Mei/Juni Ukkies

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Vind ik ook! Lastig he.... en Amy slaapt niet eens zoveel als Kian en ik vind 't gewoon al kei lastig...

Zo manlief is thuis, we gaan boodschappen doen en de dame ophalen! Later!

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mlien, ik heb niet veel gedaan hoor eigenlijk gewoon hetzelfde gehouden, durfde het niet. ben best voorzichtig wat dat btreft met mijn haar. voordat ik mijn man leerde kennen kleurde ik heel veel, maar heb er 1x zo'n spijt van gehd dat ik het niet meer durf.

ik weet het ook niet precies te plannen. de laatste dagen geef ik zijn groentenhap maar in de middag want wij gaan smiddag weleens weg en dan slaapt hij pas na 4 uur en dan een uurtje of 2 dus is soms lastig.

ik ga capsules even halen, klinkt goed!

3. AHzondag

nee geen rechte pony:)

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, fijn dat Wesley het zo goed heeft gedaan vandaag. Kun je weer even lekker een beetje opladen. Ik heb mijn haar nog nooit geverfd, ja van die streepjes er in maar nooit helemaal ben echt een chicken :$

Had het graag gezien hoe Wesley zijn eigen cadeautje uitzocht, zal papa wel geweest zijn hihihi

@masu, eet smakelijk alvast en tot later!

@mlien, vind het nu wel jammer dat ik nooit witte broeken draag.. :p

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; Ik ben nooit zo voorzichtig eigenlijk wat betreft het knippen, verven heb ik 1x heel donker gedaan, maar daarna nooit meer, ik heb zo'n hekel aan die uitgroei! En ik vind het zonde om het continu te moeten verven terwijl ik van mezelf gewoon een mooie kleur heb. Had die tip van die capsules in een ander topic gelezen en daar werkte het heel goed :)

Ik hoop maar dat als ik weer ga werken we een beetje in een 'vast' schema komen waardoor ik de hapjes beter kan plannen.

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Even heel snel:

Masu ging prima maar voel me daar niet op mijn plekkie maar misschien ook een tikkie onzeker over mijzelf.

Sammie voor ons gevoel heeft Yara de eerste keer reactie gehad en de tweede keer niet dus wij verwachten wel KMA maar moeten helaas tot 5 okt wachten.

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamalijntje, dan moet je nog ff geduld hebben en dan weet je in ieder geval zeker of het kma is of niet. Misschien in de toekomst ergens anders een baan zoeken?

@senso, nog nooit geverfd nee? Ikke wel, zelfs een keer paars (nou ja, aubergine achtig zeg maar). Anderhalf jaar geleden nog een keer roodbruin geverfd en nu is 't weer m'n eigen kleur (blond). En ik houd 't maar zo, is wel zo makkelijk, al denk ik dat ik binnenkort wel weer eens highlights doe, dat geeft altijd wel weer wat diepte aan je haar vind ik.

@sammie, haha, toch het oude vertrouwde kapsel...;) Ook niks mis mee hoor!

@mlien, het zal vast ff zoeken worden qua schema, maar het komt vast goed.
    Wanneer ga jij je haar weer afknippen of doe je dat niet meer?

@hier, Amy net weer opgehaald op het kdv. Ze had het weer super gedaan, alle flesjes leeggedronken en lekker wat geslapen en gespeeld. Ze vinden haar allemaal een erg vrolijke meid! :)
    Daarna ff boodschappen gedaan bij de ah en nu ligt ze lekker onder de babygym. Ik vind de laatste tijd wel dat ze meteen begint te piepen als 't haar niet zint. Als een van ons dan ff wegloopt begint ze meteen te mopperen....:( Zal wel door de sprong komen of zo?

8. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    heee hier ik ook even snel.
    Heb babyhope een berichtje gestuurd dat we hier kletsen;)
    Haojes-Begin er nu wel ritme in te krijgen..al slaan we soms ook nog wel eens 1x over. Ze krijgt 7u-10u-13u-16u en19u drinken. En we geven de hapjes een half potje fruit om 12u en een half potje groente om 17.30u. Ze lust alles!

Ik ga vanavond zwemmen met een vriendin,eerst aquarobiccen en dan nog wat baantjes uitwemmen. Ook maar eens wat aan sport gaan doen;) Heb eigenlijk niet zon zin want ben erg moe. Maar ga wel, als ik er eenmaal ben gaat het hoop ik wel.

Misschien nog tot vanavond, anders lig ik na het zwemmen voor pampus op bed en horen jullie me morgen;)
    Iig alvast fijne avond!

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mamalijntje, toch vervelend dat je je onzeker voelt. Ik herken het wel en ik weet hoe vervelend het kan zijn, ik hoop dat je snel weer wat beter in je vel zit.

@masu, nee nog nooit :) vind highlights altijd wel leuk hoor maar heb geen zin meer om zolang in de stoel te zitten, laat het nu knippen door mijn schoonzusje die is kapper ;)

Fijn dat Amy het weer zo goed heeft gedaan op het KDV, nu je dat weet is het vast nog steeds moeilijk om haar weg te brengen maar wel iets makkelijker, snap je het nog? :D

@weesje, veel plezier met zwemmen! :) netjes schema hoor voor je kleine meid. Erg prettig dat ze alles lust, hoop dat Jos ook alles lust is wel net zo makkelijk ;)

@hier, manlief was erg laat dus zelf alvast maar gegeten (aardappels, bietjes, gehakt) en daarna Jos de fles gegeven. Manlief intussen ook thuis dus Jos overgeheveld naar papa en ik heb even alles opgeruimd en de vaatwasser ingeruimd. Jos zat nog lekker met papa de folders te lezen dus heb gelijk even boven gestofzogen en Jos zijn bed, aankleedkussen e.d verschoond ;) nu ben ik moe! :D Jos ligt lekker op bed dus de folders zijn vrij :p

Even folders lezen en dan lekker douchen! fijne avond iedereen en tot straks :cool:

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @weesje, wat fijn dat je kleine meid alles lust! Dat hoop ik voor Amy straks ook. Zwemse vanavond!

@senso, ocherm, heb je helemaal alleen moeten eten senso? Das ook niet gezellig! Gelukkig is je man nu thuis, kun je straks in ieder geval lekker samen op de bank zitten. Douchse!

@hier, de dame krijgt nu haar flesje van papa, dan nog ff schommelen en dan naar bedje toe!

Morgenvroeg heb ik een introductiedag van de werkgever, dus heeeel vroeg aanrijden richting Tilburg (om kwart voor 8 hier weg om om kwart voor 9 daar te zijn) en dan ben ik als het goed is 's middags weer thuis en daarna dus werken op de bso....druk druk druk dagje dus.
    (en ik heb al van verschillende collega's gehoord dat die dag echt niks voorstelt en dat het dus eigenlijk zonde van je tijd is....hoop dat 't meevalt en ik niet voor niks 2 uur ga reizen om daar m'n tijd te verdoen...)

11. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Heeeeeee meiden,

Hier weer eens een berichtje van mij! Alles gaat super goed met Luna en met ons. Luna drinkt 150 cc eet s'middags fruit hapje en s'avond groente. Morgen moet ik weer met haar naar de fysio voor der nekje wat iets minder stevig is ivm vroeg geboorte.

Wel een nieuwtje wij gaan voor een 2de en we gaan er weer helemaal voor erg spannend allemaal. Dit is ronde 1. Ik ga proberen weer wat meer mee te kletsen.
    Moeten jullie ook een ritme zien te vinden tussen werk, huishouden, vriendin, partner en moeder zijn.

Ben nu wie trouwt mijn zoon kijken!

X

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oeh spannend....alweer voor een tweede!
    Fijn dat het met Luna allemaal zo goed gaat.
    Het ritme zoeken blijft wel lastig vind ik, al moet ik zeggen dat we hier nu wel lekker de slag te pakken hebben. Alleen het integreren van die hapjes lijkt me heel lastig...

13. AHzondag

enjoy, gezellig dat je er weer bent!
    zozo, jij bent de eerste van ons die voor een tweede gaat! mlien, senso en ik willen volgend jaar weer gaan proberen.
    is wel weer spannend allemaal!
    @hier, wesley ligt op bed. hij heeft van 18.15 tot 18.46 kei hard liggen huilen. hij was gewoon ontroostbaar. wist gewoon niet wat ik ermee aan moest. hebben toen maar flesje en dentinox op gesmeert en er kwam me toch een zure luier tijdens het eten bah. zijn billen zijn vuurrood en hebben witte pikkels erop dus morgen maar meizena halen en hopelijk werkt dat. kunnen baby ook uitslag krijgen van billendoekjes?

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, tja niet erg gezellig hoor en morgen weer want dan is hij helemaal laat.. nja pizza dan maar :D inderdaad nu nog even samen bankhangen, JOs ligt al heerlijk te pitten. Inmiddels Amy ook al naar bed?

@enjoylive, welkom (terug) ik ken je nog niet dus voor mij een welkom leuk dat je er ook bent :D mooie naam Luna en wat spannend dat jullie nu al voor een brusje gaan. Wel ons op de hoogte houden hoor vind het nu al spannend ;)

@sammie, aaaaaah wat vervelend voor Wesley en ook voor jou. Lastig is dat he als je echt niet meer weet wat je er mee moet doen :( gelukkig ligt hij nu lekker op bed. Van billendoekjes kunnen ze zeker uitslag krijgen (tenminste dat vertelde mijn kraamverzorgster)

@hier, lekker gedoucht en even met manlief op de bank hangen. Waarschijnlijk via RTL gemist even een ontzettende foute aflevering kijken van Oh oh Cherso *schaam me diep* :D

15. AHzondag

ik weet niet of het de combi van dingen is, want in het begin had hij nooit last met pamper doekjes, moest zijn billen wet droogdeppen omdat het wat nattere doekjes zijn maar nu is het al 2x raak met deze doekjes en weet nou niet of het daardoor komt of door die tand. ik ga nu maar weer zwitsal gebruiken daar heeft hij ook nooit problemen mee dus dat zal moeten uitwijzen waarvan het komt.

16. AHzondag

Migga heeft toch ook meegekletst op ojee het komt dichtbij?

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, hier ook zwitsal doekjes wij hebben de sensitve versie. Lekker zacht en een beetje vettig. Als ik pamper doekjes gebruikte ging hij huilen omdat ze zo nat en koud zijn ;)

Volgens mij heeft Migga inderdaad bij het Ojee topic meegeschreven (toen was ik nog een fanatieke meelezer :D)

18. AHzondag

heb haar even een pb gestuurt, hoe het nu gaat enzo.

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Zo meiden ik ga naar bed, nog even lezen en dan rond 23.00 uur meneertje zijn laatste flesje geven. Ik hou er maar rekening mee dat hij morgen weer rond 5.30 - 6.00 uur gaat komen voor een flesje dan kan het alleen maar meevallen :D

Welterusten en hopelijk hebben alle ukkies (en mama's) goeie nachten.

xx

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Grr...er is heel veel getypt en ik heb gewoon geen melding gehad!:x

@sammie, maizena werkt echt super goed tegen die rode billetjes! Wij merkten al verschil toen we het 2x erop hadden gedaan!
    Misschien is 't de doekjes, maar ik denk dat 't door 't tandje komt. Nu idd ff doekjes gebruiken waarvan je weet dat W ze kan verdragen en als het dan niet over gaat weet je dat 't in ieder geval niet aan de doekjes ligt.

@senso, Amy ligt ook al op bed ja, denk dat ze rond 9 uur ging slapen of zo. Ging goed gelukkig, al merk ik dat ze wel wat huilerig en humeurig is steeds.....hoop dat het niet erger wordt! ;)

Ik heb met migga nog wat gepbt (haha, wat een woord, over en weer een pb gestuurd dus....) ergens in juli. Toen ging het wel goed met haar, alleen had ze wat moeite een ritme te vinden. En haar dochtertje had ook heel veel last van krampjes en voeding wat omhoog kwam kan ik me herinneren....dus het was zoeken naar wat het beste hielp toen.
    Ze probeerde toen wel tijd vrij te maken om eens te komen buurten bij ons, maar ze had het zo druk.
    Leuk dat je haar een pb hebt gestuurd sammie! Ik ben ook heel benieuwd hoe het met haar gaat!

Deel Deze Pagina