Nee wel in een onderbroekje, en als het wat kouder was een makkelijk broekje die je zo uit kan doen( jogging) Sammie: ja om de 15 minuten wordt ze wakker en dan is het even pruttelen en huilen en dan slaapt ze weer. Maar vind het vooral. Vermoeiend want blijf zo met haar bezig..
@Nacht; Fijn dat het nu goed gaat met je dochter! Wat is de quick? Facebook is trouwens echt slecht in hun beveiliging, wij hebben een vriend zonder facebook, dus ik dacht laat ik eens kijken hoe ver je komt met een ander aanmelden zonder per email te kunnen bevestigen... nou.. nu heeft hij dus wel facebook Beetje lullig, hoop dat hij niet boos wordt, haha
meiden toch, 12.45 uur was mijn laatste bericht en sindsdien hebben jullie gewoon 4 bladzijdes volgekletst! @dees, je meisje is netjes gegroeid en wat grappig dat ze al voorloopt met haar fijne motoriek @sammie, ik bied hem wel 180 aan maar hij drinkt maar 140 cc dus vanavond neem ik een 120+4 flesje mee naar boven. Dan heb ik nl. 140 cc en dat is dus blijkbaar genoeg @adorable, zo Davut is al een lekker flink mannetje! @masu, hoe was het vanmorgen in Tilburg en op je werk? Heeft Amy het weer goed gedaan? @mlien, jij bent echt goed bezig geweest! en wat een leuke ondeugende foto van Kian @mamalijntje, wat een lieve spam van je meisje! @nachtzon, gelukkig dat het weer goed gaat met Denise en alvast eetsmakelijk voor straks! @vergeten, de rest ben ik vergeten, het is ook zooooo warm @hier, ben naar mijn werk voor teamoverleg geweest maar ze waren me vergeten af te bellen tsss gelukkig woon ik maar 5 minuten lopen er van af. Dus lekker in de tuin gaan zitten, Jos was wandelen met oma. Net nog even met hem in de tuin gezeten en nu ligt hij in zijn bedje want hij begon in zijn oogjes te wrijven en aan zijn oor te friemelen (grappig dat deed hij voorheen niet) Straks tonijn pizza eten want manlief eet op zijn werk, oh ja en de babycook is binnen!
Hihi hier een flink stuk gewandeld met hond en kids Ze hebben genoten. Hond even lekker gezwommen.. En de dames liggen nu nog heerlijk te slapen in de wagen En voor de lief hebbers even spammen Bekijk bijlage 186555
@Senso; Vervelend dat ze je vergeten waren af te bellen, maar gelukkig is het niet ver bij je vandaan! @Mama van 3; Wat een schattige foto's weer! Lekker hoor een stuk gewandeld, misschien dat wij dat vanavond maar eens gaan doen met zn 3tjes, vind het samen met Kian altijd zo snel saai worden.
oooooooooh helemaal zalig MV3, heerlijk spam weer. En wat is het dan genieten hĆØ met dit mooie weer Alhoewel ik het in het zonnetje wel bloedheet vind hoor dus ik zit lekker in de schaduw
Tja Mlien hij zegt ook nog niet zoveel terug hĆØ hahaha nee hoor heb ik ook, de langste wandeling doe ik of met Simon erbij of s-zus/s-moe anders ben ik max. een uurtje weg
Zaterdag gaan wij waarschijnlijk even huizen kijken in Spijkenisse (kom jij vandaan he mama v 3? ) om te zien of we ons daar ook 'thuis' zouden kunnen voelen. Qua werk zou het wel praktischer zijn om daar te gaan wonen omdat de afstanden gewoon wat kleiner zijn, Spijkenisse is alleen wel weer meer stad en is een stuk groter, dus dan is de vraag of we dat ook willen met het oog op Kian in de toekomst. Het andere alternatief wat we eigenlijk altijd zeiden waar we zouden gaan wonen is Hellevoetsluis, nadeel is dus dat dat verder rijden is naar ons werk elke dag, maar aan de andere kant wel weer dichter bij familie en vrienden is.... *moeilijkmoeilijkmoeilijk*
oei die is lastig Mlien, kijken kan natuurlijk altijd maar ik denk dat ik was gegaan voor dichtbij vrienden en familie. Maar ja aan de andere kant ben ik verder weg gaan wonen vanwege Simon zijn werk hmm lastig hoor..
Mlien: klopt maarik heb er we.geteld 4 maanden ofzo gewoont dus kan je niet vertellen hoe het daar is... Daarna heb ii 6 jaarin krimpen aan de ijssel gewoont was erg leuk, maar Al nu wel helemaal veranderd Ijn..
@Senso; Anders spreek jij jezelf ff tegen dan hihi @Mama van 3; haha, das een flinke periode dat je er gewoond hebt dan
Wij hebben gekozen voor familie. Helaas moesten we wel een keuze maken tussen welke maar doen wat je hart ingeeft Mlien! Wel spannend. Vind het altijd wel wat hebben huizenjacht! Mamavan3 heerlijke spam!! Ilike! Ben het weer even kwijt. -- Hier een vermoeide dag gehad maar wel lekker. Rugje voelt heerlijk. Pijn is minder gelukkig. Alleen Yara heeft echt een offdag en Jamie heb ik achter het behang geplakt! Verders in bezwaar gegaan tegen bezwaar. We krijgen een nieuwe speeltuin. Eindelijk maar nu gaan ze weer zeuren.. Is ook nooit goed en wil zo graag die speeltuin hebben. Net heerlijk gehaktballen gegeten. Wat eten jullie? -- Masu ben je alweer terug??? Hoe is het gegaan. -- Meiden we missen nog iemand van ons clubje. Die had al een tweeling en heeft een meisje gekregen.
@mamalijntje, jaaa ik ben er weer! Net pas..... Mmm...gehaktballen, lekker hoor! En fijn dat je rug nu weer wat beter aanvoelt. @mlien, ik zou kiezen voor dichtbij familie en vrienden wonen. Ik reis liever iets verder naar 't werk dan dat ik niet bij m'n familie en vrienden in de buurt zou wonen. @wandelen, heerlijk, maar idd vrij saai in je eentje, ook al neem ik Amy en Taco mee....'s avonds gaan Mark en ik ook altijd ff wandelen en dat is fijner. Stuk gezelliger in ieder geval! @hier, wat een drukke dag, ik ben er moe van! Het viel mee in Tilburg, was best een zinvolle ochtend en ik heb er zeker wat van opgestoken. Daarna naar huis gereden, snel gegeten en naar de Bso. Ik stond weer op een andere locatie, omdat ze daar mensen te kort hadden. Was wel leuk, want dat was m'n oude basisschool en de kindjes daar waren zo ontzettend lief!!! Echt, als ik daar vaker in kan vallen, graag! Wel heel hard moeten werken, want ik heb macaroni gemaakt met de kids, maar wel super leuk! Ook super leuke collega's daar....maar op die locatie is dus helaas geen vaste vacature...heb ik weer! Daarna snel naar 't kdv gecrosst om Amy op te halen. Ze was aan 't lachen en brabbelen in de wipstoel en meteen toen ze mijn stem hoorde begon ze te glunderen! *smelt* Het was weer goed gegaan, alleen het drinken ging dit keer moeizaam, van 't ene flesje had ze 70 cc over (echt veel! ) en van het andere flesje 30 cc... Heel apart, want normaal drinkt ze alle flesjes tot op de druppel leeg... Verder heb ik waarschijnlijk dinsdag weer een sollicitatiegesprek bij een kdv in Eindhoven. Daar kan ik meer uren maken, is wel verder weg, maar Eindhoven is ook nog goed te doen. Ben benieuwd! Manlief heeft nu gekookt, spaghetti, maar omdat ik de halve dag in de macaronilucht heb gestaan heb ik nu dus geen honger meer....
@masu, gelukkig was je trip naar Tilburg niet helemaal voor niets en fijn dat de locatie leuk was om te werken. Spannend een sollicitatiegesprek ben benieuwd, kun je Amy dan niet meenemen naar dat kinderdagverblijf? Jos liet vanmiddag ook 50 cc in zijn fles staan, zal het door de warmte komen? Lekker spaghetti, behalve als je al de hele dag in de macaroni lucht staat. Hier lekker pizza.. nu zit ik met een mopperende Jos op de bank hij wil nog niet naar bed maar is doodmoe