jij zie toch dat wesley heel erg op mij lijkt dankje daarvoor. vind het zelf heel moeilijk om te zien op wie hij lijkt.

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; Ik vind hem inderdaad veel op jou lijken. Ik zie het bij Kian ook zelf niet hoor, weet niet hoe dat komt. En normaal gesproken zie ik het sowieso niet zo snel of een baby op zijn ouders lijkt maar ik vind het bij jou wel duidelijk eigenlijk :D.

17. AHzondag

vandaag even naar de stad geweest, moest een nieuwe flessenborstel hebben en waarmee kom ik thuis met een nieuwe strijkbout en messen zet maar geen flessen borstel! helemaal vergeten pff kunnen we morgen weer naar de etos.

verder is wesley net als mama erg saggie en niet te genieten, heb medelijden met manlief ahaha..

ik moet nog steeds strijken dus dat ga lekker doen met mijn nieuwe strijkbout!

wij hebben gisteren ook besloten om volgende jaar juli mijn spiraal eruit te laten halen en dan voor een tweede te gaan als het ons gegund is. heb er nu al helemaal zin in!

18. AHzondag

mlien, leuk:D.
    maar ik vind kian ook idd veel opz ijn vader lijken.

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; Haha altijd fijn een nieuwe strijkbout, maar ik garandeer je dat je het na 2 kledingstukken toch alsnog weer zat bent, haha :p. Wat leuk dat jullie volgend jaar ook al voor een 2e gaan (net als wij hoogstwaarschijnlijk!) Jullie wilden eerst toch ook langer wachten? :D Ik heb er ook al helemaal zin in en zit ook alweer hier en daar mee te lezen bij de testtopics, haha :D

20. AHzondag

mlien, we wilden idd eerst wachten, maar we hebben erover gepraat en vinden het wel leuk als er niet zo'n heel grooy leeftijd verschil tussen zit. ik zou in feb al willen beginnen maar we gaan op vakantie en dan zou het niet handig zijn als ik zwanger zou zijn ofzo. we hebben wel afgesproken om het tegen niemand te zeggen voor we de 12 weken voorbij zijn.

strijken, weet wel zeker dat ik het na 2 kledingstukken alweer zat ben haha

Deel Deze Pagina