Dat zou heel goed kunnen senso! Nog 4 a 5 dagen....dan is 't weer voorbij! Dat werk je dezelfde dagen als ik, das fijn, kunnen we op woensdag en vrijdag weer socializen!
pffffffff ga de dagen aftellen Wel leuk dat we dezelfde dagen werken, kunnen we de andere dagen inderdaad nog kletsen Zal denk ik wel een stuk rustiger zijn als ik weer aan het werk ben
Rottelefoon, moest natuurlijk koekjes snaaien zijn! Leuk dat Amy de gym leuk vind, hoop dat Kian onze ook zo leuk gaat vinden!
masu, dat was dan een goeie tip van mij senso, leef met je mee hoor. ik vond doe 8 weken sprong ook niet leuk maar de 12 weken vond ik erger, toen was er met wesley geen land te bezeilen. mlien, lekker koekjes! wij hebben een kleine zak pepernoten in huis en die is al bijna op nou wesley ligt gelukkig op bed, pff wat was meneer vandaag chagerijnig zeg. heeft dat met die sprong te maken? want as dit zo aan houdt dan worden het hele zware 4 weken zag net ook dat erop zijn bovenkaak een wit streepje zit en hij heeft rooie wangen en heeft vandaag 2 flessen met 50 cc laten staan, gelukkig ging zijn laatste fles wel op. sprong, tanden of gister te veel prikkels wat zal het zijn we zullen het morgen weer merken. hier lekker niks doen
http://www.youtube.com/watch?v=FqXzVuK4__w L ieke doet dit nu al paar dagen.. ze komt ook echt vooruit..
@sammie, th@nks voor je medeleven jammer dat de 12 weken sprong nog erger was bij Wesley. Hoop maar dat het bij Jos niet zo is.. Vind het wel pittig hoor die sprong waar Wesley nu in zit, dat hij gewoon 4 weken kan duren.. daar moet je toch niet aan denken.. Volgens mij is het bij Wesley ook wel een combinatie van dingen, denk je niet? hij heeft ook duidelijk last van zijn mond en is prikkelbaar en zit in een sprong, dat is wel 3 dubbelop voor dat arm mannetje. Lekker pepernoten! ga je nog wat leuks kijken op tv? Hier even een aflevering van Rizoli & Isles gekeken (opgenomen op zaterdag) en nu duik ik even lekker onder de douche
Wat een geweldig filmpje mama van 3, en wat zijn die meiden van jou vlot met alles zeg! Ons neefje van 6 maanden is nog niet zo actief als L. van jou En wat is T. een lekker mannetje, helemaal gek met zijn zusjes volgens mij
senso, 4 weken, 6 weken bedoel je! hij duurt hier nog 4 weken als ik van het ergste uit ga. het is idd een combi van dingen. ik ben radar aan het kijken maar ga denk ik zo zappen naar bones ofzo. kan niet wachten tot volgende week maandag want dan is grey's er weer. mamavan3, super lieke doet! denk dat die heel snel met kruipen enzo.
Senso: klopt hijs helemaal gek op zn zusjes.. al hoewel hij ze soms ook wel kan schieten dan wil hij de aandacht maar dat is logisch Sammie: thnx
@sammie, jeutje 6 weken!!! maar is het dan niet zo dat als je die sprong voorbij bent dat er al weer een volgende om de hoek loert? Heb ook zin in Grey's alleen ik neem het op omdat manlief eigenlijk altijd tv kijkt en altijd naar dingen kijkt die ik niet leuk vind. @mv3, dat is op zich wel logisch natuurlijk dat hij de aandacht wil. Die 2 kleine meiden zullen een hoop aandacht nodig hebben (zie al hoe druk het is met één, kun je nagaan als je er 2 hebt ) zal best moeilijk zijn om je aandacht te verdelen over 3 kindjes.
@mamavan3, houd haar maar in de gaten! Voor je 't weet schuift ze zo de hele kamer door! En F zit het zo mooi te aanschouwen! @senso, douchse! @mlien, Kian vindt z'n nieuwe speelgoed vast geweldig! @sammie, heerlijk toch, niks doen! Zo'n kind in een sprong is al vermoeiend genoeg. Fijn dat Wesley op bed ligt, kan hij lekker ff bijtanken. Hopelijk is z'n humeur morgen weer wat beter. Oh ja, maandag grey's, yes! @hier, Amy ligt ook weer op bed en wij zijn voetbal international aan 't kijken.
th@nks Masu, het was weer fijn en ik zit weer fris en fruitig (maar moe) op de bank flesjes en voedingen staan weer klaar nog even een kwartiertje internetten en dan naar bed om nog een uurtje te lezen Jos een flesje en dan lekker slapen. Ging het weer goed met Amy naar bed brengen? Veel plezier met Voetbal International
Dank u! Mark had haar ietsje te vroeg naar bed gebracht, dus 't was weer ff brullen. Zodra ik haar vast had was ze stil... Nog wat boertjes en scheetjes gelaten en toen was ze alles kwijt en is ze rustig gaan slapen. Dat zat dus gewoon nog ff dwars... Trusten alvast!
Aaaaaaaah die Amy had gewoon nog wat mama aandacht nodig Welterusten meiden, hop hop hop naar een goeie nacht voor alle kindjes en de mama's
Jeeeej, inderdaad weer bijna Grey's!! Ik kijk het ook nooit live omdat het 1 van de avonden is dat manlief thuis is, dus ik neem het ook altijd op. Laten we allemaal weer hopen op een goeie nacht!
Ik zag het ook greys, maar ik kijk het wel live dat eis ik gewoon! Hij kijkt maar lekker mee daarna is de afstandbediening van hem.
he lieverds, ff heel ego een berichtje uit de states!! We zijn veilig aangekomen en stijn heeft zich echt super goed gedragen in het vliegtuig. Mama is helemaal trots op hem. Gisteren hadden we een bijkom dagje en vandaag zijn we naar het eerste disney park geweest (ik hoor jullie denken 1e?? Hoeveel zijn er dan?? nou 4 totaal) Morgen gaan we het ook een beetje op ons gemak doen beetje zwembad hangen en winkelen Zoveel leuke dingen hier te zien en te kopen.. Oja bij jullie is het nu 3.12 uur en bij ons 21. 12 uur dus 6 uur vroeger. Dikke kus van mij en stijn!
Pfff Jos wilde om 6 uur al eten en ligt nu te mopperen in z'n bedje.. Manlief staat onder de douche en ik ga nog maar een tukkie doen
aah Senso jhij ook al Hier heeft L.ieke de hele nacht lopen spoken.. En nu dan maar flesje gaan geven, in de hoop we zo nog even verder kunnen slapen,,,
Hier nog een spookje geweest vannacht. Om 5 uur wilde hij al drinken, toen niet meer terug in zijn bed dus maar bij me gehouden, hij heeft heel slecht geslapen en nu net weer gedronken, ik hoop dat we ook nog even een dutje kunnen gaan doen.