Mei/Juni Ukkies

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    grrrrrrr hij pakt de foto niet!!! ik probeer het straks nog een keer oke:)

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    ja heerlijk he zo'n volle kop met haar hihi:D ik krijg er ook zoveel reacties over buiten de deur:p:p

hmmm zou je dan niet even een afspraak maken met een gyn dat je een echo wilt om te kijken of het wel schoon is! Vloei je nog steeds dan? Als je namelijk nog rotzooi in je bm hebt dan vloei je nog steeds, omdat het nog een wond is, kijk er wel mee uit hoor, als je het niet vertrouwd moet je echt even een echo laten maken!!! Ik weet wat het is en als je het niet schoon laat maken wordt het alleen ma erger en kan echt erge gevolgen hebben! onstekingen enzo wat kan leiden tot onvruchtbaarheid, dus laat het asjeblieft even nakijken als je het niet vertrouwd oke!!??

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Als het zo blijft laat ik er zeker naar kijken.. Het viel me nu alleen al op dat heb echt 8 weken gevloeid ofzo daarna is het even weggeweest toen werd ik 25 aug ongesteld en 11 sept alweer. Dus wacht het anders nu even af en anders bel ik de gyn nog een keer.

Jullie ook al zoveel reacties, als mensen Jos zien krijgen we standaard te horen "wat een haaaaaaaaaar!!" :D

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    whahaha ja hier precies hetzelfde hahaha, vind ht meestal wel heel om te horen, ma af en toe denk ik ookvan ooooooooohhh alweer, nu weten we het welll:p:p:p

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Speciaal voor Senso dan maar weer ;)

Bekijk bijlage 185975

En voor de tv

Bekijk bijlage 185976

Kian heeft net zijn fles op, hij werd enorm kwaad toen het op was ;) en nu ligt hij weer te slapen.. even rust.. pfffft

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahaha Adorable dat heb ik ook, af en toe denk ik Jos is nog meer dan alleen maar die bos haar hoor :D

Yahoooooooooo! foto spam, wat een enig gezicht zeg dat eten en die voor de TV vind ik helemaal geweldig, me is fotospam verslaafd! :D

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Ik vind Kian echt een heel mooi stoer binkie! :D

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hallo meiden, ik heb maar overvlogen wat jullie geschreven hebben (kletskousen :p) dus zal op niets kunnen reageren... ik heb nog altijd pijn aan mn rug, gisteren met zware pijnstillers wel de avond zonder moeilijkheden doorstaan :) vanavond dus weer en morgen een hele dag :) vanmiddag ga ik wel naar de dokter, en zal eens vragen wat we kunnen doen :)

9. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    succes bij de dokter nachtzon en probeer het een beetje rustig aan te doen:)

@mlien: aaaahh wat een lekker ding is het toch zeg!!! Echt een mooi koppie heeft ie hoor!!!

eeh meiden, het begint me nu wel te kriebelen zeg met die fruithapjes!!! wanneer zijn jullie precies begonnen met hapjes geven? Davut heeft nooit last van krampjes gehad, ma vind het beetje eng om al wat te geven omdat ze steeds zeggen vanaf 4maanden. wat denken jullie kan k hem al wat proberen te geven of zeggen jullie nee doe ma wachten tot 4maanden?

xxx

10. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

meiden, ik heb mijn handen vol aan wesley.
    de sprong is hier overduidelijk aanwezig en ook nog eens een boven tandje dat door komt. hij had net echt tandjes poep rooie wangen en rooie billen en hij drinkt zijn flessen ook amper op gister alleen zijn nacht fles, verder laat hij steeds 50cc staan. ik kan niks goed doen en papa ook niet dus het worden lange dagen voor ons. slapen wil hij niet want hij is verkouden en kan moeilijk ademen. ik ga zo nog maar een poging doen. hij was vanmorgen al om half 7 wakker manlief is eruit gegaan en ik ben even blijven liggen want door die stomme oorpijn kon ik niet slapen.

*klaagmodus uit*

11. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    ogerm arm ventje ( en arme papa en mama ook natuurlijk:p ) jaja zijn vervelende periodes als de tandjes doorkomen, daar moet je echt even doorbikkelen en vooral lekker veel knuffelen;)

12. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; Haha thnx :D vind het wel apart dat echt IEDEREEN zegt dat Kian zo'n mooi koppie heeft. Vorige week ook met het aanvragen van die IDkaart, een jonge kerel achter de balie bij de gemeente, zo, dat is nog eens een mooie baby, hihi :D

@Adorable; Thnx! Hier ben ik met 3,5e maand begonnen met de hapjes omdat ik volgende week als hij dus 4 maanden is zelf weer moet gaan werken, ik wilde wel die eerste hapjes zelf doen en de lol er van hebben :D. Op zich denk ik wel dat je binnenkort ook kan starten met Davut als hij verder nergens last van gehad heeft, ook omdat het natuurlijk een 'flinke' jongen is :).

@Nacht; Hoop dat de dokter wat voor je kan betekenen, vervelend zeg!

@Sammie; Jullie ook zo'n humeurig mannetje, wel vervelend dat hij ook zo'n last heeft van de tandjes. Hoop dat hij snel weer uit deze vervelende periode is.

Ik ga weer verder met Off the mapp aflevering 2 van gisteravond :D

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @adorable, je kunt binnenkort heus wel een hapje proberen hoor. Hier doe ik het niet maar dat is omdat Jos 4 weken te vroeg was en dus wel heel veel last heeft gehad van zijn darmen.

@sammie, aaaaah jeetje wat vervelend meis dat Wesley last heeft van de sprong en zijn tandjes. Sterkte en een dikke knuffel voor jou.

@mlien, aflevering 2????? kwamen er 2 achter elkaar? Kian is echt een hele mooie baby, grappig dat zo'n jonge jongen dat dan ook zegt hihihi dat verwacht je dan weer niet :D

@hier, Jos slaapt al vanaf 10.30 uur.. spercibonen zijn gedopt, piepers geschild en effe snel de kleine stofzuiger door de woonkamer gehaald. Lekker gegeten en ondertussen een aflevering van Rizzoli & Isles gekeken :D relaxt!

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hahah Masu maakte maar een grapje hoor maar heel lief dat je speciaal nog even reageert. Ben vandaag heerlijk vrij. Werk om de dag. Ja er wordt gewoon teveel gelult over elkaar. En ze liggen totaal niet op één lijn waardoor ik steeds tussen wal en schip val. Elke keer krijg ik van twee kanten op mijn kop terwijl ik niks of bijna niks verkeerd doe. En ik kan er niet meer tegen. Wordt er gek van (ben nog maar 1.5 week terug)

En als Yaartje wakker wordt ook geen speen maar honger!! En wil heel snel een fles.

Mlien irri dat je twee blijft hangen! En fijn dat je je beter voelt alleen balen dat Kian aan zijn sprong begonnen is maar op zich straks kan hij weer veel meer!
    En netjes van het CB. Doen ze hier ook.

Mamavan3 heel veel succes! Wat voor baan is het?

Adorable!! Hij is zo cute!!! En zal ik dan maar niet zeggen dat ik zijn haar super vind haha nenene

Senso slik jij nog geen pil of iets anders? Hopelijk komt je cyclus weer snel normaal op gang! En met adorable eens.. Bij twijfel bellen (zegt deze muts die bagger scheit en elke keer de assistente om cremes vraagt omdat ze niet naar de dokter durft)

Mlien wat een lieve foto van Kian en leer hem eens tafelmanieren!! Hij ziet er niet uit haha

Nachtzon beterschap! Misschien iets teveel voor je lichaam meis!

Adorable helaas mogen wij niet bijvoeden (stinkend jaloers haha)

Sammie sterkte!!! Hopelijk komt hij er snel doorheen meis! Verstand even op 0 en gaan.

Senso lekker bezig geweest dus!!!

Yara slaapt. Helemaal duf van de prikjes. Net het huis aan kant gemaakt. Manlief doet boodschappen. Straks een soepje maken en medicijnen ophalen want jaja heb alweer een schimmelinfectie (wordt knettergek van de jeuk) en vanavond sporten!!!!

Maar nu even me time! Even niks met een bakje koffie.

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hey Mamalijntje,

Nee hier nog geen pil omdat ik zo lang bleef vloeien en omdat daarna mijn cyclus zo raar deed. Wil eerst dat het weer wat normaler is, dus zo lang manlief aan de regenjasjes ;)

Wat lekker hè even me time, kan een mens van opknappen. Hier begint Jos wakker te worden dus ga hem zo maar even pakken.

Hoop voor je dat Yara niet te veel last krijgt van de prikjes.

Heb je vaak een schimmelinfectie dan? lijkt me erg vervelend :) gelukkig hier nog nooit gehad.

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hmm Jos slaapt gewoon nog maar even verder :D

17. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; Het waren er 2 achter elkaar ja en ik heb er weer enorm van genoten :D Lekker dat Jos zo aan het slapen is!

@Mamalijntje; Haha Kian zit er elke keer helemaal onder ja met het hapje, komt omdat hij zo gulzig is en continu zelf met zijn handen overal bij zit :D Komt vanzelf wel weer goed :p

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, gelukkig heb ik 2 uur opgenomen dus dan heb ik ze alle 2. Was dat deze week voor het eerst?

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Uhhu en ook weer voor het laatst, want dan komt Grey's natuurlijk ook weer op de maandag :D

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    oooooooooh ja, zal vast zijn omdat weekje te overbruggen! najah helemaal leuk heb ik er nog 2 te kijken :D

Deel Deze Pagina