Helemaal niet gek Masu dat je geen trek meer hebt haha! Maar wel creabea om dat met de kids te maken. Jammer dat ze daar geen vacature hebben maar wat er niet is kan nog komen. En fijn dat je wat opgestoken hebt van die ochtend. Raar dat ze zoveel heb laten staan.. Misschien miste ze je heel erg. En hoever moet je rijden naar eindhoven? -- Rust in de tent hier! Morgen weer werken. Heb eindelijk de bedankjes binnen. Is een foto van Yara met de test heel erg bedankt groetjes.. Onze namen en dan drie hartsnoepjes erin. Is dit niet afgezaagt om dit op het werk te geven?
@senso, ligt Jos nu wel lekker te slapen? Wie weet komt 't door de warmte ja...of toch die sprong die eraan zit te komen...ik weet 't niet. Dinsdag is de oppasdag van ons mam, dus dan vraag ik gewoon of ons mam wat eerder kan komen, dan hoef ik Amy niet mee te nemen. Dan zit ik toch wat relaxter bij dat gesprek. @mamalijntje, van mijn huis naar dat kdv is ongeveer 15 km, maar ik moet Eindhoven door, dus is 't toch een half uurtje rijden. Maar dat vind ik niet erg hoor! Waarom trakteer je bedankjes op 't werk? Ik vind 't overigens wel een heel leuk idee hoor! @hier, nog steeds niet gegeten, ik heb d'r gewoon geen zin in...je hebt soms van die dagen he? Amy ligt nog te slapen. Als ze wakker wordt zo ff haar flesje geven en dan lekker wiebelen en naar bedje toe! En mama ook optijd, hahaha! Morgen lekker vrij, ik ben d'r aan toe!
@sammie vervelend dat wesley zijn flesjes niet leegdrinkt. @adorble flinke jongen hoor die davut! @mv3 volgens mij wel maar ben het vergeten te vragen. @mlien wat een lekker kereltje! @mamalijntje he die heb ik ook! Hele leuke fotos! @nachtzon gelukkig is denise weer de oude! @mv3 leuke fotos!!! Mijn zusje woont nu in krimpen hihi grappig wat is de wereld toch klein! @masu das idd een drukke dag pff. @mamalijntje nee hoor ik vind dat erg leuk zelfs!!!! Hier heeft Dominique de hele dag in mijn armen geslapen, ze wou niks anders behalve wandelen. Ook heeft ze verhoging maar dat lost een zetpil wel op gelukkig.
@masu, bedoelde eigenlijk meer van als je daar aangenomen wordt, kun je Amy dan meenemen daar heen? Jos slaapt nu lekker hoor, 10 minuutjes later nog een keer in zijn bed gelegd en een beetje met een hand op zijn rug gewiebeld en toen was hij zo in dromeland @mamalijntje, vind het ook een leuk idee. Maar net als Masu vraag ik me af waarom je bedankjes gaat uidelen @dees, arm meisje! hopelijk slaapt ze lekker vannacht. @hier, Jos slaapt ik heb de thee op en manlief is nog steeds niet thuis en reageert ook niet op smsjes.. geen idee. Ik wil gaan douchen dus zet de babyfoon maar in de badkamer. Morgen mag als het goed is de sonde van mijn neefje eruit dus ga ik een lekker wortelhapje maken voor hem in mijn nieuwe babycook als ik tijd heb want ik krijg ook visite
senso, leuk dat je voor je neefje gaat koken als het goed is. masu, half uurtje valt wel mee toch om te rijden. ook wel fijn dat de lange dag niet voor niks is geweest. ik heb welsey vandaag een potje perziebonen gegeven en mijn kind lust echt alles behalve broccoli net zoals zijn moeder we waren laat thuis en had geen zin meer om iets vers te maken en dat zou ook te lang duren dus maar een keer zo. morgen staat mango op het menu ben zo benieuwd hoe hij dat vind.
Saskia is hier trouwens ook al een tijdje niet meer geweest! @Senso; Ben benieuwd of de babycook je bevalt! Wij zijn toch niet meer wezen wandelen, moesten nog wat dingen regelen en we hebben de papieren uitgezocht, was van 4 maanden wat er lag dus was wel nodig . Nu even manlief zijn haar doen met de tondeuze en dan nog een filmpje kijken
@sammie, wat heerlijk dat Wesley alles lust. Ben benieuwd naar de mango ging het vandaag verder goed met Wesley of was hij nog mopperig? @mlien, jeetje mikkie wat heb jij een drukke dag gehad zeg .. nou relaxen met een filmpje heb je wel verdiend
senso, wij hebben echt een offweek. wesley heeft echt zijn momenten. zolang hij de volle aandacht krijg is het oke, maar leg je hem weg dan is het meteen mopperen en huilen en soms gewoon uit het niets keihard krijsen. hij heeft zijn laatste fles gelukkig helemaal leeg gedronken 180+6 dus ga morgen ook weer 180+6 aan bieden drinkt hij die niet leeg dan geef ik hem weer 150+5. hoe gaat het nu met jos? mlien, is kian lekker gaan slapen of is hij nog wakker?
@sammie, ik denk dat Amy ook in een sprong aan het komen is. Ik herken precies wat jij zegt: tevreden zolang ze bij me is, maar ohwee als ik haar weg leg....dan is 't pruilen en vervolgens brullen....En soms brullen om niks!? Ook het drinken gaat hier dus sinds vandaag moeizaam. Net met de grootste moeite de fles van 150cc erin gekregen, maar vraag niet hoe! Nu ligt ze lekker te wiebelen, ik hoop dat ze zo gaat slapen. Ik heb broccoli gekocht gisteren om daar over een weekje of zo mee te beginnen. Eens kijken of Amy 't lust (ik lust 't zelf niet!)... Lust Wesley buiten broccoli verder alles? @senso, wat leuk dat je een hapje voor je neefje gaat maken! Handig hoor, zo'n babycook! Vreemd dat je mannetje niet reageert op smsjes, maar misschien heeft hij het gewoon heel druk op z'n werk?
we hebben vanavond een beetje zot met de kleine gedaan, stukje uit een tijdschrift gesneden en met plakband aan de speen geplakt resultaat:
Nou mijn werk kwam met een flinke cadeau bon aanzetten in mijn kraamweek en daarbij ook een tas vol cadeautjes voor Jamie en nog een duur kleding zetje voor yaartje. En ik had weckpotjes besteld voor ze maar die bestelling is nooit geleverd. Dus nu dit maar laten maken maar heb het gevoel alsof het zo lafjes is.. Stom he.. -- Morgen werken maar ik reageer dan weer even op iedereen. Barst van de spierpijn.. Had de Fysio toch gelijk, Morgen avond weer sporten!!! Jee. Echt zin in.
@Sammie; Kian ligt nog hard te huilen in bed, die gaat het denk ik niet zomaar opgeven, hij heeft net ook 40 ml van zijn fles laten staan. @Masu; Hier is het ook alleen goed als hij de volle aandacht krijgt helaas. Kian heeft vanavond bruine bonen met appeltjes op (in een potje) hij vond het heerlijk
@Nacht; Haha, die foto is echt grappig! @Mamalijntje; Je hoeft toch niet persé een bedankje te doen, ik denk dat ze het sowieso al heel leuk vinden dat je iets geeft hoor . Fijn dat je er zin in hebt om morgen weer te gaan sporten!
@mamalijntje, het is een leuk idee hoor van die bedankjes! Helemaal niks mis mee! Lekker gaan slapen en dan "zien" we je hier morgen wel weer! Trusten! @nachtzon, hahahahah! @mlien, vermoeiend joh...nu moet ik eigenlijk continue met mevrouw bezig zijn, anders is 't brullen....en ik had nog zo gehoopt op een relaxt dagje morgen....daar ben ik zo aan toe! Eens kijken of me dat gegund wordt.... Bruine bonen met appeltjes....hij liever dan ik hahaha! Maar wel fijn dat ie het lekker vindt hoor!
nachtzon, wat leuk gedaan! mlien, bruine bonen met appeltjes heb ik ook vandaag gekocht, maar wil het pas geven als wesley's billen niet meer onder de uitslag zitten. hij moet nu al 2 keer op een dag ineens dus als hij dat eet dan is helemaal hommels ben ik bang. Masu, jaja amy zit ook in de sprong! dacht je nou echt alleen jij de dans zou ontspringen hahaha. hopelijk is ze morgen wel te genieten. moet hier wel zeggen dat het opzich wel gaat overdag jij wordt aan het eind van de middag zo huilerig.
@sammie, vervelend hoor dat Wesley zo uit zijn hum is. Ik moet zeggen dat ik het wel herken want bij mijn neefje is het ook zo geweest het gaat echt over maar het is wel supervermoeiend. Jos zijn sprongetje is volgens mij voorbij want hij doet het eigenlijk heel er goed en kan ook meer met zijn handjes, dat vind ik wel schattig alleen jammer dat hij zo vroeg komt maar ik hoop dat dat door die lamp komt. @masu, het getsie Amy ook al in een sprong! sterkte hoop dat ze morgen lekker relaxt is zodat jij ook een rustig dagje kan hebben. Heb manlief net gesproken en hij zat in een restaurant nou sla mij maar dood dan had je toch even kunnen bellen.. @nachtzon, hahahaha ik vind hem echt helemaal te grappig! @mamalijntje, hè bah spierpijn, ibuprofen en lekker naar bed? ik vind de bedankjes erg leuk hoor denk niet eens dat ze het verwachten. Welterusten alvast en tot morgen. @mlien, hoop dat Kian het inmiddels heeft opgegeven.. Bruine bonen met appels ieuw klinkt vies als Kian het maar lekker vind!
Nou, ik had stiekem wel gehoopt dat Amy deze sprong over zou slaan... Nee hoor, maar ik had wel gehoopt dat de sprong mee zou vallen....als ie niet erger wordt dan dit dan teken ik ervoor, maar ik ben er bang voor... Ach, we zullen wel zien en het is maar tijdelijk gelukkig! Heb je al maizena gekocht voor z'n billetjes?
Ik proef wel alles wat Kian eet, dus ook dit, vond het nog wel lekker eigenlijk, haha! Beter dan de sperziebonen, daar wilde ik eerst een pot zout doorheen gooien Was ff ego, maar zit op telefoon, manlief zit weer eens een compu spelletje te spelen en de laptop ligt me te ver weg
nee, ben ik vergeten. moet morgen toch boodschappen doen voor het weekend en zal het dan meenemen. nou ik vindt hem wel minder erg dan de 12 weken sprong tot nu toe. toen hij hij helemaal geen vrolijke momenten en nu wel gelukkig. morgen moeten we naar het cb toe en ben zo benieuwd naar zijn gewicht en lengte. gelooft het cb in sprongen?
hahaha die Mlien gewoon geproefd, heel goed! Maarre wat is er gebeurd met je filmpje? @sammie, lekker hoor je maakt me gewoon bang met die 12 weken sprong! als die al erger is dan wat jullie nu allemaal hebben!!