Het is hier of onze slaapkamer of de woonkamer (of de gang of de badkamer of de blokhut ) dusja.. direct naast mij met een co-sleeper
@senso, Amy lag na 5 dagen al op haar eigen kamer. Ik word wakker van alle zuchtjes en kreuntjes dus op onze kamer is gewoon niet fijn. Dan slaap ik zo licht en slecht. En voor haar maakt 't niet uit, ze is niet anders gewend. Ik las eerder trouwens dat jij ook sab simplex gebruikt toch? Wat is jouw ervaring daarmee? Wij hebben het ook gebruikt en sindsdien heeft Amy echt veeeel minder krampjes, ik vind 't echt super spul! @mlien, oeh ja, dat zware parfum en rode lippenstift met dikke lagen plamuur hoort er inderdaad ook bij! Ik zie 't echt al helemaal voor me, hahaha! En sterkte met Kian hoor! Is hij weer stil?
@mama van 3, je meiden gaan goed bij de "baby van de maand verkiezing" al 133 stemmen (inclusief de mijne )
@Masu; Nope, het is weer huilen huilen en nog eens huilen, maar ik laat hem lekker winnen en om de 5 minuten krijg hij zijn speentje.. de aanhouder wint in dit geval, vind het zo erg om hem te moeten laten huilen, maar er zit echt niks anders op.
hahaha Mlien dat was ook zo, 1 slaapkamer! @masu, jij ook al constant wakker van de zuchten en steuntjes dus, ben ik niet de enige Sab Simplex werkt hier echt heel erg goed, beter dan Infacol of Cinebaby. Ga binnekort wel afbouwen want volgens mij heeft hij het ergste achter de rug en nu doe ik het nog in elke fles. Hoe vaak geef jij Amy de druppels? of alleen als ze kramp heeft?
@mlien, jeetje vervelend meid. Ik vind het laten huilen ook vreselijk hoor maar soms hebben ze het wel nodig, ik laat Jos alleen niet overstuur worden. Sterkte nog met Kian
@mlien, heeel erg om ze te horen en laten huilen, dat gaat echt door merg en been, maar soms zit er niks anders op....*dikke knuffel*... @senso, we hebben in de tijd dat Amy echt hele erge krampen had 12 druppels in iedere fles gedaan. Inmiddels zijn we al wekenlang aan 't afbouwen en nu doen we in iedere fles nog 2 druppels (waarschijnlijk haalt die hoeveelheid echt geen zak uit....maar ja). Het flesje is denk ik morgen op en we zitten nu ook al heel lang op 2 druppels, maar ik wilde het graag een beetje afbouwen. Nu heeft ze de druppels ook niet meer nodig. Maar echt, er is wat mij betreft echt niks beters tegen krampen dan sab simplex! Daar kan echt geen infacol of cinababy of wat dan ook tegenop. Echt balen dat je ze hier in Nl niet gewoon in de drogist of zo kan halen. Ik heb ze nu moeten laten bezorgen....telkens toch weer 6,75 verzendkosten....maar het is 't waard! Waar haal jij ze vandaan?
@masu, bij een apotheek St. Jozef in Duitsland ofzo. Vorige keer heb ik gelijk maar 4 flesjes tegelijk gekocht maar vind het wel vreemd dat ze het hier niet verkopen. Het schijnt dat Infacol dus het zelfde doet alleen dat heeft een lagere dosering van de werkzame stof dus als je 2 pipetjes Infacol gebruikt heb je de zelfde hoeveelheid werkzame stof zeggen ze vandaar dat ze het hier niet verkopen. Nou volgens mij is dat niet zo want Infacol werkte hier echt niet goed genoeg en Sab Simplex wel (gelukkig, wat een hel die krampjes )
zo ik spring even onder de douche! @masu, veel plezier met Ajax @mlien, sterkte ik hoop dat Kian zo lekker gaat slapen Laterrrrrrr!
Bedankt voor de knuffels meiden, Kian lijkt nu toch te slapen. Ik ga hem om half 11 sowieso nog wel wakker maken voor nog een fles want des te meer rust heb ik ook vannacht, ik kruip nu op de bank; Desperate Housewives
@sammie-sprong:denk 3 weken ongeveer?als het voorbij is hoor, durf nog niet te vroeg te juichen(en was niet elke dag zo erg hoor, waren ook wel betere dagen tussen, maar merk nu echt dat ze weer wat lekkerder in dr vel zit) Maar vraag me nu weer af of dit dan wel echt de 19wk sprong was? Vergeet ook steeds hoe oud ze nu in weken is denk nu meer in maanden..maar even uitgerekend en ze is vandaag dan precies 19 wk! En de witte punt bij F zit rechtsonder voorin, maar voel nog steeds niks dus hij is nog niet door. haha Mlien- die vrouw van 50-60 met clipoorbellen en zware make-up willen we inderdaad voorkomen Vind een jaar of 5 a 6 voor oorbellen ook wel weer wat voor te zeggen, het doet wel pijn maar kan ze inderdaad wel trots op zich zijn..Iig is ze nu nog veeel te klein. Wij hebben ook 1 slaapkamer maar hij is wel heel groot dus hebben hem in 2en kunnen verdelen. Ze heeft dus wel een soort van eigen kamertje waar ze ligt maar wel heel vlakbij dus hoor haar wel, knus en makkelijk voor de bv. En ze lag gelijk al in ledikantje, geen wiegje gehad.
mlien-gelukkig slaapt hij weer! oooeeeh desperate housewifes gaaf he, heb ze allemaal al gezien..was verslaafd tijdens verlof en samen met vriendlief alle delen gedownload en gekeken haha! Heerlijk nu weer een nieuw seizoen, ga ook kijken
@Weesje; Wel mooi dat jullie het zo op hebben kunnen lossen dat ze toch een soort van eigen kamer heeft! Kian begon net weer te huilen, maar gelukkig was het wel opgelost toen ik hem zijn speentje gaf, het is echt duidelijk dat hij niet lekker in zn vel zit! Ik heb altijd alle DH's op tv gekeken (de tv staat nu op pauze zodat ik een reclame door kan spoelen ) ben echt gek op die serie
@senso, er is een drogist hier in Nederland die het wel verkoopt en ze sturen het dus ook op als je wilt. Ik heb 't ze op laten sturen, maar dan zit je dus wel met best hoge verzendkosten. Eerst toch maar 1 flesje besteld, want tja, stel 't werkt niet, zit ik met tig van die flesjes. Daarna nog besteld en inmiddels dus met 't laatste flesje bezig. Maar echt, zoveel beter dan infacol. Infacol hebben wij ook vaak 2 pipetjes gegeven, maar dat hielp echt niet. Douchse! @weesje, het zou toch wel de 19 weken sprong zijn?! Zo niet, dan heb je 'm nog te goed, hahaha, das niet te hopen voor je! @mlien, fijn dat Kian slaapt! Hopelijk blijft dat nog even zo, dan kun jij lekker je serie kijken! @hier, Amy heeft net een poepluier gehad, flesje leeggedronken en ligt nu lekker te schommelen in de maxi cosi. Als ze moe wordt gaat ze naar bed en dan hoop ik dat ze snel inslaapt en dat 't geen drama wordt... Ze had me vandaag wel gemist en dat is wel heel gaaf om te zien. Toen ik eenmaal thuis was van 't werk wilde ze ook echt even bij mij zitten, de rest was dan niet goed en ging ze huilen en eenmaal bij mij op schoot breed lachen, haha!
hih dat pauze en doorspoelen doe ik ook altijd..zooo irritant die reclames!vriendlief is net thuis en hij moet op voetbal dus neem DH op
masu--wat leuk om te zien dat ze je dan gemist heeft! Gaat Amy altijd zo laat naar bed?F ligt altijd rond zeven uur al en kan het echt niet langer rekken mamavan3-hoe ging het gesprek?!
@weesje, dat is hier ook een tijdje geweest. Dan krijg ze tussen 7 en half 8 haar flesje en dan meteen naar bed want dan was ze echt op. Nu merken we dat ze gaat huilen uit protest als ze naar bed moet, omdat ze simpelweg niet moe is. Sinds een weekje geven we dus haar flesje tussen 8 en half 9 en daarna lekker in de maxi cosi tot we tekenen van vermoeidheid zien. Dat is nu het geval, dus manlief is haar nu in bed leggen. En dan huilt ze vaak niet. (nou ja, nu zit ze tegen die sprong aan, dus het bedritueel is 's avonds niet zo relaxed meer, maar ja dat hoort erbij he?)... Wel lekker dat F al op bed ligt! De tijd die ze nu naar bed gaat is eigenlijk een "rottijd" qua dingen die op tv komen (manlief mist nu bijv een stuk van ajax), maar als we het eerder doen dan is 't brullen en zijn we er uiteindelijk veel langer mee bezig...
Gewoon even een verschrikkelijk ego bericht.. Maar ben ik aan het sporten. Komt er een mevrouw naar mij toe: om mij te vertellen dat ik in mijn situatie maar beter geen buikspieroefeningen kan doen... stomme trut!!!!!!!!!!! Daarom ben ik toch juist daar... Om die pens weg te krijgen.