Mei/Juni Ukkies

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Trusten senso! Ik ben er ook zo weg van, want m'n wekker gaat heeel erg vroeg morgen...:(

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hoeveel voeding zouden jullie meenemen voor het geval dat W wakker wordt, twijfel tussen 120cc of 150cc denk dat een fles van 180 cc niet lekker is aangezien hij ze toch niet op drinkt de laatste 3 dagen

3. AHzondag

senso en masu, weltruste!

masu, handig he geen melding! ik laat hem heel vaak open staan nu en vernieuw hem dan even en dan zie ik of er gepost is of niet

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, ja, das echt irritant! Ik ging hier maar ff kijken, want ik had al zolang geen melding gehad....bleek er al volop gepost te zijn!

Hoe bedoel je voeding meenemen? Waar naartoe?
    Als ie 's nachts wakker wordt?
    Mocht je dat laatste bedoelen, wij deden als Amy 's nachts wakker werd, altijd een flesje van 150 aanbieden, dat was een mooie hoeveelheid voor haar.

5. AHzondag

ja ik bedoel mee naar boven voor het geval dat. dnek dat ik ook gewoon 150 doe.

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Als wij 180 cc aanboden dronk Amy dat toch niet op, dat was gewoon teveel voor 's nachts. Ze wilde gewoon ff wat drinken om vervolgens weer verder te slapen en dan was 150 wel mooi, dat ging er goed in.

Hopelijk slaapt Wesley lekker door vannacht, zodat het niet nodig is! ;)

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    En nu ben ik er ECHT weg van! ;)

Trusten allemaal!

8. AHzondag

9. AHzondag

gebruiken jullie nog wel eens wikkeldoeken? ik eigenlijk niet alleen op het cb en dan is het eigenlijk een badcape.

10. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Hoi dames

Ik las over alle sprongen sterkte dames!
    Leuk een 2e, maar hier wachten we echt nog even!
    We beseffen ons heel goed dat de evt volgende niet gelijk doorslaapt en ik wil zowiezo eerst wat kilos kwijt voordat we weer voor een 2e gaan.

Hier hebben we 2 heerlijke nachten gehad, dominique werd wel wakker voor haar speen maar die stop ik op auto piloot weer terug, lees met mijn ogen dicht, ze slaapt overigens wel al sinds week 5 op haar eigen kamer, daarvoor sliep ze in haar wieg op onze kamer.
    Hier doe ik sinds de 1e week van september haar al een papfles geven en dat heb ik beetje bij beetje op gehoogd maar dominique heeft dan ook niet echt last van krampjes gehad, alleen bij de 1e weken.
    Heb haar v.d. week ook banaan (potje) gegeven hapje hoor maar dat vind ze nog niet interessant dus daar wacht ik nog mee.
    Morgen/vandaag moeten we weer naar het cb voor prikjes enzo ben benieuwd wat ze weegt en hoe groot ze is, al kan ik het wel een beetje inschatten want ze past officieel geen maatje 56 meer.
    Ik gok ook dat ze net iets meer als 6kilo weegt maar dat zien we morgen.
    We moeten er al om 9 uur zijn pff ik had gehoopt dat ik iets langer kon blijven liggen want ik ben kapot van het werken was heel druk vandaag.
    Ik duik er nu weer in en ben morgen weer van de partij!
    Truste

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    *gaaaaaaaaaaap* daar waren we weer, fles isweer binnen nu hoop ik nog even verder slapen

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Ha sneso hier ben ik ook weer, l kon we niet wachten zucht.... Hopelojk slapen ze snel weer in net zoals gister!!

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hey mv3, fijn hè van die spookies ;) hoop dat L weer lekker is gaan slapen. Jos slaapt alweer alleen ging manlief zijn wekker net af dus weer wakker *nogmaals gaaaaaaap*:D

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ah....en ik had voor jullie zo gehoopt dat ik de eerste was die wakker was vandaag!
    Pff.....wat is het vroeg (toen jullie wakker waren was niet normaal vroeg!)....dit ben ik niet meer gewend! De wekker echt 4x laten snoozen....en toen moest ik toch ECHT opstaan...
    Bah....

Onze knappe dame slaapt nog en Mark geeft haar straks haar flesje en brengt haar dan naar het kdv....dus die zie ik vanavond pas voor 't eerst vandaag...:(

Maargoed, ff snel nog wat eten en dan richting Tilburg!
    Later meiden!

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hier wakker van een overspannen zaagmachine in de buurt gatverdamme sliep net weer 45 minuten...

Hoop dat het niet voor niets is Masu je reis naar Tilburg, en dat je dag voorbij vliegt dan is het zo weer tijd om je meissie op te halen.

Tot later!

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    sorry meiden, heb de tijd niet om terug te lezen :'( druk druk druk
    zit nu in het ziekenhuis en wacht tot mijn oudste dochter (8) weer uit de operatiezaal komt, ze herstellen haar strabisme...pfff ik ben zo ongerust!!!

17. AHzondag

Goedemorgen,

Hier ook een nachtbrakertje gehad vannacht. Hij is 3 x wakker geweest. 1x van de pijn en die andere 2x kon ik het afdoen met zijn speen. Hij had net een volle poepluier zo in de vroegte lekker wakker worden dus. Heb er met moeite een 150cc fles in weten te krijgen, hopelijk zetten we dat voort.
    Ik ga proberen of hij nog wil slapen!

Masu, wat een lange dag en hopelijk niet voor niks. Wil zeggen veel plezier maar denk niet dat het heel leuk is.

Mamavan3, heeft L nog geslapen?

Senso, balen dan die kettingzaag, vind het ook altijd zo irri!

18. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    Goeeiemorgen!

Weer erg vroeg heer, 7 uur is toch echt vaste tijd geworden voor haar. Moet mezelf dan toch ook maar eens aanleren wat eerder naar bed te gaan s'avonds..of s'middags nog even te gaan liggen want het is veeel te vroeg voor mij!

2e-leuk.willen we ook maar ook voorlopig nog niet, als het gaat kriebelen gaan we voor een 2e en dat doet het nog niet;) en daarbij willen we ook eerst een groter huis. Eerst maar verder genieten van onze kleine meid want het gaat zooo snel!

wikkeldoeken-gebruik ik voor het zwembad en cb verder niet.

dees succes bij het cb! We horen wel hoe goed je meisje weer is gegroeid he!En sterkte met de prikjes

oeh senso en mamavan3 wat vroeg!Balen senso van die zaagmachine:(

masu succes in tilburg vandaag (en het heen en weer rijden)!

Het zwemmen gister was niet zo, ga denk toch loiever naar de sportschool. Maar s een beetje rondkijken waar en wanneer. Vind het namelijk wel eerg leuk were te sporten.
    Straks weer naar babyzwemmen, moet gaan opschieten want over een uur moeten we in het water liggen!

Tot later!

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mamavan3 en Senso balen van jullie vroege morgen! Hopelijk kunnen jullie vandaag nog wat rust pakken.

Masu succes vandaag. Een lange dag drukke dag voor je. En hopelijk is je introductie leuk…

Oei nachtzon hopelijk is ze snel weer uit de ok. Moest even opzoeken wat het betekende.. Je gooide met een moeilijke term maar scheelzien toch als ik het goed zag?

Sammie ook niet lekker geslapen. Hij is echt even onrustig he… Hoop toch dat die tanden snel doorkomen meis! Enne weet niet of ik het al gevraagd had of dat jij al geantwoord had maar hebben ze al eens in zijn oortjes gekeken?.

Enjoylive! Wauw knap hoor zo kort op Luna voor een tweede maar wat ik lees op hyves hebben jullie het ook echt getroffen met haar.. Heel makkelijk.
    --

Hier een goede nacht. Allen om 04;10 werd Yara wakker en om 04:30 wilde ze echt een fles.. Behoorlijke rottijd want nu wilde ze om 08:00 maar 130 cc drinken. Dus die zal straks om 11 uur wel gaan brullen.
    Jamie heeft dit keer wel doorgeslapen maar die was om 06:30 wakker.

Ik ga zo Yaartje in bad doen en dan daarna naar de fysio voor mijn rug..

20. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Weesje veel plezier met babyzwemmen. lijkt me ook heerlijk maar hier geen optie. En jammer dat het zwemmen niet beviel maar gewoon lekker gaan sporten dan.

Deel Deze Pagina