Wahahaha Mlien toch! hij heeft lekker 2 uurtjes geslapen @oorbellen bij een meisje, inderdaad als ze er zelf omvragen en inderdaad ook snappen dat er wel 2 geschoten moeten worden en niet maar 1
@hier, zooooooooo ik heb de babycook besteld ! een hele set incl. kookboek, rijstmandje, multiportions bakje en ontkalksetje voor 154,00 ben er helemaal blij mee. Nu nog wachten tot Jos oud genoeg is voor hapjes
@eten, wat gaan jullie eten vandaag? wij eten sperziboontjes, aardappels en een Italiaanse hamburger! hou eigenlijk helemaal niet van sperziboontjes maarja het is gezond en manlief vind het lekker en dan krijg ik nog wat gezonds bij hem naar binnen ik smeer er gewoon mosterd overheen en appelmoes er naast
oeh ben ik dan de enige die zo licht over oorbellen denkt Als ik ooit een meisje ga krijgen dan krijgt ze haar oorbelletjes nog voor haar 1e verjaardag En mijn jongens mogen het zelf beslissen of ze er 1 willen, manlief heeft ook een oorbel dus snap best dat die vraag ooit zal komen en dan zal ik zeker geen nee zeggen
He meiden! Zo, ik ben weer afgewerkt....en we hadden 1 persoon te weinig, dus het was echt flink aanpoten, ben er echt heel moe van! Pff.... Morgen dagje vrij en daar ben ik wel aan toe. Nou ja "vrij", want ik moet m'n huisje gaan poetsen natuurlijk.... Wat heb ik allemaal gelezen....ik heb alles teruggelezen, maar weet heel veel niet meer! Wel hele mooie fotospam gezien: leuk hoor! @weesje, jouw meisje heeft indruk op me gemaakt, want ik herinner me jouw fotospam nog! Hele gave foto's en wat kijkt ze mooi op die bovenste foto! Knappe dame hoor! @mamalijntje, wat fijn dat je lekker vrij was vandaag! Heel vervelend van je collega's! Vrouwen zeker....? Probeer 't je niet teveel aan te trekken (ik weet 't, das makkelijker gezegd dan gedaan...) he? @eten, wij eten komkommersalade met aardappelschijfjes en een vleesje @oorbellen, vind ik geweldig! Ben zelf altijd fan geweest van oorbellen en ik speurde ook alle winkels af naar de meest fantastische creaties (inmiddels alleen saai een ringetje en een knopje hoor). Ik hoop dus van harte dat Amy later oorbelletjes wil. Maar het is haar keus en die gaatjes komen er pas als ze er zelf om vraagt en inziet dat er -ondanks de "pijn"- dan dus wel 2 gaatjes geschoten gaan worden. Bij een jongen vind ik toch anders liggen. Persoonlijk houd ik helemaal niet van oorbellen bij mannen, vind het altijd wat ordinair ogen (sorry....ik bedoel het niet vervelend voor de vrouwen wiens mannen oorbellen hebben....). Maar we hebben geen jongen, dus voor dat dilemma komen we hier niet te staan! Nou, even snel het eten gaan maken en dan vanavond lekker ajax kijken! Heerlijk lui op de bank!
mamalijntje-had ook gezien dat jij die knuffel ook hebt! Dit is het knuffeldoekje, ze heeft ook de knuffel ervan en dat is wel favoriet hier. oorbellen-twijfel..heb het er ook nog niet over gehad met vriend maar denk eigenlijk ook juist als ze nog klein is 1 a 2 zodat ze het als ze ouder is niet herinnert. En oorbellen horen wel bij een meisje vind ik. Als je het doet als ze al 4 is..vind ik een beetje zielig, doet pijn en je kan dan wel uitleggen dat er 2 nodig zijn maar als het zo'n pijn doet wil ze echt geen 2e en daarbij kan ze het zich ook herinneren en als ze kleiner is niet. En kan een kind van die leeftijd wel echt beslissen? Maar weet niet hoe dr papa er over denkt eigenlijk, ga het er straks eens over hebben
@masu, jeeeeeuj daar ben je weer! wel lekker gewerkt dus ook al was het aanpoten? gaat in ieder geval de dag snel voorbij en kun je sneller terug naar Amy heeft Amy het weer goed gedaan bij jullie mams? Lekker salade en aardappelschijfjes jammie Veel plezier met bankhangen en Ajax kijken! @mlien, hoe is het met Kian? @mama v 3, is L.ieke nog wat rustiger geworden? @hier, nou eten is weer op en de thee staat op tafe afwasmachine draait weer en Jos ligt op bed. Af en toe nog een klein huiltje omdat hij zijn speen kwijt is maar het duurt niet lang of hij slaapt al lekker. Ging op zich wel goed de fles om 18.15 uur, hij werd nl. net wakker (had even een tukkie gedaan van 45 min) dus had energie genoeg om te drinken. Normaal krijgt hij hem een half uur later maar dan is het heel moeilijk om de fles leeg te krijgen omdat hij dan te moe is. Nu was het enige lastige eraan dat hij heeeeeeeel veel ging lachen en praten terwijl de speen in zijn mond zat dus het duurde allemaal wat langer Hier vanavond geen plannen eigenlijk, we zien wel wat de avond brengt
@sammie, zie dat jij ook online bent. HOe is het met Wesley? ging het nog een beetje de rest van de dag?
@senso, jaaa daar ben ik weer! De tijd ging idd snel, maar ik had echt werkelijk handen en voeten tekort. Dus het was me toch iets te hectisch, iets relaxter werken vind ik wel fijner, maar ach.... Fijn dat Jos het goed deed met drinken. Dus het werkt wel om de fles om 18 uur te geven? @sammie, hoe is 't met Wesley? Heeft hij je nog wat rust gegund vandaag of is het alleen maar drama? @weesje, ik vind oorbellen ook wel echt horen bij een meisje, dus ik hoop zo dat Amy ze later wil!
@masu, ja als het zoooooooo druk is is dat misschien ook niet echt relaxt maar moet wel zeggen dat ik het liever te druk heb als te rustig Ja vandaag werkte het wel de fles om 18.00 uur omdat hij er vanmorgen om 6.00 uur was, weet alleen niet wat hij morgen doet want als hij bijv. pas weer om 9.00 uur morgenochtend wakker wordt en hij krijgt zijn fles tussen 9.00 uur en 10.00 uur dat lukt het niet want dan krijgt hij maar 4 flessen, tenzij dat natuurlijk gewoon zijn bedoeling is ik ga gewoon maar even met Jos mee en blijf hem gewoon een fles aanbieden met 4 uur ertussen en zie wel wat er gebeurd.
ik heb alles gelezern maar heb even geen tijd om op alles te reageren. vanmiddag even naar de ha geweest voor mijn oor en voor wesley's verkoudheid. voor mijn oor moet ik naar de kno arts omdat ik het zo vaak heb. hij kon geen druppels geven vanwege mijn gaatjes in mijn trommelvliezen. morgen even afspraak maken. voor wesley kon hij ook niks doen het is de combi tandje en verkouden en sprong. we moeten gewoon doorgaan met de neusdruppels kan geen kwaad omdat het alleen zoutoplossing is. weesje, is de sprong bij fenna helemaal voorbij? hoelang heeft het geduurd? en zie je al iets in haar mondje? bij wesley is het zijn linker boven snijtand. zie nu een wit streepje daar zitten. @oorbellen, hier komen die niert. ben het wel met masu eens. bij een meisje zou ik denk ik ook wachten. mijn zus heeft het met een jaar gedaan en toen is het gaan onsteken dus heeft ze het er weeruit gehaald, nu is ze 4 en vroeg ze er zelf om en was helemaal trots dat ze de pijn had doorstaan mlien, leef met je mee! voor kian de 12 weken sprong he?
@Senso; Leuk dat je de babycook besteld hebt! Ik zie er toch maar vanaf omdat het sowieso de bedoeling is dat je kindje vanaf 6 a 7 maanden ook eten gaat eten met stukjes er in en de babycook alles helemaal glad maakt wat weer negatief is voor de mondmotoriek.. wat ik dan in ieder geval gelezen heb, maar nu ben ik dus lui en gebruik ik potjes . Ik heb lekker kipsaté met minikrieltjes op @Masu; Jammer dat het zo enorm druk was op je werk, het werkt inderdaad altijd fijner als je iets rustiger aan kan doen. Ik vind oorbellen ook wel echt bij een meisje horen hoor en ik denk als je er te lang mee wacht dat je dan later zo'n vrouw van 50 a 60 hebt met van die clip-oorbellen in, vind dat altijd zo lelijk! @Weesje; Leuk dat je het er met je man over gaat hebben, ben benieuwd wat hij er van vindt Kian is hier van 5 tot 7 wakker geweest en hartstikke vrolijk en lief! Voor manlief natuurlijk wel fijn, maar voor mij wel frustrerend, dan is het net of ik me aanstel over hoe hij was vandaag, manlief ging net weer weg en op dat moment begon Kian ook weer te huilen, gelukkig ging hij weer verder slapen toen ik hem zijn speentje gaf. Vanavond ook weer lekker tv kijken, helaas moet ik nog wel het bed opmaken, zo eerst maar doen...
@Sammie; Haha neee gelukkig niet de 12 weken sprong, die is al geweest (was ook een drama), Kian is nu 17 weken, dus het zal de 19 weken sprong ook al zijn gok ik zo.
@mlien, hahaha, ik zie het beeld al voor me van zo'n oude vrouw met die clipoorbellen....bah, echt heel erg ja! Dat wil je echt niet! hahaha! Is de 19 weken sprong ja, onze kindjes (van sammie, jou en mij) schelen niet zoveel, zeker niet als we van onze uitgerekende datums uitgaan. Eerst was ik de 8e juni (net als jij toch?) officieel uitgerekend, later werd dat de 3e juni(net als sammie toch?)....dus de kindjes zullen allemaal ongeveer rond dezelfde tijd in dezelfde sprongen zitten. Vermoeiend he?! @sammie, wat fijn dat je meteen een verwijzing hebt gekregen voor je oorpijn! En goed om te weten dat je gewoon die neusspray mag blijven gebruiken, dat dat dus geen kwaad kan. Wat leuk dat het kindje van je zus zo trots was! Het is natuurlijk voor zo'n kleine meid ook wel echt een prestatie met een mooi resultaat. Ik weet dat zelf ook nog goed van toen ik oorbellen wilde....eerst het kleurtje van het knopje uitkiezen (die steentjes in die knopjes hadden verschillende kleuren) en daarna het schieten...wat was ik trots! hahaha! Nog ff doorbijten met Wesley dan.....en wat duurt die sprong lang he?!
@sammie, balen dat de huisarts niet echt iets voor jou en Wesley kon doen (behalve je doorsturen). Arme Wesley hij heeft wel alles tegelijk hè, ook moeilijk voor jou lijkt me je kunt zo weinig voor hem doen.. Sterkte! @Mlien, nou op zich wel fijn dat Kian lekker vrolijk was tussen 5 en 7 en dat hij net gewoon weer ging slapen met zijn speentje maar kan me niet voorstellen dat jij je aanstelt hoor, zo'n stoere chick! Ach ik zie wel hoe lang ik hem uiteindelijk gebruik, die babycook. Vind het wel een gaaf ding en misschien gebruik ik hem maar een paar maanden dan doet hij het ook nog bij de 2e en de 3e en de 4e
@Masu; Zie je ook de rode lippenstift en lagen oogschaduw hangen? En het zware parfum kan ik ook ruiken trouwens . Ik was idd 8 juni uitgerekend @Senso; Haha, jij hebt wilde plannen zeg met je 4 kinderen!! Vind het ook een gaaf ding hoor, maar dan toch zonde van mn geld. Kian huilt nu weer... *zucht*... komt natuurlijk omdat ik het schone beddengoed op bed ging doen terwijl hij daar ligt te slapen.. hoop maar dat hij het snel opgeeft.
@mlien, hahaha neh was een geintje @slapen algemeen, slapen jullie kindjes nog bij jullie op de slaapkamer? of al in hun eigen kamertje? Hier slaapt Jos nl vanaf 4 weken al op zijn eigen kamertje (maar geef ook geen bv, dus moest toch mijn bed al uit)