Kian kan nog steeds heel goed door herrie heen slapen ja, maar aan de andere kant wordt hij soms ook wakker van een wat harder geluid, dus het verschilt een beetje per keer. Wij hebben een verschillend repertoire, het halve jaar dit: http://www.youtube.com/watch?v=Se_nKgMR6_0&feature=related (de soloist was ook onze ceremoniemeester ) En het andere half jaar dit (doen we nu en dit doe ik 100000x liever, is een stuk moeilijker, de echte concourswerken zeg maar, dit zijn wij overigens niet); http://www.youtube.com/watch?v=d3j7mxR5roo&feature=related
@mlien, wat een ongelofelijk gaaf filmpje, je ziet Kian echt ontdeugend naar je kijken Fijn dat Kian zo lekker vrolijk is, dan maakt het ook helemaal niets uit als hij wakker is. En lekker de boodschapjes in huis en de auto gewassen, nou dat doe ik hier niet dat doen manlief die is gek van de wasstraat @masu, ook al goed bezig geweest. Ik ben trots op je! hoe laat ga je Amy weer halen? @hier, bloed en bloedheet in de zon in de duinen. 1.5 uur gelopen en nu zit ik met Jos in de tuin. Jos is aan het spelen in de wagenbak en ik zit er naast met mijn frisje gezellig!
@Senso; Lekker hoor buiten lopen en buiten zitten! Manlief mag met zijn eigen auto lekker de wasstraat in, ik vind het altijd zonde van mijn geld Mja, af en toe moet het echt gebeuren
Jaaa heerlijk, we vermaken ons best met dit mooie weer Vind allebei de filmpjes van de muziek maar knap, ik doet het jullie niet na hoor
@senso, lekker gewandeld dus! Het is warm in de zon ja, vond ik vanmorgen al toen we naar het kdv wandelden en toen was het nog ochtend! Manlief belde net en we hebben besloten te gaan bbq-en! Dus hij gaat vanuit z'n werk ff langs de groenteboer om salades te halen en daarna gaan we samen naar de ah voor de boodschappen. En op de terugweg Amy ophalen, dus ik denk dat dat rond 6 uur wordt... @mlien, mooi hoor! Ik vind beide stukken wel mooi. Wel fijn om wat uitdaging te hebben toch? Met de piano zocht ik ook altijd de stukken met uitdaging uit zeg maar. Amy heeft een tijdje helemaal niet vast geslapen, werd toen ook echt wakker van 't minste of geringste, maar nu heb ik 't idee dat ze weer wat vaster gaat slapen. Maar van zo'n dweilorkest wordt ze volgens mij wel wakker hoor!
Oeehhhh pagina 399 al!! Nog 100 te gaan en er komt een mei/juni ukkies deel 2 (overmorgen ofzo? ) Ik word altijd zo vrolijk van dat mooie weer Ben wel jaloers op je hoor Masu, lekker barbecueën (thnx rode streepjes en woordenboek ) wij gaan vanavond zalm met aardappelschijfjes eten
Ik ook! Ik houd van dit weer....maar het zal niet van lange duur zijn...dus nog ff goed genieten! Ik weet hoe je 't schrijft, maar wij korten het hier altijd zo af. Sjee, wat gaat dat hard he?! Dan moeten we idd aan deel 2 beginnen.....pff!
oeh lekker Masu BBQ'en fijn dat je dan nog even alles kunt doen voor je Amy gaat ophalen, dat is toch wel handig! Wel leuk een mei/juni ukkies deel II dan zijn al onze inspanningen toch niet voor niets geweest, nou ja het meeste hebben jullie zonder mij volgekletst maar ik ben toch best trost op mezelf hahaha
Haha, gezellig he? Toen was mijn witte broek niet wit meer met dank aan het wortelhapje van Kian... *zucht* .. ach, nu is het toch veel te laat om nog te gaan soppen
Ja toch wel erg gezellig, had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden ben namelijk helemaal niet zo'n kletskous hahahaha ja die was trouwens vanmorgen wel erg goed gevonden van je witte broek Jos is in slaap gevallen buiten
Jij?! Geen kletskous?!?!?! Jaaaa hoor, senso, tuuuuurlijk..... @mamalijntje, gewoon globaal doorlezen of niet doorlezen en ff lekker jouw verhaal hier komen doen. Is ook prima toch! Hoe was je werkdag? Beter dan maandag? @mlien, tssss poetsen met een witte broek gaat niet....maar een hapje aan Kian geven vind je wel een strak plan? Hahahaha..... @hier, ben ff dat topic aan 't lezen over die oorbellen bij je baby/kindje....pff....sommige reacties! Zooo overdreven, ik vind 't wel humor!
Sammie, ik zie dat je online bent.....gaat alles goed met Wesley of is 't weer drama en heb je 't er zo druk mee?
whahahaha neuj joh valt best mee Vind soms toch dat mensen op het forum soms een beetje overtrokken reageren op bepaalde onderwepen..
@Senso; En jij denkt dat we dat geloven dat jij geen kletskous bent? Yeahh right @Masu; Haha, ach, dan maar weer een spijkerbroek aan, de wasmachine draait wel weer Maar voor het soppen was het echt een geweldig excuus! @Sammie; Heb je nog voor de rechte pony gekozen vandaag? Ben benieuwd! @Dames van het juni topic; ik zag babyhope wel reageren op andere topics vandaag, ik weet niet of ze weet dat jullie hier zijn aangesloten? Anders moet iemand ff een PB'tje doen ofzo?
mlien,wat vindt kian van wortel? ik heb het wesley nog niet gegeven. ga er morgen mee beginnen denk uit een potje om te kijken of hij dat ook wil eten. super leuk filmpje van kian! nou die smoes met die witte broek ga ik erin houden! senso, lekker weer he, het is idd wel warm. morgen wordt het ook weer 25 graden! denk dat jos echt last van zijn sprong heeft en anders idd een keer in de ochtend een beetje rijstebloem proberen om te kijken of hij kramp krijgt. masu, ik wil bij jou eten!!!! lekker hoor bbq-en. wel slim om alles te doen voordat je amy haalt. hopelijk heeft ze het weer goed gedaan daar. mamalijntje, wat is je gevoel nu na het testen over die kma? @hier, ik ben lekker naar de kapper geweest, nou ja kapper een vriendin van mij is kapper en die knip mij. manlief was met wesley even naar de stad toen ik bij haar was en wesley heeft zijn eigen kadotje uitzocht. had het graag willen zien hoe hij met welsey een kadotje uitzocht. het is wel een kadotje die ik op de sint lijst had staan, maar des te meer redenen om wat anders uit te zoeken wesley is zowaar echt vrolijk vandaag, denk dat een goeie nacht veel goeds bij hem heeft gedaan en ons ook. heb echt het idee dat die ui naast het bed helpt. alleen het stinkt hier nu naar zweet in huis bah.
@Sammie; Je zou ook die inhalatiecapsules (rhinocaps of eigen merk) in warm water op kunnen lossen en naast het bed zetten, dan heb je die stank niet zo. Kom je ff een foto spammen van je 'nieuwe' haar?? Kian vind worteltjes wel redelijk lekker moet ik zeggen! Niet zo lekker als fruit, maar het is natuurlijk ook minder zoet. Ik vind het alleen erg lastig om in te plannen wanneer ik het geef omdat Kian vrij veel slaapt natuurlijk en wij 's avonds vaak weg zijn...
@sammie, als die ui helpt, lekker laten staan! Dan stinkt 't maar ff, maar als Wesley dan wat minder last heeft is het 't allemaal waard toch? Maar nu weten wij hier nog niet of je voor de rechte pony bent gegaan! Je bent welkom om mee te komen eten hoor! Je moet er alleen wel een heel eind voor rijden! @senso, ja sommige reacties....denk dat je dat ook wel eerder krijgt op zo'n forum...Met typen kun je minder goed je mimiek en nuancering overbrengen en dat kan soms wel tot confrontaties leiden (zie ik hier vaak genoeg....). @mlien, jaja...ge-wel-dig excuus hoor!